
Navštíveno 16778x

Škoda Favorit 1.3 Stříkačka r.v1994
Upravy Odstraněny katalyzátor,tlumič výfuku Remus Laděný,odlehčený setrvačník,sportovní podvozek eibach felicia kit cars, a nějaký píčovinky cca 80koní rychlos 192KM/H

pardo za foto ale nic lepšího nemam
jinak 0-100 za 9,4 sekundy na novou sezonu 6,5sekund
když nejsou lepší fota, není tedy vůbec je zbytečné sem je dávat ? není na tom fávu nic, co by mělo zaujmout...

08.08.2009, 20:36 |
Skury Zrychlení 9,4, je dobrý, ale 6,5 je blbost. :)
A z fotek není vůbec nic vidět.
decent favorit s poladěným mortorem to mám rád
tohle opravdu nějak nepobírám ....
pepíno honda:já vim že lepší fota nejsou ale že na tom fávu nic neni:psal sem že je to decent ne brutál
skury:proč myslíš nešlo 6,5.
škodovkář:dík
na novou sezonu bude.
2xkarburátor Weber 40dcoe
air box felicia kit car
sportovní spojka
6rychlostní převodoka
bezpečnostní rám
sport sedačky
nerezoví výfuk
sport svody
a hlavně pořádný brzdy
možná blok z fabia 1.4 uvidíme.
komu se to nelíbí at si prdel políbý !!!!
6
nevřis:co nepobíráš prosimtě
a jestli se někomu nelíbí auto at napíš na HromyV@seznam.cz nebo na ICQ 586810707 já mu napíšu o co de.

08.08.2009, 21:21 |
škodovkář | Upraveno: 2009-08-08 21:23:01
políbý:-)taky dobrý ne kecám:-) jedeš do mimoně?

08.08.2009, 23:30 |
Kesam :-)masakr
další co jen horem spodem cpe peníze do auta kde to nemá smysl.... opravdu nechápu, jednou si spočti investice a uvědom si že si je strčil výslovně do **** .....
favorit je prostě odporný auto v sérii a tak má zůstat , když to ověsíš stomečkama z bauhausu , dáš mračítka ala správnej tuzer, kola co vypadaj pomalu hůř než plecháče tak tomu nepomůžeš
nevim kde si přišel k těm 80hp ?? dej si to na brzdu budeš rád když na kolech vyhrabeš ubohejch 50hp
9,4 na sto tachometrovejch je úžasný ovšem celková cena toho fagoritu a toho co si se snažil napáchat je dražší než auto který sis moh pořídit a vypadalo by jako auto a tomuhle by stejně ujelo
6,5 ..... opravdu stuj na zemi popř. vytáhni hlavu ze záchoda , možná seš ještě naivní a myslíš že srazit 3s na zrychlení pekáče je lehký ale až se o to pokusíš zjistíš že lepší je už koupit auto který to dokáže než tam honit nějaký který k tomu ani nemá vlohy....
weber ? jo větší spotřeba dokážeš tam nahnat víc paliva , s pořádnym sánim jak píšeš ano možná +5hp
sportovní spojka : minimálně +1000hp .... skorát se ti s tim bude na píču rozjíždět a bude ti to cukat, originální na fekélovi má síly na rozdávání že jí ten slabej motor nikdy neurve pokud jí nemáš sjetou
6ti rychlostí : parádní investice do fáčka, i když uděláš krátký kvalty tak co myslíš..... ? +0.2 na zrychlení pokud ty krátky kvalty stihneš řadit rychlej než superman
bezpečnostní rám : +30kg / +0.2 na zrychlení
sport sedačky : na trhače zatáček jako je favorit zcela určitě potřebná věc aby si nevypad bočnim okýnkem při tom bočnim přetížení asi 0.4g který udělá favorit
nerezoví : s tvrdym ...... z 1,3 opět někdo bude lámat zvuk a stejně ve výsledku bude leda prskavka
sport svody : dalších +1000hp , v reálu lepší odtok ano.... +5hp max
hlavně pořádný brzdy : jo to je taky důležitý na fáčku, dozadu kotoučovou nápravu to je +10hp, na kola dát 16" aby se ti tam vešly 300mm kotouče až budeš ten tunovej kolos brzdit z nadzvukový rychlosti
blok fábie tam máš neb fábie má tvuj blok a ty zase blok ze 125cy....
max 192km/den ....... hmm, tachometr ve fekálovi je super věc, gps je věc druhá a až tohle jednou rozjedeš na 190podle gps tak to už mezi náma nebudeš.... přesně v takovejhle vracích jezděj mladý nevyježděný lidi bez mozku který pak způsobujou ty havárky o kterej včera i dnes slyšíme v televizi....
ale jo du si políbit prdel :)

08.08.2009, 23:35 |
Kesam Nismo di :D
Nismo: LOL, ale víceméně souhlas se vším... :)))
Nismo.Power:nech si ty svoje rejžokáry a bude to,my máme prostě rádi český auta

09.08.2009, 00:28 |
swep nismo: tys tomu dal naprdel, nicmene souhlasim s tebou :)
Ale jo souhlas s nismem. Řekl to sice tak, že to tady budem ještě asi hustý, ale je to naprosto pravdivý.

09.08.2009, 01:26 |
Skury RFlada: Protože tím, že přidáš dalších cca. 20 koní neuděláš 3 sekundy. :) A jinak viz Nismo.
po dlouhé době plný souhlas s nismem:-) - totální ztráta peněz, a to zrychlení za 6.5 s 1.3 (1.4) motorem - LOL
to RFlada ..už si pochopil co nepobíram ?? :)
NP... OMG :)
Tak poprvé souhlasím s Nismem, zajímalo by mě jak ten ubohej jednobod dá s vejfuckem od rámusu, super kuželem a nezapomenout na ten odlehčený setrvák 80HP o:)))))))), tak to je liga. Jestli se chceš dostat na těch 6.5 se "sérií", myslím po těch seper úpravách co si napsal, tak si jdi dát studenou sprchu a buď spokojenej s tím co máš.
To je masakr! Nestacim se divit co maj ty lidi v hlave. Hlavne ze se foti u kamionu kterej by ho bez navesu na to zrychleni nadrbal:-D A Vmax 192 haaa ... dobrej foor:-D Mozna po 10pivech.
RFlada: hele dojeď na brzdu nech to změřit a ukaž graf a třeba nás překvapíš... ale spíš asi ne ;-D
JO v Poho co máte vi za auta
Peugeot 406 Coupe 3.0 V6 24V ( 190PS ) a o zrychlení z 0 na 100 za 6.5s si mohu nechat jen zdát :o)

09.08.2009, 11:22 |
Pagoš 0-100 za 7s dam, ale 170PS a 400Nm
Co ta škodovka váží?
posranej escort 1,8 16v 112hp a 0-100 sem tam na seriovejch kolech ne na tech 17kach co tam válim za 10,5 a porad sem presvedcenej ze bych ti ujel :)
ted si myslíte že ste mi to natřeli co? :):):)

09.08.2009, 11:27 |
Pagoš Naimplantovat VR6 nebo alespoň G60 a ono to pod 7s bude :)
to ten escort je fakt posranej asi.

09.08.2009, 11:39 |
hawai tak ty ses dobrej, chlubis se tu autem na kterym neni nic moc extra a jeste ostatnim auta pomlouvas.... chlape chlape
kvalitní fotky, něco podobného jsem tvořil mobilem před 8 lety, takže rada: vyměň fazola za foťák a pak to zkus znova s autem u kterého ti ten motor nespadne z uhnilých držáků, jinak já mám auto starší výkonější a při +- 140 koních jsem na 8,5s
no fakt pěkný fotky u prvních dvou jsem ani nepoznal že je to Favorit, a u fotek blíže focených na něm nic nevidím...
Mam G3 1.8 a o reálnejch 192km/h se mi může jen zdát :-D
ta Scania je tam pěkná :-) jinak na autě nic. :-) nebo tam možná něco je ale neni to vidět :-)

09.08.2009, 11:51 |
hawai jako nevim, ale vymenit predni masku z amasku bez znaku, nalepit mracitka a navarit koncovku vejfucku na origo hrnec umi myslim kazdej a zvladne to za dopoledne....
Já mám fávo a souhlasim, že to je co se týče jídzních vlastností fakt sráč.. ještě ho mám v béžový, takže je i strašně hnusný :-D určitě nemá smysl z něj dělat auto na závodění.. ale nesouhlasim s tim, že z něj nejde udělat pěkný auto. Mně osobně se třeba tohle moc líbí :)


