Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > BRZDY NISSAN 350 umi nekdo???

 o Navštíveno 21969x o
o 09.02.2010, 20:37 | vector123
Umite nekdo za good cenu?? sportovni brzdy na nissan 350z predni, mam us verzi chci je vymenit diky


o 09.02.2010, 20:40 | Midnite | Upraveno: 2010-02-09 20:41:29
jestli máš na takové auto tak na brzdách neušetřích.. Lidi si nakoupí auta za xxxx tisíc a pak nemaj na pořádné brzdy, benzín atd... sry za OT..
jinak bych zkusil napsat uživateli Matco... on ti to z USA pošle a budeš mít origo :)
o 09.02.2010, 20:45 | vector123
origo mam ok ale chci je vymenit za SPORTOVNÍ BRZDY XYZ,D2 RACING.....
o 09.02.2010, 20:46 | Midnite
kukni vpravo na www.autohificlub.cz/partner
o 09.02.2010, 20:47 | Midnite | Upraveno: 2010-02-09 20:48:08
double
o 09.02.2010, 21:05 | muSlim
Ako Midnite. Buď hľadáš lepšie brzdy, alebo hľadáš lacné brzdy, to neide dohromady a punkt. Nie je nič také že športové brzdy za good cenu, to si si mal kúpiť Passata a montovať tam hustohusté cimrmany :o)))
o 09.02.2010, 21:49 | cendler | Upraveno: 2010-02-09 21:54:45
umím D2 kdyby jsi chtěl ozvy se mi jinak tady je malý seznam [ Link ]
o 09.02.2010, 21:59 | JR
Hele nechci ti do toho kecat, ale zrovna tyhle levny mrdky z Taiwanu bych neoznacil slovem SPORTOVNI BRZDY.
Bud chces sportovni brzdy (Tarox, Brembo ....), nebo chces levny mrdky co se jako sporovni brzdy tvarej (D2, XYZ .....). Predpokladam, ze tu prvni kategorii nezaplatis a nez davat tu kategorii druhou, tak bych radeji nechal original. Uvedom si, ze zrovna na tech brzdach hodne zalezi jestli se zabijes (a lidi kolem sebe) nebo ne.
o 09.02.2010, 22:27 | Šestikule
sežeň si origo, co se dávaly do evropské verze a máš klid, tuším, že to snad byly dokonce Brembo
o 10.02.2010, 09:26 | xenonman | Upraveno: 2010-02-10 09:27:23
hehe JR a to rika clovek co prodava JOM, Weitec a znacky tomu podobne :-)

hlavne si nech radit od lidi co o tom vedi uplne prd,
mam na 2 autech a spokojenost, jedine co me potkalo na bmw je po 25tis km kotouce co malinko hazely do volantu - nechal jsem stocit na soustruhu a jsou jako nove...

za me jsou to brzdy co funguji a nemusis vyhozovat penize za slavne brembo a srovnavat tarox a brembo :-)

jinak v tomlhe pripade bych sahnul po origo na ebay dle meho seznes vc zadnich 2 pistku...
o 10.02.2010, 13:47 | Vasekkch
Weitec není mrdka, ale KW. A proč JOM? protože to trh vyžaduje ;)
o 10.02.2010, 13:57 | Pajk
KW mám a spokojenost. A nemyslím si, že D2 racing brzdy jsou mrdky :D Dávají to i na Ferrari apod.. Hlavně japonský auta ale.
o 10.02.2010, 17:06 | skuutr
tady se to zase mele..
o 10.02.2010, 17:33 | Rajdlos
JR: kolik tech mrdkovejch setu si mel na aute? :) asi nemusim odpovidat :) Ono to nejsou mrdky, ale nikdo nemuze cekat ze za tretinovu cenu to bude uplne stejne jako Brembo, Tarox, AP atp. Proste cena odpovida kvalite, a bachorky o zabitych lidi jsou spis do sci-fi sekce, ketra tu chybi :)
o 10.02.2010, 18:48 | Pajk
D2 racing a třetinová cena? :D
o 10.02.2010, 18:54 | NEMO
A co třeba česká firma MD COMPONENTS [ Link ]
o 10.02.2010, 21:03 | Rajdlos
Pajk: tak treba Brembo u nas prodejka ca 90t, Tarox temer to same, D2 ca 30 vys. Jednoducha matika.
o 11.02.2010, 10:43 | JR
Xenonman ma uzasny argumenty a Vasek uz na to odpovedel :-D
Rajdlos: nemel jsem zadnej a taky bych si ho na auto nikdy nedal. A znam dost lidi, ktery to na aute meli a na dalsi auto uz si dali radeji neco znackovyho ... proc asi?
o 11.02.2010, 10:52 | Tuner#2
To je asi jako s home hifi. Proč si kupovat Focala nebo Bowers Wilkins, když jsou tady repro Pure acoustic, jsou stejně velký, mají stejně velké měniče a parametry papírově dokonce lepší a stojí 1/4 ceny? Ano je tady v čechách řada lidí co mají Pure aucoustic a chválí si jak to hraje (přešli ze setu Genius za trojku), ale já bych s to domu nekouil ani za nic. A tak je to se vším. Sorry za OT ale musel jsem.

