
Navštíveno 12516x


01.06.2011, 10:42 |
ronny zdravim zajima me vas nazor na zkusenosti s timto filtrem.vim ze to vykon neprida ale jde mi spis o zvuk.dale co vim tak ze je potreba ho dobre odstinit od tepleho vzduchu.chtel bych ho umistit do vzduch.boxu s tim ze bych oddelal vrchni cast.bude to ve fabii II

Pokud je to KNko (což pochybuju) tak bych se toho nebál, zvuk to malinko změní v dunivější v určitém spektru otáček.
Pokud je to noname, tak zahodit do koše...

01.06.2011, 11:01 |
ronny | Upraveno: 2011-06-01 11:02:04
KN asi ne dostal jsem ho asi pred dvouma rokama od pritele od sestrenice mel ho v P206 GTI.kdyby to byl teda najaky sit tak by to mohlo neco udelat?jako ze treba by propoustel bordel nebo neco?
ronny: Ano přesně tak, ty nonamy propustí pomalu u M8 šroub, to je na zničení motoru, mrkni na testy.

01.06.2011, 11:08 |
ronny tak pockej to s tim sroubem si myslel ze srandy ne?jako on je docela hustej plus jeste takova ta dratena mrizka uz nej pres tu by se nic vetsiho nedostalo

01.06.2011, 11:12 |
ronny takze i toto je treba nejaka potvora
[ Link ]

01.06.2011, 11:41 |
Tuner#2 | Upraveno: 2011-06-01 11:41:32
Samo, že to byl JOKE. Podívej se vždy na origo papírový filtr jak je černý a jaké jemné částečky prachu/písku dokáže zachytit. To bavlněný má větší propustnost a pokud je nekvalitní, tak propustí právě o dost víc prachu a to motoru rozhodně nesvědčí.

01.06.2011, 11:51 |
ronny a jeste sem se chtel zeptat dnes kdyz jsem oddelal tu hadici od boxu tak sem tam videl nejake vlhko?jako kdyby ojel nebo neco?je to v poradku?

01.06.2011, 11:54 |
ronny jo a prosim te mas icq?neco bych jeste s tebou chtel poresit?diky
Pokud to má odfuk z víka ventilů a nebo klikovky do sání jako většina sériových aut, tak je to normal. ICQ nemám, stačí tady fórum od toho to tady je když se chceš prtát a nebo mail.

01.06.2011, 12:45 |
ronny no jeste me napadla dalsi blbost.co blow ventil.
[ Link ] ale toto je asi jen pro 1.4 RS pro 1.2 jsem nic nenasel mozna se jeste nevyrabi!kam se to teda dava na 1.2ku
[ Link ] tam u toho sani jak sou ty dva sroubky?
Na 1,2TSI bych nešehal... Předpokládám, že to máš ještě v záruce a tohle by znamenalo ztrátu záruky a nulový přínos.

01.06.2011, 13:16 |
ronny jo to mam.jako myslis ze by to taky neco mohlo zpusobit?
Jo ztrátu záruky a nulový přínos jak píšu teda krom zvuku :-)

01.06.2011, 13:49 |
ronny ztratu zaruky?sak kdyz by to slo na garancku tak by se to sundalo prece.tak by o tom nikdo nevedel
a to se ti vyplatí mít v autě něco, co budeš muset furt mít v palici, abys vyndal před servisem? co když tě někde to auto nechá a budeš volat odtahovku? tak budeš vozit v kufru seriovej filtr, abys i tuhle eventualitu měl podchycenou?
To vám ještě nedošlo, že on si to tam prostě dát musí? :-D

01.06.2011, 15:41 |
ronny nic tam mit nemusim :D jen me hlavne zajimaji ty zapory.je mi jasny ze vsechny tyto veci aby byly kvalitni docela dost stoji a zase tolik do toho davat nechci
ronny: Začínám mít pocit, že tahle diskuze je ztráta času... Jen se zeptám, co o toho čekáš?

