
Navštíveno 15441x

Sháněl sem jinou kastly abych se vyhnul vyvařování, na který sem už beztak díly nakoupil, a povedlo se.... vzhledem k tomu že beztak bych sháněl hromadu dílů pro případ vestavby dvou motorů (ecu, svazek, řazení...) tak byla jasná volba celý auto ideálně s požadovanym motorem aby nebyl nutnej opětnej swap za 1,6.....
nakonec sem našel a koupil toto....
1990 XR2i ve skoro plný výbavě v dost zachovalym stavu, udržovanou a s motorizací 81kw....
jen měla ohlou zadní nápravu, ruplej vejfuk a špatný brzdy + nějaký pičovinky drobný.....
takže o víkendu sem zabil nudu a pustil se do ní...

dárce orgánů

všechno potřebný vykuchat

interiér ala skladiště

zde hlavní důvod......
nejmenovanej člen zde z fora to nevydržel neb to vždy prej chtěl udělat tak tam obtisknul botu a celý se to rozpadlo :)

přeci jen jsme autohifi takže potichu se jezdit nebude....

zde už obě "vcelku"

výsledek

teĎ jen otázka zdali nechat barvu tak jak je či potáhnout bílou matnou , kola zdali tyhle RS13" s letníma 175/60/13 nebo ty druhý tuctovky a dát něco jako 195/45/14....
a pak stále nemám rozhodnuto zdali zkoušet oturbit tenhle či dát dozadu motor kterej vyndám tý bílý.... všechno potřebný k přestavbě už mám což je výhoda....

15.03.2011, 22:33 |
Kesam NP: Co ty lampy co jsou uplně nahoře ty jsou nějak sparesené sprejem?? Nebo zatmavené origo.Jinak kola dej z RS ale 15ky na 7 :-)

15.03.2011, 22:37 |
Nismo.Power | Upraveno: 2011-03-15 22:37:55
ty lampy na tom byly když sem to koupil..... hnus sprej......
kola mám radši 13ky na ní s nízkou gumou.... příjde mi pak to auto srandovnější .... s 15" už to je trakař pomalu :)

15.03.2011, 22:39 |
Kesam Jo co teprve s 1,3 :D
zase tak slabá ta 1,3 neni aby to neutáhla na 17" jen ten samotnej ráfek bude jako moje 13" s gumou :)
s těma zadníma lampama si mi docela vnuknul nápad jak je vylepšit :)
jen jinam napasovat zpátečku a hotovo :)