Navíc co je to za argument že JR je nikdy neměl? Měl snad xenonman někdy brzdy jako AP racing, Brembo? Pokud ne, tak nemůže porovnávat a je na tom stejně jako JR s osobníma zkušenostma.
o 11.02.2010, 11:30 | Pajk
Rajdlos tak Ty jsi nejlepší v tom případě :D Byl bych velice rád, kdybys uvedl adekvátní příklad třeba Bremba a D2. Myslím tím link nějakej. To se fakt rád podívám, protože tomu co píšeš, nevěřím. D2 za 30 000 vs Brembo za 90 000 :D To srovnáváš 6ti pístky 286mm D2 s nějakýma 10ti pístkama 400mm Brembo ne?
o 11.02.2010, 11:33 | Rajdlos
Ale jde o to, ze ty brzdy fungujou, neznam nikoho s pohadkama, ze mu v zatacce praskl brzdic nebo kotouc, nebo vychcalo gufero, jsou to proste jenom zvasty, joo tamtem povidal ze zabil 10 lidi a jeho kamarad to taky zazil proste jednoduchy kidy. Co do zivotnosti ty kotouce nikdy nevydrzi to co high end Brembo, AP, Tarox, JS, Stoptech, Rotora, ale proste ty brzdy za celkem relativne slusnej peniz fungujou. To je cely. Dan je ma na aute a proste to funguje oproti serii celkem znatelne. Ja mam na aute Brembo BBK (MOC u nas je 90t.Kc)a nerekl bych ze je to nejakej zazrak, jeden kotouc uz je zvlnenej.

Tuner: ale my to prave srovnavat muzeme, mame je oba na aute. On XYZ a ja Bremba, o to jde, JR tu srovnava neco co nikdy na aute nemel a slysel to z doslechu. Hlavne nezacinejte srovnavat zase hrusky s jabkama, fakt prosim uz neee :)
o 11.02.2010, 11:49 | Rajdlos
Pajk: to jsi takovej analfabet, ze neumis pouzivat vyhledavace? nebo jenom linej

[ Link ]

[ Link ]

[ Link ]

o 11.02.2010, 11:51 | Rajdlos
[ Link ]

tady je treba diskuze MD vs D2
o 11.02.2010, 15:23 | xenonman
sice velke ot, ale ano mel jsem na aute originál brembo a můžu porovnat kvalitu brembo vs xyz ...

to je tady hruza samej odorník, když prijde na lamani chleba tak je to same jedna pani povidala a slysel jsem s doslechu atd

foto k příspěvku  od xenonman

o 11.02.2010, 15:26 | xenonman
sice velke ot, ale ano mel jsem na aute originál brembo a můžu porovnat kvalitu brembo vs xyz ...

to je tady hruza samej odorník, když prijde na lamani chleba tak je to same jedna pani povidala a slysel jsem s doslechu atd

foto k příspěvku  od xenonman

o 11.02.2010, 16:22 | Pajk
Rajdlos: Kua to je srovnání. Kdybys tam dal Bremba s Leona Cupry neřeknu, ale hned jakousi nejvyšší zakázkovou řadu či co? :D Jako ale máš pravdu, fungovat bodou všechny..
o 11.02.2010, 16:51 | Rajdlos
Pajk: hochu hochu, tak Ty jsi slusne mimo :) tohle je klasicka rada GT od Brembo, jasne budu sem davat odkaz na seriove brzdice, ktere se volne ani neprodavaji a tel do VW, abys sis tam zavolal o cenu, srovnavej prosim Te srovnavatelny
o 11.02.2010, 16:51 | Tuner#2
xenonman: Nevidím nikde dělený střed kotouče a ty 4P vypadají velikostně tak jako z TAZu 1203, takže tohle asi nebude Brembo na porovnání s velkýma XYZ co máš na autě. Opět srovnáváš hrušky z jablkama.

