
Navštíveno 7177x

tak po naistalování compresoru, jsem zjistil, že chladič oleje už to opravdu chce pač točky a compresor na motor docela zátěž takže se to vyřešilo takto a ten spojeny dotaz
máte někdo zkušenosti s olej chladičem pro diferák? případně vhodně místo pro naistalování? případně nějaky určitý model olej chladiče?

hranolek z 200SX S13 uchladí fakt hodně takže se ho neboj použít.... pokudby se ti zdal malej tak z BMW.... instaloval bych klidně ten z S13 hned doprostřed dolu jak to máš ted, nezabere ti to moc místa....
nismo, olej chladic je uz na miste a od diferaku prece nebude tahat do predu 3 m neni snadnejsi nekam k zadni naprave a udelat nasavani?
da se pouzit i hlinikovej z nejakyho KO hifi zesilovace, jen ho musis vhodne umistit (zajistit dobry kontakt pro prestup tepla z obalu diferaku)... obecne taky pomuze zvetsit celkovou napln (nevim jak ten dif vypada)+primo na obal navarit chladici zebra (pozor kam se vari, aby se nesnizila pevnost ovlivnenim materialu v miste svaru)... doporucuju ale nejdriv tu teplotu zmerit...
M5 e60 dif

uz serie ma radoby zebrovani, ktere slouzi jako chladic... pri tom compresoru diferak to vydrzet bez komplikaci aspon to pise comptech, nicmene pri seriovem nastaveni, ja ted uz mam programovatelnou jednotku tzn budu si stim hrat a posouvat hranice V-tecu vetsi zatez na diferak atd...
jo to je slusnej kousek mozna lepsi neco takoveho vymslet nez davat hadice a chladic, ale na druhou stranu na fotce je tam krasne misto idelane schovane to ja tam tohle asi nenacpu ne takhle...
Nekde jsem videl celou sadu i s cerpadlem, umisteny na zadni naprave.
jo takhle ;-) sem si řikal co v tom případě máš tam v podběhu :))....
v tom případě bych vykuchal tu obludu co jsi tam dal ted a podíval se k zadní nápravě a když tam na ní nebude místo tak bych bral ten z S13 ten je fakt skladnej..... umísti ho hned někde kolem diffu ....stačí jen aby koukal kousíček z podvozku nebo na něj udělej z lamina nějakej spojler kterej ho bude ofukovat, čerpadlo tam asi mít nebudeš ne ? pokud jo tak neni to řešit a vklidu ho nech i vepředu ale spíš bych ho dával kolem diffu, nevim teda jak je na s2k místa vzadu u nápravy ale na tem malej by se tam najít mělo.... nedávno tu prodával rajdlos hezkej chladič nevim zdali ho prodal nebo ho má.....
to radoby žebrování je fakt dobře udělaný, ale je možný že to už nedostačuje no, a ani nevim kam bys tady vařil další žebra..... dělal bych to teda bud tim co máš vepředu + čerpadlo nebo kostučku z S13 hodik někde kolem nápravy a nechat to samospádem....
Jestli sem to pochopil spravne, ten predni chladic "obluda" je na motorovej olej. Dif chce poresit jinak. A Rajdlosek chladic peknej mel...
nismo, ta obluda tam zustane to je pro motor chladice oleje :-), ta bude plnit ucel...
staci aby kousicek koukal z povdovzku a z toho mam nejvetsi strach auto je snizene cca 6,5cm nad zemi a ses v Česku, jedna rana a diferak ko proto na tohle opatrne...
a matin je tady vedle me, zjistuji poznatky a nazory pak se vyhodnoti nej reseni :-)
e39 dif z 540i a M5... to s cerpadlem a extra chladicem s vedenim se pouziva jen pri race pouziti a svornosti kolem 60% a vice... pridal bych tam ty zebra nebo prisrouboval chladic a udelal mu "nabeh" aby nesel snadno "urazit" na nasich hladkych cestach :-)