vs. originál


15.03.2011, 23:13 |
JR KEsame, orginaly budou 6,5x15

15.03.2011, 23:30 |
endru.ondra | Upraveno: 2011-03-15 23:38:30
Nechyl bych bílí, mam tyhle samý ale ve stříbrnej barvě a sou pěkný. Asi tě budu muset někdy naštívit a možná od tebe něco odkoupit jinak hodně velká pecka fiesta
Edit: jinak já mam ty samý kola na 1.1 a rozměr 175/65
NP: sezen original predni xr2i naraznik se 4ma svetlama , hned to bude o dost lepsi. Kola 14" 195/45/14. 13 malo, 15 moc. A mensi ET. Nic neturby, zadny dva motory nedavej. Co nejaky Zetec 2.0 nebo 1.8 16v tam nemas? :D
Tahle ma 136kW a 196Nm. 2.0 Zetec s 4 klapkou a ECU.
[ Link ]
Prof: dávat tam 1,8 16 nema cenu ten ma mensi vykon nez to jeho XR co tam ma ted. 2,0 z RSa by byl zajimavej ale zase porizovaci cena nevim jak na tom bude. Ja jsem uz od zacatku pro tu prasecinu se dvema motorama :)) protoze zas sehnat funkcni RS turbo taky neni zadna sranda. Jinak kam se podely tve silne ameriky? :))
PS: video moc pekny, hezky ji to maže
tak i ta 1,8 je docela rozdíl..... 110 vs 136hp to už poznat je.... tomu dvoulitru prostě nefandim, zaprvý je to zbytečně přeceněnej kus starýho neschopnýho železa a to jen kvůli tomu že jich je málo, zadruhý dostávat z něj nějakej výkon je docela drahý... takhle v případě oturbení budu pořád s 1,6 na většim výkonu na tunu než s 2.0 vč. lepší průžnosti .....v pípadě dvou 1,6 se prostě dá říct že to auto bude mít motor 3.2 o výkonu 215hp, kroutáku asi 270... jasan že realita výkonu obou motorů bude jinde....tahle 81kw stěží dotáhne na 200 reálný rychlosti zatimco ta jedna co mám vklidu 200 rovina a 220 z kopce... v realitě to prostě ale stejně bude tak že to bude bezmála dvojnásobný neb jedinej hendikep tam bude ve váze druhýho motoru tj cca 100kg sraček v autě navíc takže auto bude mít cca tunu....
prostě když vymyslim jak udělat to pitomý řazení dvou převodovek resp. přidělat k tý jedný šaltrsce druhý táhlo aby to fachalo tak tam dám druhej motor....
Nismo nic proti, ale meles pate pres devate bez nejakeho smyslu. Dost veci z toho neni pravda, neco jsou plne blaboly. Ale mozna to je jen muj dojem, ale soudim po 7 letych zkusenostech s fordima motoram 1.6, 1.8 a jako spolujezdec s 2.0.
fordích motorů sem projel už dost a prostě mě ta 2.0 o který tu pořád básníte nic neřiká.... stejnej motor sem měl taky akorát v nissanu, stejný parametry, stejná vysokootáčková plečka se stejnejma koněma a stejnym kroutákem.... ten motor sem taky neměl rád takže prostě volba 2.0 u mě padá.... a ještě k tomu abych za takovou starou plívu solil cca 15tis nebo kolik si lidi myslej že to má cenu to mě ani v nejmenšim nehne.... za 2.0 z RS bych dal v reálu možná tak 4-5k vč. převodovky a ecu, víc pro mě sbírka starýho šrotu fakt nemá cenu ač pro někoho to možná je modla v ceně 20k ale takový lidi to nemůžou mít v hlavě normální.... to už bych fakt radši koupil za 15k posraný TDI s najetejma pár km, vočipoval a ve fiestě kdyby mělo tdi 150hp tak se v životě ten fordí dvoulitr s tim nesrovná i kdyby měl koní 200 prostě....
takže 2.0 prostě ne z těhle všech duvodu....
btw: naftu nechci to byl joke...
meleš kokotiny. N7A je více než povedenej motor a se spojení s tou MTX převodovkou to bylo perfektní svezení. Ono to bylo taky o té převodovce. Navíc ten motor je oproti zetecu naprosto bezproblémový(nekroutí se palice, není háklivej na přiblblej MAF, páč má MAP, není háklivej na svíčky, cívku jako zetec atd, atd.). Dej mu olej, dej mu vodu a bude jezdit pořád. 1,6T CVH prostě za pusinku neseženeš a navíc je jich jako šafránu. Budeš repasovat jako vzteklej a jezdit nebudeš.
Vysokootáčková plečka... tak nám i Nismo propadl ftédéíčkovýmu fenoménu. Já mám teda vysokootáčkový atmosféry rád a do opravdu sportovního auta si ani nic jinýho představit nedokážu. Nebo ty to máš na dálniční potahy? :o)
já mám vysokootáčkový motory ještě radši , ovšem nemám rád vysokootáčkový plečky a toje rozdíl........
třebas ITR nebo CTR bezva auta s bezva motorem.... hondy všeobecně či swift gti.... prostě super motory ale tam rozhodně neřadim RS escorta ani primeru GT.... obojí sou divný hotsedany který sou líný jak veš na svoje parametry ač primera aspon narozdíl od escorta má parádní podvozek.....
Jinak mi rukama prošel 1,6 zetec, 2,0 RS 2000(N7A motor) a nyní 2,0 zetec ve focusu. Ten focus je plečka líná, nevýkoná, netahavá. N7A je naprosto jiný kafe. Navíc se dá celkem hezky modifikovat. Ale ono je to jedno, Dej si tam svůj 3,2 CVH litr, co bude žrát 20 litrů a bude mít jen 200 PS(ani to mít nebude).
TDI bych dal do toho kufru. vpredu budes mit vykon a vzadu kroutak vocpoda ;-)
a meleš tu o RS escortu(1,6TCVH) nebo RS2000 (2,0 N7A) motoru? Nebo 2,0 zetecu(mondeo, focus?
Nismo ty vis o fordich motorech asi tolik, jako ja o konstrukci raketoplanu.

16.03.2011, 11:22 |
JR mrazik: ale taky si myslis, ze bys mohl okamzite delat inzenyra NASA :-D
JR nic mensiho nez reditele neberu.

