Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > 330d..

 o Navštíveno 17867x o
o 18.11.2009, 15:34 | Martyn
To musim:o
330d, odbzdino 298ps, 710Nm a komentar majitele "je to aj namerane,,bez brzdy nerobim nic,, a brutalita?? co ja viem ,,zvyknes si a poto stale malo,,,chodim na tom na slalomy,kopce,sprinty a hlavne do roboty.. :)"
slusny jako..
[ Link ]


o 18.11.2009, 17:00 | Alííí
Na tom videu nevidim nic, co by dokazovalo nějakou brutalitu, ale pěkný, mít 300 PS ve smradlavym ropákovi...hlavně těch 710 Nm je hezkejch. To by mi moje poloosy brzy udělaly PÁPÁ. :-)
o 18.11.2009, 18:25 | PAVELK
aj pěkně to tlačí kurnik, se mi nechce věřit že je to ropák :-)
o 18.11.2009, 18:39 | zeldahifo
Já 330d dlouho chci, takovej můj menší sen, ale nikde sem se nedočet, jak tam ty koně dostal, seriovka má bud 135, nebo 150kW, jasný je, že čim atd, ale co to atd je, jestli turbo, trysky, atd.. Nikde sem se to tam nedočet..
o 18.11.2009, 19:19 | Lukasino
zetor turbo smykacka, pecka :-D kazdopadne zajimave ;o)
o 18.11.2009, 19:40 | Escudo
710Nm :o) na drifty jak dělaný
o 18.11.2009, 21:00 | Sodom
dobrej ropák:)
o 18.11.2009, 22:29 | ruffrider
to by mě milovali v pneuservisu:-D
o 19.11.2009, 09:47 | fredy
ruffrider: chodil by jsi po pneuservisech a říkal: Pane vy už ty pneu chcete zut? ja bych je ještě dojel jestli můžu :))))
o 19.11.2009, 11:04 | Kislik
700 nm je dobry, ale furt je to nafta :-)
o 20.11.2009, 21:51 | Nismo.Power
to neni problém udělat vpodstatě z jakýhokoliv podobnýho ropáka, problém je že to ten motor nevydrží.....
co je hezký na čiptuzing tak jsou nový 35d.... dělaj se taky na nějakejch 750nm a i to nejede vůbec špatně ale na motor v záruce si to nelajcnu a na motor po záruce už vůbec ne..... prostě chci silný tak si silný koupim a né si kupovat 50hp auto a snažit se docílit 300 ....
jinak naprosto nádherná ukázka toho že nafta neumí driftovat, totálně nepoužitelný spektrum otáček a dvoupolohovej výkon motoru..... nesmysl....
jinak taky jsem ted zkoušel novou 5er s 30d čipnutou na asi to samý co je nahoře.....jako ano kupř. STS by to nedalo ale drželo by se to určitě statečně akorát pak ta nafta v autě je opravdu jen o tom že to je naftový protože měl průměrku 15,8 (bylo to X teda) to mi příjde na hnědku.... nehledně na to že to mělo nechutnou turbodíru....
o 21.11.2009, 00:25 | BALI
čip je pro koncernový 4 válce... bawo má bejt v benzínu...
o 21.11.2009, 11:52 | Martyn
Nismo ty jsi komediant, prej neni problem udelat v z jakyhokoliv ropaka:)) 300hp a 700nm jasneee:D uz vidim jak ti nekdo "cipne" 3,0d na takovejhle masakr:o) ten motor je komplet predelanej, stejne jako zbytek auta (race spojka, podvozek, lsd...).
A ze neumi driftovat?!:DDDD
A ze V8 neda jen cipnutou 3,0d mi prijde opravdu velmi smutne:(
o 21.11.2009, 14:10 | Nismo.Power
né komediant si spíš ty :) kdybys viděl jak se laděj v americe cumminse apod. motory třeba v Fkovejch fordech tak by se ti protočily panenky a zapoměl by si že BMW dělá motory neb krouták 700 je proti těm cumminsum leda vhodnej na stěrače zadního okna :)) předěláš tak cokoliv to se se mnou hádat nemusíš, běžná koncernová 1,9tdi ti udělá bez problému 450nm na sériový střeva ...prostě jde to ale je to uplně zbytečný .....
V8 jsem psal že bych tu 3.0d udělal ale moc by nezbejvalo a držela by se ovšem to asi sám znáš ze sprintů že rozdíl mezi favoritem co má 50hp a dalšim kterejch jich má 100 neni takovej rozdíl optickej takže důležitý je že prostě ujedeš a to dělá onen výslednej čas kde na každou desetinku je potřeba skoro exponeciálně víc koní ale to snad víš....
tohle konkrétně bych třeba nedal , nevim..... ovšem pořád si uvědom že nemůžeš vedle sebe stavět upravený a sériový auto který v sobě má stále dost potenciálu kdežto tenhle ropák v sobě má leda časovanou bombu kdy se rozletí na cimprcampr ......