09.08.2009, 12:05 |
Kapka (M)
kurnik Nismo tohle mi nedelej..jsem se malem udusil smichy u obeda..ale přesne jsi to vystihnul...
RFlada: ju jinak mam taky dve skodovky..a myslim že bych ti ujel obema i se zataženou ručkou :-)
tak docela by mě také zajmal naměřenej údaj z brzdy . To co jsi udělal za úpravy , tak si dokázal to ,že auto víc řve a jede skoro jak serie :)
na úpravy co jsi tu popsal , bych se rovnou vys.al a koupil si nějakou malou lehkou nadupanou mrchu , se kterou pak můžeš ladit . Osobně jsem se zůčastňoval přestavby Fakena z 1,3 na 1,6i . Udělalo se na tom opravdu hodně úpravna motoru , ale i tak to byla pouze stará nudná 1,6i . Na střední mi přišlo jak to jede , ale když sem pak mohl porovnat se seriovým Golfem 1,8 , tak sem zjistil , že takové úpravy opravdu nemaj cenu :) v autě zůstalo mega moc prácea a peněz a stejně to pak nikdo nechtěl ani koupit .
escort je posranej ale furt vypada o neco lip nez tvuj faky :) a aspon tady s nim nemachruju ze v nem mam 112hp
ty sto řek že je posranej

09.08.2009, 13:39 |
Lefi RFlada : jo jinak filtr jako máš ty aktuálně je až - 4hp dolů :)))))))))))
Aspoň kluci z brzdy co byli ted na příbramy to řikali...
pojed do mimoně tam je brzda
Protoze ho nemas ani odstinenej chytraku!
RFlada jses fakt divnej ,hele nech toho a uz jsi vsechny pobavil vic nez dost ty tuningaru :) bud rad za tech par mrtvejch poniku co te dovezou do obchodu a nesnaz se z niceho udelat neco . opravdu to nema cenu myslim ze z toho casem vyrostes ale do te doby te to bude s takovou stat vechno kapesny . a mimochodem favo je humus komancsky auto sorry .
RFlada: sorry, je to OT a neber to osobně, ale máš pindíka a nebo pipinu?
píšeš jako pindik, ale máš maila na pipinu
ber to tak,že se ti snaží poradit a mají proste pravdu.myslí to dobre,ale je to samozdrejme tvá věc
Já si myslím, že mimo je tady jak zakladatel tématu, tak opět Nismo jako vždy.
RFlada: Z jednobodu s kuželem a noname výfukem bych chtěl těch 80HP na brzdě vidět, stejně tak jako zrychlení z 0-100km/h za 9,4s. Já mám odměřených 89HP, 130Nm a zrychlení na opravdových 100km/h mám přes 11 vteřin, tak nevím kde mám chybu :-)
Nismo: Opět Ty Tvoje investice a nepodložené keci. Ano, když to budeš brát takhle, tak žádná úprava sériového auta nemá smysl. Když nasypeš 100tKč do favorita aby to jelo, brzdilo a sedělo, tak ano, za 100tKč jsi mohl mít v sérii třeba staré VTSo a jelo by to lépe, ale to je to samé, jako když budu mít třeba 350Ztko a nacpu do něj mega za komponenty a motor upravenej od G-ready. Za tu cenu jsem už mohl mít Porsche GT3RS a tak je to NAPROSTO s každým autem. Když to budeš brát takhle, tak jakoákoliv úprava jsou vždy vyhozené peníze, které se tě už nikdy nevrátí a naopak většinou snižujou hodnotu vozu při prodeji. A Ty nesmyslný keci o úpravách, to je zas gól. Sem nevěděl, že z 1,3 jde zvuk leda tak "prskavka" - mě se to teda u mého auta nezdá...
Tuner#2: řekl jsi to naprosto přesně a přesně tak, jak to N.P myslel, protože je to pravda, jakákoliv investice kromě do výbavy vozidla nemá z pohledu investice vs. výsledek plusovou hodnotu :-)
no třeba tahle kámošova felda stovku pod 7 možná umí:
[ Link ] váha 700kg a ještě je rezerva na baterce-ta už je připravená 12Ah motorková... motor weber 45, agregát fabia 1.4 upraveno p. Srnským, vačka prozatím nesmyslnej přebrus 294°, hlava též seriový průměry kanálů a ventilů..seriovej spodek pouze vyváženej...je připravena vačka z plnýho matroše 320°/7.5mm a hlava od s velkejma kanálama p. Fiedlera (kdo zná třeba z volného poháru modrý fáčko pojíždějící lancery atd od Vrkoslava tak motor je dílo od p. fiedlera..)
2 druhy převodovek- zimní, letní, + mnoho SP s Vmax od 120 do 150km/h při 6000 (motor běžně točí k 8000..), dle trati i na výběr od kolíkový špéry po oboustranej lamelák..na asfaltu s slickama 180/580/15 spotřeba obalů cca 3 závody/1 obal převodovky...v zimě pohodička
na závodech v sosnový velmi vyrovnanej soupeř pro 2L 16v peugeoty pro autokros s 280PS a 1080kg, za lancerama felda zaostala o 5s..
6ti kvalt - nesmysl... známej stále chtěl šestikvalt do svýho kitcaru, že prej na kopci kvůli němu ztrácí.. po montáži tu 6tku na kopci, ani na RZ 6tku pořádně nepoužil, akorát vyhodil těžký prachy
Nismo tleskam! .o)bohuzel je to tak,hlavne ten konec stema nevyjezdenejma lidma,je bohuzel pravda a vetsinou to odnese nekdo nevinej,a ten co ridil ma jen par odrenin.:o(

