Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > 1,4 16V (koncern)-posunutí omezovače?

 o Navštíveno 19809x o
o 15.04.2011, 13:09 | Rustapha-659
Je možnost posunutí omezovače přes VAG nebo je to blbost?

Netušíte někdo?


o 15.04.2011, 15:31 | Nismo.Power
blbost
o 15.04.2011, 15:32 | jasisoft
obmedzovac coho ? otacok ? rychlosti ?
o 15.04.2011, 16:21 | Rustapha-659
Otáček...štve mi vypínání paliva při nějakých 5850rpm...Na Feldě jsem ho měl posunutý do 6500rpm a hrozně mi to v "krizových režimech" chybí...Obávám se ale že to nepůjde bez pohrabání se v čipu.. :o(
o 15.04.2011, 16:22 | Dexter | Upraveno: 2011-04-15 16:22:47
.
o 15.04.2011, 16:23 | Rustapha-659
:oDD LOL nejde o maximálku ale o předjíždění (např.)
o 15.04.2011, 16:28 | hanx
ten omezovač tam má svůj účel, ale to je ti asi jedno, že?
o 15.04.2011, 16:28 | Midnite
nepředjíždět na hulváta(R)?
o 15.04.2011, 16:32 | CRK
Rustapha-659: si příště nekupuj 1,4 woe..
o 15.04.2011, 16:38 | Rustapha-659
Hanx: klíííd,nejsem bezmozek..a když těch 500rpm navíc v pohodě vydržel 8V,nevím proč by to nesnesl točivější 16V...
CRK: nj,nebylo moc na výběr a mělo to najeto 20.5tkm tak jsem do toho šel...občas člověk musí udělat nějakej kompromis..(i,když nerad)
o 20.04.2011, 23:09 | Kounect
1.4 16V s červenýma 16V točí 7000 ( 74kW ). Jestli je ten 55kW stejnej motor a jenom ubráno v ŘJ díky SW, bude stačit si s tím pohrát, asi bych se vydal cestou zjistit jak je na tom motor - stejný / nestejný a pak řešil posunutí omezovače, eventuelně výměnou ŘJ? Pokud je zaměnitelná...
o 20.04.2011, 23:34 | Brnďa
Rustapha a myslis si ze kdys posunes omezovac, ze to porad pojede stejne bez jinych uprav? tezko, zbytecne to tam budes tocit, motor bude trpet a uuz to bude akorat rvat zadnej jinej efekt to mit nebude, ale je to tva vec, ale prijde mi to jako močit proti větru...A jak píší, měl sis koupit něco silnějšího, mam 3.2 V6ku a při předjíždění nemám problém:-)
o 20.04.2011, 23:45 | Replayman007
rozdíly 55kw a 74kw motory tam jsou.
Rozdíl je v sání (55kw má plastový a 74kw hliníkový), 74kw má větší škrtící klapku, jinou olejovou vanu (to nepřidá na výkonu:-) ), má jinak postavenou vačku a samozřejmě i jinačí soft, má i jinak postavenou převodovku. největší výkon dělá asi ta vačka, pak to sání se škrtící klapkou (to lze vyměnit u 55kw za to hliníkový z verze 74kw a soft se automaticky adaptuje a nehlásí to chybu ve VAGu= větší výkon)
o 20.04.2011, 23:48 | Replayman007
jinak výměna jen řídící jednotky je nesmysl, když je jiná vačka tak by to mělo nesmyslný časování a plno dalších věcí... jestli máš motor 55kw sežeň díly ze 74kw a přeházej to i s řídící jednotkou, kterou pak nech upravit u nějaký osvědčený firmy, která si se softem pohraje. jo a převodovku nech 55kw je do rychla:)
o 20.04.2011, 23:51 | Brnďa
a nebo to prifouknout lehce za par desitek tisic :)
o 20.04.2011, 23:55 | tappaja
Ja bych se na to vysral... z houna bic neupletes, a kdyz upletes, tak nezapraskas...
Na hezky svezeni si mel koupit 74kW TDI...
o 20.04.2011, 23:55 | Tuner#2 | Upraveno: 2011-04-20 23:56:45
Já se bavím, hodně bavím, ale ne nad dotazem, ale na blbostí rejpálků... Ano těch 500otáček může leckdy pomoct, mezi vracákama třeba půjde ject bez řazení což ušetří nějaký ten čas, to samé v krizovce není zrovna optimání, když do toho někdo kecá a nemůžeš dál řešit situaci plynem...

