
Navštíveno 10806x

Rozebítal jsem 4pístkové třmeny kvůli pískování a lakování. Je nutné ty pístky něčím promazat při vracení? Případně čím?
Resp. už jsem je tam nacpal zpátky a pomohlo jsem si samotnou brzdovnou, ale ted mi vrtá hlavou aby se nekously.
nekousnou se, pokud promazat tak jedině spešl vazelínkou od ATE která je určená pro styk s brzdovkou.... stojí cca 200,-
kde to prodávaj? v kelly to budou mít?
Já koupil na Š100/120 opravnou sadu na zadní válečky do bubnů a u toho ta vazelína byla (taková průhledná). Ta kapalina se jmenuje (jmenovala) Breox Fluid...
JJ pístky ideálně promazat. Jsou buď vazelíny a nebo vodičky podobné brzdovce...
A mám je ted znovu vyndat nebo stačí to nakydat pod prachovku?
Pokud chceš mít jistotu, tak opatrně pokud možno kolmo vyndat. Dělá se to hlavně kvůli zareznutí, pokud to máš na ježdění na léto, tak by se to chytnout nemělo.
Aoo, součástí opravných sad bývá vazelína
Taky doporučuji namazat.
Pokud nemáš lze taktéž potřít klasicky brzdovkou, ale určitě ne na sucho.
pístky jdou vyndat fintou s kompresorem - ucpat všechny otvory a do jednoho privest kompresor a pustit, akorat davej pozor protoze pistek vystreli. Je to cista prace bez sikovek, sroubovaku, kladiv apod.
fakt to funguje !
jj kompresorem jsem je vyndaval :)) Ještě dotaz.. brzdič má dva odvzdušnováky... nejdřív odvzdušnit ten v autě a pak ten ven z auta?
JJ obvykle to tak bývá, ale záleží na konstrukci brzdiče a vnitřním propojení.
...když kompresorem, tak zamotat do hadry, pístek se umí hezky proletět
kdo nema kompresor muze maznici

02.06.2011, 05:17 |
Jozzo kdo nema kompresor ani maznici muze pumpickou
první se odvzdušňuje blíže k přívodu brzdovky, takže většinou ten v autě
Take jsi chci udelat tento repas brzdicu. Na co jsi dat pozor ?
Jak jde vratit pisten na spet?

02.06.2011, 08:35 |
AR vložením do prostoru a zatlačením
Dobře to jde (když povolíš hadičky a odvzdušňováky :-D). Jediný na co si dát pozor je na tu těsnící gumičku kolem pístku, chce to právě při zpětný montáži máznout a pak to jde parádně. Klidně nemazat i pod prachovku (rozumně), nic se tomu nestane.
tak tak to je ona co jsem myslel :) ale bez ní se taky nic nestane , samo vnitřní gumičku okolo pístku musíš něčim máznout vždycky jinak to ani nejde složit ;-)))
ad kompresor tak taky se mi jednou hezky proletěl i s hadrem :)
Je to tam :)

Slint, paráda, brzdič opravdu Porsche?
nebe a dudy na brzdění co? zadek zůstal stejnej?
jj brzdič porsche. Ještě zkusim jiný desky. Ty DS2500 mi přijdou až moc tvrdé. Zadek je zatím serie nechlazený 288mm, ale až se sjede mám připravený komplet chlazený set 310x22 z R32ky.
Ještě detail

Vašku pěkný brzdy, na alfě mám podobné, brzdění je hned o něčem jiném, já jsem dával před týdnem novou sadu brzd od EBC Redstuffy a brzdný účinek je neskutečný, ale je cítit že jsou ty desky tvrdé, ale doporučil bych ti Greestuffy měl jsem je na pašíku a byly super.
Toto mazadlo asi není vhodný pro montáž pístku do brzdiče co?
[ Link ] |
dekl : to se používá na vodítka třmenu a boky destiček.
a rozdil pred/po? poradnou recenzi :-)
Rozdíl je super. Nástup brzd je daleko znatelnější, zkušenosti co se týče pozdějšího vadnutí ještě nemám. Co mě trochu sere jsou desky DS2500. Jsou moc tvrdé a dělá to nepříjemně hrubý zvuk. Objednal jsem ještě nějakou základní řadu od Feroda tak je zkusim. Přecijen je to auto na denní ježdění a chci si zachovat dostatek komfortu.
Ještě je zajímavá věc, že nové kotouče jsou o cca 4kg těžsí a překvapivě to zlepšilo komfort při přejezdu nerovností.