09.08.2009, 23:27 |
Corry Tos fotil kalkulačkou, ne? :oD
plny souhlas s NP.. ale rpesne takove reci ze to ma 80HP+ znam od bratra pritelkyne :D
hezky se to tady rozjelo :)
každopádně rok neni dlouhá doba a já si počkám až to bude dělat těch 6,5 na sto.....
myslim že fakt jediná aspon trochu reálná varianta je tam naimplantovat tu G60 a pokud bude člověk schopněj pořešit aby to auto mělo trakci tak se na těch 6,5 má nárok dostat :)
do 6,5 dělám s 300hp FWD/2tuny
6,2 jsem dal s ~200hp RWD / 1200kg
sériová supra co má dělat 6,2 mi zatim pod 7,5 nedala a to je cca 230hp/1500kg a řek bych že R6 3.0Turbo je schopnější než 1,3 favorit :)
nicméně dostal jsem zase dobrej nápad a když už tu mám takovej hezkej sofťík tak zkusím zjistit všechny parametry fáčka a dopočítám kolik by potřebovalo koní aby udělalo 6,5 na sto :)
Honza2.016v : jj, už sem několikrát viděl naživo a ta na to rozhodně má, ale taky nutno uznat že od tohohle favoritu je to krapet jinde :))
Corry : naprosto hustá hláška :)))
HIGHTOWER: Z pohledu investic by se s tím dalo souhlasit, ale pak by všichni jezdili v tuctových sériovkách a auto pro radost jako jsem si postavil já by vůbec neexistovala a já za sebe říkám že by to byla škoda s malým š :-)
Navíc opravdu nemůžu souhlasit s tím co Nismo napsal, je vidět, že s úpravou Škodovek nemá vůbec žádnou zkušenost po tom co napsal. Nechápu to naše (myšleno Čechů) myšlení... Všichni na západě si chrání a opečovávají svojí značku a třeba první dvě generace Golfů jsou v Německu velmi uznávaná auta. My místo aby jsme byli hrdi na to, že Favorit bylo jedno z nejúspěšnějších aut v rally ve své skupině, tak na něj tady 99% lidí plive. Dovolil by si to někdo z Němců na sarého Golfa co nikdy nic podobného nedokázal a ani není v ničem zásadně lepší jak Favorit? Můj šálek čaje Favorit není, pro mě je to řada 742, ale nikdy bych jako vlastenec nedokázal napsat takové výplody nesmyslů...
mno tak ja mam jen Twingo 1.2 43kw pak Polo 1,4TDI 55kw a clio 1.8 16V 99kw...jedine clio srovnalo 2.0TDI VW Passata,vid Milo :o), RS fabii i RS oktu diky pomeru vaha/vykon :o) a stejne to nebylo 6,5s...
Golf není zásadně lepší než favorit? měl jsem obojí cca před 10ti lety, a srovnávat např. 1994 Favorita,kterej měl jako maximální výbavu tónovaný skla a s velkou slávou uvedenou stříkačku, kterou používaly německý automobilky už 15 let předtím? Favorita beru spíš jako zoufalej pokus udělat něco aspoň trochu konkurenceschopnýho, což v rámci porevolučního hladu po autech možná mělo smysl v ČR,ale z evropskýho hlediska to byl propadák. Samotnýho mě mrzí, že to Škodovce nevyšlo, rád bych si koupil český auto, který je na světový úrovni, ale bohužel koncern pro mě už neznamená český auto...
neví někdo přesný převodový poměry favorit na jednotlivý kvalty ? našel sem jen poslední a celkovej aneb 0,72 a 4,17 ....tudíž ostatní jsem si domyslel tak nějak baj voko ale asi nebudou dalek od pravdy...
dal jsem 1q 3,5 / 2q 2.0 / 3q 1.25 / 4q 0.95 ....
kdyby někdo měl přesný tak je změnim....
každopádně závěry
bral jsem
1289ccm, motor vpředu, atmosféra, 43kw/5000 , 90Nm/3000, komprese 8,8 , max otáčky 5500, start otáčky kolem 3000, převodovku jak jsem psal, hmotnost 840kg (v reálu s náplněma a řidičem má určitě tak 950-1000 ale to vem čert, 61% váhy sem dal na předek, rozvor 2451, gumy 165/70/R13 , cD 0.380 (nenašel sem ale řek bych že bude mít mnohem víc) , vejška 1415, šířka 1621, světlá vejška 12cm......
výsledky pro 43kW/90nM
0-60 : 5,6
0-100 : 14,4
0-120 : 22,9
0-160 : nedosaženo
tuning na 100kw/150Nm
0-60 : 4
0-100 : 8
0-120 : 11,1
0-160 : 22,3
tuning na 130kw/180Nm
0-60 : 3,4
0-100 : 7,1
0-120 : 9,7
0-160 : 17,7
tuning na 150kw/200Nm
0-60 : 3,4
0-100 : 6,7
0-120 : 9,0
0-160 : 15,8
změna šířky pneu na 205/40 pro 150kw neměla vliv...
výsledek teda aby si v příšťí sezóně udělal těch 6,5 tak když pominu převodovku a váhu tak bys musel na sériovym fáčku nahnat tak 170kW tudíž hodně štěstí
program kterej to počítal jen dodám že se opravdu od běžný reality moc nesekne
jinak zkusil jsem něco ala ta 700kg felcka a dal jsem jí 130hp/150Nm / 700kg , dal kratší kvalty, gumy 205/40 , světlou vejšku 8cm a dopadla na 60 za 3.3 na sto 7.3 , 120 za 9.7 atd..... :)
2:Tuner#2 nedavno cca rok zpet jsem uvazoval o koupi auta, po dlouhem rozhodovani jsem se dostal do vyberu mezi Fabii II a Polo 9N, jednalo se o bazarovky se skoro stejnou cenou...ale kdyz jsem si posadil prdel do fabky...umrel jsem kdyz do polo udelal jsem se:-) rozdil naprosto ve vsem...dve stejna ale rozdilna auta!Proste VW na me udelalo daleko vetsi dojem nez pochcana skodovka:-) vzhled,vlastnosti,zpracovani,servis.. atd..:-) tak mozna proto ze v dome komaru favo,favo dnes v dnesni dobe je favo odpad prekazejici na slinici stejne jako 105/125 atd...
jsou prostě idi pro který je to srdeřní záležitost
jsou prostě idi pro který je to srdeční záležitost
v Maďarsku jezdí favorit na Webrech a jezdí 400m za 13,xx sekund, blok 1,4 a ty webery bych tak nepodceňoval...ale pořád to je staré hnusné fáčko, nic proti :o)
taky bych nesrovnával golfa a favorita.... v bobojim sem jezdil a tehdejší golf byl prostě ukázka německý kvality, ani jedno nebylo nějak echt hezký ale na svojí dobu prostě normální, obojí byly levný auta ač favorit ještě levnější ale to se taky odrazilo na kvalitě..... vzhledem k tomu že jsem i obojí řidil tak prostě nelze srovnat golfa z favoritem.... VW je uplně jiný svezení, při 120ti se v tom dá relativně i mluvit s člověkem vedle zatimco při hukotu favorita rozhodně ne...... a třeba při pohledu jak vypadá třeba favorit kterej má najeto reáalnějch 60tis vs. golf kterej má třeba 200 tak favorit je prostě vyhnilej a totálně na sračky ..... když si kupuju normální auto který má jeto 70-80 tak to je vpodstatě nový, favorit/felicia běžnej nájezd za dlouhou dobu těch 70-80 a sou totálně rozpadlý...... fábie ač to je mega sračka tak prostě převzal to VW a po 70tis se na to dá koukat jako na málo jetý auto ač za sebou má nějakej servis ale vklidu 200 dokáže najet, co sem viděl fáčko po 150tis tak to už nebylo auto ale kus hniloby.... prostě ukázka kvalitní český práce, řikejte si co checte ale je v tom vidět že to bylo ultralevný a šetřilo se naprosto všude....
u kámoše na chatě máme starýho golfa 1,6 , najeto možná 250 néli víc, neni to skoro prohnilý, jezdilo se s tim po poli , tahalo dříví z lesa, bouralo spodkem nápravou o kus skály, hozeno na střechu, xkrát škarpy, destrukční derby vs. fiat126p ...prostě auto se kterym se jenom blblo v dobách kdy řidičák nebyl..... doted to auto prostě vklidu jezdí a motor jede vcajku :)
viz Zana g1 :-) v lednu jsem s tim cca 14dni jezdil a fakt pohodicka o proti favoritu kterej je novejsi tak je horsi snad uplne ve vsem:-(
Dave1984: Tady je:
[ Link ] Jinak nemám co dodat, když Golf nerezne a Fávo jo :-D
no koukám na toho maďarkýho favorita a vidím že zapalování z golfa GTI je celkem oblíbený..v našich končinách (vč. kámošový feldy) už jezděj 4-5 šádovek s tímhle zapalováním a je to zatím to nej (a hlavně spolehlivý, pokud není volnej palec..) co jde sehnat...
Můj názor je, že Favorit už v době kdy přišel na trh byl 100 let za opicema. Pokud budu chtít něco od Škody, tak by to bylo určitě spíše replika 130RS ( doufám, že označení je správně ). Vedle ní vypadá Favorit jak hromada hnoje, sorry.
[ Link ]
skodovkar... mas 12.. nevis co to je srdecni zalezitost
no z mýho pohledu a zkušeností s civilníma favoritama/feldama - záleží jak s eo to kdo stará
jezdil jsem feldou a jedním fáčkem ("služební auto zendíků a auto z pujčovny) a to sem myslel že ani neodjedu od baráku..řazení příšerný, motoricky lenochod...
spolužák zas má solidní, udržovaný fáčko s 50kW MPI na podvozku HP a 15" kolech- je to poměrně zábavný auto s poměrně slušnejma jízdníma vlastnostma, jen výkon chybí..jinej kámoš, zas má 135tku, na popojíždění po městě.. jen do něj dal Sedra, trošku si pohrál s vejfukem a dobrý..i na seriovým podvozku poměrně zábavný auto...
z mýho pohledu, pro někoho kdo si chce užít srandu s autem za přiměřenej peníz a nekouká na dílenský zpracování a vzhled, je fáčko dobrá volba - nasadíš HPčka, oživíš motor - můj názor je že tomu chybí tak 20 koní (pár zásahů do hlavy,vačka ,svody, výfuk), možná převodovka se zkrácenou 3,4,5, rozpěra nahoru mezi tlumiče a dozadu mezi květníky a já bych byl spokojen..na trhání rychlostních rekordů by to nebylo, ale kopec srandy by se s tím dal zažít, protože to je auto, co dobře a lehce padne do "ruky"...přemejšlím že nějaký fáčko na zimu pořídím..
...takže do fáva nasypeš 40k a máš auto co má možná přes 70 koní... a to se vyplatí :-D

10.08.2009, 13:05 |
party_boy | Upraveno: 2009-08-10 13:13:33
Midnite > Ono mu je 12? Já myslel, že kapku víc.
Ale jako taky nechápu proč cpát do fáčka třeba 40 litrů aby to jelo. Slušný fáčko je tak za 10 + 40 tjůnink je 50 litrů. Neni lepší si koupi něco jinýho? Jo 50 na auto neni moc, ale třeba tu G3 najdeš do 50ky v pohodě v top stavu a je to auto, který trochu jede. Nemusí to třeba bejt zrovna golf, třeba v inzerci je teď stará audi 100 2.8 quattro za 35 a nevypadá to na nějakej rozpadlej škopek (jasně, že jsem to naživo neviděl), podle mě daleko zábavnější než třeba fáčko.
party_boy : G3 do 50ky v top stavu bych chtěl vidět. Žádné starší auto není v top stavu aby si nežádalo žádné investice. To, že je podle puvodního majitele v top stavu neznamená top stav v očích mých, apod.
Tak jsem měl holt štěstí, za 40 dovoz z itálie. Tomu autu neni prostě co vytknout, nikde neni ani náznak koroze nebo lišky. Prostě nic. Poctivejch 85000, téměř novej auťák, jenom jsem si teď prorazil vanu :-D
dobrá debata tady vznikla :-) RFlada je dobrej master s nejvíce našláplým faglem...
Vasekkch: treba moje G3 Gti je v top stavu a je na prodej za 60 :-)
pánové, co tady hodnotíte favo a golfa stylem jede/nejde. Doufám že mluvíte všichni pořád o fáčku 1,3 a o golfu 1,3? protože porovnávat fa a G s 1,6,1,8,1,8 16v a nebo s 2,0 je třošku blbost ne?
Jindrs : mno jo no..... jenže s takovouhle výbavou to do výroby nešlo no, mít to takovouhle výbavu tak to je možná i konkurenceshopný západnim vozum vid :)))

10.08.2009, 14:00 |
Lefi Nesmysl srovnávat škodovku.Jsem čech ale zastavat se toho taky nebudu.Sice v rally uspěchy byli,ale to je taky všechno(hlavně to bylo uplně jiný auto)
Jediné co chci napsat je to že jsem začínal na Škodě 120L,nedám na to auto dopustit,nevyměnil bych tu dobu za nic,ale co si budem povídat...nic užasnýho to neni.
Přesedlal jsem do staršího vozu od VW než byla 120ka.(VW Scirocco MKII) a to je prostě nesmysl srovnávat.Auto má 300k za sebou,jede stale jako ďas,v interieru staří nepoznáš až na řidičovu sedačku a takhle by jsem tady mohl vypisovat článek na hodinové čtení...