Za mě proč ne, koneckonců, kdyby tam dal ostřejší vačku, tak ho stejně musí dost podstatně posunout a ten motor bez problémů zvládá víc jak 6000rpm :-))) viz. moje oblíbená Škodovka: [ Link ]
o 21.04.2011, 00:58 | tappaja
Kua to je pila!
o 21.04.2011, 11:15 | Rustapha-659
MA.RTI.N: no spíš stovek...než desítek,když už je řeč o přifouknutí,ale to je fuk.. :o)a hlavně už to není na běžný ježdění..
1,4 16V / 201HP,177Nm@ tyhle trumpetky už trochu troubí,o tom žádná..

foto k příspěvku  od Rustapha-659

o 21.04.2011, 11:33 | Brnďa
tak stovek snad ne, kdys se kouknu ze jeden clovek prodava turbokit na hondu 1,6ku za 30 nebo 40 tisic a je to plug and play tak proc by to meli stat nekolik stovek?:)
o 21.04.2011, 12:03 | Rustapha-659
jinak jako Tuner#2..nechci z toho dělat závoďáka,je to auto na běžný ježdění..ale je fakt nepříjemný,když člověk potřebuje předjet apod..a někdo vám začne vypínat palivo zrovna v ten nejblbější moment..to někdy nemusí být k průseru daleko (o tom,že se občas člověk chce trochu svézt je to samo taky).Jak říkám,měl jsem to takhle na Feldě a bylo to přesně to,co tomu předtím chybělo..
MA.RTI.N:nebudu si kupovat šestihrnek,protože mám tohle a ještě to splácim.Vím jaký je svezení s třílitrem,ale to jsme už někde úplně jinde :o),to je úplně jiný hřiště a jiná hra.Jde mi alespoň o částečnou optimalizaci chování auta v určitých situacích proti sérii.Zkrátka udělat z "bezpohlavního auta pro každýho" auto pro sebe tak,aby se na něj člověk mohl víc spolehnout.
tapp: já to vim :o)
Replayman007:jj o tom už jsem něco načet,ale kromě jednoho člověka nevím o nikom,kdo by to měl dlouhodobě vyzkoušený a ověřený(ten zmíněný to doplnil ještě o vačky z Golfa 74kW a jednotku z Fabie 74kW a pak celkem komplikovaně hledal někoho,kdo mu to všechno doladí,tak ten se nakonec dostal na pěknejch 80kW),ale já navíc potřebuju jezdit a ne laborovat a mít auto rozebraný na ulici taky nemůžu a stodolu nemám. :o)Přemejšlim o tom už delší dobu..stejně to představuje částku několika tisíc a s nepotvrzeným výsledkem (nová klapka je tak od cca 3700 a hliníkový sání jsem nikde ani neviděl..a ve Škodovce to bude asi za randál předpokládám-tam jsem se zatím neptal)určitý zlepšení by to teoreticky přinést snad mohlo(i když někdo zase říká že ne..)No maximálně bych to prodal a namontoval zpátky sérii...ty o někom víš,kdo to má? :o)
o 21.04.2011, 12:12 | Tuner#2 | Upraveno: 2011-04-21 12:16:43
tappaja: JJ ten motor se mě hodně líbí, na to, že jsou v něm jen vačky a jede to na webrech bez elektroniky to chodí slušně, na brzdě přes 140HP a spodek bez šáhnutí a ten motor drží. Má to už 3. sezónu. Pokud bude ve Žlutce někdy jinej motor, tak tohle je adept...

Rustapha-659: NJ tohle je už zběsilost a nemá to s původní 1,4 nic společného a taky tomu odpovídá ta astronomická cena. Viděl jsem už i 215HP... Jinak chápu co chceš uděla a proč to chceš a nechápu proč místo rady (já to bohužel nevím) tady dostaneš odměnou 20 posměšných příspěvků od lidí co evidentně neví o čem mluví a nikdy sportovně s autem nejeli...

