Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > problém s motorem

 o Navštíveno 6836x o
o 13.09.2009, 16:29 | Nismo.Power
tak nějak řešim problém a docházej mi nápady.....
druhej cadillac byl u známýho na repas automatu, když jsem ho tam vez tak to je cca necelej půlrok tak to sice řadilo na prd ale dojelo bezproblému po svejch, ted je automat zrepáslej ale motoru se nechce skoro jet...
řikal že to dal dokupy a když to projížděl tak si toho moc nevšim ale pak večer viděl že mezikabelama skáčou jiskry, tudíž zřejmě nějaká kuna apod nakousla kabely....

vyměnil jsem kabely, svíčky, cívky, váhnu vzduchu resp. všechno co jsem měl doma či našel v druhym autě...... ani prd.... auto skoro neni schopný jet do kopce, pak se po projetí přišlo při pohledu pod auto na katalyzátor rožhavenej do ruda..... tudíž zapečenej tak jsem si myslel že chcípnul kat, vyvrtaly jsme před něj díru "na dojetí" a následující den jsem ho nechal vyvařit společně se střednim tlumičem, opět bez efektu..... zkusil jsem resetnout jednotku a stále nic, zkusil jsem to komplet bez vejfuku zdali nenapadala vata do zadních tlumiču a taky nic.....
tudíž docházej mi nápady ale očividně tam jde hrozně moc paliva tudíž blbá směs...... nenapadá někoho kde hledat ?


o 13.09.2009, 19:55 | Lukin.xxx
nemuže tam být hoplý rozvod?
o 13.09.2009, 19:58 | Nismo.Power
na motor se nešahalo a rozvod jsou 3 obrovský řetězy a předstih se dělá automaticky......
jde tam hodně benzínu to je jistý....už kvůli tomu uhořel kat
o 13.09.2009, 20:02 | Ctirad
Řešil jsem podobnej problém, sice na úplně jiném autě, ale příznaky úplně stejný. Auto nemělo vůbec žadnéj tah a katalizátor byl rozpálenej do červena. Taky jsme vyhodili výfuk, zdálo se, že tam jde hodně paliva a nakonec to všechno dělala indukční cívka pro 1. a 2. válec. Zkus a uvidíš. Pak dej vědět.
o 13.09.2009, 20:03 | tygrm
a co spíš málo vzduchu?
o 13.09.2009, 20:05 | Lukin.xxx
no jo řetěz jsem hoply už viděl!!neměřil jsi vstřikovače? jestli neuchcavájí?
o 13.09.2009, 20:07 | Lukasino
co diagnostika? Nic?
o 13.09.2009, 20:14 | Lukin.xxx
no jo řetěz jsem hoply už viděl!!neměřil jsi vstřikovače? jestli neuchcavájí?
o 13.09.2009, 20:17 | muSlim | Upraveno: 2009-09-13 20:18:15
2 Lukin.xxx: i ty papoušku... :oD
o 13.09.2009, 20:28 | Nismo.Power
Ctirad : píšu že jsem měnil cívky.... komplet všechny 4 z druhýho auta kde všech 8 válců jede.....

málo vzduchu nevim proč, váhu vzduchu jsem dal jinou , v cestě tomu nic nestojí , KN zduch pouští dobře....

rozvodum nevěřim, a ani by to nevysvětlovalo to že to smrdí po benzínu tzn špatná směš....

vstřiky nevim proč by měly uchcávat....fungovali když se to tam vezlo a když tak by to dělal jen nějakej tohle je kompletně špantnej průběh, leda by odešlo FPR... zkusim ho prohodit z druhýho auta ještě....
pak už zbejvá asi jedině ECU
o 13.09.2009, 20:35 | .mycTD
benzin ve vyfuku nemusi znamenat jen spatnou (bohatou) smes, proste se nespaluje. coz muze delat spatny predstih (at uz ho ridi cokoliv), nebo prave ty skocene rozvody.
jede to bez vahy, bez lambdy?
o 13.09.2009, 20:59 | Lukin.xxx
2 Slim : papouška maš v trenkach:DDD
o 13.09.2009, 21:31 | muSlim
2 Lukin.xxx: to je kondor jako prase ;o)))
o 13.09.2009, 22:54 | Nismo.Power
rozvody se tam nemaj jak pohnout opravdu..... předstih jasný to bylo první do mě napadlo ale musim asi naštudovat jak a čim tam je řízenej, resp. zejtra nějak s tim skáknu na diag a uvidim kolik to řekne že je předstih.....
každopádně dít se takovýhle věci tak už dávno musej křičet lambdy což nekřičej....
o 14.09.2009, 07:22 | Petura
na PT Cruiseru tohle dělali špatně nastavené rozvody, ale tam je řemen ...
o 14.09.2009, 08:45 | Šestikule
co bys čekal od americkýho auta, takový plečky ;-)
o 14.09.2009, 12:15 | Lukin.xxx
nemohl tam něco udělat s čidlem otáček?? sice nivím kde tam je jestli nahodou nesnímá unašeč měniče jestli to nema pootočené? toby asi nejelo
o 15.09.2009, 03:40 | Nismo.Power
řek bych že ne, čidlo na otáčky nebude v převodovce bude někde na motoru a bude elektronicky jen z něčeho počítaný...... na převodovce jsou jen speed senzory....ale ty by tam nedal špatný resp. všechno zkoušel takže převodovka je jako nová určo tam bych chybu nehleda.....už mi jedno tohle auto dělal a bez problému.....
zejtra zkusim vstřiky..... je docela možný že jak dloouho stáli natlakovaný tak uchcávaj a nerozprašujou , je možný že to nechal zaplý s klíčkem dlouho to auto....
o 15.09.2009, 07:19 | radek.613
Na délce doby zapnutí klíčku v tomto případě vůbec nesejde Nismo, nemá to na nic vliv, vyjma spotřebovávání energie z baterky....
o 15.09.2009, 09:44 | fredy
ja bych se odpichl od toho, že auto před repasem převodovky jelo a potom nejede, takže bych stále hledal problém v převodovce. Nismo je problém přehodit převodovku z druhého auta a projet to???
o 15.09.2009, 11:00 | Lucni.konik
pokud se ti spekl kat a nejede to, tak to nepálí. Takže koukej projít kabely a cívky, některá a některý ti nehází jiskru. Měl jsem ten samej problém.....na jiném autě...kde jsou dvě cívky......naprosto stejné příznaky.
o 15.09.2009, 11:45 | radek.613
A nemá ten motor třeba čidlo otáček/úvratě na setrvačníku a nedostalo ránu při demontáži/montáži převodovky? Nebou příruby skříplej/poškozenej kabel? A podobně? Neznám ten motormanagement, ale jestli tenhle systém používají a čidlo bude mechanicky KO (posunuté/vyosené, "nabourané"), jako závada se do paměti ECU neuloží, protože elektricky se jeví v pohodě, ale snímat zuby může jindy než má = předstih úplně jinde = spalování benzínu ve výfuku a ne v hlavách....
o 15.09.2009, 12:38 | Nismo.Power
radek : klíček mě jen napad.... jasný čerpadlo tam netlakuje pořád a taky je mi divný že by odešli všechny vstřiky naráz, to spíš už paliv. filtr.....