ok diky za ponznatky pokud mate nekde jeste napad sem s nim, jak se reseni vybere hodim fotky
tak jsem našel nějakej spodek s2000 a 6,5cm můžeš mít kam chceš ale máš tam hromadu místa ... dle mě teda ideální něco jako je ta hranolka z S13 , hodit jí můžeš klidně tak že nsmusí koukat ani trochu do podvozku, maximálně jí tam někam přivrtek jakoby plastovej nádech co bude koukat centak nebo dva dolu a bude foukat směrem na chladič,ale ani to nebude nutný on sem tam vzduch dostane tak i tak a plocha kterou má ta hranolka je stejně tak velká že nepotřebuje ani čerpadlo a nepotřebuje na sebe moc vzduchu , origo je stejně překrytej plastem :)


26.08.2009, 12:41 |
vypuk Nismo - Ten nádech z plastu? No raději z nějakýho plechu, selskej rozum velí plech ;) Přecijenom se najdou šutry na cestě a plast by nemusel dopadnout nejlépe.
Mám doma fotky Escortu co s ním jel Charouz Pikes peak, tak jestli vzpomenu, zítra si je vezmu do práce. Mělo to hladič hned vedle diferáku myslím na pravé straně, tak aby byl zhruba stejně vysoko jako je náprava a nemohlo se s ním chytit. Takhle měla i 120LS chladič (oleje motoru) bez nějakého zásadního nasávače a fungovalo to taky.
takhle S13..... vzadu vývody, chladič v origo plastu za stabíkem vpravo od kardanky...... myslim že takovej tam nacpeš kam se ti zlíbí.... z S13 se používaj často jak na chlazení automatky , nebo diffů....

aspoň pro inspiraci
[ Link ] jinak myslím, že ještě na starým foru řešil něco podobného Marauder
Tak na tom aute Pikes peak to nebylo vidět, ale tady je jedna okruhová Siera taky z Lán. Dle mě stačí že tam ten chladič někde je, pod autem jsou turbulence a teplotu sníží už zamotné těleso a plocha chladiče.

druhá fotka

tahle Sirka nema ani poloosy, takze nepotrebuje chladit :-))
píše že je okruhová , tak asi snižování váhy :D
CervinVega: Ono v muzeu je nepotřebuješ a lépe se s autem manipuluje, když máš menší odpor. Tady šlo spíš o to, že ten chladič nepotřebuje žádný speciální násos, ale že se to uchladí díky proudění na spodku auta a už jen tím samotným zvětšením plochy co odvádí teplo.
to je vysvětlení :-) tak to už mohly rovnou vyndat motor s převodovkou...
pořád mi přijde ten systém s čerpadlem trochu overkill, to auto je lehký, svornost počítám taky nemá přes 50% a na vytrvalostní závody se hádám nechystá... když vemu, že 1700kg M5 507PS si vystačí s pasivním chladičem .-) ale jdi do toho, zkušenosti se vždycky hodí
CervinVega: Bože můj, já do ničeho nejdu, jen jsem dodal fotky jak to má umístěné závodní auto a kdyby to nebylo potřeba, tak to tam jen tak ze srandy nedávají (další kila a potencionální porucha navíc). Focené je to v muzeu v Lánech, kde prostě pár autům některé věci chybí, auta tam jsou dobrovolně/neziskově a občas z nich nějaký díl třeba i někde zrovna závodí... Nechápu co je na tom divného. Příště se vyseru večer lovit v PC nějaký fotky.
no tak kuci,jako mali :-)
Ale ocenuji fotku te sirky,ja tam byl a az tak dopodrobna sem to nezkoumal,je videt ze se to pak muze i hodit...jinak se klonim k Cervinovi,ze n tu hondii by stacilo neco pasivniho ,trosku vylepseneho nez maji japonci :-) zlate ceske rucicky :-)
A koupit teplovodivy lepidlo a prilepit to tam...