MA.RTI.N: Pokud si naivně myslíš, že oturbit atmosféru je jen koupit kit za 30 - 40tKč, tak se musím smát. Aby to dlouhodobě fungovalo, tak musíš dost zásadně upravit hlavu, snížit kompresní poměr a po vyřešní všech mechanických věcí hodně dlouho takový motor ladit na motorové brzdě u někoho, kdo tomu rozumí... Věř, že budeš rázem ve statisících...
o 21.04.2011, 12:13 | Rustapha-659 | Upraveno: 2011-04-21 12:14:58
MA.RTI.N:jenže tady se bavíme o atmosféře a ne turbokitu.Konkrétně ten motor z fotky je Kouřil/LSC Brázdil a cena (ne)příjemných 225.000 :oD,to už je trochu dost..
Tuner#2 byl rychlejší.. :o)
o 21.04.2011, 12:35 | Brnďa
Tuner ale ja se nebavim o nejaky monstru aby jsi musel vse upravovat, jen proste lehce prifouknout aby to vydrzela serie a aby mu to stacilo na predjizdeni, nevidim duvod proc by to nemelo fungovat , kdys to funguje na jinych autech, proc ne na koncernu? Nemyslim zvedat výkon ve stovkach koni. Zas tak blbej nejsem. Navic vim , ze kdys jsem mel posunuty omezovac od minulyho majitele na sve honde tak proste ten motor mel nejvyssi vykon v 7000otackach a pak uz to bylo o nicem to tocit dal, stejne tam uz byl citit lehkej upadek vykonu, ve fabrice kdys ten motor nekdo delal tak asi vedel proc tam dava omezovac. Ale me je to fuk, ja jen psal poznatky menší. A navic jestli je to 1,4ka tak mu asi moc nepomuze nejakych 500 otacek pridat, lepsi zaradit a dupnout a jet dal.
o 21.04.2011, 12:37 | Vencaf
T2: "nikdy sportovně s autem nejeli"
co to má společnýho se sériovou fabkou 1.4?
o 21.04.2011, 12:38 | Brnďa
Rustapha jo jenze se podivej ze to ma komplet upraveny a predelany, to jsem napriklad nemyslel. a nerikejte me , ze kdys koupis turbo kit primo na to auto ze je to plug and play, proste prehodis a jedes tzn i s jednotkou ze ot nevdrzi treba tech 50 koni nahoru. Jetli ne tak je to ostuda takovy motory prodavat :) Ale pokud chces predjizdet tak by jsi mel v situaci kdy si si jistej, ze siroko daleko nikdo neni aby jsi mel dost casu a ne ze vidis auto a s 1,4kou podradit a drtit to v maximalnich otackach a tak tak to stihat..kolikrat takovy zavodniky vidim a mam co delat abych se jim vyhnul
o 21.04.2011, 12:39 | Brnďa
Vencaf nevis ze kdys to drzis v omezovaci tak jedes sportovne?:D
o 21.04.2011, 12:40 | Vencaf
aháá,tak to jo :D
o 21.04.2011, 12:41 | assassin
asi bych napsal nekomu kdo chipuje koncerny... ja osobne bych se zeptal treba mvoleska ... ja myslim ze to pujde...

jestli ta silnejsi verze toci o 1000vic tak bych se toho nebal, to ze ma jinou vacku znamena ze se ti se stavajici v tech otackach spravne "nenaplni" tzn ze ti to nepojede jak by mohlo-nedostanes se na vykon toho silnejsiho, ale dotocit by se to tam mohlo...
o 21.04.2011, 12:42 | Luke_288
nerozumím, k čemu je v běžným provozu dobrej posun omezovače o 500ot/min vejš. jestli se dostáváš do takových krizovek, že by ti tohle ohromně pomohlo, tak možná nebude problém v autě a omezovači.
pokud z toho stavíš nějakej závodní stroj, pak tohle ber jako OT
o 21.04.2011, 12:43 | Brnďa
assassin tak ja taky nevidim duvod proc by to nemelo utocit, ale proc to delat, kdys uz to tam stejne nepojede kdys jen zvedne otacky a to je vse :)
o 21.04.2011, 12:46 | assassin
tuner: ad ty turbo kity, to co se prodava v radu desitek tisic jako hotovej kit je vetsinou neco co fouka nizky tlaky do 0,5atm a tam obvykle staci silnejsi tesneni pod hlavu-bejva v kitu, naka piggyback jednotka casto uz se softem s tim uz myslim pujde docela v pohode jezdit, stovky tisic to uz je spis o tom ladit opravdu dost prefoukly auto...