10.08.2009, 14:20 |
xid 2 Nismo: tady jsou ty prevodovy poměry:
[ Link ] V podstatě by se s tebou dalo souhlasit jen se na mě nezlob ale toto:
"...přesně v takovejhle vracích jezděj mladý nevyježděný lidi bez mozku který pak způsobujou ty havárky o kterej včera i dnes slyšíme v televizi...."
je podle mě blbost, myslim si že nevyježděněj kluk je v nadupanym starym votuzenym bávu (či nějaký jiný nadupaný káře o který nemá zdání co dokáže) mnohonásobně nebezpečnější než nevyježděnej kluk ve fávu.Je sice fakt ze kdyz naboura tak v bávu má aspon teoretickou šanci přežít. No a co se týče vraků, tak to je věc názoru, fávo má své roky a o bezpečnosti či luxusu v něm nemůže být ani řeč, ale znám mraky favoritů který jsou v mnohonásobně lepším technickým stavu než stejně starý zahraniční auta.

10.08.2009, 14:24 |
xid 2 nismo: na favo byly dve převodovky tady jsou poměry na tu druhou:
[ Link ]
xid : tak pomalu sem je trefil koukám :)
každopádně člověk kterej se snaží závodit v takovymhle vraku je prostě nebezpečnější než stejně vylízanej mladík v nějakym 325 starym baworáku..... ten pořád aspon má nějaký jízdná vlastnosti a brzdy a neni problém v něm jet 180 zatimco když se někdo snaží z favorita udělat 192 tak prostě je nebezpečnej neb něco mu tam vjet nebo před nim zabrzdit nějaký "auto" tak nemá nejmenší šanci......
ale jinak samo pravda že každej mladej bez mozku at se snaží závodit s čimkoliv tak je nebezpečnej.....
xid a np bohužel v tomhle tom máte pravdu ale v tý rychlosti sem to nejel za normálního provozu.Je li sme v noci pod dálnici tak sem chtěl vyskoušet jak to jede.
Normálně jezdim 110-120 mimo vesnici a po dálnic 140-150.
všem děkuji co sem píšou že je to blblost atd atd..Ale já mam svuj sen na co si budu kupovat 2.8-3.2 kdyš budu platit zbytečně velkou pojistku a sem jenom na Škodovky a Favorit se mi líbý a že zněj chci udělat závodak to je snad moje věc možná 6,5 je blbost ale viděl sem fávo to mělo 6,9 z 0-100
klidně si ze mě dělejte prdel ze mě i z Favorita vubec mi to nevadí já si du za svim.Tady na AHC dokáže spuosta lidí urážet ale spusta pochválit a hlavě ty fotky sou opravdu na piču takže z nich nejde pořádně nic vidět a to fávo je oravdu zachovalí s toho mam radost.
6,9 volnym padem ze skaly :-)
o kolik je drazsi ta pojistka? zanedbatelne oproti tomu kolik nesmysle vyhodis penez
radši do toho nacpu prachy
RFlada: Můžeš mě nějak vysvětlit to zrychlení? viz. 09.08.2009, 15:48

10.08.2009, 16:41 |
xid RFlada: nebudu ti rozmlouvat upravy atd... Kdyz se ti to libi a chces do toho vrazit penize jen do toho. Jen mě docela zarazila tebou udávaná rychlost 192km/hod. Kdyz mrknes na ten prvni link co jsem daval o par radek výs tam si frajer docela vyhral aby vypočítal maximálku favorita (pripadne formana v druhym linku) a to to pocital na jizdu po rovine a bezvetrí a rozhodne to nebylo 192kh/hod. Ale jak uz jsem psal je to tvuj konicek,tvoje penize a kdyz odvedes kvalitni praci treba z toho bude peknej stroj.

10.08.2009, 16:53 |
xid 2 Nismo: Jenze to je prave ono favorit ti neudela takovy rychlosti jako to bawo, a cim vetsi rychlost tim musis mit rychlejsi a lepsi reakce. Takže když ti to támhle ve meste odpálí báwo po pár metrech tam má 100 a vleze mu tam nekdo na prechod tak je problem, zatimco mamlas s favem tam ma sotva 50 a to už precejen jde lépe zvládnout. A navíc 192km/hod. s fávem je dle mě blbost. Viz. odkazy výše kde to klučina propočítal.
tak favorit ma do G2 hooodne daleko! :o) s obojim jsem jezdil a nemecka kvalita je nemecka kvalita!

10.08.2009, 17:10 |
Tuner#2 | Upraveno: 2009-08-10 17:11:40
xid: Proč by to bylo nereálné? Moje Škodovka jede ještě o 2km/h více, ale je pravda, že motor co se tady prezentuje na to určitě nestačí.
Klučina při výpočtu bral v úvahu otáčky sériového motoru.
Mno, me spis tyhle kary, ktery nemely zadny poneti o nejakejch NCAP testech, vadej z jednoho hlediska, kdyz mi neda prednost a ja ho smetu, ja z toho mozna, diky 4 a vic bagum a slusnejm deformacnim zonam vylezu, ale dosmrti budu mit trauma, ze sem nekoho nedejboze zabil, ac z ne moji viny.
A seriovy RSko fobie ma zrychleni 9,6 tusim, smele si troufam tvrdit, ze by ujela fakanovi i moje mama...

