
Navštíveno 9501x

Malej dotázek,mám v auťe automat,ale nechce řadit dvojku:-)všechny ostatní rychlosti tam fungujou,necuká,řadí plynule,ale dvojku ne ani za nic.Olej tam má zprávnou hladinu,nevim co s tim.Neřešil to už třeba někdo,že by bylo aspoň nějaký vodítko na co se zaměřit?Pro případ nouze už mám připravenej manuál,ale automatickýho robota bych radši,protože jsem si na něj nějak zvyk.

09.12.2009, 10:31 |
Bucci chápu, taky si automat nemůžu vynachválit....
... jinak napiš ještě co je to za auto a rok....
to Carlos.Bucci:Ano je to eclipse 1G,95rok USA verze a motor 1,8L.Někde jsem se dočetl,že by to mohl dělat zadřený selenoid,kterej to tam někde nepustí,další zas tvrděj spálená dvojka,tak já nevim.Myslíte že by to moh dělat třeba olej,je tam Dextron III,ale podle výrobce by tam měl bejt myslim že se to píše DIAQEEN,co jsem však koukal a hledal,tak to maj jen v DE ve stolitrovým sudu a u nás nikdo.Nevim nevim a tady v servisech s tim maj zkušenosti kulový,všude mě říkaj,ježišmarja japonec,tak to ne,to my neděláme
zatuhlá pístnice v automatu..... tzn vyndat převodovku, rozložit a ideálně vyměnit celou pístnici nebo jí zrepásnout....
To Nismo:Aha,no takže asi docela porod,ale paráda,děkuju za tip,zkusím ji kuchnout,kdybych jí náhodou usmrtil,mám ještě ten manuál:-)Ale super děkuju za radu
No já vím že to je motorově a stim automatem mrtvola,ale mě se moc líbí,no není ho škoda někde zlikvidovat?

jj tohle jsou pěkný eclipse toho je škoda i kdyby v tom byla 1.2htp....
jinak přečet jsem si post co jsi psal nademnou a takhle....solenoid tj. vpodstatě součáskta kterou jsem psal já .... je to shift solenoid a je to zpravidla takový platíčko s pístama za ktarý tahaj oni solenoidi.... vysere se to vpodstatě jen tehdy když se zanedbá výměna oleje......
ad dextron či diaqeen to je uplně buřt co tam dáš ale já ti doporučim tam po výměně nedávat ani jedno z tohohle a dát tam plnou sysntetiku pro automaty.... je to taková průhledná kapalina ale je dražší než dextron pochopitelně.... její výdrž je minimálně 100tis zatimco dextron by se v ideálnim případě "doživotní náplně" měl měnit po 30-50tis protože pak už ztrácí svoje vlastnosti pomalu...
co se rozebrání týče tak pokud nevíš co tě čeká tak to přenech někomu kdo ví o co go....ty bys to moh rozebrat a náhle by po tobě vyskočila kulička kterou už nenajdeš a ani nebudeš vědět kam patřila pokud nebudeš mít manuál k tomu :)
ad fotka auta tak jednoznačně snížit a bude to super :)
Tohle je ještě fotka před snížením,teď tam jsou KW péra a šlo to dolu na obou osách o 60mm,takže je to dobrý,ono to auto totiž měla paní,které bylo 62roků,ale opravdu.Tak si myslim,že se ji aspoň dobře vystupovalo:-) No jak píšeš,tak tohle mě říkal jeden člověk z mitsubishi,že tam je nějaký plato tady s těma mrchama a je to častá závada,no tak paráda.Děkuji za info
Máchal80: a hele Náchodská Tepna v pozadí :-D
to M@artin:je to ona
midnite a myc.TD: jo tady u nás v Náchodě když to přilepíte na zem,tak to během prvních pár kilometrů orvete na hadry i kdyby jste se snažili to neodrbat:-) takže zlatá praktická polokoza a poloovce
machal: vim, jak to vypada v nachode, jen jsem chtel zamachrovat, ze znam taky nejake zvire :-)
Máchal: No já nevím, ale i po Náchodě se dá jezdit s autem přilepeným k zemi. Je to vyzkoušený
Když to tady nemaj soudruzi zrovna rozkopaný ,tak to jde,jak kdy