driftovat neumí což pokud se v driftech trošku vyznáš tak bys viděl proč..... na videu je nádherně vidět že má dvoupolohovej plyn a nedá se tam žádnym způsobem ladit výkon na zadní kola což na drift potřebuješ ze všeho nejvíc ....teprv s takhle brutálnim čipem je to totální nesmysl... a celkově e46 neni zrovna etalon driftu .... když už bmw a drifty tak rozhodně jiný typy....
o 21.11.2009, 14:24 | Martyn
Fkovej ford je ten autobus s 8mi litrama?:o) lol tak to je trosku jina liga nez usmudlanej trilitrik nemyslis? Nechapu co sem zase tahas ameriky?
Jo, 450Nm a 700 je uplne to same, ano..:D
Tak to je smutny, ze V8 neujede 3,0d znatelne:D
o 21.11.2009, 14:54 | Nismo.Power
né jen nechápu proč tady děláš z těhle Nm takovej hardcore..... 8mi nebo 3 litr to máš buřt ....obsah ničim nenahradíš a nafta prostě nemá koně to je její zásadní problém......
450 řikám jen na sériový střeva a ještě k tomu z 1,9ky.....
jednoduchá trojčlenka teda
1,9l má 450nm
x má 700nm .....
vyšlo mi 2,95L tzn že koncernovej motor se může vesele obsah vs. krouták rovnat takže nevim proč tady tak chvílíš opět bmw.....
jinak na tom motoru co byl v 5er co jsem jel já nebylo upraveno vůbec nic prostě jen čip tak nevim proč on by tam měl mít něco víc a spojka a lsd neni motor.....
v8 ujede čipnutý 3.0d o chlup stejně tak jako čipnutá 3.0d ujede tý sériový taky o chlup..... řešíš tady prostě pořád chlupy ale nemůžeš prostě brát sériovku proti upravenýmu a pak vyzdvihovat..... když ti postavim oturbený sts proti přečipovaný 335d tak tomu taky sts ujede a nebudu ti řikat že je 3x lepší protože to nejsou auta v sérii ale můžu pořád říct že 370z je lepší než 135i protože to jsou srovananý sériovky a nissan za pár kaček zatočí s choubou bmw která jede líp než m3 :)

pak takhle vznikaj po youtube ty videa e46 330d vs. 550i např. a z toho vznikaj různý fámy že 330d je těžká raketa apod.... (příklad a obrazně) .... takovejch videí kde na začátku nenapíšou který auto je jak upravený tam je mraky

jinak pokud chceš důkaz tak běžný čipy pro 3litry

BMW
typ kw/hp nm/ot po úpravě kw/hp/nm
3000 d 135/184 390/1750 160/218/483
3000 d 142/193 410/1750 177/241/492
3000 d 150/204 410/1800 175/238/504
3000 d 160/218 500/1750 184/250/625
3000 d 170/231 520/2000 197/268/653

audi
3000 TDI 171/233 450/1400 202/275/560
3000 TDI 176/240 500/1500 206/280/605
3000 TDI 171/233 499/1750 196/267/624
3000 TDI 165/225 450/1400 191/260/563


