Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > BMW 328i touring/ citroen xsara coupe 2.0 hdi

 o Navštíveno 13039x o
o 17.05.2011, 10:27 | jardajuzik
mám možnost de-facto výměny mé zlaté xsary 2.0hdi kupé, kterou mám přes rok, vrazil jsem do ní hodně času a peněz a jsem s ní spokojený, za o dost silnější povoz. Jsem mladej a chci se s něčím svézt dokud na to mám. S autem jezdím denodenně ven, do práce atd... S xsarunou jsem spokojený avšak je to takové tintítko. Za to dvaosma je něco úplně jiného. Plná palba, elektrický sedačky v bílošedé kůži, auto není zbastlený, komplet Mpaket, nic nechybi ani šroubeček, prostě TOP stav ze serviskou, parkovacíma senzorama, na M kolech... Max možná výbava. Auto má známej je o něj staráno velice dobře... Jen nevím zda jít dozadu z dobou a přesedlat 2002 na 1995. Vyplatí se to? Teda né vyplatí, ale prodám to auto? Co myslíte jak to bude cca za půl rok, rok jak budou tyto dvě auta prodejná, které se bude dát lépe prodat až mě zas mrdne v palici... Děkuji za Vaše názory


o 17.05.2011, 10:36 | Jujk0
Ja osobne by som neváhal ani minútu. Brat má Xsaru 1,4 rv 2004-2005? neviem presne. Jeden čas som na tom jazdil, potom som presadol do Mazdy 323BJ rv. 2000. Aj keď je staršia o 5 rokov tak sa mi na nej oveľa lepšie jazdí, lepšie ide, menej sa kazí... Resp. sa nekazí :) A samozrejme je aj krajšia :D Ak je to BMW v takom stave ako píšeš, hovorím, neváhal by som. Je to však môj názor, určite počkaj na radu skúsenejších...
o 17.05.2011, 10:40 | jardajuzik
moje, ta e36 není ona, dodám foto...

