
Navštíveno 10410x


11.08.2009, 12:19 |
xenonman | Upraveno: 2009-08-11 12:26:09

11.08.2009, 12:20 |
Skury Super kundolap. :)
hmmm, jedním slovem : krása
moc pěkné auti,jen skoda ze musi bejt v predu ta spz:-(
Pěkný Dane! :o) Palec hore! Už si to byl ukázat U lípy? :oD
FAkt luxusní hondice. Určitě jedna z nejlepších S2000 v čechách. chtěl bych slyšet ten zvouček :-) nemáš nějaké video na youtube?
Predek slusnej i kdyz serie taky pekna, motor super =) ale kola a kridlo nelibej.
hezký, ale stejně si pořád nemůžu pomoct a to auto mi připomíná zmenšeninu Vipera :)))))
ja si nemuzu pomoc ale me tohle auto stejne jako Z3 a podobne prijde jako auto pro holku:o) ja si nemuzu pomoc i kdyz je pekne:-)

11.08.2009, 14:27 |
Etien (M)
DJUfik: a to rika nekdo, kdo ma doma twingo :o))))))))
ale twingo je taky auto pro zensky ja nerikam ze ne:-) Polo je taky auto pro zenskou a vubec mi to nevadi:-)

11.08.2009, 14:35 |
ddawe vždycky sem obdivoval techniku v S2000 ale nikdy se mi až tolik nelibila, ale tohle je vážně pecka.
xenonman: jsou nekde na netu nejaky technicky informace o tom kompresoru? teda superchargeru abych tu nedostal za spatny terminy... co vsechno jsi menil uvnitr motoru, asi to nejede jen na tlustejsim tesneni pod hlavou co?
určo by to chtělo nějaké videjko z jízdy! :)
ufik me dostal :-) a etien to uplne vystihnul...
assassin- postaci na googlu zadat supercharger, nebo vortech, vse co je na aute probehlo plug&play, na motor se nesahalo
jinak diky za nazory...
kdyz uz jsem se pustil a zasel takhle daleko jeste me ceka spoustu veci na aute udelat ...
nedá se to naklonovat? kdyby jo, tak se o jeden kousek hlásím :o)
pěkný vozítko
ja uz videl live, a pekne to syci :-)
Moc pěkný auto.
Ale mám stejný dotaz jako assassin. Kluci co jezdí turbo na škoda motorech vždy dost zásadně znižovali kompresní poměr a upravovali krmení i hodnoty předstihu. Vím že tohle je něco jiného než turbo, ale nějak se mě nechce věřit, že to bude dlouhodobě fungovat na atmosférickém motoru s vysokým KP 11:1 nebo kolik to má.
Hodne moc pekne,at auticko slouzi.
Tuner : a jsme u toho, škoda motory vs. normální motory ..... ale to by zase moh bejt flejm na dlouhý lokte a to se sem nehodí ;-)
nismo: hele to ze kdyz nafoukas nakej nesmyslnej tlak u motoru kterej je origo n/a s vysokym kompresnim pomerem, tak to zakonite musi detonovat-to je fakt nezavislej na vyrobci toho motoru... nejspis je u toho naka piggyback jednotka co hejbe s tlakem v railu, nebo tak neco,to je jasny, otazka je jestli tam je ale i neco co hejbe s predstihem coz by v takovem pripade byla cesta jak predejit detonacim-nebo ze by origo ridici jednotka hondy dokazala hejbat s predstihem podle cidla klepani o tolik?. kazdopadne se tam asi nefouka zadnej extra tlak, to je to co me zajimalo, 0,4bar max?mozna ani ne. takze to ma s tim superchargerem baj voko kolik 300hp?
tuner: myslim ze je fuk jakym zpusobem ten tlak do valce nafoukas, proste jakmile to preleze urcitej tlak v kompresi tak dojde k detonacnimu horeni at je to skodovka nebo honda...

12.08.2009, 11:02 |
Tuner#2 | Upraveno: 2009-08-12 11:04:15
assassin: Přesně na to jsem narážel a nevěřím že vysokootáčková atmosféra s vysokým KP bude fungovat bez zásahů foukaná...
Nismo: Ty seš vážně (v rámci slušného chování na fóru zmoderováno).
aby to nedopadlo jak s leonem :)
Rajdlos: :o))))))))))))))))))))))))))))))
jinak moc hezký Dane, jakej je odhadovanej výkon?
xenonman: hezký počin
Nismo.Power: možná by neškodilo, kdybys místo navážený se do škodovek trochu myslel

12.08.2009, 17:33 |
xenonman | Upraveno: 2009-08-12 17:34:03
leon kompresor s timhle nema vůbec nic spolecneho, to co nabizi firma ABT je totalni vysmech a hnus, kterej by si zaslouzil odvest do Nemecka a nakopat je oproti tehle sade, ktera ma vse vyresene a dotahnute do konce...
dalsi podstatna vec, leon uz kompresor mel naistalovat kdyz jsem ho koupil,tohle se dodelavalo ...
vykon netusim a uvidime co ukaze brzda...
xenonman: Opět bez odpovědi. Jak to má vyřešená tahle sada? Jsou k tomu jiné vstřiky, upravuje to směs, předstih (je tam jiná mapa?) a jsou k tomu i jiné písty s jinou kompresní výškou eventuelně upravené spalovací prostory v hlavě? Předpokládám že jezdíš i jinou tepelnou hodnotu svíček...
Nerejpu - jen se ptám a předem děkuji za odpověď na všechny otázky.

