Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Adapter na sportovni kotouce

 o Navštíveno 7410x o
o 29.09.2009, 19:17 | tcp_radim206
Nevite nekdo neco o adapterech na sportovni kotouce stredovy adapter na ktery se sroubuje brzdovy kotouc , jake srouby pouzit z ceho ten adapter vyrobit ( material ) atd


o 29.09.2009, 19:42 | Rajdlos
AP RACING dela ruzny prumery a roztece, ale ceny nic moc
o 29.09.2009, 22:19 | Tuner#2
[ Link ]

Takhle se to jezdilo na 130LR. Na straně 53 máš typ šroubu na spoj, na straně 54 je rozkreslený držák kotouče a na straně 58 je výpis materiálu. Já se bohužel v čiselném označení nevyznám, tak jedině google a nebo nějaký strojař. Tabulky mám doma a tam teď nejsem.

Co jsem koukal celkem detailně na brzdy u většiny aut teď v pondělí v Mostě, tak konstrukce jsou různé a třeba na Ferrari a Porsche s keramikou mě zaujalo uchycení ještě přes takové distanční mezikusy, takže kotouč neseděl celou plochou opřený o držák, ale jen přes tyhle kovové výstupky. Zda je to ještě kvůli menšímu tepelnému přenosu a nebo kvůli lepšímu uložení šroubu se můžem jen domnívat. Tak do 14 dní bude galerie, mám to myslím i vyfoceno.
o 29.09.2009, 23:00 | Vasekkch
Tuner#2 : středový adaptér nesmí být pevně spojen s kotoučem, jedna věc je přenos tepla a druhá je možnost kotouče se rozpínat díky tepelnému nasycení a nezkroucení
o 29.09.2009, 23:14 | Tuner#2
Vasekkch: To teplo chápu a taky jsem psal, že to je jedna z možností, chápu i to rozpínání různých materiálů, ale proč teda většina to pevně spojené má viz. třeba i kotouč na 130LR co jsem dal odkaz? Myslím tím, že to je sešroubováno k sobě a nic mezi tím není.
o 30.09.2009, 00:03 | Vasekkch
Tuner#2: já co jsem měl plovoucí kotouče, tak střed i kotouč k sobě dosedaly , ale zedadu byly pod matičkou taková pérka a šroubek se utahoval dost malým momentem, takže kotouč ke středu držel, ale stále měl možnost se roztahovat.
o 30.09.2009, 00:15 | Tuner#2
Vasekkch: Aha, chápu. Díky za vysvětlení.
o 30.09.2009, 00:18 | cupra.165
Tady jsou taky nejake fotky uchyceni :-)
[ Link ]

foto k příspěvku  od cupra.165

o 30.09.2009, 15:14 | tcp_radim206
oukej a ted jeste ty sroubky chapu srouby s pruzinkou matka s dotazenim volny kotouc aby se vystredil a jake srouby pouzit na uchyceni kotouce k adapteru stredivemu? pochybuju ze muzu pouzit obycejne imbusy, tak jestli by stacily nejake vysokopevnostni srouby
o 30.09.2009, 15:15 | tcp_radim206
a jeste jak se od sebe lisi material na kotouce je mozno jej vypalit z plechu tak jak se to dela u motorek ? nebo se musi pouzit specialni slitina
o 30.09.2009, 21:03 | Vasekkch
já měl středy tušim z duralu a na tom černý elox jako povrchová uprava
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3337 sekund.