fredy : převodovky v P poloze nemá žádnej vliv na motor, nemůže ho nijak brzdit a nemůže mu nic diktovat.... a vyndat převodovku to je práce na dva dny a nandat taky na dva dny a to beru jen jedno auto takže 8dní :)

Konik : j dyt to jsem právě udělal, ještě je asi zkusim na kostře zdali házej jisrky no ale jak řikám cívky z dobrýho auta jsem prohodil, kabely jsou zánovní, svíčky taky tudíž nevim proč by tam měl bejt problém, stále to vidim spíš na problém v předstihu

radek : já právě taky nevim jak to maj řízený, musim to obhlídnout kde je nějaký čidlo no, ale bejt mechanický tak bude někde viditelně což tady pochybuju, to bude elektronicky a bude mít jen jednu polohu do který se dá když bude motor v určitý poloze a pak si předstih bude dělat dám už.....

opravdu ještě zkusim teda proházet vstřiky a pak nějak laborovat s ecu která stejně asi z druhýho auta přes ochrany nepude ale zkusit to můžu.... a pak ty svíčky zdali všechny házej ale zdá se mi že to jde tak na 4 když už přičemž ale motor je na volnoběh vklidu, na 4 by sebou házel řek bych dost.....

skříplý kabel svazky už jsem hledal ale nějak neni kam je škřípnout :)
o 15.09.2009, 16:29 | Nismo.Power
tak jsem přeházel vstřiky a stále...... prostě to musí bejt uplně špatnej předstih tohle jinak to neni možný, ale za boha nebvim kde se tam šteluje budu to muset někde nastudovat kde má nějaký čidlo zdali nahoře z rozvodů u vaček nebo u setrváku apod.....

jen pro zajímavost

vstřiky z OK auta

foto k příspěvku  od Nismo.Power

o 15.09.2009, 16:32 | Nismo.Power
vstřiky ze špatnýho.....
maj sice jeto značně víc ale takhle vypadat nemůžou bych řek

foto k příspěvku  od Nismo.Power

o 15.09.2009, 16:32 | Nismo.Power
vs

foto k příspěvku  od Nismo.Power

o 15.09.2009, 16:33 | Nismo.Power
detail

foto k příspěvku  od Nismo.Power

o 15.09.2009, 17:04 | Nismo.Power
tak jsem našel......

foto k příspěvku  od Nismo.Power

o 15.09.2009, 18:34 | .mycTD
beztak jsou prehozene A a B ;-)
o 15.09.2009, 21:24 | Nismo.Power
kdepak, servisák mi očividně prohodil káble, ale trefil to tak nějak že motor běžel klidně což nechápu..... opsal jsem si to tady z toho obrázku přesně a zapojil tak a je to ok..... a taky zvláštní že na autě 98 to mám tak jak je to tady na obrázku a na 01 to mám 38521476 .....
každopádně vyřešeno.....
o 15.09.2009, 21:55 | radek.613
Ha čidla na klice, a to dvě.... jak prosté milý Watsone :-D
o 15.09.2009, 22:16 | Lukin.xxx
přehozene buď a nebo ten unašeč je pootočeny jestli nema rozpěrku
o 15.09.2009, 22:46 | Nismo.Power
jak řikám vyřešeno, byla to nakonec ta nejstupidnější chyba.... každopádně nechápu z jakýho důvodu mám prohozený cívky u druhýho auta......
o 16.09.2009, 20:39 | Zdeny60
Nismo:

tohle jsem zažil asi před 20 lety u Š105 :-) A nejelo a nejelo...
o 16.09.2009, 21:06 | Nismo.Power
njn ale tam seš na 4rech.....tady při 8mi to je ošemetný...... já vim co motor potřebuje a vim co se v něm děje ale tohle jsem pořád slyšel že to je špatnej předstih a myslelo si to více lidí..... motor se opravdu tvářil jako by šel na všech 8.....zvláštní, a ještě zvláštnější že mám ty auta dvě a každý má jinak seřazený cívky :))
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4053 sekund.