
Navštíveno 9843x

Ahoj Všem,
Máte někdo praktické zkušenosti s Honda Civic Sport (1,6l 81kw)?
Dobrý/špatný motor? Výdrž? Poruchy?
Na co si dávat u tohoto auta pozor?
Předem děkuji za rady.
TT
MOtor v pohodě, maličko nenažraňejší oproti standartu. Pozor dej na spotřebu oleje. Pohlídat zdali bylo správě servisové, měměné rozvody, Jinak bez problemové vozidlo, pokud nebylo zbořený.
bezproblémový zábavný auto
Sorry za záser, ale tento dotaz se mi trochu hodí. Nismo prosim tě, mohl bys mi něco povědět o hondě prelude 4gen s motorem 2.3 a zadní řízenou nápravou? Díky moc. Jasný, mazej na honda club, ale rád bych někoho nestranného.
...ale rád bych někoho nestranného ... LOL
Mam tam snad gramatickou chybu?

04.07.2011, 20:31 |
nome spíš dramatickou :-)

04.07.2011, 22:38 |
Ravo Drama bude, až se ozve Nismo... ;-)
prelude je pecka, motor je pecka (asi myslíš 2,2) když nehledíš moc na spotřebu, zadní náprava je spolehlivá neb je to 4ws v japonskym stylu...
starší prelude měly mechaniku, asi nejlepší 4ws co můžeš mít.... novější maj bud hydrauliku nebo el. takže se modli za hydrauliku..... cokoli je el. včetně evropskejch pokusů 4ws se sere sere a pořád sere.....
auto jinak bezva, super palubka na svoje stáří a spolehlivost bezva, nic v tom autě neni nemá se co posrat vpodstatě :)
to jo no, hlavne kdyz si koupis tu tou "sekvencni" prevodovkou, poloautomatem, nebo co to bylo

04.07.2011, 23:14 |
Brnďa Party_boy ty 2.3ky jsou slabsi, pokud se o to nikdo nstaral, skoro kazda 2.3ka klepe :)

04.07.2011, 23:15 |
Brnďa Porffesor ten sekvenci automat byl v p5g a to je nejhorsi co kdy mohlo byt to je pravda, ve 4g je fajn jeste :)
Díky moc. Tý sekvenci bych se rád vyhl, ale ta byla jen v těch novějších. Ve 4g je ještě ten klasickej 4° automat. (teda ale co si tak všímám ty různý sekvence ať už koncern nebo japonci vydržej teda míň než ty klasiky)
Mám na mysli ten motor 2.3 118kw myslím h23a2? No jestli bude klepat tak to poznám.

05.07.2011, 10:14 |
Brnďa jooj sekvenci nebrat ani kdys bude radit :)))
poznáš, ale jak na h-c uz melo dost lidi problem, prislo to z niceho nic, dost oleje, a treba jizda po dalnici a zacal klepat a to mel od majitele dobrou udrzbu, tak dost lidi pise ze starsi olej a proste se prehral a prestal stihat, tak dpoprucuji menit drive nez po 10 ti tisicih a kontrolovat stav oleje pri kazdym tankovani benzinu :-) a nejlepe si pridat budiky tlak a teplota oleje at vidis co se deje :)
Aha, tak díky za info. Rozvody tam jsou jak? Řetěz?

05.07.2011, 10:53 |
Brnďa nene řemen :-)

