
Navštíveno 9847x

Na co v téhlé cenové relaci se dívat? Asi bych i upřednostnil naftu. Díval sem se zatím po Ford Mondeo 1.8td, Hyundai Lantra kombi 1.9D a fiat marea. Které z těch tří? Když pominu, že je motor třeba líný? Jde mi o poměr pořizovací ceny a at to není něco do čeho se furt jen sypou prachy.
Podle mě nej je mondeo,ale zase zrovna motor 1,8td žádnej zázrak, docela na něm praskají palice.

13.10.2009, 15:20 |
kuja Tak to bych se mozna zameril i na Felicii 1.9D :) Nebo G3 1.9D,TD.Potom 405 Break 1.9 GRD.

13.10.2009, 15:31 |
jp1 Opel Astra, nebo VW Golf, Passat - ty taky seženeš v této ceně a podle mě stojí za to
A co se týče spolehlivosti?
Ještě mě napadlo a co escorty? jak jsou na tom?
mno nevim to co jsi vyjmenoval tak to je všechno naprosto strašný.....
ford 1,8td je jeden z nejhorších co kdy bylo u fordu.... často tě nechá z neznámýho důvodu stát na pár minut nebo hodin, serou se hlavy , motor je blbě zasazenej a prodírá se vodní hadice.... pořád něco.... a hlavně to naprosto vůbec nejede, spotřeba je ok proti tomu žádná ale proti tomu jak to nejede je hrozná :D
Lantru bez nafty
Mareu.... nevim radši neřikat neb by mě tu zabil nějakej italiancarsfan zase :)
šel bych asi golf3 1,9td , starej passat 1,9td , astra 1,7td a klidně bych se i snažil za tu cenu sehnat nějakýho golfa s 66kw tdi....
A nestojí doma něco někomu?

13.10.2009, 18:57 |
Rudi když už ne TDI, tak radši TD než Mondeo v naftě ,snad leda, že by bylo po generálce, pak vydrží hodně...

13.10.2009, 19:56 |
bawor Co vím tak Marea není moc povedený auto od vícero lidí sem slišel, že to není moc spolehlivý přes týden to opravíš na víkend vyrazíš a v pondělí můžeš začít znova s opravama.
naftu od forda nebrat... strašnej motor jak 1,8D tak TD.. když starou naftu tak PEugeot 1,9D - nesmrtelnej motor

13.10.2009, 21:15 |
Mika mam passata b4 a lepsi asi neni a veris ze kdyz pridas 5 -10 t tak i neco v tdi sezenes, nevihoda trosku to rezne kolem dveri, ale podvozek je jak novej, je to kvalitni auto ktery stoji zlomek ceny servisu jinych znacek. skoda ze jsi neschanela o dva mesice driv, penize navic jsem "investoval" do fiat bravo pro pritelkyni. na vw clubu se urcite neco najde, tak hodne stesti pri schaneni :-)

13.10.2009, 21:18 |
Mika [ Link ] neni to krasny auticko :-), a hlavne opravdu slouzi a slouzi .-)
tak tak...... passat je jen 5k mimo tvuj rozsah a určitě bych do něj šel.... je to poseldní model passatu kterej se vpodstatě nesere, co je za nim to je jen přehlídka faktur za servis......b4 sou držáky, sice taky sem tam hnijou ale rozhodně ne tak jako když koupíš escorta, astru nebo nedej bože 405.....
66kw TDi je jeden z velice mála povedenejch koncernovejch motorů, 66ka neni přetažená výkonem .... turbo má málý ale zato dokáže dlouho fungovat jen to občas chce dekarbonizovat celý .....prostě pohoda...... relativně dobře zpracovaný i vevnitř a 66kw má parádní spotřebu :) ani chvilku bych neváhal neb zatim co tu padlo je proti němu výběr největších sraček co u jednotlivejch automobilek může bejt :)
BTW : ještě pamatuju jak kámoš měl VR6 B4 .... jako takový to moc nejelo nebo prostě normálka ale pak se mu vysrala převodovka tak jí nemohli sehnat tak nakonec tam padla jedna z TDi a VR6 s tim jela jako šlak :D

13.10.2009, 22:43 |
Mika To se divim, ze ty Nismo pises, ze jako koncern dobry. To jsi me docela potesil ikdyz i nemile, proc nemile? To je jednoduchy pohravam si s myslenkou koupit b6 s 96kw, a jestlize rikas 66 super a to ostatni kasicka, tak to je presne co nechci, takze si asi pasu necham a me jen tak neschnije pac hned na zacatku koroze byla po ruce flexa :-, jinak zatim brou noc :-)
Ted jsem ještě narazil na suzuki baleno wagon. Jak je na tom tohle? Mám swifta a přijde mi to v klidu.

