Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Octavia RS nebo Focus ST ?

 o Navštíveno 14450x o
o 02.07.2011, 00:41 | Kindlik
Máte někdo srovnání těhle aut a nebo co by jste doporučili na běžné ježdění + občasné vyblbnutí ? Oct II RS 2,0 TSI nebo Focus ST 2.5 T ?
Jak je to s poruchovostí a +/- provozní náklady.
Oboje rok tak 06-07.


o 02.07.2011, 09:24 | HIGHTOWER
Jak velký poměr běžné jezdění/občas blbnutí?
Focus je více na blbnutí, je více sportovně laděný než Octavia. Já osobně bych i na běžné jezdění bral Focuse :-)
o 02.07.2011, 09:25 | cupra.165
Focuse..nekrade se a ten motor je dle me agilnejsi.
o 02.07.2011, 09:56 | Seat Power
to je preci bez debat ne?jasne ze Focuse,me osobne kdyz jsem mel zkusebni jizdu vadila horsi vyditelnost pres A sloupek,ale nic na co by se nedalo zvyknout,jinak vse ostatni parada(a to ze fordy moc nemusim)
o 02.07.2011, 10:07 | Deliquente
RS je "jen" oturbená octáva - tudíš stále velká praktičnost.

ST je trochu jinde v tom "sportovnu" a myslím že i servisu .

Každopádně já bych se řídil srdcem a v jeden den projel obě auta:) a pak bych si jel stejně pro Mini JCW :D
o 02.07.2011, 10:08 | Phitypaldy
Ano tady je volba jasná... FOCUS

o 02.07.2011, 11:28 | Proffesor_W | Upraveno: 2011-07-02 11:28:58
pokud se do nej vlezes, tak jednoznacne Focus, zvukove je tam rozdil propastny :) JCW bude cenove asi jinde, nehlede na to, ze je to kupe, ma to sice zadni sedacky, ale je to spis odkladaci prostor
o 02.07.2011, 11:40 | muSlim | Upraveno: 2011-07-02 11:40:21
2 Deliquente: tak to by si chodil už aj na grilovačku so servisákmi a trávil u nich aj Vianoce :-D
o 02.07.2011, 12:17 | crazyape
Focus II/III st nebo MK1 RS :) OII Rs je opravdu ostuda. To same jako ted limitovana Fabia Monte Carlo. Na prvni pohled velice pekne auto ktere pusobi i docela agresivne. Ale strojovna? U takoveho auta bych si treba predstavoval poradne brzdy a ne bubny vzadu, vykonejsi motor nez v rs. Sportovne naladeny podvozek atd. Kouknete se jak to dela treba Renault, jejich sportovni verze clia byly vzdy neco vic...
o 02.07.2011, 13:08 | Dragster
Ač jsem zavtrzelý škodovák, tak bych si vybral asi Focus ST, také jsem ho dlouho chtěl, pak ale přišel nový Focus RS a měl jsem jasno, jenže cena moc vysoká, tak nakonec padlo u mě rozhodnutí pro Octavia RS.

