
Navštíveno 8759x


12.10.2009, 18:12 |
ego čam mam oktavii 2 1.6 benzin daval jsem tam longlive 0w30 ten je ale strasne ridkej ted tam hci dat normalni inerval ale nevim co bude nejlesi poradite nekdo.mam doma 5w40 full synthetic to muže byt? diky za rady

12.10.2009, 18:17 |
ego
hlavně dodrž specifikaci kterou má motor psanou..... tzn např. 505.00 API XX apod.... najdeš v manuálu co tam máš mít.... 5w40 je jedno ale musí to mít tu specifikaci....

12.10.2009, 23:52 |
Rudi to už je long life i na benzínu?
ja vim ze longlive-problemy uz jsem videl hodne vacek po smrti a pan rikal ja daval kvalitu longlive :-D vice mene vetsinou audi(specifikace sedela podle toho co dolejval) a jen par skodovek
první co děláme, že lidi přesvědčíme, aby jezdili klasický interval. a pak 5W40
píďa363: taky nejsem priznivce Longshitu, ale ve firme kluci najedou rocne 60tis a zatim motory OK (najeto kolem 150kkm - pouze LL, vetsinou TDI motory)
nj, ale když se má lejt do motoru long-life, tak se tam nemůže dát klasickej olej ne? Je to kvůli jinému honování ne?
Lucni.konik: ?? slysim poprvy
někde jsem to četl o E46kách, že jsou motory na long-life oleje a že se tam nesmí nalejt normál nebo to honování je jiný než u jiných motorů.
ja nevim
spousta lidi presla na normalni olej a furt jezdi :-)

13.10.2009, 17:23 |
Nismo.Power | Upraveno: 2009-10-13 17:23:26
longlife je prostě sračka od pohledu i v testech viskozity a výkonnosti po určitejch kilometrech, nemažeš = nejedeš ..... longlife prostě maže málo od začátku a ke konci maže taky málo ale o něco víc ještě...... normální olej maže hodně ale po nějakejch 10k už ty vlastnosti ztrácí tzn že po 15k má výkonnost asi jako longlife.....
prostě sračka a pryč s tim z auta.... změna na lepší vadit nemůže nikdy motoru to vždy jen prospěje že se vložka pokreje rychlejc a lepší vrstvou kvalitního oleje než když se tam někde snaží protlačit longlife.....