13.10.2009, 23:01 |
Mika tak jeste ja baleno tezka sracka, co zere a nejede :-(, navic jizdni vlastnosti balena, pro me nic extra NEBRAT, docela dost jsem najezdil v 1,6 benzin a jak psali kluci vyse v nafte japonce nejspise nebrat, ale kdo chce kam pomozme mu tam :-)
myslím, že za tyhle prachy dosáhneš na minimálně 10 let starej diesel s nakroucenými aspoň čtvrt megaa Euro tak I, nedá se tedy asi u žádné značky předpokládat, že bys do toho časem nemusel něco nasypat
Mika : rozhodně si nech co máš a jako příští auto si vyber auto ne passat.... b4 je opravdu kvalitní držák a je buřt jestli tam je 1,8-2,8-1,9td nebo tvoje 66kw prostě je to vklidu..... od b5 se z toho stalo auto který zastává koncernovou politiku "žijeme ze servisu" ....96kw je hodně přetažená , má svoje klasický problémy s turbem , serou se tam klasika váhy, setrváky, čerpadla , pořád řešíš proč za těhle podmínek startuje a za jinejch nestartuje, neustále vykurvený nápravy hliníkový.... pokud si představuješ že koupíš stejnou kvalitu ale facelift tak na to zapomen
Tweety : pokud mytslíš 1.6 benzín tak naprosto super auto, koupil ho kolega a na pohodu ..... docela to jede a spolehlivost jako swift tzn údržba jinak nic..... wagon kupoval protože staví barák a potřebuje vozit kočárek :)
Časem něco nasypat jo ale ne aby se to sralo furt. A baleno myslím 1.6 benzín. To se snad v naftě ani nedělalo.
Mika : neni pravda japonce v naftě nebrat..... ale je tam dost modelů který jsou prostě sračky po motorický stránce , po ostatní je to japonec takže bezproblémů ale motory nějaký fakt naprd... většinou jsou ještě vypůjčený takže ani nejsou jejich jen je tam prostě cpou neb lidi chtěli naftu..... ale jsou tam prostě i velice kvalitní nafty a to tak že koncern může šoupat nohama např. toyota :)
baleno neni těžký ani těžký sračka.... podovozkově to je výborný auto a 1,6 kolegovi bere 6 max 7L
jinak samo třeba P10 primera 2.0d za ty prachy seženeš ale strašnej motor , né tak jako ford ale prostě naprd....
ale i tak bych šel cestou passat či baleno.... passat je velkej , baleno je menší proti passatu...
Nismo.Power : sakra to mám asi dobrej kus (1.9 PD 96kw ), když za 80tis km sem lil jen olej a měnil filtry.
Vasekkch : jo to máš..... ono celkově zajímavý jak tu každej s italskym autem píše jak za celou dobu neměl jedinou zavadu a pak když někdo jinej nějakou řeší tak se tam dočte např. .... jo tohle mi to dělá/alo taky.... vždycky když přejedu díru tak to přestalo apod.... s koncernama to samý.... málokdo zde je ochotnej přiznat co se stalo a kolik to vyšlo, těch pár tu je dobře poznat a kdo to trochu sleduje tak je zná a stejně tak dobře tu mám vysledovaný lidi který mlžej že "nikdy nic" a najednou jinde člověk čte jak mu to taky dělalo tohle a že to řešil takhle a takhle...... tak si já "nikdy nic" nepředstavuju....
já jsem taky vady na cadillacu všechny bezproblému přiznal a problém s tim nemám :)
celkově tyhle téma jsou naprd kde x lidí napíše že tyhle auta maj problémy takový a takový, celkově je tzv. "všeobecně známo" že ty auta vyžadujou častej servis a pak sem vleze jeden majitel či známej majitele a napíše že on za dva roky nic a snaží se tedy z toho dělat světoborný a nerozbitný auto....
Nismo: Jo to máš asi pravdu. Ale přece jen se někdo sem tam najde kdo napíše jaké to je popravdě. Každý názor je dobrý.