foto k příspěvku  od jardajuzik

o 17.05.2011, 10:41 | jardajuzik

foto k příspěvku  od jardajuzik

o 17.05.2011, 10:41 | jardajuzik

foto k příspěvku  od jardajuzik

o 17.05.2011, 10:42 | jardajuzik
ted je to dodělaný a trochu jiný

foto k příspěvku  od jardajuzik

o 17.05.2011, 10:43 | jardajuzik
Kola už jsou také minulost ted jsou Dotz rapier 7J/17
o 17.05.2011, 10:46 | tappaja
Pokud je to daily driver, nechal bych si Xaru, nevypada zle a zrat bude kolem 6-7?
S tou 328 se priprav tak na 10+, mozna i vic. A myslim, ze 328 je neprodejna uz ted, pokud to neni origo kousek zachovalej. Do 16 let staryho auta bych fakt nesel...
o 17.05.2011, 10:50 | jardajuzik
xsarka 5-az max 6,5l/100.. bmw svižná 10 dá se 8l/100km ale takový auto na to není. A projezdim mrdu peněz tak chci něco na zadek a něco co má motor =)
o 17.05.2011, 10:52 | AllInOne
JE čas na změnu :o)
o 17.05.2011, 10:55 | jardajuzik
jojo... nechce někdo xsarku? mám k ní takovej vztah že se asi rozbulim až ji uvidim odjíždět ;)
o 17.05.2011, 10:55 | RedBaron
Záleží hlavně na stavu. Někdo jezdí na vzhled a pro druhého je důležité jak auto funguje...
o 17.05.2011, 10:59 | jardajuzik
Auto funguje velice dobře, olej mění každých 10tis km, není slyšet vanos ani jeden hydroštel... motor nedostává čočku je to daily driver s dětskou autosedačkou vzadu.. a jede velice dobře a hlavně má servisku, a doložených ,myslim ted, 170tis km. A dostanu k tomu komplet čepy a silenbloky z M3
o 17.05.2011, 11:00 | jardajuzik
asi to vezmu ovšem fakt jediné o co se bojím je prodejnost auta, a spotřeba páč já mám auto na ježdění a né na šetření. Musim si užít "levných" phm, bude hůř....
o 17.05.2011, 11:01 | Vencaf
já šel z 8 let starýho auta do 15 let starýho zadohrabu a nelituju...
každej by si měl někdy koupit něco pro radost, i když to může stát nějaký peníze..
o 17.05.2011, 11:04 | jardajuzik
xsarku sem měl pro radost, ale prostě to nejede =D ted stojí a dělá se chip od bmwpower.cz abych ji popohnal =D chce to něco silnějšího...
o 17.05.2011, 11:08 | vinzek fa
starou 36ku fuj
o 17.05.2011, 11:09 | Vencaf
naftovej vibrující čtyřválec pro radost?
jediný z čeho lze mít radost je spotřeba, ale to je asi tak všechno..
o 17.05.2011, 11:10 | jardajuzik
vim co to znamená mít e36, má ji můj nej kámoš a celou zimu sem ji měl v garáži a renovoval a upravoval...
o 17.05.2011, 11:10 | bafis
Nemen, budes litovat. Ac nemam zidrojeny rad, tak tenhle je celkem mazel, je pekny poridit si poradny auto, ale ale. Projezdis minimalne 2x tolik a kdyz se ho budes chtit zbavit, tak poznas ze to auto s tim motorem a rokem je neprodejny, myslim ze prcek s uspornym motorem se vzdy proda rychleji a lip nez sice luxusni ale starej zrout.
o 17.05.2011, 11:11 | jardajuzik
bafis: V tomhle máme ten samej názor, souhlasím.
o 17.05.2011, 11:12 | Vencaf
i když pro radost bych si E36 asi nekoupil..
o 17.05.2011, 11:21 | jardajuzik
proč ne? já asi k tomu autu mám citovej vztah nebo já nevim =D
o 17.05.2011, 11:22 | Vencaf
nevím, po E21 a E30 mi ta E36 přijde celkem hnusná..
o 17.05.2011, 11:24 | jardajuzik
jj to nevyvracim mě se líbí i když e21 o tom rtadši nemluvim =)... klasa... ale veterána jednoho už mám. Citroen 2cv.
o 17.05.2011, 11:29 | assassin
328 kupovat s tim ze ji jednou dobre prodas je absolutne mimo, ceny tehle aut padaj docela strme dolu a bude hur... to uz spis pocitej s tim ze az te prestane bavit ze pujde do srotu, nebo nadsenci na dily... s 8mi litrama spotreby bych moc nepocital.. myslel sem si taky ze s tim tak budu jezdit a to se neda... jezdim jen okresky+dalnice, cesty 70+ km a trvale jedu za 9,5 ... kratky cuky + mesto a jde to pres 10...
jo a myslim ze jako auto na zabavu to zas taky neni nijak extremni... ta 2,8 podle me nejede nijak zvlast.. pri klidny jizde 1000-3000rpm to "taha" jako beznej turbodiesel.. s tim ze kdyz to podrzis tak to proste s tim samym "tahem" jede az do sesti.. tzn nakej vykon navic tam je, ale neohromi jako v prefouknutym aute...