16.03.2011, 11:34 |
Lubak Nismo - ty tady píšeš dobrý perly, jsem zvědav kolik si myslíš že oturbená 1,6 vydrží?
Sehnat slušnej kus je defakto nesmysl. 2,0 N7A s 150PS je uplněj jinej motor než 2,0 Zetec, přesně to popsal koník.
Prošlo mě za deset let min. 5 takovej aut. 2.0(N7A) je bluvzdornej motor a jelsti je to líná plečka, tak jsi v tom asi fakt v životě nejel. Plácáš tady hodně dobrý bláboly
já mluvim o N7A.... mě to nepřesvědčilo prostě a nejede to.... navíc ta cena a sehnatelnost prostě tenhle motor padá.... 2,0zetec mě nezajímá vůbec to když už tak bych dával 1,8 která tam pedne přesně...
RS2000
0-60mph : 8:3
max 211kph
133bhp/tunu
Primera GT
0-60mph : 8,7
max 209
130bhp/tunu
RS2000 sem jel, primeru dlouho vlastnil.... v primeře mě ten motor nebavil, RS2000 předvedlo to samý co moje primera ..... prostě to nejede tak jak bych já chtěl, pokud někomu z vás tady dostačuje jezdit 0-100kph za nějakejch 9s což bude u obou aut realita tak proč ne.... já se raši pohybuju tak 6-7 pak se mi zdá že to auto jede... cokoli nad 9 považuju za plečku takže nevim proč mi pořád musí každej cpát motor kterej prostě nechci a řikat že sem s tim nikdy nejel přitom jel a jede to jak primera takže se dá vklidu říct že sem RS2000 pár let vlastnil neb sem měl to samý s lepšim podvozkem a znakem nissan....
N7A prostě ne a basta :)
No jo, kdyz posuzujes auta podle hodnot 0-60 mph, pak je to tezky no.
a tobě stačí 0-100 za 9s který dělá RS2000?? Fiesta dělá 10s s posranym CVH.....
neposuzuju jen podle toho, nejdůležitější je pro mě kolik to má hp na tunu podle toho se orientuju....

16.03.2011, 13:51 |
mrazik | Upraveno: 2011-03-16 13:54:49
No je celkem rozdil, jestli to je 8.3 nebo 9 a rozdil 1 sekundy uz je sakra dost, to jen na okraj. Dale se musime podivat pravde do oci, ze to je auto z roku 1990 a na tu dobu to je velice slusna hodnota.
Ale tebe zajima jen ten odpich na semaforech, pak doporucuju neco s 4x4, pak vsem na semaforech ukazes jakej ses king of the road.
Ma cenu vysvetlovat, ze auto neni jen o zrychleni z 0-100, ale i o podvozku, pruznosti motoru, odstupnovane prevodovce, odezve ve volantu atd. Ne nebudu se namahat, ty vis vsechno nejlip.
Mimochodem tech pokusu TDi vyrovnat se RS2000 ti zdejsi majitele mohou vypravet a hadej kdo se smal naposled ? Pro uplnost dodavam, ze oboje byla serie.

16.03.2011, 14:01 |
Lubak | Upraveno: 2011-03-16 14:02:12
Mícháš tady hrušky s jablkama.
rozdíl 0,7 sekundy je dost znatelný. a jelsti porovnáváš pouze zrychlení tak jsi přesně ten typ kterého moc rád potkávám na silnici, že umí dát podlahu nejlíp v čiplém TDI za prdelí dýmu že není 2 hodiny vidět a to je tak všechno.Furt to bude jen TDI, kterejch je na silnici mrak a natrhnu mu prdel kdy se mi zachce.:-) mnoho zkušeností s níma má i Lucní Koník :-)
Pokud máš takové zkušenosti jako píšeš , tak už by jsi mohl vědět, že to není jen o zrychlení z 0-100, ale o celkové odladěnosti daného vozidla.
Nezapomínej , že konkrétně RS2000 je 20let staré auto a na tu dobu to bylo TOP.
A jelsti je znak na kapotě Nissan něco víc než Ford to jsi mě rozesmál.
Pokud ti jde o výkon tak proč ne pak Zeteca 2,0 a 4klapku to pojede a je to lehce nahraditelné za 1,8 Zeteca.
...jede to jak primera takže se dá vklidu říct že sem RS2000 pár let vlastnil neb sem měl to samý s lepšim podvozkem a znakem nissan....
namam slov :-)))

16.03.2011, 14:03 |
Tuner#2 | Upraveno: 2011-03-16 14:04:28
Ty woe je to ten samej Nismo co měl Cadilac a všechny dotykový telefony co jsou na trhu v ruce? Nějak ty argumenty tady toho Nisma nepobírám :-DD

