Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Bezpečnostní pásy-jak fungují?

 o Navštíveno 12361x o
o 01.02.2011, 22:54 | Komba
Zdravim.Pořád nějak dumám jak je to se zapojením těchto pásů [ Link ] tyhle třeba nemají tu dlouho kšandu jako třetí úchyt za záda.To je řešený tím,že se to vytahne z motorku a zacvakne u toho spoje,kde se zbýhají dva pásy? A ani nikdy nevidím opačný protikusy,aby se to zacvaklo jako třeba tady [ Link ] jak se to pak řeší.

Zasejc díky :)


o 01.02.2011, 23:35 | Pluto
Přesně, jak píšeš, spojuje se to v tom místě, jak se sbíhají ty dva pásy dohromady...
o 02.02.2011, 17:38 | Komba
Ale u některých pasů vůbec není vidět ten zámek.Třeba zrovna u těch modrých co jsem dal za příklad...měli by to mít všechny a nebo se to u nějakých dokupuje zvlášť?

A ještě se zeptam jestli pasy mají ve spoji vždy samici?Myslím ten kus co je vždy na sedačkách v běžných autech?
o 02.02.2011, 18:12 | ddawe
ty prvni jsou el navijený, ty druhý jsou pevný.

U těch prvnich umístíš někam dozadu otřesový čidla(ty žluty krabičky), někam umistiš ty navijáky a zacvakneš do pásů.když do toho jde proud, a auto je v klidu jde pás odvinout, pokud auto poskoči a v čidle se pohne kulička tak je napevno.

měl jsem to tak na pár autech.
o 02.02.2011, 20:20 | Komba
Aha aha,tak takhle to funguje :) to je tedy dobrý,já myslel že je to jak klasika a jen to dopíná elektrický naviják.

A na ty poslední dvě otázky dokážeš odpovědět? ;)
o 03.02.2011, 08:27 | ddawe
na těch pevných je to jen blbá fotka, vždy je tam samice na zacvaknutí. druhej konec přišroubuješ do podlahy

tady jsou videt ty navijeci

foto k příspěvku  od ddawe

o 03.02.2011, 09:53 | ddawe

foto k příspěvku  od ddawe

o 03.02.2011, 20:37 | Komba
Tak díky moc za objasnění.A koukam že to máš pěkně vyřešený a zůstavaj ti zadní sedačky :)....
o 03.02.2011, 22:04 | Komba
A jak ti vůbec drží nohy,když to má takový menší boční vedení?
o 03.02.2011, 23:33 | ddawe | Upraveno: 2011-02-03 23:36:30
auto s těma schrotama už několik let nemam
zadni sedačky byly normálně použitelný, a když pás rozpojiš, tak se navine a zbytek šel přetahnout a srolovat pod sedadlo, takže nebyl problem během minutky schovat/vytahnout pásy. Jinak drží to podstatně lip než normální pás, perfektně citiš auto, ale stejně když stím někam práskneš tak tě to nezachraní
o 06.02.2011, 11:59 | gizmi
ddawe: dovoluji si nesouhlasit :D Zanovni Schroty prodavam jiz par let a v CR je ma odeme mraky lidi. Pokud jsou dobre zapojeny a dotycny si dokoupi "polstarky" (ktere mimochodem na tve fotce nevidim), tak srovnavat po nehode tyhle pasy a origo je jako bourat s trabantem a v novem volvu ;) Osobne mam za sebou nehodu v CRXku a diky Schrotum jsem vylezl relativne ziv a zdrav. Nedovedu si predstavit mit origo pasy. Kazdopadne k polstarkum - nejsou na okrasu jak si vetsina lidi mysli a nemaji byt tam co je napis jak vetsina lidi jezdi. Slouzi k utlumeni rany na ramena v miste kde se pas setka s telem a navic chrani krk od zariznuti pri zaseknuti. Zrovna v tvem pripade - pri pouziti bez sportovni sedacky bych bez nich nevyjel. Zkousel jsi snima bourat nekdy? Myslim ze by jsi mel moooooc krasnej krk pote :D:D A nebyl by jsi prvni ani posledni :D Navic malokdo vi ze po nehode se pas od firmy Schroth ma vyhodit. Bohuzel se denne setkavam s lidma co mi pisou ze za zanovni pasy nehodlaji dat tolik penez, kdyz jdou sehnat za mene. Ano, jdou..ale vetsinou jdou to pasy vyrazene ze zavodu, nebo od mladika co to rozmlati, vytaha mikrovlakno a prodava za par korun. Zrovna technologie mikrovlakna je u tehle spolecnosti tim nejlepsim, ale proste po nehode se pas ma vyhodit a nadale nepouzivat. V CR stale nepochopitelna vec u tuneru. Dalsi na co si dat pozor je nakup levnych napodobenin. Proslo mi na skoleni rukama pasy od Sparco (v Nemecku velmi NEpopularni) a mohu i ukazat (jeden doma mam), nebo jeste hure - uplne nove noname pasy. Ano, pro tunera to staci, ale do auta pro vlastni zachranu zivota bych si to nedal.

Rad se vsim poradim, rad ukazu, atd.. Precijen tohle neni kavovar nebo skrin a nerad bych aby se nekdo prizabil v lepsim pripade.. (co jsem obcas na srazech videl za montaze, tak me behal mraz po zadech)
o 06.02.2011, 15:45 | Komba
Hezky,to je rozborka,ale tak to má správně být :) dá se nějak od pohledu poznat zda jsou pásy dobrý?
o 08.02.2011, 14:37 | ddawe
gizmi: tak nějak s tebou souhlasim, teoreticky máš pravdu.
ale když prásknu se starým autem do stromu tak mám zadni sloupek někde uz hlavy, at už s ibizou, nebo s crx, se schrotama nebo bez nich. A nový auta nejsou vyjimkou, stejně pokud dáš pořádnou pecku tak z toho auta ani sám nevylezeš, proto si myslim že vic oceniš požitek z jizdy než bezpečnost. To je taky duvod proč často měnim auta, je pootřeba pořád mladší a mladší.
A kdybych kupoval pásy dnes, tak jedine quick fit.

něco jinýho je 4bod ve vyramovaným autě, jinak je to jen pro lepší pocit.

takže tvoje srovnani s volvem a trabantem je pro me k smichu, ale prodavaš to, tak by bylo divný kdybys nereagoval.
o 08.02.2011, 17:39 | Lukaash | Upraveno: 2011-02-08 17:41:06
Malokdo vi, ze po nehode se pas od jakekoliv firmy ma vyhodit :-)

Komba [ Link ]
o 13.02.2011, 19:31 | gizmi
Lukaash: to ale pisou ke klasickym pasum - u Schrotu je to jeste horsi vzhledem k technologii vlakna, ktere se vytahne a pak uz ztraci vlastnost..

ddawe: srovnavat nesrovnatelne s tebou nehodlam. To ze klasickej pas je nekde jinde nez Schroty je proste FAKT. Pokud jsi sikovnej a posles to do stromu, tak ti nepomuze nekdy ani svecena voda :D:D:D Kazdopadne uz jen to ze klasickej pas si ve vetsine pripadu nevystelujes na svou postavu a jde ti kolem krku asi neni dobre, nemyslis? Kazdy bezpecnostni prvek navic v aute je proste DOBRE ... a ne ze ne..
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3368 sekund.