Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > chiptuning a alu dotaz

 o Navštíveno 6286x o
o 09.08.2009, 12:49 | svity01
Ahoj lidi, mám hned dva dotazy:

1. jakou firmu na chiptuning octavia 1.9TDi (66Kw) z prahy nebo jižních čech by jste mi doporučili (cena, kvalita)?

2. jaký můžu mít rozměr 17" alu na octavii I bez nutnosti úpravy lemů?

Předem díky za info...


o 09.08.2009, 14:33 | Rustapha-659 | Upraveno: 2009-08-09 14:37:11
www.cimbu.cz

www.motordesign.cz

www.merenivykonu.cz

www.sportmotor.cz

o 09.08.2009, 15:24 | Rudi
cimbu určitě ne, radši dieselpower
o 09.08.2009, 15:42 | LukeFab
proč ne cimbu?
o 09.08.2009, 17:39 | tykeev
to svity01:

225/45/17" je ideál a origo rozměr

ale třeba i 235/40/17" v pohodě dostaneš

Každopádně záleží i na šířce disku a jeho ET.
o 09.08.2009, 18:15 | Rajdlos
Dieselpower, Reesha je machr ;]
o 09.08.2009, 22:03 | Rudi
LukaFab - projeď si diskusi na dieselpoweru a možná zjistíš, že není takovej borec, za jakýho se vychvaluje.

Jinak tak jako tak bych začal asi tryskama, tím se dostaneš na nějakejch 110koní a zbytek můžeš ještě případně doladit chipem u nich.
o 09.08.2009, 23:42 | Chris
alebo chipforum.cz tdifun
o 10.08.2009, 09:30 | svity01
to tykeev: a šířku a ET bys nevěděl?
nebo někdo jiný?
(hlavně nechci nechat upravovat lemy)
o 10.08.2009, 09:33 | Kapka (M)
tady mas na moji Octe 17"-205 na zimu

foto k příspěvku  od Kapka

o 10.08.2009, 09:37 | Kapka (M)
a tady mas letnaky 18"-225/40..a bez problemu..a to mam na tom jeste sniženy podvozek HP Sporting

foto k příspěvku  od Kapka

o 10.08.2009, 11:49 | Rustapha-659
Rudi: Můžu se zeptat jak jsi k tomuhle názoru došel?
o 10.08.2009, 12:19 | Rudi
Projel sis to tam? Ty jeho zkreslený grafy?
o 10.08.2009, 12:35 | peta34
z osobni zkusenosti na me octe puvodne origo 66kW muzu doporucit Michala MVolesko z fora www.chipforum.cz, telefon na nej je 608 964329 ... velmi dobra zkusenost, upravy delal presne dle mych pozadavku a octa jede velmi pekne. Lazeni dela na valcove brzde v Praze, takze to mas taky v miste bydliste. Pak je varianta i Dieselpower a konkretne Reeshu, osobni zkusenost nemam.
o 10.08.2009, 12:36 | peta34
Rustapha-659 : mrkni fakt na forum a projeď si to, taky jsem četl dost negativních ohlasů
o 10.08.2009, 21:05 | Rustapha-659
nene mi si nerozumíme,já myslel Jandu (Cimbu) :o)
o 10.08.2009, 21:37 | LukeFab
no taky sem to projížděl,klame lidi no.
o 11.08.2009, 09:23 | peta34
svity01 : začni těma tryskama jak ti psal Rudi a pak stejně časem zjistíš, že chceš zase víc, tak doděláš čip.... pořád je kam jít :)
o 11.08.2009, 11:31 | gizmi
na 100% DieselPower! Jinou firmu bych si asi nelajznul, nemohu si pomoct..
o 12.08.2009, 12:06 | svity01
díky na tipy :o)
o 12.08.2009, 12:28 | peta34
svity01 : co máš vlastně za typ motoru v octávě ?
o 12.08.2009, 15:30 | Vasekkch
Rustapha-659 : vždyt Rudi myslel Jandu (Cimbu)
o 12.08.2009, 21:22 | Rustapha-659
kucí helpněte mi :o) spal jsem dneska asi 4 hodiny, v 5:30 vstával a od tý doby se nezastavil,hoďte mi prosívás někdo link kde má Cimbu fórum..já to prostě nevisdim....(neprudim,myslím to vážně,jelikož mě to zajímá..)
o 13.08.2009, 18:31 | svity01
to peta34: 1,9Tdi 66kW, typ: ALH (dle TP)
o 13.08.2009, 20:41 | peta34
svity01 : pohoda, to máš ten samej motor co já :) ten má dost velké rezervy, tak hurá do toho ;-) kdybys chtěl úpravy probrat, tak kdyžtak icq
o 14.08.2009, 07:47 | Zdeny60
Mám opsobní zkušenost s Cimbu Autosport Sukorady (ing. Z.Janda):
měl jsem 81kW TDI, nechal udělat "čip" u něho na 96kW/295Nm. Nic jsem neměřil. Ale: OBJEKTIVNÍ VĚC: -0,5-0,7L/100 JEDNOZNAČN+Ě DOLů (CAPs za*raný) a subjektivní dojem z jízdy : nebe a dudy před a po.Obrovský nárůst akcelerace a pružnosti motoru z nižších otáček. S čipem od Cimbu jsem najel asi 90tkm a motor šlape jak švýcary, a hlavně: NEHULÍ !!! ajko některým expertům, co za nimi zůstvávají na silnici brikety:-) Za mě: Cimbu jednoznačně ano. Jinak jednání korektní, po telef. domluvě řešeno výměnou nové ŘJ s kody během 30minut a nazdar.
o 14.08.2009, 09:18 | svity01 | Upraveno: 2009-08-14 09:25:15
Rád věřím že Cimbu je v poho, ale problém je v tom že je to k němu 2hod cesty a 153km ! jelikož jsem z JČ, proto jsem psal oblast Praha (leda že bych jel za sestřenkou do Liberce mno.)

to kapka: můžeš mi prosím napsat jakou máš šířku a et na 17" ? jaký máš pocit z těch 18" jako ovladatelnost (při práci s volantem) atd. měl jsem na felně místo 13" -> 15" a docela to nedělalo dobrotu, 14" naopak v poho (vím že se to nedá úplně srovnávat ale z 15" na 18" je docela skok)...
o 15.08.2009, 09:36 | Kapka (M)
2 svity: ET tech zimnich 17" ted nevim..ale myslim že je to klasika 35..musel bych zajet do garaže to zkouknout...jinak objektivne srovnavat ty 17"a 18" nemuzu..na tech 17" jsou zimaky a na tech 18" letnaky,takže uplne jina guma..ale na tech 18" mi prijde auto takove klidnejsi stabilnejsi..kort v tech vetsich rychlostech přes 200km/hod..ale je to spise asi takove to subjektivni hodnoceni
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4357 sekund.