Jinak dnes jsem koukal na autosalon a být Golf GTi 35 o 4 měsíce dřív, tak bych do Octavie RS nešel.
o 02.07.2011, 13:39 | Kindlik
ST je moc hezké z venku, ale interier se mi nějak nezamlouvá. RS je pohodlnější na naše silnice (oboje sem jezdil na 225/40/18) OII RS mám a je tam úprava na 160kw. Dlouhodobou spotřebu mám do 10l/100km tak by mě zajmalo jak na tom bude ST. První dojem z projíždky s ST je, že se mi moc zamlouval zátah auta ale divil sem se, že ve vysokejch otáčkách už nic nedělá. To mi příjde RS zábavnější. RS je kombi - proktické ale nějak ho nevyužiju a ST bych chtěl 3dv.
o 02.07.2011, 14:05 | Raimmii
z těhle dvou bych bral FOCUSE...
o 02.07.2011, 14:44 | Dawe.pf
Nic proti skodovce kdyz sam si vozim prdel v RS ale jednoznacne Focus ;)
o 02.07.2011, 14:50 | Kindlik
a je tu někdo kdo má ST ? Kolik si tak +/- vezme 2.5 T ? jak je na tom se spolehlivostí ST ?
o 02.07.2011, 15:33 | Luke_288
průmer 170 aut cca 11l
[ Link ]
o 02.07.2011, 22:57 | Nismo.Power
už se zase bojíš investice do škodovky tak jí radši prodáš ? :)))) škodovka je to od toho abys do toho cpal peníze a fordem si nepolepšíš..... na oktávku budeš mít lepší havárko což je pro tebe velký plus samozřejmě, na forda bude krapet dražší + na oktávku seženeš co si zamaneš na forda počítej dražší díly, praktičností je FoFo uplně na hovno, málo místa vpředu, středovku máš u kolena a pedály u středovky, prostě pro větší lidi je fofo na prd . kufr tam nehledej jako u toho co máš a vzadu taky místa pramálo... pohodlí nečekej u ST ale už si tim jel tak víš jak.... motor je prostě T5 .... už jednou si to hrozně chtěl u volva a nadchnul si se pro to, tyhle nový generace už "prej" netrpěj na klapky jako tě potkala na S60 ale často se měněj komplet motory protože nerentabilní oprava ale myslim si že to auto budeš mít stěží zase půl roku takže by tě nic potkat nemuselo..... spotřeba je u volva dobrá vždycky..... kloboukem jako ted jezdíš to bude mín než škoda a motor je rozhodně uplně jinde než německá produkce a zvuk nelze ani trochu srovnat :)
ST netušim že by tu někdo měl...jen RS ale to už neni ani trochu auto na silnici a běžný užití :)
lepší bys stejně asi měl počkat si na nějakou mazdu3 MPS pokud chceš kloubit kvalitu spolehlivost a dobrej motor.... pokud chceš ale něco s čim se jen pobavíš tak ser kompletně na němce a vem třeba CTR.... jasně že to budeš prodávat pak o něco dýl ale víš sám jak se svezeš se super spotřebou NA motoru....
o 02.07.2011, 23:05 | Kindlik
NP: na tebe sem tu čekal :D
já na to asi fakt kašlu a počkám si až mě něco nadchne. To ST mě nějak nezaujalo interierem. To si počkám až budou peníze na facelifta :) do Škodovky zatím nic necpu :) na jedno co ST sem se byl mrknout s nájezdem do 80 000km a tam je už po výměně bloku motoru !! prej na to ST trpí. to ve mě moc důvěry nevzbudilo no. Klobouka jezdím, páč se bojím aby si mi strachy nepro..cal sedačky když se bojíš výkonu a jezdíš s Olmegou 2.0 v matu :)
o 03.07.2011, 08:39 | Zdeny60
Na běžné ježdění bych osobně volil OII RS. Výhody jsou jasné: servis, dostupnost, praktičnost, vzhled (ano, modrá RS je hezčí bež FF ST, nesedí mi tam ten zadek se světlama), uvnitře více místa, lepší zpracování, daleko lepší antikor. ochrana. Horší je zvuk motoru, ale to je tak vše.

Jinak sohlas Nismem - pokud bych volil auto pro denní ježdění, chtěl bych výkon, spolehlivost, nebýt jedním z tisíců a netrpěl bych na záda - Mazda 3MPS:-) Měl jsem, tak vím, o čem tohle auto je:-) ST nemá nárok v žádném z parametrů. jeidnou nevýhodu byla nutnost brát N98 a více.(ST jsem "zkoumal" v Autobazartruxa, kde stálo oranžové, pak jsem volil 3MPS)
o 04.07.2011, 10:19 | Nismo.Power
jenom bloku motoru ? :) to nějak ošidily většinou měněj komplet motor....sedačku ti můžu prochcat kdy se mi zlíbí :)

Zdeny : s tim N98 to neni tak horký.... oktávka ho potřebuje taky stejně jako hromada dalších aut ale stejně jako všichni i mazda má mapu pro 95ku....

když koupíš FL bude to stále jen oktávka v "RS" ale jako volba mezi použitelnym autem a občasnym rádoby sportovnim svezenim je to dobrej kompromis...
o 04.07.2011, 15:28 | r0mik
z doslechu (jednim uchem tam, druhym ven) vim ze s tim blokem motoru byl zprvu problem, ale pak uz to bylo vyreseno
o 06.07.2011, 22:10 | Newman
FF RS a mas to vyreseny ...
o 07.07.2011, 07:55 | Marceliusis
Mám RS TSi asi dva měsíce a jsem spokojenej - spotřeba při normálu je cca 8.5l jinak kolem 10l, výkon mi úplně stačí protože bydlím v Praze a tady už sou kamery snad úplně všude takže se závodit stejně nedá - dálnice taky tak takže ten výkon používám na provokatéry na semaforech a nebo při předjíždění. Zrovna mě čeká olej tak jsem to studoval a ceny jsou přijatelný což u Fordu pochybuju nehledě na názor kamaráda z Fordu..jaký ty Fordy jsou a on : Fordem tam..vlakem zpátky. Tyhle dvě auta jsou každé jinde to už je vidět z vnitřku.
Mě to nedalo a chtěl jsem vědět jak se RS chová tak jsem byl v pondělí v Mostě na okruhu a za krásné čtyři kola jsem se nemohl zbavit smradu od kol...ale nebyli to pneu ale polohořící brzdy a u Focuse by se tohle asi hned nestalo.
o 07.07.2011, 09:55 | Nismo.Power
FF RS to je půlka ford a RS jako oktávka takže od každýho něco :)))
každopádně cenově mimo a použitelností už totálně mimo....