nejmin narocny co se tyka instalace, ladeni atd.. tzn ze to za x desitek tisic koupis nahazis to tam a jezdis budou spis mechanicky pohaneny kompresory, mam teda spis zkusenosti od motorek ale stejna firma dela i na auta, a u HDcka to tam fakt nasypes sroubek po sroubku z kitu a vecer uz to jezdi.. jak kdyz skladas nabytek z Ikey...
o 21.04.2011, 12:55 | assassin
MARTIN: no jestli se mu stava ze ho prekvapi omezovac tak to asi jeste o neco vejs pojede, kdyby to na te hranici uz melo umrit tak uz by ted citil ze to do omezovace sotva dotoci a nutilo by ho to radit... zvlast pokud je to i lehce marketingova zalezitost.. tzn ze se prodavaji temer stejne motory 55 a 74kw s tim ze ten silnejsi toci o dost vic tak to celkem vypada na to ze tam soft muze udelat dost. pripadne ze to bude jeste spojeny s restrikci v tom plastovym sani, ale zase to nebude nic tak extremniho.
u bawa je 325 vs 330 (E90) taky rozdil 40kw a je to stejnej system ... sani,vyfuk, soft.. myslim ze ta 325pujde o kus posunout uz jen softem i bez toho sani...
o 21.04.2011, 13:00 | Brnďa
No me je prave dine, tata ma roomstra 1,4ku 16V a prave tam k tomu omezovaci me to ani nelaka vytocit, protoze to uz nejede. Je fakt ze jsem zvyklej z hondy ze proste ma tah as skoro k omezovaci, a tady to zas jede od spoda :)
o 21.04.2011, 13:20 | Rustapha-659 | Upraveno: 2011-04-21 13:26:15
Luke_288:To je těžký ti to vysvětlovat..musel by ses svézt stejnou trať oběma autama,který jsem na začátk srovnával na základě zkušeností tzn.Fel 6500rpm & Fab 5850rpm,pak bys pochopil okamžitě...
MA.RTI.N: tady NEJDE o to,že jak ty říkáš "už to nejede",ale o to že ti to VYPNE PALIVO a nejedeš vůbec..to je jasný,že křivka výkonu pak už klesá..ale motor můžeš točit o trochu dýl a ne že ti do toho začne kecat nějaká elektronická tchýně a začne ti zavírat kohoutky kvůli tomu,že jí připadá že to "řve a jede moc rychle".. :oDD
o 21.04.2011, 13:27 | Brnďa
no vypne palivo tak se vetsinou seslapne spojkovej pedal a zaradi dalsi rychlost, pak to zas chvili pojede :P
o 21.04.2011, 13:31 | assassin
rustapha: no osobne by me tohle asi taky nezachranilo, k omezovaci tocim malokdy, je teda fakt ze me tohle sralo u oktavky 81kw tdi, ze sem zacal predjizdet, nechal tam trojku a kdyz dotycnej mi to trosku podrzel abych ho jako nepredjel tak to byl celkem orisek, ono to na 3-3,5umrelo stylem na jakej sem z benzinu nebyl zvyklej:)
o 21.04.2011, 13:44 | Rustapha-659 | Upraveno: 2011-04-21 13:50:08
MA.RTI.N: achjo...no jasně..dobře řeknu to polopaticky(i když už si tu začínám připadat jako v šaškárně) :oD jsou situace kdy 3. je v omezovači a na předjetí 4.dlouhá čili ono to zase ZA chvíli chvíli pojede,ale ty to zrovna v tu chvíli vůbec nepotřebuješ.. (a že je u týhle motorizace sakra dlouhá)
assassin: no já taky jedu k omezovači jen občas..ale v podstatě jsi vyjádřil přesně to,co se tu už nějakou dobu snažím vysvětlit kolegovi(ům).. :o) aka ten "oříšek"bejvá dost nepříjemnej..
o 21.04.2011, 13:52 | Tuner#2
MA.RTI.N: Kolik motorů jsi z atmosféry na turbo předělal? Takovým těm kitům tubra a pouze silnějšího těsnění pod hlavu aby se právě zmenšil kompresní poměr je sice na trhu hodně, ale rozhodně taková montáž není přínosem. Ano fouká to málo, chvíli to vydrží, máš o 50koní víc, ale zároveň totálně zkurvenej průběh výkonu a reakci na plyn.