01.06.2011, 16:35 |
ronny slo mi jen o ten zvuk a hlavne jsem chtel vedet jesi to teda nejak motoru vadi,kdyz to vidim na kazdym tuningovym aute.diky za nazory
mel jsem cca 30tkm na aute a pohoda(znam xlidi co vozi a motor maj ok). S motorem se nic nestalo. Jinak bych rekl ze je to stejne jako KN atp. jen stojí 300,- Pokud mas strach o motor pretahni pres to silonku... Jediny co ti to prida tak zvuk. Ale chce to dat dal od motoru at tam nejde teplo, ideal pod svetlo nebo k mlhovce
luda551: Srovnat KNko s filtrem za 300,- je více než úsměvné...
Tuner#2 : vim ale i tak je to kus hadru.... Jediny co jsem vypozoroval, tak to ze autu se chce lip bez otacek... Jinak ano s KN nemuzu srovnavat tyhle nemaj znak KN a jsou o 600levnejsi..

Jo Sencor je taky levnější než Alpine a taky z toho leze zvuk...
Víc nemám co dodat.
:D mas nejakej test ???? rad se priucim... Abych si nekupoval filtr za 300
Jo uz to vidim :)
Dnes už se ani tak nejedná o to že kvalitní filtr musí být značka a vysoká cena,i "menší značky" už dnes používají stejný material a stejnou technologii vyroby..rozdil uz je potom spíš ve zpracování detailů.Značkovej KN je zakončenej nerez plechem a neznačkovej gumovým deklem..
ronny: Zkus se podívat po JR filters,ale rozhodně když už chceš něco takovýho dávat do novýho auta,sázel bych na jistotu a kvalitu - a úplně bych nešetřil..takže: K&N,BMC,JR filters eventuálně Green filters apod.Když nechceš dát raketu za K&N,dej JR filter,čistící sadu klidně od K&N,pravidelně sledovat stav,dobře čistit podle toho,dodržovat tech.postupy a budeš v klidu a bez stresu :-) JR f. sem vozil např. GX Tuning
[ Link ] - zkus jim cinknout a zeptat se. 7 let jsem jezdil v autě JR filter (panel i kónus),teď mám K&Nko a taky spokojenost.
to luda551: KN je na rozdil od tech shitu za 300 kc olejovy vis?? a to znamena ze se ten nejvetsi bordel chyta v tom oleji, a ty shity za 300 kc ti udelaji to ze se ti ve valcih na stenu prilepi takovy prachovy humus a pak odrovna pistni krouzky a hle ono to zere olej ze?? nvm do jake miry se v tomhle vyznas ale kdyz uz ne podle toho co pises tak bych moc nevyskakoval ;)
zajímavý, že se vždycky musí tímhle stylem votunit auto,který nemá se sporťákem nic společnýho..
většinou to je tak,že majitel je mladej a auto nekupoval za svoje, takžeho to tak nesere..
jinak luda551 nemá cenu komentovat

