
Navštíveno 8053x

Ahoj, jen hodne dulezita volnobezka alternatoru? Ja o tom ani nevedel, dokud se mi na ty moji francouzsky mrdce nevysypala. Co se stalo - kousla se, vyskocila remenice (nakonec jsem ji nasel u chladice v trubkach), ale remen zustal na tom zbytku. No ale po ty rane jsem zastavil a uz sel kour z motoru - neohrozene jsem otevrel kapotu a jenom jsem videl, jak se remen rozpek na ty ose a prasknul.
No a ted nastala anabaze s vyndanim - nema cenu komentovat inteligenci konstrukteru, ale abych musel kvuli vyndani ALTERNATORU vyndat pumpu posilovace, palivovej filtr, OLEJOVEJ FILTR, dole sundat kryt motoru a rozepnout hadici od turba, abych se dostal na ten posledni posranej ctvrtej sroub! K nevire.
A ted to nedulezitejsi. Ta "volnobezka" stoji asi 3tis - to se mi nechce. Je to opravdu tak dulezity? Co se stane, kdyz vytocim pouzdro, zavarim to a necham to "natvrdo"???
Predem diky za nazory a napady.
T.
a protoze sem bez fotek nikdo nejde, tak aspon pro predstavu...

volnoběžka ti tam chytá rázy motoru při chcípnutí nebo startu..... vesele bych se na ní vydlábnul starý auta jí taky neměly a taky proto se jim tam nemělo co vysrat narozdíl od tohohle :) to s tim vyndavánim tě chápu.... neni jediná věc na FR autě která by byla umístěna logicky.... akorát pořád tu jsou lidi který to neviděj :)
musim rict ze na mojem francouzu to je taky na piiiii*u ale altik mam venku za 5minut aj s kafickem :)
midnite, to bude tim že máš malý auto s ještě menšim motorem..... tam prostě to neměli jak zkazit tak to nechali jak to šlo no :)
NISMO: dej to tam natvrdo bez vonoběžky a uvidíš co to dělá na volnoběh za rachot :-) ten rachot nepobere ani sebelepší napínák řemene. když ji tam dávali tak asi věděli proč. Je to sice další kurvítko v motoru ale bez něj to opravdu jde jen ztuha.
jj, asi to dopadne jak rika pida. Navic je na klice ta "odpruzena" remenice - to bych ji za chvilku urval taky... ACH JO!!!
na jaký je to přesně auto? Možná bych uměl pomoci
Sestikule: pazot 806 2.0 HDI 8v, automaticka klima...
mám skladem
- výrobce Breda Loretti, 1.500 Kč s DPH
- výrobce INA, 3.086 Kč s DPH
foto


21.09.2009, 09:08 |
Krpas Šestikule: ahoj pane resim ted stejnej problem ale na Ibizu 2001 81kw ASV, za kolik by jsi umel ?
Krpas: skladem mám teď jen INA 535001210, cena 1.186,- s DPH. Najdeš např. na
[ Link ] pod objednacím číslem IN 535001210
jo a foto pro Krpase


21.09.2009, 09:49 |
clown bezny .. Valeo :o)
mam to u kokty za sebou uz 2x :o)) a 190tkm :o))
nj, clown a jeho hrůzostrašná octa :o))))) podle mě se ti chtěli stejně jen v MB pomstít
pokud za 1500 tak bych to tam dal ... ale jinak se to opravdu nechá vynechat ....... rachot to nedělá žádnej nemá to důvod jediněj problém tam pak je že altík se netočí stejně rychle.... nicméně ty HDI nejsou takový klepatůry jako koncern nafty takže by se ti to tam prostě jen točilo a pobíral by to napínák nicméně za těch 1500 bych se na to už taky vybodnul....
clown :))

21.09.2009, 13:13 |
clown Escudo to vis .. 4 roky se flakala, pak dostala behem 14 mesicu 90000km :o((( jdu se objednat na repas brzd vcetne predni napravy :o))))