Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > D2Racing

 o Navštíveno 7033x o
o 24.08.2009, 20:40 | georgeeino
Zdravíčko, máte někdo zkušenosti se značkou D2Racing?, uvažuju že koupím na octávku osmipístky :-)


o 24.08.2009, 20:58 | TROY
: o ) kdysi se to tady řešilo a co zkusit MD components ;)
o 24.08.2009, 21:05 | cendler
D2 je lepší kvalita, takže za mě hodně dobrý
o 24.08.2009, 22:02 | Rajdlos
D2, XYZ, K2 Sport = to same. Za ty penize pomer cena/kvalita rozumne. Kdybys chtel umim take.
o 25.08.2009, 07:27 | Vasekkch
Myslíš toho operátora vlastněného vodafonem?

foto k příspěvku  od Vasekkch

o 25.08.2009, 08:27 | Nismo.Power
mno jako rajdlos, jen mi to nějak příjde pro oktávku až až :)
o 25.08.2009, 08:38 | Kapka (M)
myslim že ti na to tvoje TDi staci v pohode sehnat brzdy z RSka z nejakeho vrakače...a budes naprosto spokojeny
o 25.08.2009, 08:42 | Nismo.Power
kapka : vid.... taky si myslim že pro těch 66kw budou z RS dostačující ..... tohle přeci jen modrý auto vs. fialovej osmipístek to je jak pěst na oko :))
o 25.08.2009, 12:28 | Rajdlos
nebo sehnat starsi brzdice treba z RS6, R32, Porsche a "nabastlit" to tam, neber doslovne, prodavaji se i adaptery hotove
o 25.08.2009, 13:38 | Vasekkch
na R32 se nemusí nic "bastlit", to tam padne samo, pokud máš adaptérový těhlice. Nicméně to platí i pro RS brzdy.
o 25.08.2009, 14:17 | Nismo.Power
RS6 je stejně jak D2 uplná přehánka..... zůstal bych u těch z RS to je nejmenší zlo a nejvíc užitku společne s malou cenou..... z R32 ti třme přímo na tuhle těhlici asi fakt nepadne :)
o 25.08.2009, 14:31 | Vasekkch
Nismo.Power: proč by nepadnul? Pokud má adaptérový těhlice, tak to tam padne.
o 25.08.2009, 15:34 | Tuner#2 | Upraveno: 2009-08-25 15:34:40
D2 je stejný jako XYZ? Co jsem koukal, tak D2 má úplně odlišnou konstrukci brzdiče a třeba 8mi pístek dělá na 330 i 355mm kotouč což je klasika, kdežto XYZ začíná s 8mi pístkem až na kotouči o 380 - 400mm a to už je na většinu aut nesmysl. Takže mě to moc stejné nepříjde.

Jinak jako TROY - Kábrt a nebo jeho dvorní prodejce Renovak. Ty brzdy jsou odzkoušené na rally i okruhu, takže to fakt funguje, nicméně jak už tu padlo origo RS brzdy a je to předimenzovaný dostatečně.
o 25.08.2009, 17:35 | georgeeino
Pánové já vás chápu, když to berete takhle tak mi stačí i seriové brzdy s ate dražkovanýma kotoučema. Jde mi o to, že když tam je ten mohutný třmen tak to vypadá maximálně luxusně a působí to tak nějak agresivne.... Proto budu rád za každé info a zkušenoisti týkající se tohoto tématu. XYZ jsou taky solidní na ty jsem se taky díval, jelikož nabídku d2racing mam s adaptérem na toyotu supru s roztečí 5x100 tak nevím zda by to tam vůbec šlo nabajstlit nějak rozumně... Nemusí to být tyhle značky ale jedná se mi o mohutnost... :-))))
o 25.08.2009, 17:49 | Rajdlos
v tom pripade jedine :-)

[ Link ]

jinak jak jsme psal treba XYZ dela primo na VAG
o 25.08.2009, 18:30 | georgeeino
Tak to je hodne luxusni vec to by lidi čuměli teda.... Ale spíše bych uvažoval nad pravýma, jelikož na malem kotouči taková svině by možná byla legrační...
o 25.08.2009, 18:38 | Kapka (M)
to co jsem hodil Martin,tak z toho jdu do kolen :-)))
o 25.08.2009, 19:20 | georgeeino
Dělá u nás někdo ty md components? nějak jsem to nevyguglil...
o 25.08.2009, 19:26 | TROY
tady to máš
[ Link ]
o 26.08.2009, 11:39 | Tuner#2
Rajdlos: Díky za odpověď.
o 06.09.2009, 22:52 | Tuner#2
Tady je inspirace z jedné Octavie na Doksech...

foto k příspěvku  od Tuner#2

o 06.09.2009, 22:54 | Tuner#2
lepší volba jak nějaká čína :-D

foto k příspěvku  od Tuner#2

o 07.09.2009, 11:24 | Alííí
Vypadá to hezky, až na tu brzdnou plochu kotouče... :-(
o 07.09.2009, 11:46 | Daryl (A)
Alii: jde o celkovou brzdnou plochu, takze je jedno, zda brzdis ctvercem na vysokem kotouci (klasika) nebo pasem (plochou rozlozenou po obvodu).
o 07.09.2009, 11:49 | Alííí
D: Ale z hlediska účinku a hlavně chlazení je snad lepší větší plocha kotouče, ne?
o 07.09.2009, 12:01 | Daryl (A)
v termodynamice moc zbehly nejsem, takze na tohle ti odpovedet moc nedokazu. Pouze laickym rozumem bych rek, ze vetsi plocha (masa) spise pouze dokaze absorbovat vice tepla, ktere se pak musi uvolnovat ventilaci. Jaky je ale pomer ucinnosti a vykonu mezi temito systemy si moc predstavit neumim. S tim musis na jine machry :)
o 07.09.2009, 12:05 | Tuner#2
Alííí: Je to tak jak píše Daryl, navíc tlouťka samotného kotouče (vnitřně chlazeného) odpovídá spíše těm co se používají na kamionu :-D Ne tak to jsem přehnal, ale širokej byl pěkně.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.323 sekund.