02.06.2011, 18:15 |
mr.brain | Upraveno: 2011-06-02 18:21:06
Fox_cali: pokud myslíš, že ta bavlna je napuštěná olejem, jaký pak bude rozdíl pokud vezmu filtr za 300 Kč, co vzhledově vypadá jako KN za 2000 Kč, a tím olejem co se má impregnovat KN ho naimpregnuju taky?
Vencaf: nechci rozjíždět flame, ale proč to nekomentovat? Pokud máš nějaký rozumný argument, který to tvrzení od ludi vyvrátí a prostě je potvrzený, KN je drazší o XYZ protože je lepší v tomhle, tomhle a tomhle není o se o čem bavit. Já tyhle věci neřeším, ale přijde mi takhle "argumentovat bez argumentů" jako trochu nesmysl :)
Já jsem neználek, vysvětlí mi někdo jako malýmu klukovi v čem je rozdíl mezi naimpregnovaným filtrem od KN a naimpregnovaným "takysportovnímfiltrem" za 500 Kč? Podle mne to vypadá stejně, impregnováním je to stejný, maximálně je tam trochu jiná kvalita zpracování, ale o tolik dražší rozdíl ve výrobě snad není ne?
to mr.brain: asi takovy ze KN je z jineho slozeni, a ten bordel se chyta do toho oleje ale nema to vliv na pruchodnost a filtracni schopnosti filtru, to jakym zpusobem to je udelano ti nikdo neprozradi protoze KN svuj patent neprozradi ze ale takovy pseudo argument je asi ten ze v dakaru kde je obrovska prasnost se pouzivaji KN filtry ;) jim bez rict at si tam daji shit za 300 protoze to ma prece stejny vysledek ;)
Fox:ja se obavam že se nepočítá s tím,že ty motory v Dakaru budou mít najet 100,200,300tis.km.
Jinak já taky dal kdysi 1400,- za filtr,dneska koupím origo papírák a za ušetřený peníze jdu na pívo,jelikož funkce sportovního filtru v seriovym autě je řekl bych přinejmenším diskutabilní.A ušetřený peníze za to,že nemusim kupovat novej,že tenhle stačí přeprat a naimpregnovat sráčem za pár stovek,to je uplnej nesmysl.
Přesně tak, provedení, konstrukce a použité materiály jsou nesrovnatelné... ale koukám tady se raději věří nesmyslům.
Když se podivam do papírovýho filtru proti světlu,vidim hovno.
Když se podívám přes jakejkoliv bavlněnej filtr,ať je to KN,Green,Kingdragon,nebo nějakej z tržnice,vidim skrz.
Nikdo opakuju nikdo mi nevysvětlí,že bavlněnej filtruje líp,nebo aspoň stejně jako papír.A na reklamní kecy se*u.
:-)
to honcke: ano mas naprostou pravdu ze obycejny papirovy filtr ma nejlepsi filtracni schopnosti ale kdyz uz nekdo chce sportovni filtr tak jedine KN, to ze v dakaru pouzivaji KN je ten ze papirak by se ucpal okamzite a menili by ho co par km a KN i pres nanos prachu na filtru jede dal bez ztraty vykonu motoru, jediny prinos pro normalni jezdeni sportovniho filtru je zvuk ;) zase bych mohl pokracovat u turbo motoru kdyz ho prefoukas tak ti origo bude branit v nasavani a pak delas nove sani, takze ano mas pravdu ale kdyz sportovni tak jedine napusteny olejem a to KN
Fox:hele cituju tě:to ze v dakaru pouzivaji KN je ten ze papirak by se ucpal okamzite a menili by ho co par km a KN i pres nanos prachu na filtru jede dal bez ztraty vykonu motoru.
Jaktože se papírák ucpe a KNko ne?Kde jsou ty částečky kterejma se mělo ucpat i to KNko?:-)
A zvuk nedělá ta bavlna,ale otevřený sání-ta origo krabice ti tlumí to brumlání.Udělej díru do origo krabice(pod filtr samozřejmě)a bude to hlásit stejně s papírákem jako s nějakou bavlnou(vyzkoušeno).
Nepíšu to na tebe abych tě jako neurazil,určitě to víš,myšleno tedy spíše všeobecně.
jj jasny ze vim a to ze se to neucpe je prave to co dela KNko KNkem, maji to tam proste vymyslene tak ze se ten bordel zachyti v te olejove vrstve ale vzduch porad proudi stejne, to jak to delaji to netusim ;)
KN nikdy jsem neměl problém stejně tak jako s ostatníma renomé výrobcema vč. pitomejch eufab který prostě taky fungujou.....
