Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Zmena geometrie pri pouziti podlozek

 o Navštíveno 10352x o
o 13.04.2011, 09:46 | Meda
Nekde jsem kdysi cetl, ze by bylo vhodne pri pouziti podlozek i adekvatne dopocitat zmeny pri nastaveni geometri naprav, z praxe jsem se s tim ale nikdy nesetkal..

Dela to nekdo, vi jak na to, ma to cenu?


o 13.04.2011, 09:49 | tykeev
Stejně tak, jako když měníš kola za jiná s rozdílnou šířkou, ET či jiným rozměrem pneu.
Záleží na tom, jak moc velká změna to je. U malých podložek bych to asi neřešil. U širších už ano.
o 13.04.2011, 09:52 | Lucni.konik
podložky, že by měli vliv na sbíhavost? co se týče negativu je mi tohle u pr.....
o 13.04.2011, 10:10 | tykeev
to Lucni.konik:

geometrie ale není jen o sbíhavosti
o 13.04.2011, 10:18 | Lucni.konik
Tykeev - vím, právě proto jsem psal, že na geošce mi jde jen o sbíhavost......negativ mi je celkem šumák....ono při snížení bych musel mít stavitelný ramena nebo i misky tlumičů, aby se rovnal i negativ.
o 13.04.2011, 10:21 | Tuner#2 | Upraveno: 2011-04-13 10:22:30
Lucni.konik: Podložky i jiná šířka kola a ET mají na geometrii zásadní vliv, mění se rejdový poměr a dost zásadně to změní chování auta jak v zatáčce, tak i v přímém směru např. v kolejích.

Osobně jsem měnil na autě dost zásadně odklony posununem ramen na nápravnici, upravoval světlou výšku auta a tomu přizpůsoboval zbíhavost. Obecná pomůcka ale není, já částečně vycházel ze závodní specifikace pro dané auto a ze zkušeností kamarádů.
o 13.04.2011, 10:21 | Vasekkch
je to auto od auta..někde odklon jde nastavovat v serii někde ne.
o 13.04.2011, 11:35 | Meda
Mam vzadu sirsi disky, tam podlozky 1cm

Vepredu uzsi, vice zapadle, takze tam 2cm

Rafky i gumy podle standardu

Vepredu muzu stelovat jen sbihavost, vzadu castecne i odklony..
o 13.04.2011, 11:41 | Meda
o 13.04.2011, 14:17 | assassin | Upraveno: 2011-04-13 14:17:53
tak v idealnim pripade osa podle ktere se kolo otaci prochazi stredem pneu, pokud se kola vysunou ven, nedochazi pri zataceni k otaceni pneu pod toho bodu ve stredu, ale k jejimu posouvani po kruznici, tzn neco jako motokary kde se kola otaci kolem osy zcela mimo pneu.. to zanasi do rizeni uplne jine sily a i celkove chovani v kolejich atd to umi uplne znicit, rvat volant z ruky, od urciteho polomeru zatacky snaha se zamknout do zatacky atd... to same umi udelat i jinej prumer pneu tzn na stejnej rafek jinej profil pneu. nastavenim odklonu se to obvykle nemeni, to se totiz nehejba rejdovou osou, ale osou celeho kola..

tzn vzadu celkem sumak(max vetsi namahani), na rizene naprave problem
o 13.04.2011, 16:00 | Kesam
Fiesta na zadku dobrý ale předek je v hajzlu jak snížením tak podložkama a et ve finále asi 15 :)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3104 sekund.