
Navštíveno 9912x


08.11.2009, 19:31 |
Komba Ahoj,chci se ptat na výměnu skel na závodním voze,zda místo nich mohu dát plexisklo?
V pravidlech FIA jsem to myslim nenašel,tam je jen propustnost světla a něco...díky moc jestli někdo bude něco vědět,čáu
ná závodní auta dáváme vždy jen makrolon. Líp se s tím pracuje a tolik nepraská. Plexi je sviňa nebezpečná v případě rány. Každopádně se to poměrně snadno škrábe. i když to čistiš jen hadrem a aktivní pěnou. nevím jak je to s čelním oknem ale to je lepčí kvůli stěračům nechat orig. zbytek auta se nanesl silikon a nejtovalo se to. nebo to samozřejmě jde lepit, lepidlem třeba na okna. to už záleží na tom pro ce rozhodneš. Jo ten makrolon je vícero druhů a nemyslím tím ten dutinkovej co se používá na skleníky :-)

08.11.2009, 22:46 |
Komba A mohl bys mi sem hodit nějakej obrázek,to vypadá téměř jako plexi,akorát to bude mít jiné vlastnosti co?...myslíš ještě že bych tedy plexisklo neměl používat i když to přetahnu folií?díky ještě za odpověď
Polykarbonat bude urcite lepsi.

08.11.2009, 23:09 |
Komba Některý ty desky jsou ale drahý jak pes
jj jako píďa... např. v nascar to maj taky z nějakýho polykarbonátu jak píše tapík, plexi je opravdu nebezpečný když se láme...... resp. plexi jde ale nesmí to bejt klasický jak ho znáš ale letecký..... to mi dělal známej v aerovce když mi ruplo na motorce plexi tak mi vyrobil takový kalený, pružný.... prostě nějaký letecký jak tomu řikal :)

09.11.2009, 07:10 |
Komba Takže budu nejspíš schánět makrolon,ale přesto mi ještě odpovězte jestli by stačilo plexi přetahnout folií,protože pak už by nedocházelo k tak velké tříštivosti co?
zase tak drahy to neni ... kdyz vezmu v uvahu celkove naklady na stavbu auta a pripadne nebezpeci plexiskla ...
[ Link ]

09.11.2009, 19:47 |
Komba Tak to co jsi našel ty Lukaash,to by šlo:) ...jo stavět chci moc,peníze vždycky budou,akorát stejně pořád nevim kde bych mohl závodit bez papírů
promiň. fotky zkusím najk najít. ten makrolon se shání dobře přivezla ho PPL. jestli celá tabule stála asi dva litry.a bylo to tuším na 1,25*2metry. je to lepší než plexi už jen proto, že když to řežeš přímočarkou tak se to neštípne. pokud dáš plexi a pak folii, asi ti to částečně problém vyřeší.. ale ve výsledku je už jednodušší dát tu folii na normální skla. pokud to máš na amatéřinu, tak tě to odlehčení asi nespasí..

09.11.2009, 20:43 |
Komba Tak chápu,že na profesionální ježdění to nebude a nemůžu to tak řešit,ale chtěl jsem vyřadit skla,stahovačku atd,proto jsem tam chtěl něco přinýtovat...asi mi nezbyde nic jiného než ten makrolon a hlavně že vim co tam dát
od Lanitplastu obcas bereme do firmy a zadny problem ... mozna bych jeste zkusil poptat Lexan

11.11.2009, 15:56 |
Eidy | Upraveno: 2009-11-11 15:58:00
Lexan a Makrolon je jen jiný (obchodní) název pro polykarbonát. Každopádně já mám na autě Lexan a tříštivosti se bát nemusíš. Zkoušel jsem do toho mydlit kladivem ve svěráku a ten plast nerozbiješ (narozdíl od plexi). V ohybu skoro ani nezbělá. Jak to vypadá v reálu můžeš vidět u mýho auta. Mám to zasklený 4mm a pohoda.
[ Link ]
Eidy ... diky, nikdy jsem si nevsiml, ze jsou to jen ruzne obchodni nazvy :-)