
Navštíveno 29439x

začnu asi takkto bmw e36 m3, byl můj sen, jedhoho dne zde padla možnost toto vozidlo koupit, údajně od majitele dle fota vozidlo vypadalo na oblíbenou hlášku TOP STAV bez investic,
inu vydal jsem se návštěvu vozidlo prohlédnul projel, technicky celkem v dobrém zachoválém stavu, až na pár tuzingových doplnku jako samolepky ACSCHNITZER atd celkem zachovalém stavu
pustil jsem se od servisu a přípravu na léto a sezonu při demontáži svíček, kdy původní majitel, že je měnil na mě vybaflo tohle

jako sorry ano vidím správně 5x 12 zavit a 1x 14 závit a hlavně uplně jiný model svíčky, cívka uplně jiná no prostě prasárna
volal jsem původnímu majiteli a ten po vyslechnutí rači přestal zvedat telefony to je panečku u mě správnej přístup a postavení se k věci
u tohohle auta bych za to asi sekal ruce tohle je m3 a ne nějaká pitomá folicie
tak jsem řekl, že zjistím co a jak dál
údajně tam je nový motor co má najeto jen 99tis km tzn výkon by měl mít zminovaných 321 ps co udává výrobce
tak jsem nelenil a vydal se na brzdu vozidlo bohužel mělo jen 289 ps a krouták jen 310NM
to znamenalo v praci, že 32 koniku je někde na pastvě asi...
nicméně těhle aut si prostě vážím je jich málo a podle mě si zaslouží tu onu pěči a originál stav tak jsem se do toho pustil a řekl, že to tak nenechám ....
první věc co příšla na řadu, je správný olej co tohle auto potřebuje

lidi jsou v dnešní dobe fakt svine :(

19.04.2011, 08:42 |
Leveler | Upraveno: 2011-04-19 08:42:55
Koukám, že majitel byl řádnej kokot.Ani bych se nedivil kdyby tam lil nákou sračku olej a motor byl pomale na odchodu.
Todle je problém skoro u všech M3 3,2 že máj výkon sotva 300koní a 6 kvalt před smrtí kterej se nedá ani zrepasovat.Proto je kolikrát lepší koupit 3 litr.
Hod sem foto co máš za M3 at vím od kud vítr vane.
po výměně benzin filtru nechápu co s toho auta může vytec za bordel, jsem se vrhnul na pneu původní byly totálně ko takže nákup nové pneu
- následně malinko poladit výfuk volba byla jasná supersprint
- kn otevřené sani
- vyřešit primární problém svíčky a vrácení do originál stavu
- cívky výměna pro jistotu všech 6 ti jak jinak než originál
- tuzin m3 zrcátka s blinkrem výměna za původní originál zrcátka
na a ten hlavní výsledek kdy se vše podařilo dotahnout do konce a ze kterého mám tu nejvetší radost (jako malej jarda) je znovu zrození koníku a pocit z jizdy, který je o poznání o dost lepší

tzn z původních 289 ps někdě doma snad i tu původní bzrdu najdu je nynějších 328,5 ps motorových samo
- ještě mě čeká něco málo práce
opravdu maximálku 291km/h nepotřebují
takže jsem si opatřil náhradní differáček

Tak to je super s těma koníkama, že se to takle probralo.
hodně velké sklamání je pro mě seriové brzdy, které prostě na tohle auto nestačí a nefungují jak maji, předek je originál BMW, takže je tu náhrada v podobě

takže dá se říct, doladit pár drobností a auto se zase dostalo do stavu provozu schopného a do rozhodně lepší kondice než jsem ho kupoval

hmm, tie helly sú xenon či halogen? asi by som dal na kapotu origo znak a možno tie predné smerovky..to je už vec vkusu. inak pekné 8)
diff je originál m3, rozhodně tohle neberte jako nějaké pomlouvání, je to jen realita v jakém stavu se tady auta prodávájí, člověk do jísté míry kupuje auto a říka si já zrovna budu mít štěstí a to moje auto bude opravdu v top stavu a technicky bez komplikaci, realita je mnohdy bohužel horší
ale co když je chut, nálada a bohužel bez peněz to nejde tak všechno jde a snad auto bude dobře sloužit, pro jistotu mě čeka ještě spoustu kontrol a věci co údájně předchozi majitel udělal....