me se s tim jezdi krasne, ale dneska chovani tehle starejch aut asi oceni uz malokdo... ja bych do toho sel znova.. ale priste uz Mko:)
o 17.05.2011, 11:31 | assassin
vencaf: jojo vzdycky sem mel E36 za nejhnusnejsi bawo vsech dob a od te doby co ho mam sem si nejak zvykl a uz se mi i docela zacina libit:) ale ciste v origo vzhledu, ruzny moderni ciry svetla/blinkry apod to uplne zabiji...
o 17.05.2011, 11:34 | jardajuzik
ano výkon není kdovíjakej, ale je to i o citu, za dobrej peníz, dobrej stav.. jinak bych šel stoprocentne do e46 330d, protože to auto je dokonalý(pro mě), sedí se mi tam dobře, jede to jak prašivý(měl sem včera půjčenou nachipovanou) a nemuzu si stezovat, známýmu sem zvedl spotřebu z 6,8 na 7,5, to je taky vyborné.. ale jak říkám finance na to auto nejsou, vejplaty sou dobré takže živení auta ani moc neřeším.¨
když žere, jezdím méně, naopak s mým sem lítal furt a všude;)
o 17.05.2011, 11:36 | jardajuzik
assassin: určitě nechayt v origo maximalně používat "dobový" prvky.
o 17.05.2011, 11:38 | Pietro
..obdobnou vec udelal kamos,z escorta coupe do BMW-3..je to sakra rozdil! ..rozhodne presedlej a uzivej si to!!!
o 17.05.2011, 15:14 | cupra.165
Co se tyce jizdy,tak svezeni bude porad o dost lepsi a komfortnejsi v 328i nez v xsare,spotrebu pokud jezdis dalky muzes pocitat kolem 8.5 az 10l,k tomu o trosku lepsi zavazadlovy prostor, problem bude vsak pak prodejnost,ceny techto aut padaji zavratnym tempem. Nevim co vse si na xsare uz udelal,ale plati ze financne narocnejsi na udrzbu pokud neni nafta nova vychazi prave nafta. Tady je tezko radit,kazdpoadne muzu rici,ze svezeni je porad lepsi v tom starsim aute,zatah,sedeni na silnici,zadna vibrace,proste vsechno.
o 17.05.2011, 16:15 | schimi
Radsej by som si este nechal Xsaru, dosetril a potom si kup 330D (alebo 320d). Bez ohladu, ze je to dost stare auto, a urcite ma jazdne vlastnosti lepsie, spotreba a nasledne predajnost bude velky problem.
Musis si nechat vychladnut hlavu a sam uvidis, ze je lepsie pockat. A vyberat este bude z coho :-)
o 17.05.2011, 19:28 | Seat Power
pokud je to top stav jak pises,vubec bych nevahal.
o 17.05.2011, 21:42 | Akordýsek
Hele synovec má přesně takovéhle bmw 328i kombi rok myslím poslední 97 v top stavu a na lpg a nechtěl bych to ani za nic žere to trávu kolem silnice a teda spolehlivost žádná hitparáda,furt tomu něco je,je to tvrdý jak šutr,ale jede to to zase o tom žádná..
A prodejnost obsahu 2.8i a stáří 16ti let...co si budeme vykládat 40 až 50 tisíc..
o 17.05.2011, 22:55 | bafis
40 až 50 leda tak s tim lpg ;-)
o 17.05.2011, 23:19 | matik
Kluci nenechte se vysmát :)...Pokud je to origo Mpaket a stav opravdu krásný tak cena na bmwklubu cca 75 ooo :)...
Jinak k tomu motoru minulý týden jsem prodal 2.8motor s převodovkou a samosvorem za 32 ooo :D..A zajemců bylo až až :)
o 17.05.2011, 23:26 | matik | Upraveno: 2011-05-17 23:27:41
Jinak za 6dní se prodá hezkej E3o tour...A prosím nepište mi že E3o v touru je nějakej sběratelskej exemplář :)
[ Link ]