16.03.2011, 14:07 |
Lubak Vlastah: souhlas, tak já když mám 6 let RSko tak můžu vlastně říct , že mám zkušensoti s hnisanem :-)
8.3 je na 60mph... z 0-100 je to 8,7 .... realita dosažitelná bude pořád kolem 9s ... fiesta má psáno 10,1 tzn že taky vklidu může jezdit za víc podle stáří.....
na auto z roku 90 je to dost sociální hodnota, aneb japonec na konec viď.....
odpoch na semaforech mi netlačí ale samo sem rád za každej chlup u tohohle pekáče.... dva motory sou skoro jak 4x4 takže další plus....
pružnost motoru jak N7A tak SR20DE je stejná a je na hovno, podovzek nemusíme řešit, převodovka ve fiestě je akorátní, odezva volantu je závislá od podvozku.....
TDi vs třeba toledo ARL by mě zajímalo série vs. série
ad primera vs. escort tak beru je jako auta zcela sobě rovný..... stejný parametry stejný jízdní výkon akorát ten podvozek je prostě na japonci mnohem líp odladěnej než na escortu ale jinak obojí 20let starý auta stejný sorty se stejnym obsahem stejnym výkonem tak čim by se měly podle vás odlišovat že nejdou srovnat... ?
Tuner : nn to je ten jinej co má fiestu ;-)
Nismo dekuji ti, ze jsi opet nezklamal.

16.03.2011, 14:30 |
Lubak dva motory skoro jak 4x4 a brzdy, ramena atd. myslíš že to poberou?A na rok 90 je to dost siciální hodnota?tak tomu už vůbec nerozumím. S čím pak se vytáhl Nissan v 90 letech?něco s čím by bodovaly třeba v motorsportu? Ty tvoje argumetny to je radost číst
Pružnost N7A ja na hovno? Možná tak na nějaký vylítaný hajtře o kterou se nikdo 10 let nestaral.. Motor si libuje v otáčkách nad 4500, jen se s tím musí umět jezdit, což bude asi ten kámen urazu ne?
Mluvím o klasickém TDI co se pohybují na silnicích běžně Toledo ARL mi nic neříká. A opět porovnáváš auto z 20 letým rozdílem výroby ale to je fuk.
v čem nezklamal.... jako jedinej tady aspon argumentuju nějakym číslem nebo faktama, jako jedinej sem jak měl primeru tak jel rs2000, jako jedinej nejsem zaujatej pro rs2000 neb ho mám či ho má někdo..... jak řikám si někdo myslí že 9s na sto je pecka na 20 let starý auto tak jeho boj......
moje první auto mělo něco kolem 6,5s na sto tak proto u mě žádná plíva v podobě rs2000 nemůže obstát aby mě to uspokojilo.... nejede to zle , je to lepší průměr na svojí dobu akorát kdejakej vtec ze stejný doby by si s tim vytřel prdel stejně tak jako s primerou gt...
všichni mi tady cpete N7A který já výslovně nechci, všichni mi tlačíte jak je dobrý ač já ho za dobrý nepovažuju a pořád mi to musíte cpát....
tady se jedná o levný auto, levnou přestavbu prostě je to fiesta a já do toho nehodlám vrážet tolik peněz.....
na 2x1,6 mám vše potřebný a vše stálo pár kč tak proč to prostě nezkusit když práci mám zdarma ....
jasan třeba to nepojede ale sranda musí bejt....

16.03.2011, 14:38 |
Lubak Ty vole ty mi připadáš jako malý kluky ve školce, ještě důležitej údaj pro mě v 5 letech bylo kolik to má na tacháku.-)
N7A nechceš ok. 2x 1.6 bude fakt síla tak to probud k životu a pak se pochlub jsem zvědav jak tohle dopadne.
Ty argumentuješ číslama co jsi kde vyčetl to je fajnové.
Ale ještě k tomu toledu 150PS v naftě jelsti se nepletu tak to je opravdu letadlo kterého bych se bál:-)
Lubak : brzdy ? 4x chlazenej kotouč 240mm oba s lepšíma XR2 třmenama , ramena s novejma siláčema držej zcela vklidunebo je tu možnost uniballů.....
na rok 90 to neni nic úchvatnýho...s čim se vytáh nissan ? měl důvod se nějak někde vytahovat resp. japonci se vytahovat ?? oni dobře vědi že maj lepší sportáky než sou tady a že i když se pošlou maximálně jejich středně ostrou verzi tak že tady bude stejně nejlepší vůči konkurenci a přitom samy maj svojí verzi která má export maximálně do usa a ta verze je tak dobrá že se o tom tady automobilkám nezdálo....
řiká ti třeba něco Sunny GTI nebo GTI-R ? celá ta driftující Silvia řada nissanů , toyoty a jejich celica nedej bože mr2... myslíš že mr2 si má potřebu něco dokazovat proti nějakýmu stupidnímu fordu ? mr2 podvozek nepřekoná žádnej ford i kdyby si bral v potaz novej focus RS apod.... mazda taky měla pár hraček ale ty se většinou taky nevyvážely.....
takže musíš jen trochu povyndat hlavu ze záchoda na kterym je napsáno "90. léta" a rozhlížet se objektivně vč. verzí která automobilka prodávala ale nejsou třebas v čr...
2x1,6cvh prostě nikdy nikdy nepojede líp než 1x2,0 N7a
neřikám že se toleda s ARL máš bát, jen tu padlo že všichni co zkoušely tak zaplakali ale nevim proti čemu bylo zkušeno jestli proti oktávce 66kw tak prosim... ale zrovna s ARL by mě to zajímalo, tipoval bych jasnej výsledek a to plichtu.... na pružnost rozhodně by jelo toledo.... a jen s pitomym čipem samotnym to umí jet nějakjech 6,5-7s na stovku s maximálkou kolem 240 a pořád spotřeba kolem 6-7...
a nafty se tady fakt nezastávám patří do kamen ale když jste vytáhly ty srovnání tak by mě to zajímalo taky....
konik : z čeho prosimtě soudíš nebo čim to podložíš to tvrzení ?

