
Navštíveno 8622x

Tak jsem byl v sobotu na rallye a prohodil pár slov s jezdci jak jsou spokojeni s D2 racing. Vesměs se schodli na to, že brzdič je většinou OK (našel se ale i takový, který propoštěl kapalinu přes pístky a raději přešli na AP racing), ale téměř všichni se shodli, že to chce jiné desky a hlavně kotouče. Ty k tomu dodávané totiž praskají.
Přidám pár porovnání. Takhle vypadá kotouč Willwood

Takhle origo Brembo

Brembo

Dva roky jetý AP racing

AP racing

No a tady je 3 závody jetý D2 racing


13.09.2009, 22:00 |
Tuner#2 | Upraveno: 2009-09-13 22:04:38
Nedělám žádné závěry, ale všechny tyhle kotouče byly na stejných autech EVO 8 - 9 a ty D2 racing byli popraskané i na kitové Octavii - úplně stejným způsobem. Pro mě to je jen potvrzení toho co jsem o kvalitě performance dílů z "Číny" tušil. Ano je tam lákavá cena, ale kvalita materiálů je dost často dost mimo.

13.09.2009, 22:06 |
Kesam Tuner2: to je pěknej a zajímavej příspěvek. Včera jsem koukal na Hlubokej na F420 asi a to má brzdy jako kráva :-)
a myslis ze AAMG mercedesy maji z prvovyroby taky cinsky brzdy kdyz jsou v nich pouzivanim povrchovy trhlinky a pritom porad funguji jak maji?
to je zase příspěvek.....
rupnout dokážeš když na to příjde klidně i keramiku
AP

wilwood 12.2

originál brembo z STI

mercedesů by se sem taky dalo dát jako hub po dešťi....
D2 stejně prostě vychází cena/výkon výborně a proto se tolik používá..... hodně JPN , v USA zase maj rádi Wilwoody.....
Hele nikomu tady už nic nevnucuju, jen jsem viděl jak vypadají 2 roky starý APčka a nebo Bremba a jak vypadá 3 závody jetý D2 racing kotouč. Všichni na špičce jedou skoro stejně, takže nadměrnou zátěží a nebo přehřátím na okruhu jak tady dal Nismo to fakt bejt nemůže.
Nedělám závěry, Ty ať si udělá každý sám. Ono občas stojí za to prohodit pár slov s lidma od "fochu".
...tyhle prasklinky jsou způsobené přehříváním a schlazováním kotouče. Stejně jako na každém přítlačáku, ale tam to není vidět, tak to nikoho nesere:-) Ty popraskané nutně nemusí být horší matroš, spíš teda jako jo, ale klidně mohly projít podstatně jiným "namáhavým teplotním profilem" (co já vím, prudké zahřátí a prudké schlazení hasičákem) a stejně by třeba dopadly i ty horní, kdyby stejným procesem prošly ony...dle mě teda :-)
D2 jetý 3 závody maj mít takovouhle drážku dole ? neřikal náhodou že sou jetý 3roky ? by mě zajímalo který desky dokážou takhle zmrvit kotouč za 3 závody...
rajdlos se tu určitě vyjádří...
Nismo: No jasně, to jsem přesně čekal. Hele klidně zavolej klukům z Kalmaru jak je mají na Octavii dlouho, máš možnost, pokud nevěříš...
[ Link ] crestik: Ano to je pravda, ale všechny D2 kotouče byli takhle úplně stejně popraskané. Bohužel ostatní foto mám doma, ještě hodím příští víkend, teď se domu nedostanu.
tak to mi řekni co na nich je za desky že je dokážou takhle rychle sjet.....
volat nikomu nepotřebuju jen říkám že tohle uděláš s čimkoliv....