Omluva za dva posty...
o 18.05.2011, 01:43 | jardajuzik | Upraveno: 2011-05-18 01:54:01
mračítka jsou pryč a ledviny jsou v karbonu... furt nejsem rozhodnut, jediné co mě trápí je prodejnost auta po nějakém měsíci. a chci to kvůli svezení, pohodlí a auto mi sedí.. a taky celkově to auto se mi prostě líbí:)
o 18.05.2011, 01:45 | jardajuzik

foto k příspěvku  od jardajuzik

o 18.05.2011, 01:49 | jardajuzik
foto není před prodejem ale je to každotýdenní stav auta;)
o 18.05.2011, 01:55 | jardajuzik

foto k příspěvku  od jardajuzik

o 18.05.2011, 10:08 | CervinVega
pokud chces Bmw, stejne si ho jednou koupis, tak neni o cem :-)
o 18.05.2011, 10:44 | Vencaf
mo když vidím ten filtr a jak je to snížený tak bych byl opatrnej..
o 18.05.2011, 11:13 | Vlastah
jako Vencaf, par veci je podezrelejch:
- neodstinenej filtr za 400,-
- nabastleny xenony
- snizeni je reseno jak?

samozrejme auto neznam, treba je v realu vse ok
o 18.05.2011, 11:37 | assassin
vencaf: nakej naznak stineni tam je...

ad prodejnost.. ono jestli to auto ted koupis za 50 a pristi rok prodas za 40..tak si myslim ze uz je to tak akorat jedno..

akordysek: cece "zere i travu kolem cest" si predstavuju dost jinak, pomerne dost znamejch s ruznejma "uspornejma" autama kdyz jede podobnym stylem jako ja tak tou spotrebou uz se tolik nelisi, kdyz jedu mati oktavkou s 81kW tdi coz je ten zazrak co pri jizde naftu vyrabi tak kdyz jedu stejne jako s bawem tak jedu kolem 7litru, s bawem za 9,5-10 a to mi neprijde zas tak zasadni rozdil na to ze jedno je auto s povesti ze "nic nezere" a druhy i "travu kolem cest"... samo zalezi jak kdo jezdi.. stylem klobouk ta oktavka umi kolem 4l a s bawem min jak 8 nedam at bych jel sebeusporneji.. tam uz je to dvojnasobek..
o 18.05.2011, 13:50 | jardajuzik
Vše OK, takhle to bylo přivezeno z německa. Auto je v pořádku, ale už jsem se rozhodl... Sašu nechám chvíli doma a bude na prodej, chvíli to přejezdim v kachně a ušetřim na 46ku 330d....... sem prostě naftovej...
o 18.05.2011, 14:14 | Pavel 528
jenze 330D je zcela o jinych love..o))
tedy pokud to neni dojeta vrana....
o 18.05.2011, 16:21 | jardajuzik
já vím, dyt rikam ze usetrim. ale zas je to lépe prodejnější auto a po lehkém upravení jednotky to jede "jak" dvaosma, a do sedmi litrů... a kroutící moment a pruzne zrychlení se nedá porovnávat...
o 18.05.2011, 17:26 | hlavon
e 36 je posledni pořadny bmw
o 18.05.2011, 17:28 | Vencaf
hlavon: to nemyslíš vážně,že ne
o 18.05.2011, 21:14 | Akordýsek
octávka svižná 6 až 6,5 bme svižná 12-14 a lpg 16...
No mě je to jedno.Já nejsem bmw positive .-)Jen píšu co vím z vlastní zkušenosti..
o 18.05.2011, 21:26 | Proffesor_W
nebude to trvat dlouho a naftovy oktávky budou vyrábět ropu a ze saudské arábie k nám budou jezdit šejkové do bazarů je vykupovat abychom jim nezničily akcie ropy na světových trzích
o 18.05.2011, 23:23 | jardajuzik
po propůjčení bmw e46 330d, software poladěný z německa, si toto auto nemůžu vynachválit. jede jak praštěný, krouták neuveritelnej a spotreba, pche, směšná... Takže mám vícee méně jasno...
o 19.05.2011, 11:44 | assassin
jardajuzik: cipnuta 330d asi 328 pojede asi celkem snadno, zavodil sem s tou starsi co ma nejak kolem tech 180PS a moc navrch sem nemel, vyjezdy za zatacek si nejsem jistej jestli sem mel navrch "na motor" nebo ze jsem vetsi "pacient".....