Vencaf: To snad s Fábkou 1,4 nejde ject sportovně? Já si myslím, že ano, ono se dá ject sportovně a s nasazením se vším co má motor a kola, když vidím na rallye cupu Trabanty, Warburgy, Lady, Fáva apod. tak z 90% mají rychlejší a krásnější průjezdy jak uchrchlaný eNkový Mišák... Opravdu nechápu co tady místo toho aby jste poradili řešíte...

assasin: Těmhle kitům se směju a až na vyjímky si nemyslím, že to je pro motor to pravé. Nikdo tam neřeší změnu tepelné hodnoty svíček, regulaci předstihu či dnes změnu mapy, atd. atd. Jo ono si to čidlo klepání nějak doupraví, ono to vlastně foukáme jem 0,4atm, jo ono to vydrží...
o 21.04.2011, 13:53 | Brnďa
ja te stoproxentne chapu, ale porad nechapu to, proc predjizdis s 1,4kou v krizovkach, kdys proste vidis ze ti to tam chybí. Proste tu chvili pockam a nebudu se snazit ho predjet na posledni chvili. Asi uz nejsem takovej zavodnik, ale predjizdim malo kdy a kdys uz, tak pockam as je volno a muze to byt v klidu
o 21.04.2011, 13:55 | radek.613
Když shrnu co tu čtu, tak za to nemůže motor, ale debilně seskládaná převodovka, že, určená primárně pro páprdy, co chtějí funět na pětku 50 km/h po městě od Lídlu ke Kaufu za 4,5 litru/100. Možná že než šoupat někam omezovačem - pravda, je to nejjednodušší řešení - by stálo za to zalaborovat se zpřevodováním nebo stálým převodem a žádné krizovky by se nekoly, stejně jako by byl spokojený motor. Sorry za OT, ale vidím to tak....
o 21.04.2011, 13:58 | Tuner#2 | Upraveno: 2011-04-21 14:00:39
MA.RTI.N: Ale já neřeším předjíždění, ale podržení kvaltu před zatáčkou, kdy už nemá cenu na 1 - 2 sekundy řadit, když pak půjdeš na brzdy... Ach jo...

Tady se to fakt stává fórem, kde někdo promluví o Škodovce a rázem je jedno co řeší a všichni místo toho aby poradili, tak mu to poplivou... To jen já se občas rád svezu? Ono těch 700otáček do + opravdu může pomoct, velmi dobře se to pozná na okruhu, jsou rovinky, kde je lepší kvalt podržet i přes největší výkon motoru a prostě neřadit, protože řazení je ztráta času. Já mám taky vrchol výkonu v cca. 5500rpm, ale na okruhu a nebo okresce mezi zatáčkama točím až 6500rpm.

Těžko tohle popisovat lidem co mají temno před očima z obsahu 1,4 a značky Škoda...
o 21.04.2011, 14:01 | Luke_288 | Upraveno: 2011-04-21 14:02:50
to je sice možný, ale na mě tohle působí, jakože mu těch 500ot navíc může v provozu zachránit život...
pokud vím, tak zrovna ty máš svojí škodovku dramaticky překopanou (rozuměj- od serie daleko) a jezdíš okruhy na což tuhle úpravu vztahuješ- viz ty vteřiny před zatáčkou o kterých píšeš, fajn, tam tomu rozumím, jinak asi ne...
o 21.04.2011, 14:32 | crestik
...anebo si naplánovat předjíždění na dostatečnou rovinku, případně si nechat odstup a předjet, než zrychlovat v protisměru
o 21.04.2011, 14:43 | Brnďa
tuner ale tak to ma napsat hnedka sem, ale pise o krizovkach a o predjizdeni z toho vsichni jedou, ale kdys se naucis jezdit tak nepotrebujes mit otacky zvedle..
o 21.04.2011, 14:46 | Tuner#2
Tak znova a naposled, ono nejde ani tak o to předjíždění, protože tam v zájmu největší akcelerace je dobré řadit nahoře kousek za výkonem aby to padlo na další kvalt na vrchol krouťáku (tam to pak záleží i na to zpřevodovní jak říkal radek.613), ale jde o ty okresky, kde v mém okolí je spousta rovinek, kde to prostě vychází na "neřadit" a držet a když by mě do toho kecal omezovač, tak mě to nasere...