16.03.2011, 14:51 |
mrazik | Upraveno: 2011-03-16 14:54:03
Nismo nejmenuje se tvuj bracha Marty ?
Ten tady taky hazel sekundama a jak je nejrychlejsi -
[ Link ]

16.03.2011, 14:54 |
Lubak Hm jsem zvědav na tuhle stavbu pokud chceš bejt s výkoněm někde kolem 200PS na klasickej ramenech s novejma siláčema to si dlouho pojezdíš:-)
Nissan a všichni japonci jsou tak dobří že se nemusejí vytahovat?myslíš , že automobilky v 90 letech nepotřebovali prodávat? Já mluvím o autech který se prodávali u nás nebo v okolí tak nevím co sem motáš USA verze.
Sunny GTI mi něco říká a kupodivu to i jede (parkrát jsem se svezl) a nemám problém přiznat, že jede dobře.
A když je ford tak stupidní tak proč s ních chceš něco tvořit a neladíš si svoji modlu japonské car?
A hlavu ze záchoda tahat fakt nemusím díky, ty jsi evidentně všude byl, všechno jsi řídil
A když píšeš o MR2 a novém Focusu RS v tom jsi zajisté také jel že?Nebo jsi to vyčetl na webu u nějakého chytráka?
Když jsi psal ten výčet modelů tak ti zajisté něco říká Escort RS1600, RS 1800,RS Cosworth, Sierra Cosworth atd. To je také stupidní ford?
2xváha motoru, 2x váha převodovky, vyztužení kastle, zpřevodování BC převodovky. A hlavně sladění tahu obou těch motorů.

16.03.2011, 14:57 |
Lubak Zajisté když budeš využívat toho výkonu u Toleda tak budeš jezdit za 6 l:-)
hlavně že je to čiplý:-)
Jedničková fabka RS má velkou hoňku aby stačila N7A seriovému nečiplému:-)vyzkoušeno několikrát
Teda srovnavat MR2 k poslednimu Focusu RS, to chce bud kvalitni kurivo nebo rovnou denaturak. Sakra Nismo, kam na ty ftipy chodis ?
Nismo hele co tam pridat jeste jednu napravu doprostred a hodit treti motor ?
koukám, jak vás tady nismova volba motoru rozpálila uplně do běla :))))))))))
Konik : váha auta +100kg ..... sladění si naštuduj sám než začneš komentovat :)
Lubak : ano najezdily sme s nim hodně , ujelo to víceméně všemu na co sis ukázal a spotřeba pořád kolem 6-7 a dostával čouda pořád...ale samo je to mrdka a motor se rozsype 4x rychlejch než u toho N7A...
jedničková fábka RS je totální výsměch všemu "sportovnímu" ... pokud měla velkou honku tak to jen poukazuje na neschopnost rs2000 neb jedničková fábka má 10s na stovku a jede zcela tragicky za všech okolností...
Mrazik : svez se prosimtě v MR2 udělej mi tu radost a pak se vyjadřuj o podvozku....poslední focus RS má špičkovej podvozek.... jenže málo platný MR2 je prostě trochu jinej kalibr už jen proto že má motor někde jinde než vpředu... pokud budeš brát MR2 facelift tak tam dokonce mluvíme o jednom z nejlepších podvozků na světě v sériovym autě prokázáno mnoha testy že neni potřeba výkon na okruhu a hobatě stačí vzít MR2 či lotuse :)
třetí motor to je cool nápad... 3 motory mám tak neni problém ;-)