10.08.2009, 19:35 |
MATTESS | Upraveno: 2009-08-10 19:36:48
Šlaušek: řekl bych, že ne :-) A takový GII 1,3 se čtyřkvaltem, to muselo být dělo. Dle údajů byl favorit na stovce o 1,5s dřív
RF: ty by sis první měl koupit slabikář a trénovat psaní Y a I atd... Potom dávej nesmyslné peníze do něčeho co má místo plechů papír
jo a jeste. Mas kazde svetlo jine nebo je to jen spatnym focenim?
kurwa co to melete skodovkar a rflada:D:D:D:D:D jinak jako ostatní a hlavně nismo ten to rozsekl pravdivím rcením.Vsadim se že s tim tvym favem jezdís jak k0k0t po vesnici a delas frajera na sedlacky holky:D jinak pojed na mimon a dame sprint já astra f 94 rok 1.6i a 250tisic vsadim se s tebou ze ti nakopu prdel o 3 sekundy:Djinak vmax jsem mel 190km/h(podle radaru:-D) a to uz jsem měl smrt v očích a div mi volant nenafackoval :Dtak bych chtel vidět to nadupany favo.PS
Prober se vole moc hrajes hry na pc:D
Nechci vyvolávat nějaký vášně, ale naprosto souhlasím s Tappíkem. Mám za sebou 2x přímou konfrontaci Favoritem. Na mojí Omeze lehce pomačkaná kapota a rozštíplá mřížka, na Favoritu zlomený sloupek, vyloupnuté čelní sklo a zlomená střecha. Příčina - nedobrzdil na křižovatce zhruba ze 100 km/h, zastavil celým autem za hranicí křižovatky a dal mi na výběr buď do něj nebo pod Tatru. Podotýkám, že jsem jel cca 80km/h a před nárazem jsem velmi brutálně brzdil - náraz cca 25-30 km/h - nebouchly airbagy. Podruhé - oduševnělá důchodkyně mimo přechod - já zastavil jen tak tak, mladík ve Favoritu mi to poslal do nárazníku. Já jen malá odřenina - šla rozleštit, Favorit zmáčknutá i střecha, vytekl olej a voda z motoru, mladý pán obražený žebra, protože se opomněl připoutat.Jen a jen zázrakem z toho byly pokaždé jen modřiny a odřeniny, nám v autě absolutně nic, jen leknutí. Dodnes to mám před očima a nic příjemnýho to není. Proto, když vidím takový supersport jako Felicia, Favorit lepící se na mě v rychlosti nad 100 km/h, klaním se uctivě a opravdu se snažím se ho zbavit, povětšinou tím, že uhnu na kraj a nechám ho předjet. Abych mu ujel (což bych asi dokázal), na to nemám nervy, protože vidět, jak to někam pošle při první hraniční situaci, protože se snaží mi ukázat, že to zrychlí za 6 vteřin na 100 a jede to 190km/h, to opravdu nemusím.
BTW. Jestli má favorit 850 kg, tak má o něco méně než polovinu toho, co váží moje poměrně neohrabaná Omega 3.0 V6. Jestli má favorit 80 PS, má o něco více než třetinový výkon. Omega - 211 PS, 295 NM, 0-100 něco okolo 7,5 - 8 s, jede podle GPS 234 km/h - přiznávám se: ano zhřešil jsem a zkusil jsem. Moje druhá Omega váží stejně jako ta první, 2.5 V6 170 PS, 270 NM, 0-100 cca 10s - má automat, jede podle gps pouhých 226 km/h. Moje třetí Omega 3,2 V6 váží stejně, s automatem, rychlost jsem nezkoušel - nemám vyměněný rozvody :o)), 0-100 kdysi uměla za 7s, teď po 200k km se bude pohybovat okolo 8s, 221 PS, 310 NM.
Z toho mi vyplývá pár věcí: aby se Favorit rozjel za 8s na 100, musel by mít cca 110 ps a k tomu převodovku. Omega je líná, proti tomuhle supersportu obzvlášť, ale 100 km/h dá na 2. stupeň - je to akorát před omezovačem, kde by musel mít kvalty favorit, aby se to stihlo odřadit, ptám se...
Jaký může být požitek z toho, že mi Favorit ujede na dálnici ve 190 km/h (čemuž nevěřím ani za mák), když v tom autě nebude vlastně slyšet ani hurónské povzbuzování spoluosazenstva, jež si neuvědomuje, že náhle se rozsvítivší brzdová světla před nimi jsou předzvěstí blikajících dušičkových svíček na hřbitově.
Můj závěr z toho je takový: Škoda Favorit po 15 letech provozu, byť může být ve stavu původním a po technické stránce ve stavu vynikajícím, je vozidlo na přepravu osob z místa A do místa B a nic víc. Pokud z něj chce někdo udělat závodní, polozávodní nebo čtvrtzávodní auto a pravidelně jej dostává na našich rozmlácených silnicích za hranici jeho možností, stává se toto vozidlo pro provoz nebezpečné. Zde platí dvojnásob D-Fensovo heslo: "Nakup, votuň a chcípni v troskách" (čímž to nikomu v žádném případě nepřeji). Howgh.
super obhajoba že si to zkoušel v noci, s favoritem kterej chtě nechtě hovno svítí v noci po dálnici zkoušet maximálku, v těch možná reálnejch 150-160ti přehlídneš táhlou zatáčku a s favoritem končíš ve svodidlech :))
DJ.UFÍK : Míla a jeho Prassat se nedá brát jako konkurence , on se toho výkonu tak bojí , že se vždy při závodění drží hodně vzadu :D
Kindlik : pravda ..... když mu ujela i ralativně líná primera vid :))) ono zatim kdo mu neujel mezi náma..... to opravdu bude asi jen ufík s twingem a HTP naftou :)

10.08.2009, 23:21 |
unregistered | Upraveno: 2009-08-10 23:22:54
Mě vrtá hlavou jedna věc. Fakistánec RFlada na začátku píše, co všechno do Faka naláduje za príma věci za moc moc peněz, aby to trošku jelo, ale na druhou stranu píše o něco níže "...na co si budu kupovat 2.8-3.2 kdyš budu platit zbytečně velkou pojistku...". Takže je tedy lepší do staré plíčky naládovat ty prachy postupně za tuning, který v lepším případě přidá pár koní, než rovnou koupit vůz s větším výkonem a sportovnějšími vlastnostmi než Fako (tedy téměř jakýkoliv vůz) a platit vyšší povinné ručení... :) Konkrétně to již zmiňované BMW 325i nabídne téměř 200hp, spotřebu srovnatelnou s "potuněným" supersportem ala Fako, nesrovnatelně vyšší úroveň bezpečnosti i jízdních vlastností a to vše v třídě povinného ručení 1800-2500ccm. S tím že výkon je sériový, jsou na něj dimenzovány všechny díly vozu, není nutné nic upravovat a hrabat se v tom.
A ano, jsem zaujatej, mám bávovole, štyrlitra f osmiválci, f íčku, f metle, f kůži, na hlínách, a s 286 koněma pod kapotou. A platím nejvyšší povinný a mám to f řiti. A leju do toho jen benál a jezdím. A je to ůplně na hovno, nedá se tam štelovat karbec. :))) Sorry ale musel jsem... :))))
unregistered : smutný na tom je že když by jeho fáčko bylo shopný jet po dálnici 160 tak bude žrát víc než tvoje 4,4 nebo moje 4,6 .....stejně tak jako když ty si to dáš do plynu tak on se ti nákladama na kilometr ani nepřiblíží :) ....... myslim že až trochu zestárne tak mu dojde že to byly vyhozený prachy do luftu, nemám nic proti těm který třeba maj fáčko ale berou ten tuning opravdu vážně tam prostě je vidět že je to baví.....tady fotky mluvěj za vše :)
Ja bych ho zas tak nezatracoval, protoze timto obdobim si prosli nebo projdou TEMER vsichni. Prvni auto, obrovsky seznam veci kteryma se to auto poradne vytuni a planu jeste vic. Pak nastane chvilka premysleni(v lepsim pripade po rade nekoho kdo uz si tim prosel i kalkulacka) a z velkych planu zbyde "novy volant", v lepsim pripade treba kola. Auto se nasledne proda (pokud to jeste jde) a jako druhe auto uz bude neco rozumnejsiho.
Za rok si to po sobe tady precte a zjisti, ze vetsina lidi tady mela pravdu, bude si vozit zadek uz v necem jinem a slusne podekuje, ze mu to doslo az pozdeji... :-)
fáčko mám rok, dostal jsem ho minulý rok k narozeninám od dědy byla najeto cca 30tis km, musím uznat, že v tý době jsem dělal autoškolu ve fabii II HTP a favorit oproti tomu aspon jel, ale k veci at se udela s fackem cokoliv bude to jen facko, pekne nebezpecny auto, navíc spotřeba jezdim cca za 7,5 litru a když to sešlápnu tak 12l není problém, což je šílený, takže už chci taky přesedlat, ale jsem rád za tu školu co jsem od něj dostal, podle mě na začátek zcela idealní auto, ale honit se stim takhle po dálnici apod. je zbytečný riskování.

11.08.2009, 10:44 |
Alííí Takhle jsem se už dlouho nepobavil. :-D
tohle je moje druhý auto předtim sem měl Uno 1.3Turbo který sem dostal ale děkuju vám za rady.

11.08.2009, 11:10 |
gizmi Navíc opravdu nemůžu souhlasit s tím co Nismo napsal, je vidět, že s úpravou Škodovek nemá vůbec žádnou zkušenost po tom co napsal. Nechápu to naše (myšleno Čechů) myšlení... Všichni na západě si chrání a opečovávají svojí značku a třeba první dvě generace Golfů jsou v Německu velmi uznávaná auta. My místo aby jsme byli hrdi na to, že Favorit bylo jedno z nejúspěšnějších aut v rally ve své skupině, tak na něj tady 99% lidí plive. Dovolil by si to někdo z Němců na sarého Golfa co nikdy nic podobného nedokázal a ani není v ničem zásadně lepší jak Favorit? Můj šálek čaje Favorit není, pro mě je to řada 742, ale nikdy bych jako vlastenec nedokázal napsat takové výplody nesmyslů... /// nejsi ty ten z te reklamy par let zpet? Jak chodil s pravackou nahoru a skripnul si ji do dveri od vytahu? :)) :)) Nic nez narod! :)) :))
Jinak celkove megahusta diskuse.. bud je majitel hodne velky snilek, nebo jede v necem co bych asi taky rad zkusil kdyz to vidim (jsem nekurak, nehulic..ale pokud to ma takove ucinky, jdu do toho..loool) a nebo si z vas dela srandu neco jako na TFku pan Blíííč :o)
Pokud jsi snilek, tak prosimte na vse zapomen, bud rad ze mas pekne facko (z fotek nevidim nic) a kup si original prahy z facka(lepsi verze), lepsi sedacky (export verze), nejakou z origo variaci masky, nejaky pekny kolecka (nejlepe dobova), digi hodiny a jdi timhle smerem..to auto jakmile otuzis, tak znej udelas jen vrak. Myslim ze se hodne lidi otoci za nalestenem facku v original stavu (origo "bodykit") na peknych kolech (nech si trebas ten vyfuk, ten se da vratit vzdy) a hlavne trebas za par let to auto prodas jako priginal nezbastlene za nejakou cenu nekomu kdo si jej bude vazit.. ;)
MATTESS 10.08.2009, 19:35: Přesně tak, ale to víš, je to "západní bezpečný vůz"...
Ach jo, je mě z většiny z Vás špatně.
Neee bacha Mila je fakt jako mega zavodnik ten jezdi i zatacky bokem:o) a uci passata natacet i zadni kola jako jo,tak klidek!:-D :-D :-D Hele ja bych tady tu srackarnu uzavrel bo to nikam nevede!!!Jiste si vzpomene par ldii na McD v repich kde bylo taky jedno favo a i kdyz s nim nikdo nic resit nechtel zacal nam do hlavy lamat ze to je favo RS a ze tam je motor VW a kdo vi co jeste....pritom se resila hned vedle Fabia HTP RS :-D :-D Takze vsici skodovkari chytaji na skrtnuti a reaguji prehnane i na sroubek od kola:-)Pak to borec roseknul tim ze se v tom vlastne vubec nevyzna a ze zavodne hrabe boruvky bo co:-D...By par lidi mohlo povidat:-) takze moje myslenka ty co na to uz daaavno prisli si to nechaji pro sebe a ty kteri chteji do neceho cpat penize tak at si je tam cpou:-)Je to to same jako bys chtel ucit cikana pracovat:-)taky to nikdy nepochopi pac nechce!:-D
Tuner: zas to tak neprozivej
Nebylo náhodou UNO Turbo 1.4?????!!!!!!!