Jak už jsem říkal, nevím proč se tady řeší proč ne (to si snad umí rozhoudnout sám majitel a musím uznat, že asi o ježdění ví víc než 2/3 zdejších kecálků co ho odrazujou), když se tady má řešit jak na tu úpravu?
o 21.04.2011, 14:48 | assassin
tuner2: kolega prave par takovejch motoru uz poskladal a neni to tak zly jak rikas, s predstihem se prave hejbe az kdyz foukas hodne kvuli detonacim, dat spravny svice snad neni takovej problem, a to ze foukas malo na celkem blbuvzdorne sestavenem kitu mi neprijde jako nic spatnyho, zvlast to stavet do pozice ze tohle stoji za hovno a jeste to zkurvi motor, ze jedina spravna cesta je kompletni low-comp stavba se standalone ecu, desitkama hodin na dynu, sileny plnici tlaky, aquamist atd...
o 21.04.2011, 14:49 | Brnďa
tuner a neni lepsi poskladat jinou prevodovku aby ti to padalo do dostatku vykonu pri prerazeni?
o 21.04.2011, 14:51 | Tuner#2
MA.RTI.N: Hmm, tak snad se někdy naučím jezdit a poznám "výhody" toho, když má auto omezovač. Nepopírám výhodu omezovače, že předchází destrukci motoru při odlehčení kol na skoku, ve vracáku apod., ale z toho co tady píšete je mě špatně. Raději se jdu učit jezdit...
o 21.04.2011, 14:52 | assassin | Upraveno: 2011-04-21 14:52:53
tuner: ale teda beru kit jako komplet zalezitost renomovane firmy, turbo/kompresor, montazni material, jednotka + mapy, tesneni, atd od renomovane firmy.. mozna je ted na trhu nejak vic tehle kitu s cinskejma turbama kde se treba jen zveda tlak na railu, ale tohle sem si fakt pod pojmem "odladeny turbokit" nepredstavil.. je fakt ze to od renomovanych vyrobcu bude treba za 100-150, ale to beru jako desitky tisic, ne stovky....