16.03.2011, 15:19 |
Lubak Nismo čti pořádně , psal jsem že jedničková fabka měla hoňku jen aby stačila .-)
to jen pro začátek.
Nic v naftě není sportovní auto to jen tak na okraj. To je zbytečná debata defakto.
Váha auto +100 Kg. Měl jsi v ruce CVH kolik váží vč. předodovky a uprav okolo aby jsi tam dostal druhý motor?
Proč srovnáváš MR2 s RS Focusem mi nejde fakt do hlavy.
Srovnáváš tady jablka s hruškama opět, RS Focus je jedna z mála předokolek, kteří i odborníci (ne pisálkové) chváli i proti klasickej 4kolkám.
Všechno od forda je pro tebe mrdka tak proč jsi do té fiány tak zapálenej a koukám vedle fiány stojí ještě mondeo z toho bude ten třetí motor?na spolujezdcovu sedačku hodíš TDCi ?.-)
motor bude zavěšenej na baloncích plněných héliem.

16.03.2011, 15:26 |
Lubak To bude muset bejt něco silnějšího než hélium jinak by tu nemohli padat takové perly:)spíš nějaké kvalitní kuřivo:-)

16.03.2011, 15:36 |
Tuner#2 | Upraveno: 2011-03-16 15:37:33
Nismo nezlob se na mě, ale MR2 a lepší než nový Focus RS? To je JOKE? Focusu RS na okruhu nestačím ani v zatáčkách zatímco MR2 mě v Mostě vyloženě brzdila. Ano může to být o uživateli, ale podle nervózního zadku MR2 v táhlých esíčkách pod Matadorem zas úplnou plíseň nejel...
honku nehonku, s primerou sem se s tim taky honil a ujížděl sem jí lehce, v zatáčkách nemá smysl soutěžit na to fábka nemá.... prostě fabie neni auto natož v naftě....
měl sem v ruce cvh komplet nastrojený, je to váha pro dva lidi sám to nezvednu samo.... nárustek váhy auta prostě bude u mě 100kg neb vyhodim 30kg muziky...
to tdci vedle je jen další mrtvá jebka který sem vylil 3L oleje z vejfuku, aneb kvalita celého tdci .....
fordy mě nějakej neiritujou jako auta ale že bych je měl rád.... to zase ne... výčet verzí nahoře hezkej no znám je samo ale pořád sem to myslel jen tak že japonci neměly důvod se vytahovat, kdo ho chtěl tak věděl že to kupuje proto aby to ujelo jak rovně tak v zatáčkách zdejší konkurenci.......
fakt vás to hodně rozpaluje tahle moje volba to je hezký ale kdyby jste mi radši jakožto fordisti poradily jak vymyslet druhý řazení to ne :)
fiesta 1,6t
[ Link ] neznám úpravy ale fakt vtipný taky...
[ Link ] a těch fiest s N7A je dost a výsledky sou prostě špatný...

16.03.2011, 15:39 |
Lubak Tuner :-)
tuner : tak to je fakt nějakej omyl v podobě řidiče či sjetejch gum..... zdejší majitelé mr2 se určitě rádi k podvozku vyjádřej.... i sám Clarkson ho považuje za jeden z nejlepších na světě a on taky je jeden z nejlepších jak i W20 nedej bože u W30 ...... druhá genereace měla lotus esprit podvozek, třetí má porsche boxter akorát je o dost lehčí než boxter....
takže fakt tě brzdil nějakej renonc....

16.03.2011, 15:46 |
Tuner#2 | Upraveno: 2011-03-16 15:47:16
Nismo: A nebo je možný, že 105tka překopaná na 136L má lepší podvozek než MR2 jen se Clarkson nesvezl v mém autě :-DDD a těď vážně, pořád si myslím, že to s tím Focusem RS byl jen žert a pokud ne tak nemá smysl na to dál z mé strany reagovat...

16.03.2011, 15:49 |
Lubak | Upraveno: 2011-03-16 15:50:03
MR2 má dobrý podvozek to ano, ale porovnání s RS Focusem je těžkej Joke
Ještě k tomu tvému 2motoráku ty převodovky má obě stejně zpřevodované?

