
Navštíveno 11239x

Tak zde je final pro tento rok, pristi rok mozna s jinym turbem. Cekal jsem, ze to preleze ctyrstovku, ale mapa je udelana s ohledem na styl jezdeni a na vydrz motoru.

Z obrazku to nejde moc poznat, vykon na kolech 341,3PS a kroutak 398Nm, taktez na kolech. Ztrata je ca 15%. Takze vykon na klice je ca 390-395PS.

09.06.2011, 19:07 |
Pajk Krása! :)

09.06.2011, 19:28 |
TUNER hezký :)

09.06.2011, 20:52 |
ps No vidíš, ty ses aspoň dočkal. Já jako kamarád čekám od něj na chipa už 2 měsíce ;-)
Až to bude někdo obeznámený číst, tak se asi posere smíchem.
ja cekal 5 tydnu :D dodelane tak napul. Mapa jo, ale chtel jsem vice veci, na ktere nebyl cas.

09.06.2011, 21:06 |
ps :DDDDD
Tak teď ti budu závidět, že se na tebe dostalo. Já už mám setup na autě jen čekám na slíbené naladění ecu a furt ticho po pěšině :-)

09.06.2011, 21:13 |
Proffesor_W | Upraveno: 2011-06-09 21:18:44
ps: u bitpoweru by meli mit mapu presne na ten setup co mas, delali to Ladislavu Pazderovi ktery jezdi ty same komponenty (aspon myslim, vyfuk Miltek, nejaky sani, IC Forge). Mne tohle konkretne docela brzdi v tom si neco koupit, nechci jezdit s nejakym napul udelanym autem ktery ma vysledku horsi parametry nez puvodni tovarni setup. Strasne rad bych 3" cat back od K-Tecu, poradny IC a vlozku do filtru. Ale nevim jak by to bez mapy dopadlo, videl jsem jak to dopadlo na Impreze a bez softu sel vykon o 15 koni dolu. A piplat se na brzde s takovym autem se nikomu nechce.
Proffesor_W: v anglii nikdo rencky neladí?

09.06.2011, 21:23 |
ps Proffesor_W: Když já těm čechům už moc nevěřím O:-). Mám vyhlídlé v DE a AT, kterým prolezla rukama už řada RS tak uvidíme.
Nevím jak u Subaru, ale dle referencí na mk2 RS ty komponenty přidají +-20 HP bez naladění ECU. Osobně tomu moc nevěřím a nerozumím, tak se uvidí. Nicméně pocitově je to teď větší rachot :-)

09.06.2011, 21:36 |
Proffesor_W | Upraveno: 2011-06-09 21:37:33
09.06.2011, 21:21 | Vasekkch
Ano, na renaulty je tam prave K-Tec specialista. Ale prave ze ten L.Pazdera si nechal poslat cip od K-Tecu na tenhle setup a nefungoval. Obcas mu to padalo do servisu atd. Tak sel k Bitpoweru a tam mu to odladili primo na brzde na ty komponenty co tam ma a funguje mu to ted. Myslim ze K-Tec je asi to nejlepsi co muzes na renault sehnat, jenze oni jsou v UK kde maji vlastni dilnu s brzdou kde kazdy cip ladi primo na aute, takhle to dopadlo kdyz si to nechal poslat na slepo asi.
09.06.2011, 21:23 | ps
Ani se ti nedivim ze jim neveris, ja taky ne :D .To je prave ono, ten poct ti dela ten zvuk sani, ventilu a vyfuku, ale skutecnost muze byt mnohdy mnohem horsi.

