Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Vyvaření dodávky - dobře odvedená práce?

 o Navštíveno 21995x o
o 11.05.2011, 01:22 | M.a.R.i | Upraveno: 2011-05-11 01:23:35
Ahoj,
pro mnohé to bude stupidní dotaz, ale nemám zkušenosti s vyvařením auta, na žádném jsem to zatím nepraktikoval.

Od kámoše jsem kupoval Ducato v červnu 2010. Bohužel jsem si ho pořádně neprohlídnul, tak netuším jak moc bylo shnilý. Jediný co vím, tak že místo prahů byl z venka nanejtovanej nerezovej plech.

Kontaktoval jsem známýho Mr.A, který má svýho mechanika Mr.B, který mu vyvařuje auta na kšeft. Dal za něj ruku do ohně a řekl si za vyvaření 15000. Auto si odvezl od kámoše a koncem srpna mi ho přivezl vyvařený. Prý bylo zespoda hodně sežraný, nebylo se čeho chytnou. Největší problémy prý měli se zadní části u tažného.
Mr.A mě varoval, že cca za 2-3roky rez zase vyleze a informoval mě, že musím každý rok vystříkávat dutiny.

cca za 2-3 měsíce se začal objevovat rez na spodku bočních posuvných dveří a za nějakou dobu i na spodcích prahů. Teď (květen) je už rez i kolem zadního kola a téměř po celé pravé dýlce. Pravá strana je na tom hůř, na levé akorát z prahu prosakuje olej.

Zkusil jsem vlézt pod auto a vůbec mi nepřijde, že by to nějak extra vařili. Všechny výztuhy/traverzy vypadají původní. Přijde mi, že vařili jenom boční venkovní plech. A výztuhy a nosné části jsou původní. Akorát na pravé straně je v jedné výztuze cca 10cm prasklina. Nejspíš způsobená rzí schovanou pod gumoasfaltem.

Před zimou jsem se opřel o jiné auto. Levá strana před zadním kolem. V tom místě prasknul plech a dá se s ním hýbat. Nepřijde mi to normální, podle mě blbej svár a nebo jenom díry lepily tmelem. Ale není to vidět, neboť na plechu je gumoasfalt a je to přestříkáno bílou barvou.

Už jednou jsem dával auto na reklamaci (rez na spodku bočních dveří). Mr.B to akorát přestříkal barvou, asi to ani nebrousil, neboť to za týden vylezlo znova :D. Když jsem to reklamoval znova, tak Mr.A říkal, že by Mr.B musel spodek dveří uříznout a navařit z jiných, jinak to prý bude reznout pořád.


Potřeboval bych od Vás radu. Je to normální a nebo mě ojebali a namastili si na mě kapsu? Auto má na tachometru 430000Km, je to RV98, já jsem s ním od vyvaření najel 4000km. V zimě jsem moc nejezdil. Když jsem včera mluvil s MR.A tak ten mi řekl, že s tím nemá cenu nic dělat, že je to normální. Akorát pořád vylejvat olejem.

Tady jsou nějaký fotky: [ Link ] . Stojí za hovno, pokud bude potřeba tak udělám další. V levém dolním rohu jsou informace o jaké fotky se jedná.


o 11.05.2011, 07:27 | cendler
Co ti na to říct, máš to prostě odfušovaný, není možné pokud tam dají nové plechy, aby to za pár měsíců vylezlo znova a za půl roku to bylo horší než to přijelo
Tady je prá fotek co jsme nedávno dělaly na jednom autě, to tvoje nebude o nic lepší, moc fotek to není, ale aspoň něco, jen nás mrzí že ten finál není vyfocený, vnitřní podlaha byla v zelené barvě a prahy a podlaha v černém body
[ Link ]
o 11.05.2011, 07:35 | Hráďa
jako nademnou...
prostě místo aby koupili nový plechy tak jen povařili kousky a ty ani nenatřeli pak to narychlo přefouk body a prestřík barvou
o 11.05.2011, 09:45 | M.a.R.i
Tak už vím, že práce není odvedená dobře. Tak podle Vás cena neodpovídá práci? A nebo 15000 je OK?

Cendler: Vypadá to hezky, final asi 100x líp než u mě :). Ale myslím si, že moje Ducato bylo víc shnilý než ten transporter. Když jsem viděl krátce auto před vyvařením, tak jsem zkoušel pod nanejtovanej práh strkat ruce a původní práh už tam nebyl, téměř po celý dýlce auta jenom díra. Auto bylo kdysi vystříkáno montážní pěnou, tak si myslím, že na tom bylo o něco hůř než transporter.