samo to je OT, cpat neco takovyho na koncernovou 1,4 je nesmysl...
o 21.04.2011, 14:52 | Brnďa
Tuner tak vidim ze ses specialista ve vsem tak ti do toho kecat nebudu, kazdej na to ma jinej nazor, a to ze pises ze je ti spatne z toho co piseme je trosku prehnany, nemussi se tak povysovat...
o 21.04.2011, 14:52 | Tuner#2
MA.RTI.N: Ty woe, ideální převodovka padá právě z oblasti nejvyššího výkonu do oblasti vrcholu krouťáku. Z toho co jsi napsal je vidět, že vlastně vůbec nemáš šajn o čem píšeš. Prej aby to padalo do oblasti dostatku výkonu :-DDDDDDDDDDDDDDD
o 21.04.2011, 14:55 | Brnďa
ale prd, ja to napsal mozna blbe, nebo neumim vysvetlit, ale je to mysleno tak jak jsi to napsal..Hlavne ze ty si borec a vis vse ze...
o 21.04.2011, 14:55 | Brnďa | Upraveno: 2011-04-21 14:56:47
zas nejsem uplne mimo abych nevedel jak to funguje, ale joi mas skodovku tak vis vse to chapu..
a navic moc dobre vis jak jsem to myslel, tak klid
o 21.04.2011, 14:57 | Tuner#2
assassin: Tak jasný, kit za 100 - 150 od renomovaného dodavatele i s mapou beru, ale tady se někdo oháněl kitem za 30 - 40 což rozhodně nemůže bejt konečná cena úpravy atmosféry na turbo se vším všudy.
o 21.04.2011, 14:59 | assassin
tuner: ten za 30-40 sem pochopil jako ze je jetej kit vyndanej z auta.... takze klido novej za to kilo... jinak samo za 30-40 se to neda kloudne postavit ani doma kdyz ma clovek knowhow...
o 21.04.2011, 15:00 | Luke_288
tuner: tak pokud se (ne)vědění o ježdění poměřuje tím, že nejezdím tak, že mi pomůže posun omezovače k ostřejšímu průjezdu zatáčky na okresce, pak jsem asi řidičskej neználek. na okruh nejezdím a v provozu mi vystačí sériový nastavení omezovače (kam mě stejně automat nepustí). já spíš nerozumím tvrdošíjnýmu prosazování jezdeckých technik z okruhu na silnice do provozu.
o 21.04.2011, 15:01 | Brnďa
ja mluvil o jetym kitu za tu cenu a nebo pak činskej shit celou sadu na minimalni prifouknutí ne? A pokud si koupis jety dily turbo, IC, pak nejaky svody na turbo, vstriky, cerpadlo a ses schopnej a doma si to tam nahazis a pak ti to jen nekdo odladi tak proc by to neslo? Nkdo tiu nemluvil o zadnych renomovanych znackach a nikdo nemluvil o nejakym extra vykonu.
o 21.04.2011, 15:08 | Brnďa
Ja osobne bych se na nejakou 1,4Ku vyprdl a kdys uz tak si nechal poskladat prevodovku. aby ty problemy nemel. To ze je zprevodovana blbe je vec jina. Ale přirovnávat okruhovy jezdeni k silnicnimu je blbost, pak to na tech silnicich tak vypada kdys mladi zavodnici jezdi jak na okruzich.
o 21.04.2011, 15:08 | Rustapha-659
chjo.. :o) to jsou ty tupý placatý písmena a že to neprobíráme osobně někde u pivka a u grilu..Nechápejte PROSÍM nutně a pouze výraz "v krizových režimech" = "jedu jako debil v protisměru a chybí mi 0,5sec." netýká se to vůbec JENOM předjíždění,předjíždění byl příklad využití posunutí omezovače a všichni se toho hned chytli...Jezdim od svejch 18 a jezdim už 20 let(a jsem celkem vyježděnej)samozřejmě,že předjíždim na přehlednejch místech,s dostatečnou rezervou atd...ale to je na úplně jiný téma.. :o)
o 21.04.2011, 15:09 | Rustapha-659 | Upraveno: 2011-04-21 15:15:44
Eventuálně by se to možná dalo pořešit špajzkou z HTP,která bude určitě kratší..otázka je o kolik..a myslím,že by to mělo na sebe pasovat...Nicméně to pořád neřeší,jestli se dá posunout omezovač trojklikem přes VAG a nebo ne. :o)
o 21.04.2011, 15:12 | Brnďa
já osobně na civocovi mel motor 1,4 a prevodovka 1,4 a ujizdel jsem stejnymu civicovi v 1,6 ce s 1,6kovou prevodovkou, pak jsem dal 1,6ku motor a prevodovka 1,4 ktera je kratsi a jelo to jeste mnohem lepe. Ja osobne pokud ti jde ot o ze preradis a pak cekas nez se to zase rozhejbe zkusil udelat neco s prevodovkou..
o 21.04.2011, 15:39 | Tuner#2
Luke_288: Neprosazuju žádné techniky a praktiky do provozu a to jak každý jezdí je na jeho svědomí a vědomí... Ale co mě sere je to, že když tady chce někdo řešit funkční úpravu, tak se tady na něj vrhne banda ahc protiškoda a udělají z něj blbce, byť jeho dotaz a smysl je mnohem fundovanější než jak na Fábii zatmavit zadní světla. Opravdu nevím proč se to tady řeší, místo toho aby někdo poradil.
o 21.04.2011, 15:39 | assassin
MARTIN: volba turba a dalsich komponentu je dost dulezita vec, jen tohle nastudovat bude stat dost casu.. kdyz to splacas z toho co te napadne tak vysledek muze bejt dost nejistej... mechanika tekutin je slozita veda... a ono slovicko "pak to das nekomu naladit" bejva casto s prekvapujicim vysledkem.. protoze i jen to sestaveni map muze byt 30-60tis ani nemrknes :) par lidi uz si timahle prestavba proslo a ti co to delali poprve tak vesmes rikaji ze priste by sli do odladeneho kitu, ze to vyjde levneji a mene problemu (ac na zacatku sli do vlastni stavby kvuli uspore penez) treba viz. fugo a jeho e38 750i biturbo....

clovek se zkusenostma to docela kloudne posklada i za tech 40-50...ale zase asi malokomu takovej clovek tohle da dohromady jen za cenu matrose...