09.06.2011, 21:49 |
ps Proffesor_W: Uvidíme při srovnání se sérií. Zatím jede to, syčí to, střílí to, hrabe to, píská to, odfukuje to :)
parádní graf......
to pojede jak hovado když vidim tu křivku a ty nekončící otáčky, čest japonskym motorum tohle je prostě pecka... :)
ps: ja cekal od unora ;] ale auto stalo na dilne 5 tydnu, ale o tom to je, kdo umi, o praci nouzi nema.
Nismo: jede to slusne, miluju kombinaci vteck kick + turbo :D od 5t. je to docela peklo, do 220km/h to zrychluje paradne, ale stejne uz jsem si zvyklnul, jeste maji tento tyden dorazit rozperky na komplet podvozek od Cusco a snad se stihne tenhle mesic prendat diferak taky za Cusco + stalej 4.44, na ten se tesim nejvic a tim uz snad koncim

09.06.2011, 21:55 |
ps Tak to budu muset ještě čekat :-D. Dál už zde detaily nebudu rozebírat..

09.06.2011, 22:04 |
mishan | Upraveno: 2011-06-09 22:05:42
.
Hezky se ten VÍTEK v 5000 sebere... Paráda, radost na to koukat. P.S. Doufám že se pochlubíš taky aktual fotkama motoru, brzd, podvozku a vůbec celého auta ;-)
hoši co si budem nalhávat...TDi to není no :D :D
09.06.2011, 21:49 | ps budes si to nechavat merit pred tim softem jo? tak mi pak napis, mimochodem, mas na sebe nejaky ICQ nebo fuckbook?

10.06.2011, 07:09 |
TUNER Ne,TDI to opravdu neni,protože v otáčkách než tohle začne jet,je tdi dávno po smrti ))
heh, a nebylo to zbytecny, kdyz si budes kupovat to GTR?
:O)

10.06.2011, 11:12 |
ps Proffesor_W: Bohužel/bohudík ICQ ani FB nemám. Měřit se to bude před/po.

10.06.2011, 11:47 |
Fordik | Upraveno: 2011-06-10 11:47:56
Rajdlos: stavím se asi brzy zase u tebe v práci. Budu i potřebovat něco na auto a při té příležitosti bych tohle rád viděl. Ten graf je fakt vostrej ;o)
ps? ty mě jako fordista svézt prostě musíš, až to bude komplet :o))
H-Honza: GTR je porad mimo me financni moznosti, mozna za 2-3 roky :D radsi strcim penize do bydleni nez do auta :D uz jsme vylecenej po tomhle, alspon na chvilku :)
ps: hmmm, ted jsem trosku zmatenej, ty jsi ten co ma megana RS, nebo Focuse RS? Ja celou dobu myslim ze jsi ten typek s meganem, ale ted koukam ze mas asi focuse :D

10.06.2011, 16:28 |
ps Proffesor_W: :DD, FRS

13.06.2011, 21:43 |
tj Proffwsor_W: Jak pises u anglanu je nejprotezovanejsi K-tec racing ale na dily, ohledne mapovani tam snad vsichni jezdej mapy od Paula z RS Tuningu, uz jsem nejakej patek na Meganesport.net foru tak to celkem sleduju... pomalu jsem byl rozhodnutej ze auto pujde z domu, ale urcity okolnosti tomu chtely ze se prodavat nebude a tak se aktualne vymysli plany n zimu :-) potrebuju beztak delat rozvody a asi i spojku takze premyslim o kovanym vnitrku od K-tecu, pravdepodobne poslu aktualni GTG catback do sveta a koupim 3" taky od K-tecu + ten jejich Decat, a pak budto novy hybrid turbo od K-tecu nebo neco vetsiho nez origo (vim ze spanelaci jezdeji setupy s turbem z nove imprezy okolo 320hp ), spojka, vstriky, LSD protoze mam jeste RS 225 a mraky dalsich veci co je potreba aby to fungovalo :-)... vim ze aktualne v RS tuningu na necem podobnym pracujou a mely by byt kolem 350hp... me by stacilo pro zacatek lehce prez 300 :-). Urcite ale dej vedet az budes neco kutit na te svoji R26, dost me to zajima!
13.06.2011, 21:43 | tj
neni to nahodou Paul Whittaker?

13.06.2011, 22:55 |
tj