na ST uděláš brzdy stejně jako na RS oktávce.... ani jedno neni zrovna vhodný na brzdění na okruhu a jedno dvě kola a je po nich :D s normálnim modelem to je půl kola nebo dvě prudký brzdy a kantáre....
pro ty co neuměj jet na okruhu a jen přibržďujou tak ty udělaj každou brzdu, chce to jet na krev a pak maximální krev brzdy po co nejmenší dobu, přibrždovat 200metrů před zatáčkou je hovadina neb než k tý zatáčce člověk dojede tak sou brzdy mrtvý a hurá ze zatáčky ven :D
o 07.07.2011, 10:31 | Marceliusis
N.P jsem rád že "správně závodnicky" brzdim dle tvého popisu, brzdy to přežili vč. kotoučů protože pak už jsem jen kroužil :o) ale aspon jsem poznal komentáře NEGATIV. kdy si majitelé RS stěžujou na vadnutí brzd apod. ty brzdy jsou dobrý do provozu to jo ale tohle jsem nečekal a nejsem zastáncem překopání půlky aut pro "lepší" vlastnosti - od brzd po podvozek a motor protože to opravdu neni kde uplatnint pokud nebudu mít PERMANENTKU do Mostu a druhá věc ani sponzora na gumy nemám.
Takže : RS supr užitkový auto pro mě i dost rychlí na běžnej provoz. Kamaráda jsem se držel na okruhu celkem v poho a to měl 330D X 2009

JOOOO a baví mě ty lidé co uvažujou jestli tankovat N95 nebo N98 tohle auto prostě žere a rozdíl LukOil 33.20,- / 35.30,- Už nevidim jako problém u auta s pořizovačkou cca 600.000,- a ojetinou 300.000,-
o 07.07.2011, 12:25 | Zdeny60
Marceliusis:

hlavní důvod je ten, že rád dávám auto to, co vymyslí a spočítá konstruktér/strojař. A jestli mi napíše N98, tak tam holt dávám N98. Problém, hochu, není s cenou za N98, tu fakt neřeším, ale řeším to, že N98 nemá ještě každá pumpa, to řeším.

tedy, pokud to byla reakce na mě.


o 07.07.2011, 12:28 | Midnite
LukOil je teda opravdu kvalita :) Líbí se mi jak se každý drží toho druhého se silnějším autem, ale nikoho nenapadá co by to auto dokázalo, kdyby tam seděl řidič :P
o 07.07.2011, 12:44 | Marceliusis
Ne nebyla reakce na tebe .... setkávám se s tím často že si NĚKDO chce koupit RS který papá a pak řeší jestli tankovat to či ono a kde je to nelevnější - já jsem do RS šel s tím že se rok povozim ale hold to nebude tak že na plnou 55l na jedu jako s OII TDI 980km ale tak že s RS "rekord" 601km ale svezu se.
S tim kde tankovat N98 se podívej na www benzinek a tam maj většinou mapky s pumpama a co na nich točej.


Nevidím na LukOilu nic špatnýho a ani auto ne dle zvuku a reakcí - ale nechci se zaplejtat do debat o benzínu protože je to můj pocit a je toho na netu moc. Lidi tvrděj že to jezdí z jedný fabriky apod. druhý že ne atd. Nevim, já jsem tady spokojenej a 35.30,- je krásný. Myslim že za volantem neseděla lama...ale neviděl jsem tam přes helmu :o)
o 07.07.2011, 12:45 | Marceliusis
Jo zapoměl jsem... už tři dny je v Malešicích N98 za 34.70,-
o 07.07.2011, 12:51 | Marceliusis | Upraveno: 2011-07-07 12:52:47
Lama Tlama

foto k příspěvku  od Marceliusis

o 07.07.2011, 14:33 | Vasekkch
Midnite : co ti přije na LukOilu nekvalitního? N95ka leze z České Rafinérské stejně jak Shell, Benzina, atd. Je to normální premiová značka. Všechny N98 v ČR jsou dovážené a LukOil ho bere např od OMW z Rakouska.
o 07.07.2011, 17:34 | Nismo.Power
jasně všichni maj PHM ze stejnýho víceméně jedinýho bodu .....
ale po dovezení se lišej podle toho kdo tam dá aditiva nebo nějakej jejich zlepšovák a kdo tam dá vodu/řepku apod.....