13.09.2009, 23:21 |
Kesam Dobrá debata :-)
Nismo: Máš pravdu. Prošel jsem si čísla fotek co mám tady sebou a doma jsem to blbě zkopíroval (tvořil jsem ještě fotogalerii a méně povedené foto mazal). Tohle je fotka sice D2 racing, ale na Bezouškovo Mišáku a ten už je má od loňska. Fotky Octavie a druhého Mišáka, kde byli nově tady sebou nemám. K těm se dostanu až o víkendu. Nicméně, kotouče popraskané úplně stejně.
nějak mi nesedí, že by na závoďáku měli 2 sezony jedny kotouče ...
Nakonec se z toho vyklubala velmi "nezaujata" reportaz, AP jsou stary dva roky a je na nich asi 0,5mm drazka, to s brzdama nenalitam ani ja na seriovce, teda pokud ty auta nestoji v depu na ocumovani :-) z D2 se nakonec vyklubalo misto trech zavodu, skoro take dva roky, zavery at si udela kazdy opravdu sam :-)))
btw. tyhle trhlinky se delaji od "normalniho" pouzivani, fotrik je mel na W220 s-klasse take po nejake dobe. Ale asi je koupil taky v Cine :-)
Rajdlos: Hezky vytržené z kontextu... Jak jsem psal, zkopíroval jsem si blbé fotky, ty 3 závody jeté kotouče mám nafocené taky, ale z 800 fotek jsem dělal 250 do galerie a prostě si je vymazal a dostanu se k nim až o víkendu. Ale, že to nebudeš číst celé a budeš opět vše zpochybňovat, to jsem přesně čekal :-)
no tak si napsal uplnou blbost a o to tady jde, nicmene nevim co se furt snazis dokazovat, zustal bych bejt tebou u ladeni sveho auta a tim tuto zbytecnou debatu ukoncil
Tunere myslim, ze par lidi Ti tu opet odpovedelo celkem logicky, jen Ty tu opet fabulujes :-) Jak vidis trhliny jsou zalezitost kazdych znacek, praskaj po par km zimmermany, fotrik ty trhliny mel take na S-klasse po nejakem case (jeden kotouc stoji ca 4500Kc bez DPH), jak je videt tak Tve opevovane znacky taky nejsou dokonale. Zalezi na tepelnem namahani a provoznich podminkach, pokud ma nekdo AP dva roky s drazkou 0,5mm tak se nedivim, ze vypadaj jako novy.
Nezapomen to dat na Virt, tam s tim urco uspejes ;-))) Bohuzel tady lidi pouzivaj nastesti mozek. Nevim cos tu chtel opet dokazat, priste to mozna vyjde.
blbá otázka, vim o tom hovno, 0,5mm za 2 roky z kotouče je hodně nebo málo?