16.03.2011, 15:51 |
M.a.R.i | Upraveno: 2011-03-16 16:01:32
Nemůžu porovnat s focusem RS,ale vlastním MR2 SW20 (podvozek esprit) a v zatáčkách opravdu sedí jak přibitá. Ale chce to kvalitní gumy, když jsem auto kupoval, tak vzadu byli nějaký číny starněco a zadek byl opravdu nervozní a jakoby "plaval". Teď tam mám NEXEN N2000 a je to úplně o nečem jiným. Taky si myslím,že svou roli hraje jestli auto bylo bořený a nebo se v nápravě někdo hrabal. Prodávám jak jsem nakoupil, někde jsem četl,že má MR2 plně seřiditelnou zadní nápravu, takže si myslím,že není problém podvozek rozhasit. Když tu zadní nápravu viděl mechanik, tak byl docela v šoku, kolik je tam kurvítek :).
Na silnici nezávodím,akorát se občas rychlejc svezu, takže maximálně můžu porovnat s OII RS kombi, kde si majitel chtěl něco dokázat a v zatáčce mě téměř vytlačil na svodidla, neboť Octavka mírnou zatáčku v 200km/h moc nepobrala a silně ho to vytlačilo do mýho pruhu. Samozřejmě se to stalo na německé dálnici,takže nejsem pirát :).

16.03.2011, 15:55 |
M.a.R.i | Upraveno: 2011-03-16 15:55:51
A ještě takovej poznatek, zatáčky to chce projíždět pod plynem,aby se váha přenesla na zadní kola měla větší trakci, jakmile vlítnu do zatáčky a uberu plyn,tak je znát jak zadek znervozní. Ale i tak to dá hodně práce,aby si člověk zvyknul zatáčku prolítnout pod plynem a nebát se.
se Clarksona zeptej zdali nechce dělat reportáž na český auto, zatim jeho nej auto je škoda yeti o který si naivně myslí že je z čech ale ted by se svez pořádnym opravdu českym autem....
to s RS neni joke to je holá realita.... RS je bezvadná předokolka která sedí jak přikovaná ale MR2 konkrétně s boxsterem je dotažená bezmála k dokonalosti a nelze s ní srovnat ani takhle dokonalý auto jako je RS (dokonalý řikám jen kvůli podvozku, tomu že se mi fakt líbí a tomu že nemá neschopný motory od forda ale volvo) :)
nevim kde to zjistit ale když by se vzal v potaz nějakej technickej okruh tak tam může jet focus co má třeba 350hp nebo 340 či kolik má ta zesílená verze a postavit se proti 140hp malýmu zmetku a schválně jaký by byly časy....
Lubak : jj převodovky je dobrá otázka, upřímě mám dvě uplně stejný ale u tý 81Kw se mi zdá že možná je jiná to musim dohledat ... možná se mi zdá jiná jen kvůli tomu ABS který je vedený z poloos......
Mari : jj a ted si představ to co máš ještě dotažený k dokonalosti v podobě sic ošklivý ale mocný W30 :)

16.03.2011, 16:04 |
Lubak Převodovky jsou dost podstaná záležitost zdali jsou stejné nebo ne.
A s tím okruhem to je dobrý nápad napiš Clarksonoj bude z tebe mít radost:-)
N.P: njn, sw20 už je stařá pelešina :). Škoda designu u SW30. Kdyby alespoň interiér za něco stál, ale furt se snažím tomu přijít na chuť :), abych si jí třeba v budoucnu pořídil. Neboť ceny jsou čím dál přijatelnější a prý motory jsou povedený, i když je výkon menší.
Takze co jsem hledal casy na Nurburgringu, tak :
Toyota MR2 - 8:23
Ford Focus RS - 7:58
No myslim, ze to reklo uplne vsechno

16.03.2011, 16:13 |
Lubak Asi měla MR2 špatné gumy:-)
Já zas našel Ford Focus RS 8/2009 8:26
9/2005 9:05 :)
viz
[ Link ]
Sice se tu má řešit ta Fiesta,ale zajímali by mě názory na ten podvozek u MR2. Samosebou jsem spokojenej, ale nemám pořádně s čím porovnat a nejsem žádnej extra řidič. Třeba je ten podvozek jenom přeceňovanej, i když je od Lotuse...
Mrazik : lol .... myslim že to směle dokazuje že je její podvozek o hodně lepší než u focuse...... zajet 20km s takhle slabym motorem za takovej čas je paráda,.....
Nurburgring je hodně o rychlosti kterou focus má ale ztratí hromadu na podvozku zatimco MR2 to jede celý s plnym plynem..... za mě jednoznačnej důkaz toho že na krátkym technickym okruhu by si RS ani neškrtnul proti MR2 :)
i kdyby focus opravdu zajel 7:58 tak to je pořád důkaz špičkovýho podvozku toyoty, pokud zajel těch 8:26 tak to je opravdu trapný a to jako opravdu moc trapný :))

