
Navštíveno 10881x

Vim ze uz se to tady nekolikrat resilo ale jde mi o to jestli nekdo nema treba konkretni zkusenosti se stejnym motorem co mam ja. Jedna se opel astra f a motor 2,0 8V. Po zime sem auto vytah cca mesic jezdilo bez problemu spotřeba furt stejná 9-10l / 100km a najednou zniceho nic se to zblaznilo a spotřeba 16-17l / 100km! za 500,- Kč najeto 100km od sucha do sucha. Už me nenapada cim by to mohlo byt. Vejfuk novej od předu až dozadu. Provedena opjetovna kontrola atd. nikde neuchazi nic. Svicky nove,kabely nove, filtry nove. Ted nakonec jsem vymenil lambdu a dostal se na nejakych 13l / 100km coz je sice zmena k lepsimu ale furt sem 3 litry nad to co sem normalne jezdil. Muzu jezdit lehkou nohou jak chci a i kdybych se zblaznil niž to nedostanu. Dnes najeto ze sucha do sucha za 400,- Kč (12,5l) 100km. Nenapada jeste nekoho po čem kouknout?? Mě už napady došli :(

29.03.2011, 18:15 |
M.a.R.i | Upraveno: 2011-03-29 18:25:00
Zkus pořádně čuchat kolem motoru a nádrže, třeba někde utíká benzín. Zkus to hlavně při nastartovaným motoru :)
ok zejtra pročuchám jestli nekde neztrouchnivela hadička.

29.03.2011, 18:24 |
Lukin.xxx | Upraveno: 2011-03-29 18:25:24
co lambda atd?myslim tim regulace
ted sam nevim co tim myslis?
neprůchodnej kat, špatnej vstřikovač, čidlo teploty vody, váha vzduchu...
nepráchodnej KAT to by poznal hned že má pod autem cosi rozpálenýho do ruda
špatnej vstřik se projeví hodně na chodu motoru, zakopává a pálí do vejfuku
čidlo teploty vody zkouknout, najdi v manuálu kolik má mít odpor a proměř ho
váha vzduchu to je reálný ale pokud jí tam má na tom autě, pokud ne tak tam je na sání MAP senzor a k němu vede tenká podtlaková hadička a může bejt zpuchřelá zimou....
váha vzduchu stejně tak jako klapka se dá provizorně vyčistit odmaštovákem na brzdy, na váhu stříknout když je studená na ten drátek ale z dostatečný vzdálenosti, pokud je váha zavřená tak ponořit to něčeho s alkoholem na chvilku....
klapka pročistit jednoduchý.....
volnoběh předpokládám normální máš ... ?
diagnostika by na tomhle měla už jít tak zkusit co to řiká....
a jakou lambdu jsi koupil? origo nebo nějakej trapnej univerzál?
TPS ? Já ho měnil na škopkovi před týdnem a spotřeba klesla z 26 na 14, takže paráda :-)))))

30.03.2011, 07:02 |
TUNER Nejjednodužší bude dát tam motor 4,3 8válec z lexusu....ten podle Nisma a Xenona jezdí v pohodě za 8 takže kdyby jsi jezdil lehkou nohou,tak budeš jezdit za 6 ......
tuner :-DDDD
skilinee: vaha vzduchu tam je z calibry co mam na dily ve ktery je uplne stejnej motor.
nismo: jojo to si mi pripomel ze na vahu sem chtel jeste kouknout a vycistit to samy s klapkou. Kat tam nemam takze tim to bejt nemuze. Volnobeh mam v pohode.
dyt to ma kilo za 6s, tak kolik myslis, ze to bude zrat :-)

30.03.2011, 16:22 |
cuir no ono mereni spotreby metodou od sucha do sucha je hodne nepresne.
zkusil bych natankovat plnou, ujet 100km a zase dotankovat do plna. do nadrze nedocvrkavej, nech to na prvni vypnuti pistole. A nebo to tam natlac tak ,ze uvidis benzin v hrdle. To je nejpresnejsi.
Ale ten benzin se v nadrzi prelejva a ikdyz uz se zda ze tam nic nemas tak staci zabrzdit nebo projet zatacku ostreji, benzin se preleje a zas muzes litat.
Pisu to hlavne proto , aby si nehledal a nesnazil se opravit neco co vlastne ani neni. Pokud by ti to totiz melo zrat o tolik vic tak by si mel brutalne bohatou smes... citil by si benzin uplne vsude. z vejfuku, z katiku, proste by si citil benzin. bohata smem je zkratka citit. Pises ze at cuchas jak cuchas nic necejtis..tak zkus zmerit tu spotrebu jak sem psal. uvidis sam jak dopadnes. Me subektivne take prijde ,ze kdyz do nadrze cvrknu za 500 tak ujedu uplne hovno ,ale kdyz dam doplne tak ze to zere nejak min. Ale je to jen pocit. a merit spotrebu od sucha do sucha je spatne.
přesně jak píše cuir, nalej plnou, něco najezdi, u stejného stojanu dolej do plna a spočítej podle dolitých litrů a km spotřebu ...
menil si palivovej filtr?Nedavno my to delalo velkou neplechu se spotrebou,vymenil sem a je klid a spotreba zase OK.
Tuner:proboha co to sem motas???boze...
myslim tim pichnout sondu na osciloskop a proměřit jeji pruběh to čidlo teploty taky změřit odpurek
tyhle máničky to prostě nidky nepochopěj dokud si to auto nekoupěj, ale kdybych řek že támhleto BMW umí jezdit za 8L a má 450koní tak to žrát budou samo ... a že ani s tim bmw nejsem daleko od pravdy tak proč ne moderní motor od největší automobilky světa....
amen hoši
Tak ten samej problem jsem mel ja na C16Nz , natankoval sem plnou a ujel cca 150km pak ko spojka a dal sem to do šrotu... Takze neporadim.... Jinak se da jezdit i bez lambdy se stejnou spotrebou, tam bych problem nehledal.
stejnej problém na C16NZ, zaslep a vyčisti egr. jestly tam teda je. :-). U mě po zaslepení spotřeba klesla o 2-3 litry, auto šlo líp do otáček a vůbec jelo mnohem líp, třeba to bude v tom a je to záležitost na 5 min. a nic to nestojí.
jo taky by me to zajimalo....