
Navštíveno 7409x

Nevite nekdo neco o adapterech na sportovni kotouce stredovy adapter na ktery se sroubuje brzdovy kotouc , jake srouby pouzit z ceho ten adapter vyrobit ( material ) atd
AP RACING dela ruzny prumery a roztece, ale ceny nic moc
[ Link ] Takhle se to jezdilo na 130LR. Na straně 53 máš typ šroubu na spoj, na straně 54 je rozkreslený držák kotouče a na straně 58 je výpis materiálu. Já se bohužel v čiselném označení nevyznám, tak jedině google a nebo nějaký strojař. Tabulky mám doma a tam teď nejsem.
Co jsem koukal celkem detailně na brzdy u většiny aut teď v pondělí v Mostě, tak konstrukce jsou různé a třeba na Ferrari a Porsche s keramikou mě zaujalo uchycení ještě přes takové distanční mezikusy, takže kotouč neseděl celou plochou opřený o držák, ale jen přes tyhle kovové výstupky. Zda je to ještě kvůli menšímu tepelnému přenosu a nebo kvůli lepšímu uložení šroubu se můžem jen domnívat. Tak do 14 dní bude galerie, mám to myslím i vyfoceno.
Tuner#2 : středový adaptér nesmí být pevně spojen s kotoučem, jedna věc je přenos tepla a druhá je možnost kotouče se rozpínat díky tepelnému nasycení a nezkroucení
Vasekkch: To teplo chápu a taky jsem psal, že to je jedna z možností, chápu i to rozpínání různých materiálů, ale proč teda většina to pevně spojené má viz. třeba i kotouč na 130LR co jsem dal odkaz? Myslím tím, že to je sešroubováno k sobě a nic mezi tím není.
Tuner#2: já co jsem měl plovoucí kotouče, tak střed i kotouč k sobě dosedaly , ale zedadu byly pod matičkou taková pérka a šroubek se utahoval dost malým momentem, takže kotouč ke středu držel, ale stále měl možnost se roztahovat.
Vasekkch: Aha, chápu. Díky za vysvětlení.
Tady jsou taky nejake fotky uchyceni :-)
[ Link ] 
oukej a ted jeste ty sroubky chapu srouby s pruzinkou matka s dotazenim volny kotouc aby se vystredil a jake srouby pouzit na uchyceni kotouce k adapteru stredivemu? pochybuju ze muzu pouzit obycejne imbusy, tak jestli by stacily nejake vysokopevnostni srouby
a jeste jak se od sebe lisi material na kotouce je mozno jej vypalit z plechu tak jak se to dela u motorek ? nebo se musi pouzit specialni slitina
já měl středy tušim z duralu a na tom černý elox jako povrchová uprava