originál znak je snad už objednan tuzingové doplnky jdou pryč všechny :-), lampy jsou originál hella xenon, d2s, vč ostřikovačů a jednotky pro náklod světel takže po téhle strance jsem spokojen
xenone ty seš fakt blázen, po tobě chci kupovat auto :o)))
eSko je už prodaný?
takže prevodovka 6q a diff 3,23 ? daj ešte viac foto. aj intoš. celkom ma zaujíma :)
ten xenon máš teda vybavený. parada 8)
esko už má nového majitele prodalo se jako serie všechno jsem s toho sundal
no M ko je na prodej pokud to někdo ocení může bejt jeho :-) jinak mě čeká celkem dost věci na předělání, aby fungovalo tak jak bych si přál tak se do toho musí ještě xx tisic zainvestovat
diff co je na fotu je serie přesně tak, 6ti kvalt, manual, 3,23 stály převod, který bude nahrazen + se malinko poladí i jiná svornost


19.04.2011, 09:11 |
FurtMimo | Upraveno: 2011-04-19 09:12:20
aj interier super. pekná výbava :) M3 ako sa patrí. do toho motorového priestoru mi chýbajú už len tie krytky na domčeky tlmičov. č.dielu 31 31 2 227 387. cca 10-15e/kus :D
aký dif tam chceš dať? ten istý alebo 3.15 ?
a možno predok trochu nižšie?
Pekny pekny! Jen ty lampy jsou fakt original? Prijdou mi jak nejaky "tuningovy" :-O
opět skvělá práce, jako již bylo zmíněno. Po tobě kupovat auto... Super Dane
no lampy jsou 2 tabory já to chápu, jeden bude říkat tuning problém, že tohle auto je prostě starý,mnoho modelu lamp se na tohle auto nedělá z možností co jsou je tohle asi nej volba, originál staré vůbec nesvítí a hlavně s tím nic není vidět u tohohle je to super, po vyčistění lamp naistalování nových výbojek spokojenost
pokial viem, lampy síce nie sú origo ale najkvalitnejšie aftermarkety. hella je hella :) ten "tuning" look robí možno ten chrom look.
krytky tlumičů není možnost dát je tam sportovní podvozek koni štelovácí tuhost, podvozek pružiny jsou orignál a to i tak zůstane na české cesty to jinak nejde,
co do toho diff budu dávat kratčí a svornost taky poladit, je to laborace musí se to vyzkoušet až pak se uvidi
Kez by kazdy majitel se takhle stara o auto. Parada.

19.04.2011, 09:28 |
walish | Upraveno: 2011-04-19 09:29:19
Tohle je ta M3,co se tady prodávala,jak tady každý slintal a polovina lidí ho skoro kupovala a ta druhá chválila,jak je majitel pečlivý a skvěle se o něho stará? :)
EDIT: Jako všichni nahoře,Dane,super práce;)
jak si řešil závit na té "jiné" svíčce ?
narval tam pět ostatních taky větších :-)
nikoliv dal jsem tam originál to co patří,sundat hlavu, nové tešnení, upravit závit proste pakárna :-)
walish: myslim, ze je to ona :-)
jinak gratulace, super kara ted po upravach
Tak to je někdo fakt hovado když zkurví výkon takovýho auta jen spotřebákem jako jsou svíčky, olej a filtry. Tak ať dělá radost, xenone :o)
xenonman: Dobrá prasárna, takže jsi to vložkoval a máš zase všechny na malý závit?
Jinak souto celkově se mě moc nelíbí, určitě bych dal origo lampy a blinkry tohe je hnus a stejně je to fun auto a jezdí se přes dena ne v noci, kde je věší riziko úrazu pro auto. Druhá věc co mě nějak k tomu nesedí jsou kola, je to takový nějaký divný. Možná to dělá to celoleštění a nebo fotky...
Ale jinak chválím změny k originálu ;-)
s tou svíčkou je to maximální prasečina, někdou strhnul závit, ale nechtělo se mu sundavat hlavu,tak to odvrtal na větší průměr a samozřejmě to, co napadalo do válce tam tutově nechal, dobytek..
některý lidi by potřebovali useknout ruce aby už nic nezkurvili, jak u mýho auta, kde "profík" dělal těsnění pod hlavou a dokurvil naprosto všechno okolo..