11.08.2009, 13:03 |
Alííí RFlada: Prosímtě, můžeš sem hodit pár podobně kvalitních fotek toho Una? Už jsem po obědě, a hledám něco pro zasmání... :-)
Díky předem.

11.08.2009, 14:13 |
Nismo.Power | Upraveno: 2009-08-11 14:19:01
ufík : McD :))))))))
Tuner2 : jo ale máš pravdu.... o úpravě škodovek vim skoro prd, umim spíš ty JPN/USA vozy tudíž si myslim že můžu tvrdit že úpravy škodovky jsou mnohem jednodušší ovšem jsou bezvýsledný a drahý oproti třeba japoncum :)
prostě favorit je motorek od stěračů s několika vývodama na cosi nic víc...... :)
na uno se teda těšim ale v tý době RFlada ještě asi neměl mobil aby to měl čim fotit :) řek bych že on je něco jako Škodovkář akorát je stage.2 :))))
NP: bezvýsledný? Pro Tebe asi ano, protože nemáš zkušenost a porovnáváš neporovnatelné
NP:řek bych že on je něco jako Škodovkář akorát je stage.2 :)))) sem spad ze zidle woe:D
je mi 19 já sem to vyfotil aby ste mi řekli co je dobrý a co je špatný a ne žeje to mrdka.
Díky těm lidem co mě podpořili aspon trochu
RFlada: především to chtělo fotky, na kterých bude něco vidět. Asi se spíše ptát na favorit (či podobném) foru než tady :-)

11.08.2009, 14:41 |
gizmi RFlada: vis, kdyby jsi se tak vasnive nerozepsal o tech pseudoupravach co planujes, tak tu kazdej mlci.. Podle me budes typ cloveka co si sam neudela, protoze jinak by jsi takove kraviny nepsal. Omlouva te snad jen vek..
řek bych že on je něco jako Škodovkář akorát je stage.2 :)))) - NEJVIC!!!!!!!! Proste NEJVIC hlaska snad roku tady na AHC :o))) megalooooool..
MATTESS: jedine stare skodarny co boduji na zavodech jsou vesmes jen kastle skodarny a srdcem je motor z jineho auta.. (viz EVOStochle, atd..)..coz ale nechapu, protoze ten motor narvat trebas jiz do zmineneho UNA, tak bude zse nekde jinde..

11.08.2009, 14:49 |
gizmi Mattess: plne souhlasim..;) Kdyby vzal pastelky a namaloval ho, tak mozna pozname vice.. :(
gizmi: nemluvím o nějakých speciálech pro závody, ale o několika kouscích na Škoda scéně s úpravami, co mají hlavu a patu
tappaja: NJ Češi už asi jiní nebudou :-/
Když sem někdo dá třeba i starého Golfa, tak to všichni buď chválí, nebo poplivou, ale pouze a to co se jim na tom autě nelíbí. Třeba jako máš to hezký, ale nesedí mě k tomu ty kola apod. Ale když sem dal fabi Feldu, tak v každém 4. příspěvku bylo pěkný, ale pořád je to jen Felda... tak kde to sme? Když jsem ještě jezdil na mega akce, tak 98 lidí ze 100 na mé auto "plivali" s kecama co tady ten "vrak" chce, zatímco LS blázen který se svou 120ckou jezdí hodně do německa má úplně opačnou zkušenost. Tam by si to nikdo nedovolil a třeba první Golfy a Pola tam mají jako kultovní záležitost. V tom je ten rozdíl, mezi přístupem, pochopením a tolerancí k zájmu toho druhého.
Nismo: Když ani nevíš jaký je rozdíl v bloku Fabia a 120cky, tak si běž fakt raději hrát na písek a zdrž se prosím komentářů...
Mimochodem, když jsou úpravy Škodovek tak levné, tak proč mistr rallyecupu p. Šimurda přestal jezdit se svou 130L/A a pořídil si na závody Kadeta? Předně podotýkám, že to nebylo kvůli tomu, že by Škodvka byla horší - byla totiž lepší což píše i ve svém rozhovoru zde:
[ Link ]

11.08.2009, 15:06 |
Tuner#2 | Upraveno: 2009-08-11 15:07:19
gizmi: Opět silně mimo, jak vrchy, tak republiku jezdí a vyhrávají Škodovky překvapivě a výhradně s origo OHV motory - ale to je vlastně označení co Ty ani neznáš viď :-)

11.08.2009, 15:07 |
Lefi Srdcař :D :D :D
Tuner : ty auta si za to můžou sami svojí kvalitou, svejma jízdníma vlastnostma, svojí počáteční cenou kdy dneska hezká felicie má cenu sotva 20 , favorit za to ti nikdo ani nezaplatí už ..... v AAA za ně dávali 500 na výkup, od dob eko poplatku už nedávaj berou je pouze v případě protiúčtu ...... prostě ty auta byly od výroby proti veškerý konkurenci jen kopa šrotu díky svojí ceně......
na blok já zdaleka prdim, když nejsou schopný za svýho funguvání přijít s kompletně novym motorem né jen faceliftem popř. jinou hlavou apod tak to nemá budoucnost.....
úpravy škodovek sem psal že sou drahý a ve výsledku nemaj smysl stejně , levný sem nepsal, když chceš upravit totální šrot tak je jasný že to bude drahý....
s tim porovnávánim Rally už vážně jdi k šípku, to fakt nemáš nic lepšího čim by si argumentoval ? rally nemá s běžnym autem vůbec nic společnýho a že tam náhodou měla škoda úspěch neznamená že sou dobrý ty auta co jezděj po silnici (šrot) ..... 130ky sou fajn to já neřikám ale at si jezděj tvoje rally ne na silnici :) na rally si překopeš kdeco i toho kadeta kde když by sem někdo dal kadeta do kterýho bude cpát horem dolem prachy tak si bud jistej že když to bude stylem jak začal tenhle post tak to stejně taky všichni poplivou neb kadett je taky über mrdka a hnije snad víc než úžovky :) u nás se prostě jako u němců kultovního golfa nebo pola nedočkáš, u nás to bude prostě jen kultovní šrot kterej si za svojí pověst může sám tim jakej je :)
tuner a nismo vy dva kozlové se muzete hadat do nekonecna dycky když se tu nekde zahanbuje škodofka tak tuner ji haji a hajit bude a nismo de dycky proti ni tudiz se nikdy nemuzete vy dva schodnout, pro tunera je to srdecni zalezitost nismo ma svoje ameriky coz je zas uplne neco jinyho. Takže se na to vy dva vyserte pac stejne k zadnymu spolecnymu zaveru nedojdete :)) nismo je ukecanej tvrdohlavej (malej :o))) američan, tuner srdcovej škodovkář - nebe a dudy tzn. nulova sance u vas dvou se schodnout

11.08.2009, 15:19 |
Kesam To je zase přestřelka jako prase tady :-)
díky kluci za nádherné rady,pomluvi atd atd ale nechce te se na to
už vysrat??????

11.08.2009, 15:36 |
Lefi RFlada: sry ale co jsi čekal???na fotkách je vidět hovno a hned na začatek napíšeš kokotiny ve stylu že to ma 80koní
lado jen je nech aspon je co cist :))) to je dycky tam kde nekdo napise nakou kokotinu

11.08.2009, 16:00 |
Alííí Já si snad jdu vzít prášek na bolest, tohle je moc, asi mi praskla bránice. :-)))))

11.08.2009, 16:03 |
Bucci no... od začátku až do konce souhlasim s Nismem...
a dvojnásob to noční ježdění, kdy tachometrovejch 192 ve fáčku bude tak schválně 145???? max nehledě na to, že fáčko ani nesvítí ani nebrzdí ani nesedí.... si sebevrah...