14.10.2009, 10:34 |
Rudi Ani ty PDčka nejsou nějaký sráčové, nejvíc max. odcházeli 85kW, jinak 74kW nebo 96kW naprosto v cajku. Ta 96kW verze asi nej volba, případně ještě 110kW bo 2,5 TDI V6 už je moc náročný na údržbu.
Kup Passata B4 a hotovka, překvapivě je i ve vnitř větší jak nějaká B5 a byl to poslední slušnej VW, kterej nepotřeboval ani moc údržbu.
taky se stavim za passata

14.10.2009, 18:22 |
Drtič Passat a nebo Mareu...mám hodně kámošů, co nedají na obě auta dopustit a samo je vlastní

15.10.2009, 10:23 |
Ferro Za mě Mareu 1.9td100, je dobrej motor nebo kdyz neco prihodis tak JTD 1,9 nebo 2,4
vim o B4 TDI s klimou,sibr v dobrym stavu za 39t:))

15.10.2009, 20:34 |
JP Když jste u toho Passatu... jeden majitel B5 96kW pořád chodí s hroznejma cenama za servis až se mi tomu nechce věřit, přijde mi že ho okrádaj - kolik třeba stojí komplet spojka? Má to prej dvouhmotovej setrvák a s prací chtěli za výměnu 25tkč...?

15.10.2009, 20:44 |
JP Když jste u toho Passatu... jeden majitel B5 96kW pořád chodí s hroznejma cenama za servis až se mi tomu nechce věřit, přijde mi že ho okrádaj - kolik třeba stojí komplet spojka? Má to prej dvouhmotovej setrvák a s prací chtěli za výměnu 25tkč...?
MikeVR6: můžeš nějaké bližší info? kdyžtak na mail Tweety_x@centrum.cz
JP : co jsi čekal ?? to mě nepříjde nějak přehnaný..... spíš normálka
takhle jsem jednou jel mondeem asi 04kou a majitel řikal že nějak vibruje ta spojka tak mu řikám že má kaput ložisko a on že to je divný že to před tejdnem měl ve fordu a dal 29tis komplet spojku a ještě to dokurvily :))
dneska jsem řešil Audi S4..... přijela s audi servisu s novejma turbama...... až jsem se divil jaká to je láce stálo to pouze 56tis což teda na auto v ceně asi 100 nevim kterej koko může dát ale budiž..... lítala jí hadice a chcípala.... s audi se vzjádřily že u nich je to ok a že to je asi normální nebo že to už bylo.....
mno asi po 5min co jsem koukal kudy jsou hadičky od WG jsem je našel jak se broděj zezadu a vedou k ventilu co to ovládá....... auto tlačilo bez omezení tzn podezříval jsem něco co ovládá WG..... došel jsem k dvou ventilům a řikám ahá..... samozřejmě dva konektory stejný a zapojený takto černá/hnědá , hnědá/černá ...... tzn že odvětrání nádrže zapojily na WG a konektorem k WG odvětrávali nádrž.... sou barvoslepý nebo co ? :))))
dále i po tomhle vyskakovala hadice od klapky..... svorka Starline byla vyměněna za normální a hle hadice drží tzn že mechanici v Porsche Praha jsou zaprvý slepý a zadruhý šetřej i na svorkách :)) zatřetí při puštění plynu padal volnoběh... ahá před klakou se slučujou hadice od turb a je tam strčený čidlo na teplotu akorát plech kterej to drží tak trochu ohli takže to lítalo ven......
prostě ať žijou koncernový servisy....nechápu co tam dělá za experty :))
a naprosto nejvíc mě dorazila jedna hláška z VAGu :)))
"záruka motoru zrušena"
lol :))


18.10.2009, 08:03 |
JP lol, záruka motoru zrušena:DD