19.04.2011, 15:00 |
Alííí Klasika u Dana. :-)
Však on se brzo dostane k Veyronu, nebo na co to vlastně má spadeno, a toho si pak nechá . . . 14 dní. :-D

19.04.2011, 15:05 |
Bucci ... dobrá práca dcéééérko :-)
PS: ty svíčky mi hlava nebere...
však tady psal,že je na prodej :)
9.04.2011, 09:06 | xenonman (P)
no M ko je na prodej pokud to někdo ocení může bejt jeho :-) jinak mě čeká celkem dost věci na předělání, aby fungovalo tak jak bych si přál tak se do toho musí ještě xx tisic zainvestovat
Joj to som si nevšimol, ale to je jedno, nemyslel som to nijak v zlom :-)
To se ty konici nahoni jen svickama a olejem? :-)
ty vo*e, tak tohle bych do majitele neřekl :-O
cupra.165: Psal že dal svody a KN sání - tam bych hledal ty zdechlé koně + i ta jiná svíčka udělala své. V TWSu bych koně nehledal, leda tak úbytek protože je to celkem hustej olej.

19.04.2011, 16:24 |
Kesam Hele neprodával to náhodou někdo tady???? Bych tipoval že jsem to viděl a někdo to strašně chválil jak je o něj pečováno.

19.04.2011, 16:52 |
Nevřis | Upraveno: 2011-04-19 16:53:02
lampy jak předek tak zadek jsou OUT ...a mlhovky už raději komentovat nebudu... takže za mě pořád stejnej tuzing a ty chromy ..to už fakt ne
palec hore -(svíčka, výfuk, brzdy, difec) ..aspon něco

19.04.2011, 17:56 |
Pajk Možná jak píše FurtMimo, dělá to ten chrom. Třeba ten vnitřek trochu poladit a bude to jinde.
hezký svíčky :)) zase nadruhou stranu majitel je měnil....teda jen jednu asi :))
pěkná práce, ale jak už bylo řečeno -lampy a kola k tomu nesedí
výkon se honil uplně někde jinde :-)
jinak nějaké prase tam šahalo i do RJ a diky tomu tam byl ubytek koní, někdo tam předělaval dávkování paliva a špatně nastavil vačky, prostě se toho musel předělat a upravit celkem hodně
jasný je to věc vkusu ty design doplnky a wo tom to je ...
není to někde tady z východních čech? Myslím, že jsem to někdy potkal v Ústí nad Orlicí. Podle toho interiéru a kol mi je to auto povědomé...
ohledně toho eSka....jsem zaslechl nějakou šuškandu,že také nebylo moc OK :-),holt jsme češi...inzerát snese vše...na vrchu huj a zespodu fuj,nebo jak se to říká :-)
KArel : hehe ;-))))))) neuděláš nic, penez v tom utopil hodně ale má to nějaký to ale no :)

20.04.2011, 07:38 |
xenonman | Upraveno: 2011-04-20 07:45:15
karle tak ted si mě opravdu velice pobavil a rozesmál :-) ja jsem taky zaslechl šuškandu, že u Vás v liberci snašej vajička kravy :-)
je vidět, že jsem jen v česku kde jeden si prdne a druhej z toho uděla basničku,třeti z toho napíše knihu a čtvrtej řekne, že si někdo nadělal do kalhot na veřejnosti :-)
Báwo pěkný, akorát mi tam neseděj ty světla a kola... kola samo o sobě pěkný, ale nějak mě na to BMW nejdou...
xenon: aspon něco...
mě je jedno kdo co jak prodává..a je každého věc jak si např. auto před prodejem prověří,ale....
mě pobavilo jak tu píšeš o TOP stavu v textu inzerátu a sekání rukou za něco atd.,mno a to jsem si rozpomněl na tu šuškandu o eSku...
Jinak auta co projdou tvýma rukama vypadají hezky...však ne nadarmo se říká,že oči kupují...
jo esko jsem měl párkrát rozebrané :-) a celkem dost
jinak opět opakují tohle je myšleno jen ukazka jak se tady u nás lidi starají o auta,perně doufám, že se mi bude dařit dál auta prodávat v lepších stavech něž jsem je koupil