11.08.2009, 17:15 |
Kesam Tak to je kotel.
čistě náhodou lezu po youtube a co sem nenašel.....
naprosto výstižná ukázka kokotů .....
nelze k tomu říct asi nic jinýho než že nějak podobně vyhasínaj životy podobnejch namachrovanejch mladíku z favoritem ..... konkrétně bych řek 2:05 ale naštěstí řidič měl aspon trochu rozumu.....
[ Link ] a jen tak mimo místu tak N.Powerový takhle jeden kokot ve favoritu zabil kámošku..... 4 mladý v autě, řidič kokot a musel frajeřit a samo že to asi v 60ti vzal do stromu neb prostě favorit nebrzdí tak jak si myslel..... myslim že jen řidič to nějakou náhodou přežil jinak snad dva na místě a třetí až v nemocnici.......
a rozhodně kvůli tomuhle nemám odpor k favoritum a spol to mám prostě všeobecně

11.08.2009, 21:08 |
gizmi P3RF3KT: jakakoliv US kááára VS favorit v te dobe a trebas VS japan kááára.. a ty se divis ze tu kopu srotu dneska nekdo opevuje? Nismo tim chtel jen rict ze uz v te dobe to bylo sileny auto a kazdej zavidel kdyz videl neco jineho na silnici..a chvalit to jeste v dnesni dobe? No to snad neeeeee:o)
Tuner#2: jsi jen stage 1, tak zmlkni, protoze tady vede jasne stage 2 kolega ROFLada ;)
Nismo.Power: proste oni nepochopi ze je jina doba a ze skodarnu nikdo s rozumem v CR nebude brat jako kult:o)
gizmi : jako třeba tunerova škodovka mi vůbec nevadí ....ten rozhodně neni v provozu nijak nebezpečnej, škodovka je vlepšim stavu než nová a ten člověk má všech 5 pohromadě...... ted jsem jsel ještě pár těch videí na youtube a z toho mi je fakt na blití....když tam někdo v tom videu mluví tak to zní že ani 18 mu jeste nebylo, když nekdo nataci zrychlení tak polovina z toho je tocena se zvedlejma kolama.... prostě ty lidi asi nechápu, resp chápu čecháčkovo myšlení tak jako sem ho chápal před cca 1-2rokama...... aneb mám 15-20tis na auto a musim mít auto....jediný na co mám je favorit, mám 40-50 na auto takže mám na felicii na nic jinýho nemám...... a takhle to asi chodí ač dneska s jinejma částkama takže favorita za litr může mít každej magor dneska a to zrezlýho, věci jako tlumiče brzdy čepy mu nic neřikaj a pak všechna tahle pakáž končí na novinkách či televizních novinách že mladíci nepřizpůsobily jízdu a sou mrtvý....kdyby to nebylo tak často tak neřeknu nebo když vidim bouračku tak v tom skoro nikdy nechybí nějaká škodovka..... ano je jich tu hodně ale to neznamená že to vysvětluje proč se bouraj a ostatní ne, ostatní auta nebouraj třeba proto že maj brzdy .....
Hele já se samozřejmě bezmozků zastávat nechci, ale kdo z vás když měl čerstvý papíry, tak byl v klidu? Já když měl svý první auto na přední pohon (hádejte co bylo moje první auto :-)) tak mi vzorky na předku teda dlouho nevydržely, byl jsem samá lakýrka apod. Já si myslim, že všichni mladý kluci blbnou do tý doby než se nevyblbnou.
RFlada:snad nechceš lhát i mě?Tvoje bejvalý Uno jsem viděl asi 20krát,a dost mi to připadalo jako 1.0 Takže turbo ju?Hmm:-)Jinak do debaty bych se zapojil asi následovně:my Cars:Škoda 120 L-tuning,pak Škoda 125 skorosérie,pak Škoda Favorit faktužskorosérie,nyní Ford Focus MKI kombi,krom kol,folií a vložky filtru série.A jsem za to rád.Jinak v jádru srdce samozřejmě Škodovák...:-)


11.08.2009, 21:25 |
MATTESS | Upraveno: 2009-08-11 21:33:03
Nismo.Power: protože většina běžně jezdících jsou vraky a nestojí skoro nic a jsou snadno dostupný pro kdejakýho dementa. Nedá do toho ani korunu (proč taky) a podle toho ta auta taky vypadají. A zvláště v rukách takových jedinců jsou dost nebezpečný. A nejčastěji bourají a media na to velice rády upozorní.
Jinak dementy jsem zažil snad ve všech možných značkách aut
U nás na vsi škodovek už moc není. Spíš tu lítají mladý smradi v 10let starých (a více) západních vozech.
mattess : tak jasný že nejrychlejší auto u nás je stále oktávka f tédéíčku na hlínách a s xenonama..... to je prostě král silnic a hned za ní je passat :)...... každopádně znám vcelku dost lidí co čerstvě po řidičáku nebyly nijak nebezpečný .... ale například moje první auto k řidičáku byl nissan 200sx aneb 170hp RWD a už v tu dobu mi samo těch 170hp bylo málo ale to né stylem 200vměstě300zmísta :)
Party Boy: Za sebe můžu říct, že jsem v klidu byl. Touha zvítězit na silnici nad něčím silnějším, dražším nebo čímkoliv byla vždy slabší než touha se vrátit v pořádku domů. Můj kamarád do deště to štěstí prostě neměl a měl řidičák 14 dnů (btw. zabil se v GII 1,8). Právě tohle je třeba taky to vyblbnutí, nevím, třeba je to ve mě a mám strach z toho, že se něco může stát.
Nalítám cca 100 tis. ročně. V autě sedím každý den a když vidím některý ty magory, který se lepí na prdel ve 150 na dálnici, předjíždějí před horizontem, nebo na něm, lítají v protisměru spoléhajíc se na to, že protijedoucí auto uhne (což mj. považuju za největší prasárnu na silnici), pomalu mě přechází chuť si sednout do auta a jet se někam jen tak projet. Pak když si přečtu takový vlákno jako je toto, moje nadšení pro motorismus prchá do háje. Pokud chce někdo upravovat auta, budiž mu přáno, peníze, který do toho nasype jsou jen jeho peníze a ve finále je jedno, jestli to sype do Favorita, Škodovky 120, STS, Camara, ale jde jen a jen o to, jestli je a nebo není prase na silnici. Podle mě není tuning o tom, jestli ujedu někomu v Oktávce nebo v Passatu, nebo dám na rozjezd ze světel nějaký BMW, ale o tom, že jsem si postavil (nebo nechal postavit) něco, co nevypadá na první pohled jako vrak. Zakladatel popisuje úpravy na Favoritu, dobrý, ale kde jsou kurva brzdy, když už to má údajně 80 PS už teď??
A to je třeba zrovna okamžik, který mě prostě dokáže nadzvednout. Rozjet auto na 200 dokáže skoro kdokoliv, ale taky je pak potřeba z těch 200 zastavit (nějak rozumně) - když nezastaví, tak s velkou pravděpodobností někoho sejme a pak se bude dít co?...

12.08.2009, 01:38 |
vypuk | Upraveno: 2009-08-12 01:39:53
Jak tady všeci nadáváte(né, že nadáváte, ale někteří tu vysloveně plivete) na škodárny a podobné, v čem jste dělali autoškolu? Hm? :) Nismo.Power, přiznej se v čem si dělal autoškolu, pokud v něčem jiném než Škoda, tak pardooon ;)
vypuk> co to s tím má společného??????? Nezbláznil ses???

12.08.2009, 09:03 |
Lefi Freerider: začínáš moc moralizovat.....
Každej kdo nějakou dobu řídí o někoho na silnicích už přišel.
Strach má kde kdo,ale občas má člověk potřebu se vyblnout.Proč by jinak člověk řídil?na 50ku ve městě a 90ku mimo,ti opravdu stačí nějaké HTP.Ten kdo kupuje něco silnějšího a ma podobné řeči je alibista....
vypuk : proč pliveme , jen řikám že ty auta si za to můžou sami že sou šrot a nevidim sebemenší důvod se jich zastávat i kdybych byl vlastenec což v tomhle kocourkově už teda přestávám bejt.... autoškolu sem dělal v R.Clio/F.Punto a za příplatek sem moh mít superb či ferrari v tý autoškole ale povětšinou sem jezdil punto..... jezdil sem samo už tak nějak před autoškolou trochu, v autoškole první hodinu teorie přišel a řek že někdo nedorazil na jízdy tak kdo se cejtí tak at jde tak sem řikal že klidne pudu, rozjel sem se a řikal mi s tebou to nemá cenu takže si jed kam chceš tebe nemám co doučovat jen mi sem tam řikal o nějakejch značkách....podobně sem dělal řidičák na motorku, taky mi po první jízdě řek že ok a pak už sem jen jezdil kam se mi chtělo..... neřikám tomu talent neb nic jako talent neexistuje jinak by talent měl každej kdo udrží moč......
samozřejmě na zabití stačí skoro cokolic, ale když se někdo snaží jet rychle s něčim co na to neni stavěný tak je zle a dopadá to špatně, v silnym autě předjedu auto předemnou za 3-4s vč. vyjetí zajetí..... předjíždět ve favoritu tak to je na 10-15s. klidně a prostě frajer co si myslí že mu ve favoritu patří silnice a nemá odhad na to může doplatit ....