akordysek: asi ma kazdej jinou predstavu o svizny jizde... 6nafty zere O1 81kW pri nakejch trvalejch 160 po dalnici.. a to jsi uz skoro nejpomalejsi auto na dalnici dneska :) za 12-14 uz je i ve stary 328 tak "svizne" ze to oktavka neda ani kdybys proslapnul plyn skrz podlahu... a novejsi benziny jsou na tom lip a lip... treba e92 325i mi jezdila stejnym stylem jako v 328 o litr az dva min....
o 20.05.2011, 14:25 | Akordýsek
Tak by mě zajímalo proč si lidi kupujou naftu,když benzínové 3litry jezdí tak levně...
o 20.05.2011, 15:03 | tappaja | Upraveno: 2011-05-20 15:05:12
To je porad "trvalejch" 160 po dalnici, ja to jednou zkousel, vydrzel jsem to asi 30km, to je docela svizny tempo a mas co delat, abys ten prumer udrzel, jedno zbrzdeni a pak musis letet 180, abys to prumerove dohnal.
Mam i nafocenej palubak u 2.0 TDI a zadna uspora se nekonala samozrejme. Proste jsem to chtel zkusit. U benzinu to bude ale o dost horsi, za to dam ruku do ohne...
81kW motory byly nejlepsi, co kdy koncern udelal, ale emisni normy tomu zatly tipec...
o 21.05.2011, 11:49 | crestik
jestli žiješ v tom, že svižná za 10 a dá se za 8, tak si to ani nekupuj. Nevím, jestli je tohle už vanos, double určitě ne. Na 8 se dostaneš od doby, kdy to máš zahřáté a jedeš po okresce normální jízdou. Když do toho ráno skočíš a pojedeš 10km do práce přes křižovatky apod, občas někoho svižněji předjedeš, bude to tak 12 v létě, pokud se budeš chtít vyrovnat dynamice té xsary. Můj střízlivý odhad, jako mejitele R6 double-vanos "mínus jedno malé pivo" je, že náklady na PHM se ti oproti HDi zdvojnásobí.
o 22.05.2011, 00:29 | jardajuzik
vanos to je. ale už jsem rozhodnutej. e46 330d... nic jinyho nechci. A hdi sem ted trochu popohnal. U bmwpower.cz mi ji známý malicko odladil, a chvili s tim jeste vydrzim ;) jinak kdyz chip, tak bmwpower.cz ;)
o 22.05.2011, 00:47 | matik
E46ku 33oD(135kw) M-paket....Jsem měl a musím říct že na to auto nedám nikdy dopustit...Opravdu na něj vzpomínám rád :(...Auto už je fuč a obávám se jestli nebudu z mého nejspíše nového nástupce (E6o) zklamanej :(..
o 22.05.2011, 00:47 | matik
E46ku 33oD(135kw) M-paket....Jsem měl a musím říct že na to auto nedám nikdy dopustit...Opravdu na něj vzpomínám rád :(...Auto už je fuč a obávám se jestli nebudu z mého nejspíše nového nástupce (E6o) zklamanej :(..
o 22.05.2011, 00:47 | matik
E46ku 33oD(135kw) M-paket....Jsem měl a musím říct že na to auto nedám nikdy dopustit...Opravdu na něj vzpomínám rád :(...Auto už je fuč a obávám se jestli nebudu z mého nejspíše nového nástupce (E6o) zklamanej :(..
o 22.05.2011, 00:47 | matik
E46ku 33oD(135kw) M-paket....Jsem měl a musím říct že na to auto nedám nikdy dopustit...Opravdu na něj vzpomínám rád :(...Auto už je fuč a obávám se jestli nebudu z mého nejspíše nového nástupce (E6o) zklamanej :(..
o 22.05.2011, 10:22 | Pavel 528
matik:asi jo... z e60 podle me budes,to auto je osizeny vsude...interier je k bliti,jak uz to tady psal nismo,ze palubka je jak kuchynska linka..o]]]
o 22.05.2011, 18:25 | Luke_288
OT: při 160km/h nejpomalejší na dálnici? jezdím min 2x týdně Praha-Brno a při tempomatu na tachometrových 145km/h mě za celých 200km předjedou v průměru 2-3auta...to jen taková vsuvka
o 23.05.2011, 10:15 | assassin
akordysek: ja psal ze pri rychle jizde se ta spotreba uz tak vyrazne nelisi... a lidi co jezdi radi rychle a maji na to 1,9tdi fakt moc neznam.. spis ty 3+ litrove benzinaky...
ono test fifth gearu nebo co to bylo kdy krouzi po okruhu prius co ma sily a za nim se veze m3 s mensi spotrebou je tak nejak dukaz toho ze proste kdyz se auto ktery na to "nema" honi nad limit tak zere.. coz treba dalnice 200+ v 1,9tdi vs 3,0 benz je podobnej pripad zvlast kdyz auta co maj v serii velkej vicevalcovej benzin maj obvykle i jinou cenovku(tzn treba zakrytovanej podvozek) a pracovalo se i vic na aerodynamice a to se na spotrebe pri rychle jizde sakra pozna.. ono i treba na oktavce s oblibenym plandajicim(upadlym) plastem pod motorem.. to dokaze udelat rozdil i 10-20kmh na maximalce.. a rozdil ve spotrebe dost mozna v litrech...
o 23.05.2011, 10:17 | assassin
tappaja: trvalejch 160 = ze vidim po vetsinu casu na budiku 160, je jasny ze jet prumernou rychlosti 160kmh je zase trosku o jinejch rychlostech...