a podle mě proměna hondy byla dle mě vždy krok správným směrem

na muj vkus taky ty lampy vypadaji na to auto moc "moderne", ale to je asi vec vkusu, ja bych je vratil do origo, tyhle ciry mi k tomu nepasuji. Zbytek vypada pekne, ikdyz ja bych radsi kupe nez kabrio a stavel bych z toho spis track car nez lestenku:)
xenonman: a nebylo by naky strucny subjektivni srovnani stara m3 vs s2000? ja jen jak tady porad ctu od nisma jak bmw stoji za hovno jak podvozkem tak motorem a lip funguje i japonskej rodinej hatch tak by me celkem zajimalo jaky pocity mas z tech dvou aut ty.. a to s2000 asi neni zrovna naka korola nebo civic kterejma se tu nismo ohanel jako srovnani s mkama :)
proc se do kabria davaji tyhle hnusny sedacky a ne ty pekny co ma coupe M3?
Honza : asina ty z M3 nemůže chcát zatimco tyhle můžou dešti bejt odolný a mít líp schovanou elektriku pokud v nich je..... a americe je tomu stejně že to auto je připravený na vodu od A do Z kdybys náhodou nezatáh střechu.... tohle bude asi podobný....
Dan : ono tu nejde o rozebírání s2k ale tak nějak tu koluje čelní bumbác zezadu do týla takže několikrát bořka, mě se to auto líbilo samo a technicky super udělaný ale vem si už jen motor ten si měnil minimálně jednou neb byl totálka ;-) takže tu jen narážely na to že to když to bylo zbušený tak bych pak napsal "top stav" ale radši dobrej stav aby se pak po tobě někdo nevozil že to bude při pohledu zespod tu a tam zvlněný ty plechy ;-)
assassin : uvidime jak se k tomu Dan postaví..... nebudem brát v potaz sílu směrem rovně neb at se děje co se děje tak tam vyhraje vždycky větší koně na tunu váhy ale podvozek.... každopádně se neboj s2k srovnat s civicem tr, sou to zcela rovnatelný auta kde ctr zajede lepší čas i když mu může s2k rovně ujet a tomu věř ;-) bavíme se samo o stock podvozkách ....
třeba......
tady na videu
e46 M3 : 340hp,360nm, R6 motor , 1570kg
e36 330i : 230hp R6 motor ale s Msport podvozkem
M5 e39 : 400hp , 500nm, V8 a 1800kg
za japonsko
Legacy RSK : 280hp boxer , 1450kg awd
Accord R : největší sociál 220hp/220nm cca 1400kg
Aristo : ala sociální limuzína Lexus GS, motor ze supry podvozek nic světabornýho, 280hp uškrcený 2JZGTE váha hodně aspon jako M5
--------------------------------------------
best lap :
M3 : 1:13.3
legacy : 1:14,33
accord : 1:14,93
M5 : 1:14.19
Aristo : 1:16.50
330i : 1:18.19
takže ... accord se sociálníma 220hp dokáže zajet celkovej počet kol na docela rychlym okruhu tsukuba před bestií jako je M5 a zajet cca stejnej best time a o sekundu pomalejší best kolo než nejlepší kolo M3 která má proti němu navrch dalších 120koní a hromadu kroutáku ?? posranej lexus GS s nic moc podvozkem dokáže zajet o 2s lepší best kolo než 330i na M podvozku ??? mě je uplně putna že celkovej tim vyhrála M3 o 10s na těch x kol na rychlym okruhu ale mám z toho radost proto že pitomej accord s mnohem menšim výkonem dokáže díky podvozku zajet bezmála stejnej čas jako ta M3 a celkově ujet M5..... stejně tak jako že limuzána je tam drtí docela solidně a to je těžká a nemá super tuhej podovzek jako ostatní......
další video at si každej udělá obrázek sám,....těch videí je hromada každopádně....
[ Link ]
mno jenže zvěsti je jedna věc a praxe je druhá věc, to auto které jsem tehdy koupil tak diky předchozímu majiteli muselo vyměnit asi tak 150 dilu, aby auto fungovalo a jezdilo jak má tzn plechy "plechy zničené nahradily nové nebourané atd nakonec se použivaly dily z hondy s2000 rv 08 co znamej dovezl z USA,