12.08.2009, 09:36 |
hifim@ni@k | Upraveno: 2009-08-12 09:40:54
I kdybych dělal autoškolu v 1000, tak to neznamená, že po 20 letech koupím 1000. Myslím, že všem tady jde o to stejné. Freerider to napsal. Nikdo nic nebude mít proti tomu pokud se to auto rozdělá, udělá se plechařina, dají lepší nápravy, brzdy atd. atd. Ale pokud napsal, že povinné ručení na 3.0 je drahé, tak je jasné, že nic takového se konat nebude. Vůbec nikdo se mu zde také nezmínil, kolik takový pořádně poladěný škodovácký motor žere. Vsadím se , že např. nějaký 1.6 16V made in japan na tom bude při stejném výkonu podstatně lépe tzn. že Pov. ručení tak bude to poslední, co ho bude trápit. Znám spoustu podobně smýšlejích lidí, kteří kvůli tomu mají HTP protože 2.0 by je sežral ( nedej bože 3.0 ). Mám na ně téměř alergii, protože i když jim ukáži že mám dloudobou spotřebu ( 3.0 ) jako oni s HTP tak si dál vedou tu svou a řeknou, ale já mám nízké Pov.ručení. Tím chci řící jen to, že ten kdo takto myslí, nikdy nepostaví auto jako např. Tuner 2 ( protože si pořídí HTP ), nebo spáchá to nahoře, dle hesla za málo peněz hodně muziky. Nemyslím to špatně, jen konstatuji fakta.

12.08.2009, 14:13 |
vypuk Já to nemyslel tak, že v čem sem dělal autoškolu, v tom budu jezdit do smrti, aspoň tak to u hifimaniaka vyznělo(kdyžtak pardon). Ale jenom jsem chtěl narazit na "fakt", že v těchhle škodovkách dělala většina lidí autoškolu. Vím, že nutně všude nejsou auta značky Škoda, ale většinou to tak je. Neukamenovat, prosííím :)))
Já jezdil autoškolu s žigulem, P V3S a Zetor 5511 :-))
hifim@ni@k : jj pravda..... to s tou mánií HTP a naprostý demenci čechů který si to koupěj fakt nechápu, kdyby to fakt žralo málo tak pro mě za mě ale z dosti stran mám okouklou spotřebu která se v praze pohybuje bezproblému kolem 10L a to ještě s tim že to auto stejně nejede a to i tak že se s tim sotva porušej nějaký předpisy :).... to že ti pak řeknou povinný ručení to je fajn protože nic jinýho jim nezbyde, ty máš auto, máš motor, máš spotřebu bezmála jak oni pokud ne stejnou akorát místo 3tis platíš 6 ročně (ilustrace) a tohle ti budou mlátit o hlavu....
taky to je trochu zapříčiněno tim že čecháček prostě je zpravidla vůl, nemá rozhled o cenách jinejch aut a myslí si opravdu že škodovka je to nejlepší co si jako vlastenec může koupit, na billboardu uvidí parádní fábii na hlínách a cenu 299 999,- tak si řekne "mámo koupíme si tu fábii" a hurá do salonu..... zjistí že všechno ze za příplatek, bez daně, pouze při využití leasingu apod..... nakonec odjíždí z fábií za 300 nemá tam rádio, má jí na plechách nemá ani nalakovaný nárazníky a má vepředu 2 el. okna a pod kapotou HTP :) pecka opravdu.....
když vezmu že za 1,4 16V 100hp fabie v kombajnu s klimačkou, radiem, palubákem a pár hovadinkama ve jsme ve firmě vyplázli 460tis tak z toho je mi opravdu na blití neb to auto je totálně na hovno, nic to nevydrží, žere to a hlavně mě z toho neustále bolej záda..... super kauf za 460
svatá pravda nismo:-)
co jsem tak koukal tak auto v 3.0 a 300koni ma spotrebu stejnou né i nizsi jak nejaká 1.6apod(nemluvim o HTP ale vseobecne) a kdyz nekdo jede s tezkou nohou,tak to zere jak krava.Zatim co s 300konovim 3.0 to jede stejne s lehkou nohou a spotrebou mensí par litru jak 1.6:D.Jinak kdo koupi fabii je bud magor nebo totalní curak!!!!!!!!HTP FOREVER:D:D:D:D:D:D:D
no fuj co jsem to napsal za ty poslední slova:D

12.08.2009, 19:01 |
gizmi Nismo.Power: mam radost ze alespon nekdo ma podobne nazory jako ja :) Ikdyz priznam se bez muceni autoskolu jsem delal ve facku na LPG (nejlevnejsi cena diky LPG a diky tomu ze to bylo v takove plecce) a prvni auto 120 a druhe prave fucker (po mamce 30t nalitano a garazovana strikacka) ... take jsem mlel cosi ze nekoupim nic jineho, protoze pojistka a dneska vim jak jsem byl tupej :o) Jak jsi napsal, me taky Tunerovo skodna nevadi, je v dobrem stavu (ale o jeho rozumu ze do ni narval tolik uz pochybuji..coz je jina vec).. navic tu padlo ze mu "jede"..no to bych chtel videt auto za ty same penize co jsou v te skodne VS skodna.. :o)
HTP je ulet mnooo..ale nerikejte ze to nejede, protoze kdyz to clovek toci, tak to lenoch rozhodne neni (mamka ma ibizu s timto motorem - ji to staci) a ja lital s HTP jako sluzebakem (navic jeste v kombajnu) a rozhodne to semnou nebyla brzda provozu ;)

12.08.2009, 20:13 |
xid | Upraveno: 2009-08-12 20:13:24
gizmi: Kamoš měl fabku HTP (tu slabší i když ten rozdil neni asi ani znatelnej) a já měl tehdá karbecový fávo a kdykoliv se mi zachtělo koukal na moje brzdové světla. Je fakt ze kolem 100km/hod se to zacalo obracet a začal být rychlejší ale na rozjezd se vůbec nechytal - takže HTP opravdu nejede
gizmi: myslím, že na tohle téma jste s Tunerem#2 dobatovali jinde. Buď máš krátkou paměť nebo jsi tak tupej?
luda551 : tak rozdíl tam je ten ze ten vetsi objem kdyz ho pozenes tak si rekne vic, ale kdyz pojedes ty s nim rychlejc to znamená tak aby se tě třeba ta 1,6 držela což znamená že se tak nějak povlečeš a málo plynem tak ta 1,6 si klidně řekne víc a o tom to je :)
Gizmi : HTP nejede nikdy a nikde..... když to točíš tak jediný co se děje že to zní přesně jako když jedeš ve starym watrburgu z čehož mám pokaždý výtlem když v tom jedu neb ten zvuk je uplně dokonalej :)
Lefi: Ja v žádném případě nemoralizuju, jen konstatuju. Budeš se asi divit, ale v obci fakt 50 dodržuju - asi proto, že papíry potřebuju k práci - asi v obcích měřej víc. :o)Mimo obec je to občas lehce přes limit a na dálnici je to taky občas přes limit a neříkám, že jezdím 50/90/130, ale zatím jsem -2 body - 107 km/h na 90. Jenže mě spíš jde o to, že je sakra rozdíl jet např. 180+ v autě, které je na to stavěné od výrobce (pokud je v dobrém stavu) a v autě, kde to řidič zkouší, co to dá bez ohledu na to jestli je to na hraně nebo už za ní.
Autoškolu jsem dělal na Simsonovi, MZ 150, Škoda 125L (závěrečné jízdy Opel Astra), IFA a Zetor 5511 (nic jiného se snad ani nepoužívalo) :o))))
Jo a s 3,0 V6 mám dlouhodobou 9,3, s 2,5 automat 8,7 a s 3,2 automat 9,6. Auta mám pro radost, protože mě zatím baví, a přesně tohle mi říkají známí, proč máš takový objemný motory, vždyť to žere a je na to drahá pojistka. Njn celkový objem motorů v mý garáži je 8,7 litru, dohromady 18 válců a 603 PS :o))))))))tzn. objemově 6 fábií Htp :o))). 6 Fábií Htp ve výbavě aspoň se blížící jedné z Omeg je cca 3 mil Kč, takže já jsem vlastně milionář :o))))))))))))))))))
freerider :D
tak kolikpak mám momentálně doma :)
3xcadillac , 1x supra ,1x240SX .... civic v nafte nebudu snad ani pocitat neb ty 4válce a 100hp by to stejně nevytrhlo :)
to máme 19,2L v 5ti autech a 1300hp a 34 válců :) ale je to nefér neb ty STS tam dělaj 13,8L 915hp a 24válců :)