noname : byl sem s kámošem v globusu a čumim vzducháš za 350 :D řikám si lol koupil sem ho a mrsknul na omegu neb to auto mě je totálně putna .... asi tak po tejdnu sem ho vyndal neb zase tak putna mi to auto neni, zaprvý duněj nehorázně jako by tam filtr nebyl tudíž jak řiká tuner tak M8 šroub tam propadne jak prd, nefiltruje vůbec si myslim nebyl ani trochu špinavej všechno nasál a zatřetí když sem ho vyndaval tak ten vnitřní kužel byl "odlepenej" a upadlej takže kvalita fakt lol :D
takže na noname se fakt vyser :D
Honcke : KNko apod můžeš čistit skoro do haleluja, umeješ bud spešl nebo jarovou vodou, necháš uschnout naimpregnuješ a jedeš dál, s papírákem tohle sotva :D
Hele a jak jsou na tom ty sportovní vložky do originál boxů. Má to cenu nebo ne?
to party_boy: vzhledem k tomu ze si zhorsis filtracni vlastnosti oproti papiraku a prida ti to velky prd a uz ani ten zvuk tak je to asi jasne ;)
Nismo: No vidíš, my se občas i schodnem! Souhlas ;-)
Fox:nedokážu si představit jak se bordel nachytá v olejový vrstvě a průchodnosti to neubere.
A zajimalo by mě jak máš vyzkoušené,že se ten bordel zachyti v te olejove vrstve ale vzduch porad proudi stejne.Tos někde čet?
Nismo:to je mi jasný že můžeš prát do aleluja,ale nejsem si jistej návratností investic.
Příklad:origo filtr Focus MK1- cca 150,-kč.
KN filtr+nějaký to čištění+impregnace cca 2000,-kč.
Řekněme že měnim filtr po 10 tis.km.To znamená že se mi investice do KN začne vracet cca po nějakejch 130 000km.Takže když s autem najedu třebas dvojnásobek-260 000 km-rázem jsem ušetřil 2000,-kč na filtrech.To je dobrý,akorát si nejsem jist jestli někdo odsud najede se svym soukromym autem těch 260000km:-)
A jak jsem řek-nikdo mi nevysvětlí že to filtruje jako papír,ano propustí víc vzduchu-má větší póry,ale logicky jimy projde víc bordelu ať už s nějakym olejem nebo bez.Nejsem zaujatej,sám jsem bavlnu měl(značkovou)jen mi to připadá jak obrovský placebo v normálnim autě.
A věc proč se používají v motorsportu je uplně jasná-upravený motor,a faktor,že tam se na životnost motoru moc nehraje.
Amen:-)
to honcke: ano cetl, KN to pise jak funguji jejich filtry a prakctickou zkusenost s tim ze bych rozebiral po 20 tis km motor abych se podival jestli tam ma ve valcich nejaky bordel nemam ale to ze se s tim jezdi dakar mi jako dukaz staci ;)
honcke: ta ucinnost u noveho papiraku vs bavlneneho filtru je srovnatelna. rozdil nastava po nejakem case, kdy u papiraku klesa pruchodnost daleko rychleji. je to spis o zivotnosti materialu.
jinak vira, ze nikdo jiny, nez K&N nedokaze utkat kus bavlneneho hadriku, mi taky prijde prehnana.
vsetci riesite len K&N alebo noname.ale su aj ine znacky ktore funguju. Medzi spicku patri aj Green, AEM, APEXi, BMC atd.... tych znaciek je viac. A kopec vyrobcov preslo z olejovanej bavlny na suchu, pretoze olej z filtra moc vahe vzduchu neprospieva.... Zacal s tym APEXi a AEM a dokonca aj K&N pomaly ale isto prechadzaju na suchy system a ziadne olejovanie a impregnacia uz nie je potreba. tu je trochu pofiderny test, ale celkom sa mu da verit.....
[ Link ]
přidám svůj poznatek... vyfotil sem filtr JOM po provozu nějaké 4 měsíce +-...

ve skutečnosti to stejně bude nějak tak, že standartní papírový filtr propustí bordel velikosti A, značkový filtr o velikosti 5x A, který toho v motoru ještě tolik neudělá, a kauflandové filtry pustí 10x A. Nebo že by měli v KN jiné fyzikální zákony a dosáhli větší propustnosti při lepších filtračních vlastnostech...vždyť mají přeci na to ten svůj patent...