mě to příjde zcela srovnatelný
o 21.11.2009, 15:07 | H-Honza (M)
nismo hele, zamysli se nad sebou, tohle uz je fakt... postizeni... deformace... a jeste bych napsal neco sprostyho, protoze co post do kteryho se nacpes Ty se svyma proamerickyma zvastama a vyzdvihovanim caddyho to sama perla.
Me uz to fakt pripada trapny chlape.
o 21.11.2009, 15:54 | zipp
Nismo: co je to ten dvoupolohovej plyn/výkon? sry za OT
o 21.11.2009, 17:18 | dddd
ano ano, taky to slyším porvé co to je?
o 21.11.2009, 19:05 | Martyn
Hele ja z toho HC nedelam, tenhle thread jsem nezalozil proto abych se s "nekym" hadal jestli je lepsi bimmer nebo kadylak, ale pro ukazku co za docela uz vcelku brko je mozne udelat z bezneho rodinneho sedanu v nasich (CZ-SK) podminkach..
ad oturbeny sts vs cipla x35d - to jsi vzal kde ze ujede? Jako sorry, ale pokud jsi to nezkusil osobne tak nemuzes takovehle veci rikat, ja ti rikam ze neujede:) resp. okresky, okruh ani omylem, na sprintu horko tezko (premotorovane, tezke, stare FWD??? - joke na sprint..), kde by mohlo mit sanci by bylo nejake pruzne zrychleni (100-200 apod).
370z vs. 135i - kolik jsi s temahle autama najel km ze to rikas s takovou jistotou? A kde jako nissan zatoci s bmw?:) taky dobrej joke kemo, pokud by slo o sprint tak - jen ze zkusenosti - se seriovou 335i jsem daval 350z jeden za druhym s prstem v nosu.. Okruh? Nevim, netusim, nemuzu soudit.. A kdyz by nahodou nekdy ridice 135i nejaky nissanek pojel, tak zainvestuje zavratnych 10K ceskokreditu do JB3 + BMS DCI a ma hned 400HP a kde bude nissanek?:))
Ale nismo zivot neni jen o 400m, s bmw muzes litat kazdej den do prace + bezne delsi streky,relativne v poho do nej nacpes ctyri lidi i s par bagazi a valis na vikend na vejlet za 9l / 100, co das do nissana? A zas takova pecka aby to nekdo mel jako vikendovku to sorry ale opravdu neni..
Proste BMW rulezz Nismo, smis se s tim:D joooooke, kazdymu to jeho, byla by nuda kdyby jsme byli vsichni stejni:))
o 21.11.2009, 19:11 | Dušan
2 zipp: plyn jede nějak do nějakých 80% polohy a po přehročení tohoto bodu přepne na maxim tuhouš řežim a jede jak z praku! Samozdřejmě laicky vysvětleno

2 martyn: včera v TOP GEARu dokázali že nová V8 M3 je úspornejší než T-Prius!!! BMW rulezzzz
o 22.11.2009, 11:10 | crestik
no a mě by třeba zajímalo, jak by to mělo být projeto jinak driftem, než tohle, když nafta neumí driftovat. Za sebe si myslím, že kdyby v popisu bylo jen 330* (doplň i nebo d), tak to nepozná 99% lidí
o 23.11.2009, 04:56 | Martyn
Nismo? Zijes? Pojd si povidat:)
o 23.11.2009, 10:21 | Vasekkch
Nismo motor má objem.. né obsah... obsah je plošná míra
o 23.11.2009, 10:53 | Vlastah
to je masox
a ja myslim ze nejlepsi je Oktavka v tedeicku :-)
o 23.11.2009, 13:33 | assassin
300ps a 700Nm ze "staryho" 3,0d urcite neni otazka jen chipu...

me na tom driftu neprijde nic extra spatnyho, jako jasny je ze naky kone a Nm tam bejt musi jako podminka ale pak uz je to jen v rukou... ad vhodnost E46 nevim... na driftu se likviduji starsi a levnejsi kary ale nevim proc by E46 byla nevhodna ....

ad dvoupolohovej plyn tak jasny ze hodne foukanej motor ma velkej rozdil mezi mistem kde turbo jeste nedava a tam kde je max plnici tlak, nejsem zadnej odbornik na drift ale jezdej ruzny sxka, rx7, R32 apod vsechno foukany motory, vzhledem k tomu ze tam mivaj nafoukano i vic jak 300-400HP tak tam taky nebude zadnej extra linearni a super kontrolovatelnej narust vykonu...
o 23.11.2009, 14:38 | RedBaron | Upraveno: 2009-11-23 14:42:28
Tak jako turbodiesel má výkon jedna nula tak Nismo má přemejšlení US auta - zbytek světa jen jedna a nula, nic jinýho. Ale to už všichni tady dávno víme :o)

E46 JE ETALON NA DRIFTY ale určitě ne šestiválcová nafta, ta je ukrutně těžká na předek v nájezdu do zatáčky, má blbě dávkovatelnej nárůst výkonu a prodleva na sešlápnutí plynu je hodně dlouhá, tak dlouhá že se zadek znovu zakousne do silnice než si to turbo rozmyslí a natlakuje. Jezdím s ní cca půl roku denně a leccos mám vyzkoušeno tak to můžu odpovědně říct.