16.03.2011, 16:36 |
Syrup Nismo ty jsi demon :)) dobre ty

16.03.2011, 16:58 |
Lubak Nismo není jenom demon, když má tak dobrej podvozek a super auta tak proč je tam rozdíl půl minuty?jsi říkal, že by MR2 natrhla prdel ne?
vyser se na vsechny uz od zacatku. Mas doma dva motory 1,6 tak co resis? Zavři se s tim do garáže a pak sem hod jen odkaz na youtube jak to vrčí :)

16.03.2011, 17:16 |
JP | Upraveno: 2011-03-16 17:19:13
No, je mi úplně šumák co je rychlejší a kdo má delší péro, ale MR2 má proti tomu Focusu poloviční výkon a Nurburgring rozhodně neni "pomalej" okruh kde by na tom tolik nezáleželo, takže jestli maj čas nastejno, tak je to pro ten Focus fakt vostuda (nebo to spíš ukazuje vyspělost MR2). Chtělo by to srovnání alespoň se základní SW20 s turbem. To že nějaká MR2 v mostě brzdila škodovku je informace o ničem, přecejen je to 20 let starý auto a když jsem ho před 6 lety chtěl kupovat, už tehdy se mi nepovedlo v ČR najít jedinou MR2 neopravovanou po větší ráně. Ten podvozek samo taky neni nesmrtelnej a i když bude sebelepší, tak se na kdejakej horší nechytá, když tam bude půlka věcí zralá na výměnu.
Lubak: viděls někdy jak vypadá Ring? tam prostě RS tu toyotku rozválcuje výkonem v rychlých pasážích

16.03.2011, 17:40 |
Tuner#2 | Upraveno: 2011-03-16 17:41:47
JP, Luke_288: Souhlas pánové, Nordschleife je snad ten nejhorší okruh na porovnání podvozků aut. Je to moc dlouhá a rychlá trať - tam půl minuty udělá v klidu "pár" koní navíc či jiné gumy a proto se tak mnohdy i časy liší. Na porovnání podvozku a trakce jsou nejlepší okruhy kolem 1 - 1,5min. kolo s technickýma pasážema jako jezdí hodně v Japonsku a nebo ve finále i to co předvádí v Top Gearu i když tam je to taky dost o zrychlování a výkonu.
Na srovnání podvozků zkrátka jen stopky nestačí to se musí zažít jak se to auto chová, jakou má odezvu atd. atd.
syrup : ale bacha..... Pražskej démon a to je rozdíl :) !
Lubak : řikal sem na okruhu, nord je dost rychlej okruh plnej táhlejch zatáček takže tam je rychlost prostě potřeba, a i kdyby tam byl rozdíl půl minuty což dle wiki neni (myslim si že kdyby to udělal pod 8minut tak se o tom někde dozvim neb co je pod 8 minut sou docela posvátný auta) tak ten rozdíl v těch podvozkách bude propastnej i přes tu půl minutu.... v rychlejch pasážích se prostě s mr2 se 140hp nemůžeš držet něčeho co jich může mít 350 a neni to tak těžký... ale zase si můžeš dovolit jít mnohem pozděj na brzdy a zatáčku co bere RS ve 100 tak jí projet ve 140ti díky lehkýmu prdítku se suprovym podvozkem ale uričtě už si několikrát na motokárách byl takže ti to nemusim vysvětlovat
perfect : jj máš pravdu...taky že už sem rozhodlej, jak bude teplo aby se dalo přibližovat na motorce v případě rozřezanýho forda tak do toho pudu, mezitim prostě musim vymyslet nějak to řazení .....
Nejrychlejsi predkolka (seriove vyrabena) ktera zajela Nurburgring byl Megane r26r ktery ho zajel za 8:17. Ten zas 7:58 co je tu uvedeny na Focus RS je blbost. Mimochodem, ten Megane ma o par kilo min a o skoro 75 koni min a na rovinkach je pomalejsi. Ten RS focus na tom podkozkove opravdu neni az takovy zazrak.
Nismo: jinak to video co jsem dal, tam ma Zeteca 2.0 zrovna. Vic otom aute si muzec procst zde a doporucuju ti to, ten clovek v tom mel nekolik motoru, ruzne upravy, komplet predelaval elektriku kvuli ECU, daval 4 klapky atd atd atd. Mozna by se ti neco z toho mohlo hodit.
[ Link ]
Zkuste někdo napsat tomuhle o názor :)
[ Link ] . Ten bude mít nejspíš nejlepší informace, jelikož má zkušenosti z okruhu.
Proffesor_W : zajímavý počtení rozhodně...