lukoil byl na čoi jeden z nejhorších vůbec :)))
takže u nějaký pumpy v horní dolní fakt netankuju ale jezdim na osvědčený místa.....
kdo má androida tak si může stáhnout "pumpdroid" a po spuštění ihned ukáže seznam nejbližší/nejlevnější benzínky v okolí vč. adresy, telefonu, cen PHM či rovnou rozkliknutí navigace na místo....sou tam i zvýrazněný ty co neprošly ČOI...
o 07.07.2011, 17:50 | Pajk
Přesně tak, jde to z jednoho místa a finále je na jednotlivé benzince. Tzn můžeš se spálit i na OMW nebo Shell. Lukoil je u nás zrovna dobrý, najedu na něho víc než třeba na Agipu nebo Slovnaft.
o 07.07.2011, 18:27 | Luke_288
Pumpdroid :))) jdu to zkusit splasit na jabko, i kdyz by mi stacilo ukazat, kde je nejblizsi Benzina plus
o 07.07.2011, 18:38 | ps
Řekni někomu ať tě pořádně sveze v ST a pak v ORS a uvidíš ;-).

Já jezdil s ST za 12-13 (spíš 13), RS (14-15) kombinovaná. Oktávka bude spořivější.
o 07.07.2011, 19:18 | Vasekkch
u RS mám kombinovanou 11L s tím, že je to 90% po Praze. Okresky na pohodu 7,5L.. moje mladá 6,9L :)
o 08.07.2011, 08:08 | Marceliusis
N.P - - jasně ale nemůžeš házet LO všechny pobočky dohromady! Ty co vyšli - myslím že jedna je na jejich stránkácj i napsaná a je tam prohlášení i proč se tak stalo...je to jako bys řek že McDonald dělá studený hamburhry na všech pobočkách když ty jsi na něj narazil v jedné.

jako Vassek - v Mostě 10.5l za 20min, Praha 11l, dálnice 110km/h tempomat 7.2l dlouhodobá 9.5l ale jezdim skoro pořd sám a nenaloženej - 13L jsem měl snad první dva dny nového auta.
o 08.07.2011, 14:37 | Conan
S LukOilem a dřív JETkou spokojenost, já jinde benzín neberu, pokud nemusim.
o 09.07.2011, 08:48 | H-Honza (M) | Upraveno: 2011-07-09 08:49:39
octou II RS jsem se vezl jen s lehce zvysenym vykonem, to svezeni se mi libilo, ale neni to auto ktery by cloveka nejak chytilo - pokud hledas auto na svezeni a pro radost, zaroven pouzitelne v kazdodennim provozu.
Proti tomu focus st se kterym jsem jezdil me taknejak nechytil vubec, ve srovnani se starym RS jsem byl az zklamany. Mluvit o zvuku petivalce v seriovym aute je celkem debata o nicem, na to auto jsme pro jednoho znameho z toho duvodu montovali cely vyfukovy system mongoose vcetne downpipe, pak uz se to celem dalo poslouchat.
Me teda u toho STcka nejvic vadil posez za volantem, zbytecne vysoka sedacka, mozna pro lepsi vyhled z auta ale ja si pripadal jako v autobusu.
Nevim presne o jaky cenovy hladine se u tech dvou aut mluvi, ale resit jestli octu II nebo Focus ST, koupim si WRX :O)
o 09.07.2011, 09:26 | Link
No jel sem v obouch ale jako spolujezdec se stejným řidičem a zatímco z Okty RS sem vystupoval jakože dobrý tak z Focuse sem vylezs s úsměvem přes celej xicht :)
o 09.07.2011, 14:50 | gizmi
Nismo.Power: muj clovek :) Z tech dvou ani jedno - honda civic type R o generaci zpet - i v TOP Gearu nadchla a rikali mu "curajici pejsek" :D:D:D neustale ji meli na 3 kolech a neslo jinak :D:D:D
o 10.07.2011, 01:44 | Syrup
z tehlech dvou s pozadavkem denniho jezdeni urcite OII RS
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3169 sekund.