Nevím kolik do toho nesmyslnýho projektu chlapík nacpal ale já bych volil M3, která má 350 poníků v sérii, tyhle problémy nechává všechny za sebou a ještě má elektronický zadní diferák, který jde řidiči na ruku a v driftu zakousne klidně 100% svornost, tzn. jako by vzadu místo diferu byl jen pastorek s pevnou trubkou mezi kolama.
o 23.11.2009, 15:37 | hanzz
...mně hlavně přijde, že to auto má ukrutný problémy s trakcí

:o)
o 24.11.2009, 10:06 | zipp
hanzz: ostatně jako každý jiný báwo :-)
o 24.11.2009, 21:03 | Klobouk
nicmene taky by me vcelku zajimalo kde nismo zjistil ze 370Z hrave zatoci s 135i (nejsem fanda ani jednoho tohoto povozu). Tudiž nismo???
o 24.11.2009, 21:11 | Lukasino
23/11/2009 15:37 hanzz

Rozsekavka :-D
o 24.11.2009, 21:37 | Nismo.Power
neziju nechci si s váma povídat :) né jen sem tu dýál nebyl.....

hhonza : nevyzdvihuju jen řikám že na tom co tu je neni nic co by bzlo neobvyklý....jen spíš ten kdo tohle udělá má v hlavě neobvykle vymetýno nebo si nevází auta..... zrovna včera jsem viděl parádního starýho brambora 252tds s najetejma lehce přes 600 a to auto to prostě vydrží i přes nejhorší motor co může bejt ale majitel se o to staral prostě , samo spotřebák ale nedělá s tim bejkoviny aka tohle video.....

dvoupolohovej plyn znamená logicky bud boost nebo nic tudíž tohle auto bud nic nebo naplno což při driftu je uplně k ničemu, na videu je parádně vidět jak mu to ujíždí až tam kam nechce a už má plnej rejd.... a ještě k tomu musí počítat s uplně nechutnym turbolagem jakej u tohohle čipu je, sám sem ho ted nedávno zkoušel ve stejně čipovaym autě takže vim.....

dušan : tak jasný, prius vs. m3 je logický když poženeš priuse tak cokoliv s většim výkonem a obsahem bude žrát mín stejně jako když to uděláš s HTP...ale ve výsledku prius má kombinaci stejně tak 5-6 a M3 víš kde :) ale je to prostě srovnávání nesrovnatelnýho

assasin : u novýho modelu to jde bez problému jen čipem ale jak řikám pak ja naprd jak díra turba tak spotřeba .....a rozhodně i výdrž motoru :)
ad to ladění výkonu si popsal hezky a můžu ti z vlastních zkušeností říct že oturbený benzíny co jsi vypsal např. tak s dávkovánim výkonu nemaj sebemenší problém zatimco každej kdo kdy zkusil s naftou tak zkapal.... i na mistrovství tenhle rok byl jeden chudák a nádherně tam bylo vidět jak to prostě nejde nehledně na to že ještě neměl výkon a vždycky mz to v zátěži heblo skoro ten motor,..... nedávno jsme taky s kámošem zkoušeli novou 525d zdali pude ale ani prd, prostě se bud udusila nebo roztočila moc a auto se tim pádem přetočilo i přes max rejd....

RB : nemyslim 1-0 to se neboj..... e46 kdyby byla etalon tak jedině M ale i tak je nevidíš jezdit resp. max u nás co sou pidi drift soutěže tak jezděj trochu bmw tim že to tady je dostupný a nejsou peníze na nissan/toyota/mazda..... prostě kontrolovat japonce vs. bmrambora je hodně krutej rozdíl, v nissanu to jde všechno tak jak si řekneš a třeba S13 maj skoro nejlečí zadek vůbec a nádherně ti auto řiká kam a kolik.... u 36/46 je to mnohem těžší

klobouk
já nevim třeba tady, ale dočteš se to všude možně že 370z je docela zabiják proti 350
[ Link ]