jenže tohle sem nepatří lidi co o tom nic nevědí tak si jen šuškají a bohužel ani vůbec nevědí jak je realita
všechny motory krom jednoho se opravily a prodaly a dodnes všem fungují, poslední motor v hodnotě přez 100tis mám tady v garaží schovaný pro jeden projekt :-)
co do jízdních vlastnosti fakta
honda s2000 važící 1390kg
bmw m3 vážící 1650 kg
honda s2000 compresor výkon 326 PS bez problému porazila m3, nevýhody špatný rozvor kol na blbnutí horší diky přetáčivosti v zatačkách a mnohdy nešlo ani moc kontrolovat,differencial od kazu a jiný stalý převod se vše pak zlepšilo, honda je klasická motokára kde se člověk zapasoval do sedačky a jezdil, delší trasa s tímhle autem nic moc, bolej z toho pak zádá, motor fungující perfektně, brzdy serie špatný, podvozkově nejlépe funguje asi originál,
bmw 328ps je prostě těžké - výhody krasný zvuk v6, špéra super, nevýhodu diff je strašnej stálej převod kdo tohle auto stavěl mi přijde u tohohle nemyslel kdo prohoba chce jezdit s cabriem 291km/h tzn vše je hodně do dlouha řazení,
diky špéře se s tím autem dá uplně krasně blbnout je to taková hračička jak to člověk urve auto krásně poslouchá, kastle mi přijde, že se kroutí více nez u hondy, podvozkově to funguje, brzdy špatný, sedačky super delší vzdálenost nedělá problém, díky 6tce přijemná i spotřeba na delší vzdálenosti
srovnávat to nejde každé auto má něco do sebe podstatný a kdy by se mohlo dát porovnávat mít stejné váhově limity tzn bmw vs honda stejná váha a pak to porovnat asi by to bylo pak fér říct kdo je vítěz
nismo: data z toho okruhu jasny, treba to ze typeR akord zajede na technictejsim okruhu M5 je asi logicky..M5 je docela tezky GT...
s2k vs civic.. jasne z pohledu casu na kolo to muzes srovnat nebo bude civic i jinde... ale zas casy na kolo neni to jedine co me zajima, ono treba ze sveta motorek ve kterem mam vetsi prehled me kazda moderni 600ccm poseka na okruhu s mym litrovym V2, ale v provozu je ta sestka takova o nicem, netaha to za riditka, nemas ten pocit sily.. zacne to bejt zajimavy az kdyz s tim jedes jak na okruhu tzn stale v 5ti cifernejch RPM ale to uz si zas jednou nohou v hrobe.
ty srovnani aut muzou byt taky zavadejici, vime prd co tam bylo za pneu, kdo s tim jezdil .. tovarny maji i rozdilnej pristup k setupu podvozku, treba bawo ma schlane odklony a sbihavost tak aby bylo nedotacivy a kazdej helmut si s tim nerozbil hubu, preci jen je to celkem masovy auto pouzivany spis bankerema na dojizdeni do prace nez na sportovni viziti... japonsky sportaky neznam, ale je dost mozny ze to tam maj jinak, zvlast ty verze pro japan trh... ostatne je i otazka co to ridilo za piloty, ono preci jen nekdo zvyklej na 4wd/fwd zajede lip s tim nez s prekonovanou zadokolkou...
akord typeR ale asi umi, zavodil sem s jednim na dube a ujel mi fest.. ale otazka je jestli zas nebyl o tolik jinde ridic:)
xenonman: diky za info, je mi jasne ze to nejde objektivne srovnat, spis mi slo jen o subjektivni pocity z rizeni... u e36 mi prave taky prijde ze kdyz uz jede bokem ze se krasne kontroluje, nejsem zadnej drift nadsenec a stane se mi to spis nedopatrenim ale sem rad ze sem se z toho zatim vzdy dostal s pocitem sucha a bezpeci:)
ty hmotnosti jsou vazeny nebo z papiru? to ma ta M3 tolik? ja mam sice obyc 328 ale udavano asi 1390.. ty mkovy veci ze by hodily tolik navrch? ikdyz tady bude hodne delat to ze je to kabrio....