14.09.2009, 18:34 |
Tuner#2 | Upraveno: 2009-09-14 18:36:53
Rajdlos: Nemyslím si, že to je normální, když kvalitní kotouč to neměl ani jediný, zatímco D2 to měli všechny. Jak už jsem psal, fotky dodám, ale Vám by bylo málo i kdybych natočil snad video rozhovory s majiteli vždy se záběrem na auto a kotouče.
Co se týče AP racing, tak se před Tebou fakt skláním, že požnáš 0,5mm podle fotky... To je fakt mazec. Ono se stačí podívat jak už jsou zarezlé imbusy na těch APčkách a to svědčí o tom, že asi na jaře je tam nový před sezónou nedával když nevěříte tomu co píšu a budete jen trochu logicky uvažovat.
Navíc nechápu proč bych to měl dávat na virt? Tam řešíme brzdy na lehké auta na které není potřeba mít takovou masu rotačních neodpružených hmot - tady je vidět, že opět a zas umíš je urážet...
Cim jsem Te prosim Te urazil? Ja mam brzdy na aute dva mesice a mam je zrezle taky, vis on ten brzdovy prach, ktery se na nich usazuje, prece jen rezne ;-) Ono tim, ze nejsou moc ojete nepoznas jen hranou, ale hloubkou drazky. Ano je to opravdu objektivni, kdyz jsem nakydas par nic nerikajicich fotek, k tomu si vymyslis dobu pouzivani, pak zjistis, ze je to vlastne blbost, tak napises jinou. A pritom nevis jak moc byly zatezovane a za jakych povetrnostnich podminek. Ono je trosku neco jinyho, kdyz s tim nekdo jezdi vylozene jen sotolinu za hezkeho pocasi a nebo HC rally. Pro mne je tohle porovnani naprosto o nicem a nic to nedokazuje.
Luke: to je malo i na seriovy kotouc, nehlede pro zavodni ucely, kde zivotnost kotoucu je umerna zachazeni s autem ;-)
Rajdlos: OK dobu používání jsem si vymyslel, praskliny u D2 jsem navíc dodělal ve photoshopu...
All: Můžete mě věřit, nemusíte, ale opravdu je to tak jak píšu (nemám zapotřebí si tady něco vymýšlet), bohužel jsem měl na vytvoření galerie čas jen v neděli asi 2,5 hodiny a to jsem prostě probíral 800 fotek a třídil. Na celou galerii jsem dával odkaz v sekci akce v neděli večer.
Fotky ostatních D2 kotoučů dodám po víkendu.
tyvole, to je test... jako fault list by TÜV :-)
To není žádný test, jen fotky toho co jsem viděl na vlastní oči a o čem jsem se s pár lidma když čekali v časovce bavil.
to je sice hezky, ale je blbost na tom postavit flame.
Pochop, ze je to prispevek absolutne mimo, to je jako kdybych sem nakydal ja nekolik fotek z netu a treba viz ty od Nisma a psal, ze Wilwoody stoji za backoru, ze takhle poproskaly, jak jsem psal, tyhle trhliny se delaji i na kotoucich od renome vyrobcu a nijak zasadne to nesnizuje jejich funkci, nehlede na to, ze rally auta nejezdi v absolutne koser podminkach. Proste se smir s tim ze D2, XYZ, Ksport nabizi za rozumny penize celkem slusnou alternativu lepsiho upgradu. Za ty penize, co se to da koupit, fungujou obstojne.
Tuner: Nechtěl sem se k tomu moc vyjadřovat, ale po pročtěšní pár témat stále nechápu o co ti jde. A co chceš slyšet? Jestli to dobře čtu, tak ti tady nikdo netvrdí, že třeba zmiňované D2 jsou absolutní špička atd., ale že je to za dané peníze dobrý poměr cena výkon. Přijde mi že trochu srovnáváš jabka s hruškama. Prostě když to vezměš jednoduše, tak za určité peníze musíš čekat určitý výkon. To je jak u jiných věcí kdy je poměr cena/výkon dobrý, ale jen na to nalepíš logo renomovaného výrobce hned je to třba o 100% dražší. Odstraníš logo, a máš výrobek no name výrobce ale obstojné kvality ale v podstatně jiné ceně.
Snad je pochopitelní jak jsem to myslel. Ale některé žabomyší války mi fakt přijdou zbytečné.

17.09.2009, 11:24 |
gizmi Jheee, co tu opet nevidim..Tuner VS cely svet cislem milion a nejake drobne? :D
Jen bych chtel dodat, ze znam minimalne jednoho cloveka co jezdi profesionalni zavody na prednich mistech, ktery ani nedal brzdam cas se zajet a pak nadaval ze jsou to smejdy.. Nehlede na to ze jiz na fakulte se uci, ze hodne zalezi na pouzitem disku - zda je kolo zcela uzavreno, nebo je to hodne vetrany paprskac..Pri brzdeni osobniho auta se bezne u sjezdu z dalnice vyskytne teplota kolem 700stupnu..a ted otazka..kolik stupnu bude nekde na vrchach u takoveho auta jako je EVO? A kdyz bych si jen tyto 3 faktory dal dohromady, tak proste srovnavat u jednotlivych aut brzdy je totalni zhovadilost.. Priste az budes chtit zaujmout, tak prijd s vlastnim testem. Nakup vsechny zminene znacky, dej to na poradne auto, stejne zajizdej, pouzij stejna kola, stejna mista, dodrzuj stejne rychlosti a i tak ti to hodime na hlavu, protoze nebudes mit stejnou teplotu okoli.. :o))
gizmi: Tohle neměl být žádný TEST, ale jen porovnání toho co jsem nafotil, viděl a dozvěděl na jedné rally, kde se tedy sešlo až podezřele hodně D2 brzd s popraskaným kotoučem.
Ano jsem laik, neprodávám performance díly, takže do toho nemůžu kecat :-) ale slíbil jsem fotky ještě té Octavie co je má 3 závody a tady jsou.

detail

Bohužel blbě zaostřeno, proto jsem při promazávání fotek do galerie udělal chybu a před týdnem dal foto D2, ale z Bezouškovo auta které už je jezdí déle.