A jen tak pro zajímavost, na kolik vyšla práce na tom Transporteru?
o 11.05.2011, 11:18 | crazyape
Taky je dost mozny ze naprcali nove plechy na ty stare, proto to taky nedrzi jak pises. Uz jsem to takhle parkrat videl udelane. Treba 4 vrsty noveho plechu pres stary.... jak to v prubehu let vzdycky nejakej kutil opravoval.
Chce to vsechno co je rezave odrezat a mista kde se ma varit obrousit do bezvedomi a pak az svaret. Taky jsem se setkal treba s nabodovanym prahem kde body byly asi 15cm od sebe a jeste polovina z nich "studenaku".

Dalsi kamen urazu je antikorozni ochrana, kdyz se vari prah, tak se vnitrek nejdriv vystrika nebo natre zakladovkou, idealni je zinek jelikoz se da na nej krasne svaret. Vnejsi strana se taky obrousi da se zaklad tak 2 vrstvy, potom kitujes,po vykitovani znovu zaklad, plnic a nakonec kryci (finalni) barva + lak.. pripadne nejaka gumova ochrana (jsou-li to prahy atd) a lak.

To ze vystrikas dutiny to nezachrani kdyz je to uz takhle zprasene. Protoze ti to rezne zvenku a ne zevnitr. Spousta lidi proste sere na nejakou ochranu a jak uz bylo zde zminovano videl bych to tak ze se na to vysrali, naprcali tam nejakej ochr gumovej nastrik a barvu.

Jinak jestli je 15 tezko rict, jak je to podtim udelane, jestli je to vyvarene "slusne" a akorat se vysral na ochranu tak je to tak standart.
Videl jsem tedkon auto ktere je rok a pul po vyvaru akorat se taky vysrali na ochranu a vse uz bylo znovu orezle.
o 11.05.2011, 11:25 | walish
Podle mě tohle nikdy svářečku nevidělo
o 11.05.2011, 20:15 | Brnďa
hele delal sem v jednom nejmenovanym servise a videl jsem co predvadi nekteri mechanici, prijelo auto na vyvarku, kladivem obouchali ty nejhorsi mista, vystrikali montazni penou, orezali a pretmelili a strikly bo natreli gumoasfaltem, prace na chvilku ale nauctovali si jako kdyby na to mdelalli denne 10 hodin 7 dni v tydnu..tak jsem sel pryc protoze sem se nehodlal spojovat s takovou firmou. Auto na vyvarku podlahi proste oskrabli puchrky a natreli gumoasfaltem, treba nekolik vrstev aby to nebylo pozat...u tebe mi to prijde podobny, proste obrousili a pretmelili a nastrikali tot vse.. je fakt ze ze dveri se to tezko dostava, poud ty jednou chytnou tak je problem, protoze reznou zevnitr a z tech zahybu ruznych, a jak jsou chycene je lepsi je vymenit za nove, protoze to nic nevydrzi.
o 11.05.2011, 22:42 | M.a.R.i
Díky moc. Zkusím zítra zajít za MR.A a nějak se s ním dohodnout, ale pochybuju, že mi to zadarmo opraví.

Kolik by cca stála oprava s dobrou antikorozní ochranou? Aby to alespoň 3roky vydrželo, ideálně 5? Na estetiku se zas tak nehraje...
o 11.05.2011, 23:27 | martan01
Kde sehat sikovneho a SPOLEHLIVEHO klempire?
Nechci u nej stat a neustale ho hlidat.
nejlepe stredocesky kraj ale neni podminkou.

To M.a.R.i a hned jej za to nakopej doprdele.
Mam Aviji vyvarenou min 2/3 roky a vse je jako v dobe predani.
o 12.05.2011, 00:47 | Kesam
Ty krávo za 15 litru vyvářka to už by mělo bejt dobře odvedený no ono když se nemáš čeho chytit tak se nejni čeho chytit,ale když už tak už a měnit celé díly a pořádnou ochranu než tam něco dám tak to natřu z druhé strany reistinem car a potom taky vnitřky vystříkávám voskem rezistinem ML
o 12.05.2011, 10:16 | crazyape
Kesam - neni se ceho chytit.... no a to je nejakej problem? Kdyz se neni ceho chytit tak se holt musi vyvarit i to ostatni aby se slo neceho a k necemu to bylo.

Ted trosku navazuju na prahy - pertl podlahy,meziprazi vs novy prah... vetsinou to kazdy nasoli na ty shnile plechy a srat na to. Pak se clovek divi ze se mu prah ze spoda za chvili "odlepi"

martan01: mas maila.
o 12.05.2011, 15:28 | clown
ti vecer o vikendu nafotim, jak je opravenej prah na galaxy .. i s kusem podlahy .., klobouk dolu, fakt na tohoto remeslnika jsem mel stesti, velka spokojenost, ale sever Prahy
o 13.05.2011, 11:33 | Kesam
Ano ale pokud za ním přitáhneš že to takhle chceš a on mu řekne že to bude dražší oprava než celé auto tak je bez kšeftu.Jelikož se zákazník sebere a jde do prdele :-(
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3189 sekund.