každopádně nemá cenu tady asi víc diskutovat , já jen chtěl říct že tyhle vydolovaný koně jsou nezdravý ale jde to z cca čehokoliv, stejně tak ve stejnym poměru to jde dolovat i 1.9ropáka koncernu.... kde si myslim že ARL s čipem na 200hp pojede v golf/toledo/leon stejně jak tahle trojka :)
o 24.11.2009, 21:54 | ruffrider
Nismo a kde je nějaká amerika na drifty??? :-DDD
Jsem si říkal co s Tebou je, že tu chybí nějaká slohovka.
o 24.11.2009, 22:06 | Nismo.Power
řikal jsem tu někdy něco o tom že ameriky jsou dobrý na drifty ??????? jako ano uměj .... camara , vetty apod ale spíš jako ne..... prostě když drift tak japonec... a propo aspon 95 procent celkově těch co dělaj profi nebo co kde člověk vidí tak je japonec .....asi to prostě bude tim že na to sou nejlepší no ....bmw to taky umí ale prostě né tak dobře ....neni to o tom proč bych kurvil e46 m3 je to o tom že s nissanem za pár šlupek nadělám víc parády a je to jednodužší tak proč si to dělat horší :)
o 24.11.2009, 22:10 | Nismo.Power
můžete se dívat na jakýkoliv kompilace ze všemožnejch koutů světa ale bmw nebo cokoliv jinýho než japka tam uvidíte fakt jen zřídka.....

nehledně na to že co jsem tak vysledoval na poslednim mistrovství tak BMW neumí dosáhnout takovýho odklonu od osy jako nissani ....tam kde nissan ještě jede bokem tam už by se bmw přetočilo....a čim víc zadek odkloněnej tim samo lepší efekt že ? :)

[ Link ]
o 24.11.2009, 22:11 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
mas dve sklenicky, jedna je emericka a druha ze zbytku sveta, kterou si vyberes? :-D
o 24.11.2009, 22:12 | Nismo.Power
jinak samo sem se nechtěl žádnym způsobem dotknout Bezoušků..... E30 driftovat umí ale cokoliv vejš je spíš žumpa.....
o 25.11.2009, 08:07 | crestik
...jenže drtivá většina těchle videí jsou z JPN, tak by byli magoři, kdyby nevyužívali, co maj. Nehledě na to, že i tak maj ty podvozky krutě upravené jen na drifty, kdežto když už někdo smykuje s BMW, tak jede na "defaultu"
o 25.11.2009, 08:46 | vypuk
Když už jsme u těch japončíků
[ Link ]
Nejlepší část, jak tam opravujou ty prahy a nárazníky :-D
o 25.11.2009, 11:14 | assassin
nismo: jo je to mozny, jen mi prislo z principu ze ty benzinaky musej mit taky slusnej lag.. zvlast kdyz jsou nafoukany na nakej nesmysl.. ale nedokazu to posoudit protoze driftovat neumim.. mozna to bude tim ze mam E36 .. a ani mi to moc nevadi, nakurvit podvozek aby mi v zatacce jel zadek bokem se mi moc nechce.. to mam radsi nejake neutralnejsi chovani.. ostatne kolik z nas ma auto tolik v ruce ze by mohlo v provozu jezdit zatacky dverma napred...

ad ten chip.. jasny ze tam asi pujde dostat takovej vykon chipem.. myslel sem spis jako ze se to neda bez predelani vnitrku a kdovi ceho vseho pokud to chci provozovat nakou delsi chvili...

jo a este k tomu nissan vs bmw... nevim jestli to jsou auta ze stejne kategorie.. jasne podobna cena, ale to je tim ze je bmw drahy.. to bys k nim mohl pridat nakou ameriku za stejny prachy.. a bude to zas o necem jinem (za ty prachy uz asi bude vette ne?) co slysim v tom videu tak jsou temer ve vsem 50:50 tzn ne ze 370 rozseka bawo na vsech frontach.. a navic tam porad melou ze ma nissa "sport pekidz" brzdy a kde co...
a porad je tu varianta toho chipu u foukane x35i .. martynovi s tim JB3 to evidentne jede jako prase a uz i celkem dlouho:) z toho atmosferickyho nissana za desitku moc koni nedostanes...
o 25.11.2009, 15:46 | Vlastah
auto pro srovnani s 370z je spis Z4, ne?

370Z se mi ale bohovsky paci :-)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3243 sekund.