
Navštíveno 17670x


05.04.2011, 20:39 |
Komba Ahoj,poprosil bych radu jak nejvhodněji zapojit intercooler.
Jednalo by se o vůz P205 a byl by před chladičem dole pod nárazníkem.Je třeba nějaká možnost nechat si od firmy vyrobit tvarovaný hadice nebo to budu muset poskládat z trubek?Šla by použít i nějaká pružná hadice něco jako husí krk.IC něco takového
[ Link ] Děkuji za typy,rady a názory.....a snesu i kritiku že do takového auta to nemá cenu:)
do 205tky se davalo nejaky turbo? :-O
tak cenu to trochu má samo ale......
žádnej husí krk, prostě si najdi cestu od turba, nakup kolena a trubky a nějak se tam natáhneš nevim kde má 205ka turbo..... jen bacha na to že trubka by měla bejt na koncích aspon trochu napertlovaná resp. musí mít rantly přes kterej narazíš hadici a sponkou stáhneš až za rantlem.... jinak by ti to vylítávalo pořád.....

05.04.2011, 21:03 |
Komba právě že stěma trubkama bude jebačka a ani nevim jestli hliník nebo kov a jak to rozpertluju....
205 má turbo za motorem pod sáním.Teď tam akorát není origo motor TD,ale trošku silnější z BX.
Ty hadice by nějaká firma nedělal? klidně bych dal 1500 za dvě hadice a měl bych klid.

05.04.2011, 21:05 |
Luke-Jeep | Upraveno: 2011-04-05 21:06:13
ja se tesil ze to bude nejaka prasecinka :-) pardon za OT
takhle jsem to kdysi řešil na svém puntu GT

pokud to má tlačit, tak at to něco vydrží :)

05.04.2011, 21:23 |
Komba Já prase nejsem.bohužel pro tebe :) Co se týče výkonu,tak to chci mít nějak v kupě a co nejvíc v pořádku.
Jenom teď už mi turbo tlačí 1.5 baru,tak už chce řádný chlazení.A IC to má na motoru,ale kapota se mi řezat nechce.

05.04.2011, 21:26 |
Komba No pěkný,jenže mě už se nějak nehodí nacpat bůra za sadu kolen a trubek:/ už takhle je v tom vagon peněz.
porvni punto ktere se mi lbi!Moc hezky
asi bych ho spis nabastlil do kapoty, beztak to tak ma i origo.
OT:jako Seat Power,Punto vypadá moc hezky.

06.04.2011, 07:27 |
Komba Já bych rád kapotu nechal bez díry.A jelikož je IC umístěn nad víkem ventilů,tak by se mi i zbytečně chladil motor a nedržel by si svojí teplotu.
Jako když nic nevymyslím,tak mě to stejně čeká:/....dávam foto pro představu.


06.04.2011, 08:36 |
Hanes V případě tohoto motoru budeš ještě muset vyrobit přírubu na sání, je tam totiž IC šroubovanej přímo na sací potrubí a trubku na to nenavlékneš, nebo bys musel použít sací parohy z 406ky která má už ic vepředu a trubka sání vede přez motor, asi bys mohl použít i hadice co má 406ka origińál, jen pořádně napasovat chladič někam dopředu a napojit to.
Možná to sací paroží mám.

06.04.2011, 17:59 |
Komba Jo to vím že bych musel udělat přírubu.A to paroží je plastový že jo? nevíš o nějakém vraku nebo nemáš to i s hadicema?

06.04.2011, 19:56 |
Hanes paroží je hlinikovy,jen IC je plastovej šroubovanej na něj. Mam jen saci potrubi,turbo, naftovy čerpadlo a trysky vše z 1.9Td 68Kw. o žádnym vraku nevim.

06.04.2011, 20:18 |
Komba Jak vypadá IC na tom mým motoru vím,ale to paroží ze 406 jsem myslel že je plastový.2.1 to tak má.
Tak to hold tak vypadá,že situace mě dožene řezat do kapoty.

06.04.2011, 20:35 |
Komba Hanes: můžeš mi nafotit ty parohy a nacenit je i s tryskama?
to Nevřis: co je ta za IC kit ? ebay ?
kupoval jsem to od Rajdlose. Namíchal jsem si to sám, poměřil co asi budu potřebovat a pak se začalo řezat a montovat:)
šikula, moc hezký to je !
tohle umisteni IC je o nicem, s nadechem v kapote jako ma treba Impreza je to lepsi, ale nejvic tomu pomuzes premistenim dopredu a oplechovanim (vstup musi byt o cca 1/3 mensi nez je plocha IC), aby ten vzduch sel skrz, ne okolo jako to ma Punťa :-)

07.04.2011, 16:42 |
Nevřis | Upraveno: 2011-04-07 16:43:11
nebud zase chytrej víc než je třeba :) funguje to dobře ....
CV: no prave ze TMIC je snad nejhorsi reseni, zvlaste i Imprezy, maly prutok vzduchu, maly napor, a ohrivani od motoru. Nejucinejsi je samo FMIC.

07.04.2011, 22:46 |
Komba Tak zatím budu řešit nasácač do kapoty a na novou sezonu vyřešim nějak líp.Do závodů bych to asi nestihl zrealizovat plus ještě rám.
Zatim díky za názory a klidně něco ještě můžete přihodit;)
Rajdlos- vsak souhlas:-) tohle co ma je total o nicem, Impreza je mensi zlo a nej/lepsi je FMIC... pak podle ucelu se da polemizovat o vzduch-vzduch nebo voda-vzduch :-)

08.04.2011, 17:45 |
Komba Nevřiš:jak si vůbec pertloval trubky?
Komba: mame signovacku :) pertle jsou otazka par minut
kdyžtak mám 205 ku i kapotu na ni ,kdyby jsi chtěl
tak nějak jí pomalu rozebírám

09.04.2011, 18:28 |
Komba Rajdlos:) koukal jsem.V případě kitu bych rád využil.
Midi34: hoď nějaký detaily na můj email;)

10.04.2011, 14:14 |
Komba Dobře dobře,popřípadě bych využil.
[ Link ] takova sada by měla být ideální že a obsahuje i intercooler.