(jezdim prevazne v dobe mimo spicku, prazdy silnice a po dalnici se da jet i docela rychle, samo v patek odpoledne apod se neda jet ani rychle ani s nizkou spotrebou.. rychlej pruh narvanej rychlikama s odstupem 20m a s rychlostici oscilujici mezi 80 a 160kmh)
o 23.05.2011, 10:22 | assassin
Luke: viz nejpomalejsi na dalnici... jak kdy jak kde.. zalezi hodne na case... treba ja kdyz jedu D5 kolem osme ..devate tak ti co jezdi pravidelne a rozvazne tak ty uz sou v tu dobu v Praze, pak uz jedou juniormanazeri co to "nestihaj" a se 160 na budiku spis jedes s proudem... jel sem tak pred trema nedelema na moto...
to same se obcas podari v nocnich hodinach, nedele vecer se podari ze je ridkej provoz, jede par aut ale jedou casto vsichni taky kolem tech 160 a casto i vic..
o 23.05.2011, 10:31 | assassin
crestik: 328 ma jeden vanos. ja tankuju minimalne za petikilo a jeste se mi nestalo ze bych za to jedno tankovani sel pres 10l, jezdim ale prevazne okresky+ dalnice, trasy 30-100km, kdyz jedu cca 30km po praze tak pak vetsinou tech 120 zas dalnice + okreska takze se to porad drzi kolem tech 9,5 kdyz jedu jak se mi chce a nesnazim se o usporu... vcera sem jel z naky aktualniho hnuti mysli na spotrebu tzn po okreskach se okamzitou spotrebu snazim drzet aby rucicka ukazovala vetsinou 6-8(rychlost 80-90), dalnice (8-10).. kopce 10-14 (drzim 130) a podle tankovani mi vyslo 8,2 .. a to bych rekl ze mi to driv zralo min, mam podezreni ze uz netesni vanos a v rychlostech kdy se jede do 3tis RPM to nejede jak ma= vic zere
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3263 sekund.