
Navštíveno 11273x


13.04.2011, 05:50 |
kasko Před nějakou dobou jsem řešil, jak snížit auto, konkrétně OII combi 4x4.
Z výroby tam je klasický podvozek, nikoliv off-road.
Zkusil jsem pokus a nechal si vyrobit v Invel plus pružiny o 25mm kratší se sériovou charakteristikou - pouze přední. Bylo to hlavně z důvodu, že na léto jsem nasadil 18" a bylo to jako teréňák a taky, že v kufru vozím dost věcí a pak to bylo jako kačena, zadek dole a předek nahoře.
Snížení je nyní cca 30mm, nehoupe se to, není to tvrdé jako při použití sportovních pružin. Je to úplně jiné.
nyní bych potřebal poslat zadek více k zemi, ale jen cirka o 1,5-2 cm.
Další pružiny nechci dělat, protože to není zrovna za hubičku.
Napadla mě myšlenka, sehnat si originál sport. pružiny Škoda, které mají ale snížení -30mm, tak aby to nebylo moc, nebo použít RS zadní pružiny. ty by měly mít o cca 20mm míň.
Jaký je Váš názor?
Osobně bych asi sehnal RS a zkusil to.
PS: foto pro představu hodín v průběhu dne
myslim, že 4x4 má dost podobnou zadní nápravu jako předokolka, takže použití RS pružin by mělo fungovat.
4x4 že má stejnej podvozek jako normální okta jo?jakto,že je teda víš posazená
no vidiš.. má vyšší péra jak serie... tak to dej péra z obyčejný a budeš o ty 1,5-2cm níž co potřebuješ... s RS pérama by to bylo už o cca 4cm.
klidně mi ty péra pak pošli

13.04.2011, 12:58 |
kasko To all:
psal jsem, že nemám off-road packet, tudíž jsem stejně vysoký, jao normální octa.
RS je -20mm, tak by to mohlo fungovat.
Lukefab
jaké pera chceš?
originál - klasika, nikoliv offroad? Chceš předky i zadky?
co jsem se bavil s technikem od Škodovky tak každý čtyřhrab je vyšší. Další zvýšení je tím paketem pro špatné cesty. Tedy origo z předohrabu by měly vyhovovat.
originál mám,offroad bych chtěl,klidně můžem vyměnit za mou klasiku

13.04.2011, 22:12 |
kasko jak píši, nemám off-road. Jsou to klasika, pouze auto je 4x4.
Pokud si vezmeš technickou dokumentaci, tak jsem dle papírů ještě níž, než klasika....
Jinak slíbené foto.předek dole, zadek asi dám RS. Stačí mi 2cm, vozím hodně věcí, tak to půjde ještě trochu dole.