Rajdlos: Máš nějaký odkaz na Tvé auto? Tady se nepochlubíš, takže nevím co tam máš. Brembo jsi kupoval ještě před tím než jsi začal dovážet a nebo jsi taky přece jen nevěřil Thaiwanu?
o 11.02.2010, 17:06 | Pajk
Já tomu totiž opravdu moc nerozumím. Na Cupru ty brzdy seženeš kolem 40ti litrů se vším všudy a tamty v odkaze stojí přes kilo a je to ten sám rozměr skoro... Takže něco v tom musí být. A jelikož tam píšou speciální zakázková sada, usoudil jsem, že se jedná o něco spešl. Asi je tím, že je to na Hondu, nevím.. Ale proč je mezitím takový markantní rozdíl?? Mimo bych byl, kdybych si za něčím stál a byla by to blbost, ale já jsem na konec věty dal otazník.
o 11.02.2010, 17:12 | Rajdlos
To bylo v dobe kdy jeste nebylo XYZ, jen D2, ale nidko to tu neprodaval. Ja bych se tomu na auto nebranil, je to ozkousene. Mam radu GT uz asi 3 roky mozna vic. Chapu, ze si nekdo neda Taiwan na rally auto, kde ty brzdici podminky nejsou uplne koser, ale do normalniho provozu a tvrdit, ze nekoho zabiju. Tohle je fakt k smichu.

Fotky uz sem davno nehazim, jak vidis, situace se tu trosku za tech par zmenila, takze neni duvod :) Auto si dam pro sebe. Aby se k tomu vyjadrovali nebo skodolibe rejpali jini, jak je tu zvykem, nepotrebuju.
o 11.02.2010, 17:16 | xenonman | Upraveno: 2010-02-11 17:24:02
(musim se smat)
jinak samo jsou to bremba 4 pistky, original ktere zadnej deleny stredy nemaj ale to by si jako odbornik na brzdy mohl vedet :-)

foto k příspěvku  od xenonman

o 11.02.2010, 17:18 | Tuner#2
Rajdlos: Díky za info. S tím autem to částečně chápu, taky si auto dělá podle sebe a pro sebe, ale třeba mě by zajímalo co a jak a kde vylepšuješ a sledovat to. Pro mě by to byl větší přínost jak tady pořád číst 100x jaký kola na stejné auto a nebo prosby o VT. Ne že bych se na to tady nikdy nezeptal, ale vždy nějaká smysluplná úprava si myslím tuhle sekci oživí. Zapřemýšlej, třeba by to mohla být i dobrá reklama pro to co prodáváš.
o 11.02.2010, 17:21 | Rajdlos
Pajk: tohle je klasicka rada Grand Turismo, pak je jen rada Junior s plnymi kotouci. Tahle sada je kompletni s delenymi stredy, brzdovymi hadicemi a vsim potrebnym k montazi, proto ta cena. Ty kity jsou cenove skoro stejne na vsechny auta.

Ano na Cupru je sezenes za 40t., ale bez hadic, adapteru, kotoucu bez delenych stredu atd. A ver, ze v tom rozdil je.
o 11.02.2010, 17:26 | Tuner#2 | Upraveno: 2010-02-11 17:34:51
xenonman: Mě by zajímalo čemu se směješ... Já jsem jasně napsal, že porovnáváš "sériový" brzdový systém s plným kotoučem a malým brzdičem a že to asi dost těžko jde srovnávat s Tvým XYZ většího rozměru s plovoucím uchycením kotouče = porovnáváš hušky s jablkama.

Jinak už jsem si u Tebe zvykl, že jsem za blbce, ale když jsem se ptal tehdy zda jsi řešil změnu teplené hodnoty svíček při úpravě motoru a změnu mapy předstihu a směsi ideálně na brzdě, tak jak dlouho ten motor pak jezdil?