12.08.2009, 18:35 |
Nismo.Power | Upraveno: 2009-08-12 18:42:50
tuner : ok tak mi teda poděkuj za odpovědi následně.....
všechno co děláš v těhle sadách je bolt on, tzn neměníš vůbec nic a instalace takovýho kitu trvá průměrka 10hodin ..... lepší kity jako tohle většinou obsahujou i to že ti zadáčo flashnou ecu resp. dostaneš k tomu kuponek přímo v sadě a pošleš jim ho společně s jednotkou
vstřiky : tyhle lepší sady ano, jsou součástí a jsou připravený k nacvaknutí
kompresní poměr, neměníš
pumpa (voda) kterou tu dan zminoval je taky soucasti tehle kitů protože na to poskytujou myslim roční záruku na komplet systém, pumpa benzínová když je potřeba k dosažení výkonu taky je soušástí klasika 255lph.
prostě závěrem na motor vůbec nešaháš jen ho ovesíš těmhle věcma , v lepších kitech řešíš ecu a jedeš ..... plní se to většinou málo tzn kolem 4-8psi..... třeba na 10plněj mustangy ale tam zvyšujou o 150 i více hp .....
jak řiká dan o ABT tak s tim má pravdu že to co dělaj je lameřina a s vortech apod se to nedá ani trochu srovnat a tim nechci říct že vortech je z USA samo a že těhle firem je v USA vícero stejně kvaltiních akorát vortech je asi tak nejznámější :)
jinak to co má dan to bude nejspíš bez flashe ecu asi tam bude mít klasiku piginu mezi jednotkou....to nevim to by asi řek dan spíš než já :)
co sem koukal na youtube kdysi tak HEMI motory s tim dávaj až 600hp i se sériovou pumpu, jediný co dodávaj jsou vstřiky a 2barovej MAP senzor a jednotku si udělá člověk sám softem co dodaj.... a že třeba cherokee s tim jede pak masakrózně :)
mno myslim že stačí google a anglicky snad umít tak si počti sám :)
[ Link ]
Odpovim za Dana, motor je naprosto seriovej, kompresor tlaci radove tak malo psi, ze neni potreba upravovat jak KP tak predstih, holt tohle vazne neni koncernovej motor. Znam na americkym foru par lidi co jezdi i s turbem a vyhnanym tlakem ciste na seriovem motoru a jen s tlustcim tesnenim pod hlavou a funguje jim to. Holt v tomhle je sila tehle motoru :-)
Benzim to davukje klasicky pres FMU v zavislosti na tlaku/podtlaku v sani. Comptech to ma vyresene fakt peckove.
Studenejsi svicky ted s danem resime, ja jezdim o 1st. chladnejsi. Chceme je zkusit i u nej.
Zase z toho delate moc zbytecny drama :-))))
Jen pro zajimavost ty turbo motory s OEM vnitrkem maji kolem 400koni.
Jedine co me udivuje, ze komp zacina tlacit az od 6t., cekal jsem uz zatah nekde u 3t. Ale zase od 6 je to maso, kdyz sepne spolecne s V-tecem. Me uz sepina V-tec ve 4,2 :-) hehe
fakt od 6tis jo ? :)) hustý :)

13.08.2009, 00:59 |
erix7 (K)
libi a libi moc.
DJ-Ufoune, ja bych to teda ale zensky do ruky nedal ani kdbych byl sfetovanej !! :)
opet zajimava debata :-), jsem sam moc zvedav co vse to snese a co ne, zacina to poloosama, jde to prez diferak a konci to motorem :-)
nicmene jako zaklad doporucuji presne budiky na hlidani vsech podstatnych veci at clovek ma predstavu co se deje, jako bohatost smesi, tlak a teplota oleje a nasledene tlak kompresoru, vse je to sama domenka, pac s timhle tady v CR nema nidko zadnou zkusenost...
Rajdlos, xenonman: Díky za odpověď.
já to věděl že neumí poděkovat :)
Vypadá to moc pěkně sem an to zvědavej.Já jsem dával kompresor jacksonracing do civica typer to je kompresor bez intercoleru naruzst z 210ps byl na 270-290ps jelikoz byl pridelanej na remenici tlacil hned od zacatku a vtec byl nastaven na 3800.Tlacil jsem 9psi.Ted sem ho prodal a koupil rotrex kterej tlaci stejne jako jrsc ale ma intercoler a na typer v anglii s timhle tlakem namerili 360ps tak uvidime.