o 21.04.2011, 15:45 | Brnďa
assasin tak me je to vse jasne, ale jak jsem psal na hc se prodava turbo kit za 30 nebo 40 tisic plug and play na 1,6ku se vsim vsudy co je potřeba na to aby to fungovalo, nikdy nevis kdy se neco podobneho muze obevit i na fabii. Ja daval jen priklad. ty ceny. jasně, kdys chces aby to neco vydrzelo a poradnej vykon tak to nebude stat tady 50 ale 200
o 21.04.2011, 16:07 | Rustapha-659
děkuju Tunerovi#2 za pochopení problému a ostatním za rozjetou diskuzi,třeba se tu ještě k něčemu doberem.Každopádně se to tu docela rozjelo,což je dobře a soudě dle počtu přístupů je to zdá se zajímavý téma pro dost lidí.
o 21.04.2011, 19:26 | M@rtin
Tuner#2: ku*va tomu to jede, nějaký info o autě máš?
o 21.04.2011, 19:49 | Kounect | Upraveno: 2011-04-21 19:50:50
Za mě pocit v řízení 1.4 16V 55kW a 1.4 16V 74kW je nesrovnatelný, možná je to <>, říkejte si tomu jak chcete, ale prostě to tak je, když pojedu jednou Fabkou a skočím do druhé, tak ten rozdíl je neporovnatelně lepší a když se tedy nechceme bavit ve faktech, budem se bavit o subjektivním pocitu a ten je v tomhle případě parádní. Pokud by se jakkoli dalo předělat 55kW na 74kW, šel bych do toho. Jestli tedy chápu správně, že i nějakou částí Tvého názoru je " pro ten pocit "...
o 21.04.2011, 21:30 | Tuner#2 | Upraveno: 2011-04-21 21:31:07
M@rtin: Škoda 130L, motor 1,4 16V na webrech. Více info i s grafem zde: [ Link ]
o 21.04.2011, 23:16 | Rustapha-659
kurníček šopa,to muší bejt svezeníčko...a jak to jde pěkně nahoru od 4500 :o)
o 21.04.2011, 23:33 | hanx
přečetl jsem dost, ale ne úplně všechno a napadla mě jedna otázka, kterou jestli někdo už položil tak se omlouvám.

řeší se tu krizovka - předjíždění.. (Počítám s tím, že na rovince, jelikož v běžným provozu se snad předjíždění v zatáčkách nekoná...)

Teď můj dotaz - když předjíždíš a máš máš ručku otáčkoměru už v červenym, to je opravdu tak velkej problém rychle přeřadit na další rychlostní stupeň, kde tak jako tak budeš mít někde nad 4 tisíce a to auto ti aspoň nebude chcípat...??? Já osobně při předjíždění nikdy nemám problém řadit...

2 otázka: to takový předjížděcí krizovky zažíváš často?? (jinou "krizovou situaci vyžadující vyšší než omezené otáčky si nedovedu v provozu představit) pokud ano, tak bych nehledal problém v maximálních otáčkách auta, ale v autě nebo v tvé hlavě (konkrétně v úsudku kdy předjíždět a kdy ne)
o 22.04.2011, 12:03 | Rustapha-659 | Upraveno: 2011-04-22 12:10:50
hanx: odpověděl sis hned první větou - přečetl jsi dost,ale ne úplně všechno..
Dál už se ke "krizovkám v tomhle smyslu"nebudu vyjadřovat,protože je to OT a je to tu jak u blbejch na dvorečku opakovat to pořád dokola.. :o)
P.S. nic ve zlým..není to nic osobního,jen už podobných otázek jako přes kopírák bylo X a "předjíždění" bylo použito pouze jako příklad (ke snažšímu pochopení,což se ovšem ukázalo jako omyl,jelikož to nepochopil skoro nikdo a všichni se vrhli na to "předjíždění" jako na problém jako takový.)
o 22.04.2011, 15:42 | Proffesor_W
20.04.2011, 23:55 | Tuner#2
tak to ti do prdele, to je masakr :-o .... i kdyz takovy STS ...
o 22.04.2011, 15:44 | Tuner#2 | Upraveno: 2011-04-22 15:45:33
hanx: Stačí si přečíst pár mých příspěvků a zjistíš, že Tvůj post byl zcela zbytečný...

Proffesor_W: NJ STS jezdí o 2G větší přetížení v zatáčce a 140HP je hovno výkon... :-))
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.309 sekund.