22.04.2011, 10:50 |
xenonman | Upraveno: 2011-04-22 10:54:16
včera po praci chvilka času tak se vyměnil středový tunel, malinko jsem se u toho zasmál pač se musela rozebrat polovina auta :-)


22.04.2011, 10:52 |
xenonman | Upraveno: 2011-04-22 10:53:23
no a konečne je přyč tuzing znak a blinkry se dočkaly normálnější podoby


22.04.2011, 11:18 |
Escudo | Upraveno: 2011-04-22 11:21:11
jen drobná korekce, 328 je R6 a M5 neni GT :o)
a ještě mě napadá, neměl by bejt motor 3.0 nebo 3.2 když je to M?
tam je čudlíků jak pilotní kabině letadla :o)
escudo, on ma M3 3.2i s 328ps, pise to tam :-)
M3 3.0i - 286ps
M3 3.0i hamann - 330ps
M3 3.2i - 321ps
no právě, o 328 píše v 10:07, proto jsem to psal
jen vsuvka o podvozku H2000 a E36,ono porovnavat auto co se zacalo delat v roce 1990 a druhe 1999 je trochu rozdil...technologie uz byly jinde....v kazdem pripade i tak ta E36 je podvozkove skvela...
a spis bych porovnaval E46 a H2000,pak asi jo ..o))
escudo vždyt proto jsem dával ten papír od té brzdy kde máš napsano změřen výkon 328,5 ps :-), proto vycházím z tohoto výkonu, jinak originál 321 ps
už to chápu, nedošlo mi že píšeš o výkonu :o)
Chtěl si říct :-D Malá sobota :-D
chtel rict,ze uz se vali na zahrade u pivka..o)))
asasín : tak M5 neni GT to je fuk ale, motorky jasny , tam je to podle toho co mas za motorku a stejně tak tě může tahat za řídítka 600kule jako nějaká 1,3ka :) záleží jak a k čemu je ten motor určenej samo.... na okruhu tě samo poseká nějaká lehká silná silnice než nějaká ultrasilná zalahávačka ta prostě nemá v zatáčkách šanci....
jinak v těhle testech máš ukázáno na jakejch gumách jede a jezdi sou naprostý profíci který to dotáhnou až na hranu vždycky , takže je to jen o autě jak dokáže udržet v zatáčce a předjte zevnitř nebo zvenku, neb třeba evo předjede M3 klidně zvenku i zevnitř .... takže o jezdcích to neni no :) a to samo accord je těžkej dost, civic je jiná váhová liga, staší CTR je vklidu jezditelný na normál silnicích a M3 a celkově mpakety to je prast jak uhod, zadna slava na tehle silnicich je to taky dost nekomfortni...
jinak M3 v kabru bude fakt těžká, všeobecně kabria vážej mnohem víc než normál auto neb maj zesílenou kastli dost....
jo válí kamaráde... Jen se přijeď válet taky :o) maluju, teda budu asi tak za hodinu a deset minut a to tak do pondělí do 20:00, takže žůžo
tak za GT se omlouvam, ta terminologie mi moc nejde, spis mi slo o to ze to asi neni staveny jako okruhovka, ale spis jako dalnicni rychlik...
nismo: s tima motorkama sem to myslel trochu jinak, ale to je fuk. Jinak co se tyka tech podvozku, mi to neprijde ze by se za slovem "podvozek" skryvala naka extra magie, preci jen to je relativne jednoduchej mechanismus co se tyka mechaniky, par cepu, uhlu, s tim ze se v prubehu zdvihu ruzne meni... nic s cim by se nedalo "hnout" takze podle me zas neni takovej problem nastavit m3 tak aby se chovala jako evo pri prujezdu zatackou, co se tyka tlumicu, tam uz je to slozitejsi, ale taky nic do ceho by se nedalo sahnout... co se tyka porovnani stock cars.. jak rikam je to dost mozna o pristupu vyrobce s jakym setupem auto pusti do sveta.. a co ja sem slysel tak u m3 je to proste civilnejsi a schvalne nastaveny aby predek ztratil driv trakci, toho se da zbavit pomerne snadno...
pavel 528: ja to nechtel stavet na stejnou uroven, proste me zajimaly pocity z rizeni, ja muzu srovnat e92 325 a svoji e36 328 a krom tech elektronickejch udelatek atd zas v tom pocitu z rizeni nevidim takovej rozdil, prijde mi dokonce zabavnejsi ta e36, o kolik dokaze bejt rychlejsi e92 diky modernejsi technice nedokazu rict, preci jen mi nerika pane a nemuzu riskovat ji rozmlatit :)