Stejná otázka je kolik máš najeto s XYZ? Za ten konec léta než Tě to pak chytlo tak 6 - 8tkm? To dle mě není prokázání kvality.
o 11.02.2010, 18:42 | xenonman | Upraveno: 2010-02-11 18:43:50
tuner debata o kvalite brzd z tve strany co je zalozena jen z doslechu neni pro me argument bohuzel...

postaci jen cist
10.02.2010, 09:26 | xenonman (P) | 2010-02-10 09:27:23

jedine co me potkalo na bmw je po 25tis km kotouce co malinko hazely do volantu - nechal jsem stocit na soustruhu a jsou jako nove...

tzn na xyz mam najeto 25tis km pro info

foto k příspěvku  od xenonman

o 11.02.2010, 18:55 | Tuner#2 | Upraveno: 2010-02-11 18:57:37
xenonman: Tohle jsem přehlédnul a nevěděl jsem, že je máš i na BMW.

Nicméně debata je stále o tom, že ty porovnáváš sériově montované Brembo s obyčejným plným kotoučem a malým brzdičem s XYZ úplně jiných rozměrů a plovoucím kotoučem. Takže to Tvé cituji: "ano mel jsem na aute originál brembo a můžu porovnat kvalitu brembo vs xyz" je pěkný nesmysl a je to nesrovnatelná kategorie brzd.

Ono co člověk to názor, když se zeptáš Kopelenta co jezdí Feldu kit car, tak Tě řekne jedině AP racing klidně jetý třmeny než nějakou čínu. Pak zajdeš za Kalmarem, ten jezdí D2, ale jiný kotouče k tomu, neb origo se vlní jak prase. A zajdeš v depu za třetím a ten řekne, že D2 za tu cenu jsou super a brzdí to nádherně... Je otázka zda ten třetí to netvrdí jen proto, že nemá na APčka a nikdy to neporovnal. To je to samý jako v home hifi tady jsou lidi spokojený s Geniusama a dokonce se najde takový co to chválí. Já jsem toho názoru, že dokud si to neotestuju na autě sám, tak nikomu prostě tohle nevěřím a to platí obecně ne jako narážka aby jsi se toho zas nechytil. Naštěstí tyhle šílený rozměry na auto nepotřebuju :-)
o 11.02.2010, 19:11 | xenonman | Upraveno: 2010-02-11 19:12:24
tohle je debata asi na dele kdy kazdy bude rikat ze ma pravdu, nicmene porovnaval jsem
330mm kotouc a 4 pistkove original brembo a 6pistky xyz a 305mm kotouc...
desticky identicke pro presnost...

tzn ano myslim, ze to lze porovnavat a rozdil tam proste neni...
smes u obou variant street
o 12.02.2010, 09:44 | hanzz
Myslím, že bez "laboratorních" testů si může každý mlet tu svoji. Možná by stálo za to postavit někde na letišti vedle sebe stejný auta, jedno se sériovými brzdami, jedno s Brembo, jedno třeba s XYZ. Takový test ukáže, že občas "zdání klame".

Však víme :)
o 12.02.2010, 11:54 | Rajdlos
myslim, ze jenom retard nepozna, kdyz si vymeni brzdy za vetsi, jestli to brzdi lip nebo ne, tady se neresi jestli brzdna draha bude o 2m delsi nebo kratsi
o 12.02.2010, 12:13 | hanzz
aha... a já myslel, že když to líp brzdí, tak je brzdná dráha kratší :)

o 12.02.2010, 12:46 | Rajdlos
ja myslim porovnani BBK, ale to jenom zase zbytecne slovikaris a prudis, vid :)
o 15.02.2010, 00:24 | xenonman
[ Link ]

tady to hledas
o 28.04.2011, 21:58 | romikcz
Jak to je s opravněním měnit brzdy na autě? Automobilka asi neschvali vymenu schvalene dilu za jiny. Takze i pokud dil ma TUV certifikat, jeste to neznamena, ze s tim muzu jezdit. Takze jak pokracovat? Nechat si udelat individualni atest?
o 28.04.2011, 22:47 | Tuner#2
Budeš to psát do všech témat o brzdách tady na fóru? Ach jo...
o 29.04.2011, 00:07 | hifim@ni@k
Jen se zeptám. US verze 350Z nemá brzdy Brembo a evropská ano? Mám v tom zmatek. Jinak za polovinu cenu Brembo (těch cca 90tis), koupíš Peugeot 406 coupe 3.0 V6 a z něj si ty Bremba můžeš vzít :-)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3328 sekund.