
Navštíveno 21971x


04.03.2011, 09:44 |
RedBaron | Upraveno: 2011-03-04 09:45:41
Chtěl bych se zeptat jestli má cenu vyhodit 16 litrů za sadu tlumičů Koni FSD. Co jsem zatím četl reakce tak z 95% výborné až na jednoho Němce, který nedodržel snížení do max. 3 cm a tlumiče mu nefungovaly.
Má to být tuhé cca podobně jako žlutý Koni Sporty na nejměkčí nastavení (měl jsem je na dvou autech a výborné) ale na příčných nerovnostech a ostrých ranách do podvozku má odpružit měkce díky odlišné charakteristice tlumení pro různé frekvence nerovností. Navíc je to mechanický systém takže by se to snad nemělo ani sr.t. Používá je prý i Gallardo a SLR. S originál M-Paket II pružinami by to asi mohlo fungovat i docela dobře. Slibuju si od toho trochu odfiltrování těch našich tankodromů protože co teď člověk na silnici potká za díry, to je skoro nemožný.
Bylo by to na E46 330d Touring Facelift M-Paket II rok 2002. Od minulého majitele jsme s autem dostali nové Monroe, bohužel po dvou letech a 30.000 km jsem si včera po hučení předních gum na brzdách pohladil vzorek na předku a je tam pila, na zadku sice ne ale každopádně bych to vyměnil všechno.
Pokud by někdo mohl nabídnout i nějakou pěknou cenu, nebudu se bránit, zatím vede MJauto.cz za nějakých 16.300,- Kč.
Cendler umí Koni za dobře pokud si dobře pamatuju
Jojo, já je dělám a můžu ti je dát komplet za 16t rovných, večer(22hod) budu na icq, tak mi napiš a můžem probrat podrobnosti, jinak koukal jsi na Koni STR.T.? mrkni ke mě na stránky
[ Link ]
Ahoj, omlouvám se ale vzal jsem to od mjauto.cz za 16.030 což mi nepřipadal podstatný rozdíl a mám s nimi zatím jen dobré zkušenosti. Jelikož nikdo moc neví co tyhle tlumiče vlastně dělají a jak fungují na E46, tak o tom poreferuju až s tím udělám pár nízkých průletů po okreskách na letních GY F1 :o)
RedBaron : no já jsem to psal ve spěchu, ale vím že na ceny mjauto se v klidu dostanu a můžu i níž, teď na to mám čas a koukám a u mě by jsi je měl za 15.358kč, ale znáš to holá huba holé neštěstí, nebo jak to je, ale jinak budeš spokojený, jsou to dobré tlumiče, ještě se nám žádné nevrátily, při tom co jsme prodaly, i ty STR.T. si hodně schválí zákazníci
cendler: Já tu prosil o nabídky, ty jsi psal 16 tak jsem se rozhodl, jakýpak copak. A kvůli těm 650 korunám asi další noc neprobrečím :o)))
Jinak díky za reference, na ty moje polety potřebuju dobře fungující tlumiče který mi vydrží 100 tisíc a 5 let, ne křápy který zase za rok a půl budu měnit.

21.04.2011, 06:58 |
RedBaron | Upraveno: 2011-04-21 07:04:44
Tak tyhle tlumiče můžu doporučit každému, kdo nechce houpací auto a zároveň nechce snášet neduhy našich silnic. Po drobných spárách a hrbolcích se nesou s noblesou, kterou sériové tlumiče neznají. Na zcela hladkém asfaltu určitě žluté Sporty nabídnou lepší reakci a menší náklon ale se zhoršujícím se stavem našich silnic to přestává být důležité, protože 90% cest u nás má špatnou kvalitu. Na opravdu rozbitém povrchu udrží Koni FSD trakci líp než série nebo sporty. Můžu jen doporučit.
Nakonec jsem je vzal přes cendlera ale taky jsem si měsíc počkal, museli je vyrobit, na moje auto nebyly skladem. Cena byla 15.300,- Kč, bral jsem k tomu i všechna horní uložení, dorazy a prachovky a se službami jsem byl celkově spokojen.
Nedávno jsem měnil i silentbloky a tyčky stabilizátoru a bohužel pokud potkám na vnitřním kole v zatáčce ve velké rychlosti hrboly, ještě tam něco tancuje, takže budu zřejmě řešit ještě ramena od Meyle HD. To znamená že ramena vydržely na našich silnicích cca 60 tisíc km. Není to mnoho, na druhou stranu rád lítám právě zapadlé, prázdné, úzké a leckdy hrbolaté okresky.
Nemáte někdo další zkušenosti s těmito tlumiči? Zvažuju je na O1RS.
Fungují skvěle, ale na autě už dávno nejsou, protože vydržely cca 36000 km a vytekly...
A jaké tam máš teď? Koukám ,člověk si nevybere.Koni,Bilstein,vsechno tece :-/

09.09.2014, 11:38 |
RedBaron | Upraveno: 2014-09-09 11:46:58
Auto potom dostalo namísto kombinace Eibach Pro Kit + Koni FSD kombinaci origo M-Paket II pružin + Bilstein B4 a už je pryč :-)
Dneska je spousta jiných možností, třeba
[ Link ] ale já bych určitě chtěl zase pružiny s měkkou a tvrdou částí, pro hrbolaté okresky je to malý zázrak.