
Navštíveno 11327x

Tak je tam. Dojmy super. Motoru se lépe dýchá a jde rychleji do otáček. V určitém spektru to určitě výkon přidalo. Cenovka byla více než příznivá z českého shopu
[ Link ] 
no mě teda příjde 6k docela dost za takovou ptákovinu :))
a stejně největší sací problém toho motoru je ta hrozná klapka a plastový sání nad ní :)
30K za intake manifold nedám :)))

klapka a plastový sání problém není.. to samé má S3/Leon motor a tam není problém na sériových komponentech se přímým sáním a TB výfukem 320PS
problém jako problém s prouděnim vzduchu né problém vydolovat z toho tlakem koně :) a 30k je fakt nesmysl.... podobnou věc vyrobí každej venca z JZD za zlomkovou cenu :) stejně tak jako tu trubku sání by ti udělaly kdekoli s ohybačkou akorát by na ní nebyl onen nápis :))
mám rád hotové věci, které vemu a namontuju, než se srát s vencou z JZD :) Ale každého věc. Důležité, že jsem spokojen. Ted ještě turbo back výfuk a hurá na soft.

07.05.2011, 07:41 |
Komba Tak jako proč né:) taky mám rád hotový věci,který se krásně namontujou přímo na místo,jen ty ceny si hrozně natahujou.
Od vency z JZD by to táhlo ještě míň než série :D

07.05.2011, 08:09 |
JR Jak to ma vyreseny teplo od motoru?
já si myslim že nejvic jak ty řikaš ,,přidá HP'' když ten filtr pořádně odstíníš od tepla motoru. Takhle mi to prijde o hovně a jeste za to vyhodit 6k ježiš :-O Jak kluci nade mnou, tu trubku by ti na pockani udelal jakej koli jouza se svařečkou na plasty a řek by si za to jednoho gambáče..

07.05.2011, 11:23 |
Pajk Tohle spraví díra do kapoty! :D Jednička je v tomhle na tom líp, sety jsou řešeny do podběhu, takže krásně odstíněny. S tímhle motorem zase za pár kaček pěkný stádo.
P3RF3KT: to by to muselo být z plastu a ne z hliníku ;) Takže už vidim jak má jouza svářečku na hliník, CNC frezu pro přírubu na váhu vzduchu. Stínění není třeba, před filtr proudí studený vzduch a i když zastavim po rychlé jízde tak nikdy není teplý, ani trubka není teplá, takže asi tak.
Pajk: Neuspeed dělá ještě nástavec pro tento kit, který vyvede filtr přímo do boku nárazníku.

07.05.2011, 13:16 |
Pajk No koupil bych ho. Jediná nevýhoda je častější očista. :)

07.05.2011, 22:01 |
Kesam Vy jste nějaký chytrý s tou stavbou za stímhle bych tě poslal do prdele kdyby jsi za mnou přišel jestli ti to udělám za gambáče mede :-)
Kesam : to si teda hovno jouda z JZD :) věděl bych o x místech kde by mi s timhle lidi pomohly a to ani jedno neni JZD ale třebas jeden autorizovanej servis škoda apod.. ..... chce to mít známosti no :)
odstínit teplo to samo chce, pochybuju že to přidá výkon tohle a když jo tak jedině 5minut po startu, pak vsadim boty že by na brzdě auto dopadlo hůř než origo :))

10.05.2011, 08:38 |
Kapka (M)
to sani bych fakt asi odstinil..a klidne dotahni pomoci hlinikove hadice vzduch primo na ten filtr..moc to teda neni na teto fotce videt,ale jinou ted poruce nemam

tak bořek umí, snad příští týden mu spustíme shop. Já mám od něj turbo, svody, dp, wg a vstřiky...
sání třeba na 1.8t dělá ABD, ale do fabky se mi nevejde. WRCko ho má taky třeba. Je to 20-30 koní podle dokumentace a ano, vyrobí to každej, ale toho sraní s tím :-/