
Navštíveno 14389x


17.10.2009, 20:20 |
Octan | Upraveno: 2009-10-17 20:21:02
Zdravím, chtěl jsem se zeptat zda má s tím tady někdo zkušenosti ohledně motoru TDI u vozu VW Passat B6 r.v.2006. Mám v oko 2,0TDI-125kW(170PS) ale slyšel jsem celkem dost negativních ohlasů na tento motor a taky na 2,0TDI-103kW(140PS), že tyto motory jsou celkem poruchové. Tak jsem se chtěl zeptat zda má někdo s těmito motory zkušenosti, hlavně 2,0TDI-125kW(170PS), zda do něho jít nebo vzít radši třeba Audi 2,0TDI.
Díky za každý postřech
je jedno zda Audi nebo VW motory jsou stejný v tomto případě, podívej se VW club.cz a hned uvidíš co se tam děje tady má každý jiný názor, 2,0 103Kw pokud je 8V tak koupit ale stejně tě čeká podávací čerpadlo, pokud to bude 16 tak čerpadlo, hlava a vstřikovací čerpadlo, u obou typů i turbo a vstřiky pokud už byly měněny tak je vše oki, zbytek zkušenosti nemám

17.10.2009, 20:35 |
Octan | Upraveno: 2009-10-17 20:40:41
No já bych chtěl ten 2,0TDI-125kW(170PS), budeto ojeté auto, které má najeto zhruba okolo 100tkm -120tkm.Takže radši vzít 8V je i 2,0TDI-125kW(170PS),jak poznám zda je to 8V či 16V, nebo jít radší do motoru 1,9TDI-96kW(130PS).
Jinak na VWclubu jsem to četl a hodně se tam byví o motoru 2,0TDI-103kW(140PS), ale nic jsem nenašel o motoru 2,0TDI-125kW(170PS).
16V poznáš na tom zda motor má 2 vačky takže na levém boku kde je kryt rozvodáku to rozděláš a hned ti bude jasno, jsou tam takové plechové zácvaky nic nezničíš neboj.Osobně nejsem schopen říct zdali 125Kw bude již oki. Právě kilometry kolem 100 - 130 tis. jsou důležité jelikož tam odejde to co jsem psal
je jich 7 variací těch 104kw:))) nejmín se prej sere 8V co se montoval do superba.....
ale jinak vycházej z toho že ty motory jsou skoro identický s 1,9 akorát víc žerou a víc se serou ..... evoluci nezastavíš prostě :)
125kw bych nechtěl ani zadarmo protože se to sere a protože to je jen 104 jakoby s čipem :) koupíš 104 a za pár kaček tam máš čip ze 125 a frčíš ale je to něco za něco prostě:)
2,0TDI-103kW(140PS) v A4 "07 od noveho auta, najeto 65K a absolutne bez problemu. Mozna bude na prodej, kdyby nahodou:)
Nismo:8V se montil i do octavie
PAVELK : ano, ale jiná z těch 7 variant :))
těch druhů je hafec a proto to stojí takový prachy, ještě z dob felicií si pamatuju motory 1,9D a 1,6Mpi ty se dávali do starejch golfů, jelikož jich VW mělo namlácený sklady a neměly je kam dát tak šly do Škodovky, kdyby jste ty motory viděli jak byly hnusný orezlý atp. tak si vživotě tuto motorizaci nekoupíte, a to si nepřejte vidět setrváky prožraný snad 1 cm do hloubky, se divím že ta spojka vůbec fungovalla
No ja mam v 3Ccku motor 1.9 PD (77kw) a mam nalitano kolem 90K a bez sebemensiho problemu. Olej mi to nezere a jede normos. na 45K jsem daval cipa s dejlem a taky uplne v poho. Jestly mohu doporucit tak jednoznacne 1.9, ale ty jsou vetsinou s horsi vybavou no.....
taky mám 1.9D olej tak 0,5L na 8000Km, najeto 79000 a vše je vpohodě

26.10.2009, 20:13 |
Octan Nebo bych šel i do Audi v rozpětí r.v. 2005 - 2007, co by jste zde doporučili za motor v TDI když ten VW Passat nemá moc dobré hodnocení. Co třeba u Audi 2,5TDI jeké jsou to motory? A co ty jejich 2,0TDI to jsou stejné jako u VW?
To:Martyn - za kolik by jsi to tak asi nechal? Nějaké foto toho Audi?
2,5Tdi neber určitě je to hrůza děs,hodně se do něj nasypeš
jedine 1.9tdi 77kw 2.0tdi nikdy. strasny srace, skoda ze se prestal vyrabet moto 1.9tdi 96kw nejlepsi motor od koncernu. zasrany emisni normy.
golfisto kolik jsi mel tech 2,0tdi prosimte? Docela odvazne tvrzeni lol:o)
ale jinak souhlasim, 1,9 96kW byl fakt fajn (teda ve srovnani s ostatnima koncernama), prislo mi ze to jede podobne nebo snad i lip jak 2,0 103kW a zralo to znatelne lip. (I kdyz teda zase 2,0 je tezsi a 4x4).
Octan a others co mi psali na icq - jde o A4 sedan, stribrna met, najeto 65K km, je to mamy od noveho auta, takze prvni majitelka a nehonene, rv "07, 4x4, slusna vybava (bixenon, tempomat, auto dvouzon klima, komplet el., 17" 5 spoke alu + 16" zimaky). Jeste dam vedet, jestli bude chtit prodat tak ji supnu do bazarku, zatim se rozmysli, meli jsme peknou nabidku na noveho pasaka CC, ale mati chce A5..
Ale na BMW e90 se to nechyta ani z vlaku snad po zadne strance lol:o))
jako u těch 2,0 Tdi je to asi přehnanej strach, jsme tu v ulici 3 co ho máme víc je najeto 170. tis a vše původní já mám asi 137.tis a zatím běhá vše tak jak má, musím raději zaklepat ale je tomu tak. Ještě mám i 1,9 77Kw a taky spokojenost ta má nakroucíno asi 78.tis bez vady

27.10.2009, 18:02 |
rebel to sou podle mě kecy ja mam 2,5tdi passat variant rok 2004 najeto 200000
A vše v pohodě auto tahá stejně jako dřív a asi záleží kdo a jak a kde stím jezdí.
Měl jsem SUpa 2,5V6 120kW TT a cca 200tkm - no problem at all.
je to o majiteli a respektování skutečnosti, že mám v ruce stroj a ne sekeru.
Audi A6 2,5Tdi 110Kw šílený, napiš Satasovi zde z fora nebo na Audiclubu ti moc dobře vědí o co jde, vydřená vačka,zdvihátka to nikdo nevidí ale až přijde čas je již pzdě,podávacía čerpadlo v nádrži KO a potom vstřikovací čerpadl KO, také je průšvih řídící vstřik ten stojí nemalé peníze

28.10.2009, 20:25 |
Dušan jak vás čtu začínám nabývat dojmu že můj 2.0 TDCi od PSA v maxu má lepší reputaci než profláklej TDi koncern! To se mi nechce zdát...

29.10.2009, 06:57 |
Octan To Marty: Máš tak zhruba představu o ceně?
Ještě se zkusím podívat po Audi A4 1,9TDI 96kW, to je asi lepší motor než 2,0TDI.