05.07.2011, 10:54 |
Brnďa zas treba milan z chomutova nab izi na prodej jednu zelenou a tam je motor po generalce tak by mohl byt fajn :) ale kdys si to neudelas sam, tak nikdy asi nevim jak to kdo udelal..
tak zase bacha..... ten poloautomat je strašnej ale svezte se někdo s alfe se selespeed a pak si řeknem co je strašný !! honda se aspon umí rozjet bez škubání autem a zpomalit bez pozdního vyšlápnutí ale neumí meziplyn což je stejně jedno neb obojí řadí asi tři a půl minuty takže obojí je nuda.....
když pominu dnešní DSG který je prostě k hovnu a jeho rychlym řazenim namáhá uplně všechno na motoru tak převodovce tak právě japonský poloautomaty sou snad to nejlepší co lze mít v autě pokud nechcete mít klasickej hydroměničovej automat se starostí o olej a jeho přepálení či odchodu nějaký sady lamelek včetně jemu známýmu cca 30% upadku výkonu motoru na soukolí dokud nesepne OD... manuální převodovky maj kolem 15-20% úbytek na převodech tudíž lepší výkon na kolech a když zkombinujete japonskou mechanickou nohu a manuální převodovku tak to je to nejlepší co můžete od automatu do města dostat, samozřejmě ta převodovka má jiný chování než klasickej automat ale garantuju že po najetí 10km vás dostane a budete to chtít....
svezení doporučuju konkrétně v nissan note a toyota corolla s mech. převodovkou a uvidíte že to je fakt super, po přepnutí do sport modu je doslova boží stačí řadit +/- a převodovka nechává kvalty zařazený a dá se s tim jet fakt hodně svižně, rozhodně víc než kdyby měl člověk řadit sám....
výdržnost lamely je větší protože neexistuje "kokot za pedálem" a automat je chytřejší.....
ad motor tak H23 tu moc neni....myslel sem že ses přepsal a myslíš klasiku VTEC..... ty 23ky sou exot a jak píše ten hoře tak maj problém s ventilem na čerpadle takže necirkuluje správně olej a lágrujou se což bylo samozřejmě způsobeno pokaždý špatnym či pozdní výměnou oleje ale tak už to v čr chodí...
2,2 je dost odolná takže bych šel po ní..... sice když jí šlapeš tak žere vklidu 15 ale klidnou jízdou se dostaneš pod 10 vpohodě a jede to fakt hodně dobře ten motor....
h22 má taky samo řemen a doporučuju dělat výměnu ne někde ve stodole... je to vtec ;-)

05.07.2011, 16:04 |
Brnďa Nismo to ja to nezazlyvam ty automaty, ale zrovna ten tiptronic se nepovedl, neznam inzeraty kde prodavajici u auta nepise ze cuka, nebo ze neradi urcite rychlost a nebo ze nejede vubec :-)
Jinak s tema rozvodama je to jednudche, zvladne to i ve stodole :-)) ale je fakt, kdys je to v dilne , je to mnohem prijemnejsi :) a taky doporucim spis H22 nez H23 :-)) hlavne ten vtec :-))
Nismo jdi, a zacni tyhkle kecy vykladat mojemu kamosovi z prace kterymu se ta skvela prevodovka doslova rozpadla asi mesic po tom, co si to auto z belgie dovezl. Servis na to byl tak zoufalej, ze si nakonec objednal uplne novou z japonska. Pokud te teda po najeti 10t km vzrusuje ucet na nejakych 60 tisic, pak ano, dostane te. Co se tyce selespeedu, tak jedinej jeho problem mas jsi asi ty. Nevim o nikom jinym kdo by si na nej stezoval (krome zbytecneho modu city). Za druhe vubec nevim co sem tahas nejaky alfy, nissany nebo toyoty. Te prevodovce by se mel kdokoliv vyhnout VELIKYM obloukem at uz rikas cokoliv, je to proste srot a muze byt 1000x z japonska. A i kdyby na nem byla samolepka Lexus for STS, stejne to bude srot.
že si nějakej trubec koupí nějaký dojebaný auto z belgie (tam sou samý tutovky) to je jeho boj.... na netu asi křivý slovo nenajdeš a já ty auta s poloautomatem servisuju minimálně 4 a jedná se o autopůjčovnu a auta maj najeto už dost a s převodovkou nikdy jedinej problém ani u jednoho a proti jakýkoli alfe to řadí zcela precizně......
každopádně ano s mechanikou od hondy sem nikdy ještě nejel takže tam nic tvrdit nebudu, ale co se nissanu a toyoty týče tak tam se může jít kdokoli z konkurence vysrat....
Ne nismo, to auto bylo v době koupě absolutně v přádku. Ani bys neveril jak malo k vysrani cele te prevodovky staci, opravdu malicko. Staci trocha vody a uvolneny kryt, treba od sutru. Coz v nasich podminkach nebude vubec nic zvlastniho.