
Navštíveno 5998x

nic zásadního spíš jen panelová diskuze ;-)
mám ted u 7MGTE takovej problémek , v půlce boostu se vyplivne motor, dělá to jen v tahu když překročim cirka 0,25b (tlačim cca k 0,5).... při rychlym sešlápnutí se přes to dokáže na moment dostat pak to samý..... fuel cut by tam měl bejt někde kolem 0,9-1b takže to snad nehrozí......
na co by jste vsadily...
MAF ka se mi nezdá to by to auto celkově jelo špatně asi, sázel bych spíš na tu palivovou pumpu neb při špatný mafce by se to asi nekrouhlo takhle moc a nerozsvítil by se check engine což tady hned po škubu udělá ale hned tak do sekundy motor zase jedo ok když ho nedržim a check engine zhasne tudíž spíš tam nejde benzín že ano ?
mafku doma náhradní nemám , wallbro naštěstí jo ale jen mě tak zajímaj názory co by jste tipnuly vy neb vyměnit pumpu je sakra práce neb se musí shodit nádrž :) max ještě může bejt zacpanej palivák ale ten ani nemám ted páru kde tam je schovanej :)
kdyby MAFka tak má někdo nějakej lepší fígl na čištění než že bych to dělal odmašťovačem na brzdy ? :)
sepni cerpadlo a zmer prutok
podobneuj problem mel tusim Ultima z DF, na supre.
Nepamatuju se ale snad to byly nejak prehazeny podtlakovy hadicky :O)
.mycTD : ono tady sepnout čerpadlo to se ti řekne ale jak jsi to napsal tak jsi mě přived na další myšlenku a to že tam je relátko na palivovou pumpu a ona má dva módy a to bud hodně nebo málo takže tam by taky mohla bejt chybka :)
H-Honza : to nepředpokládám, normál jsem ještě nedávno jel plnej boost uplně vklidu a hadičky jsem dělal sám a půlku jsem jich stejnak vyházel :)
pár minut instalace tlakoměru na přívod benzínu do railu, krátký výlet a víš hned co se děje, ne....
jasan, zatim mě zajímal jen teoretickej pokec, ono to walbro tam stejně chci dát tak i tak neb tam je ted origo ale i ta by měla stačit do nějakejch 0,7b vpohodě aniž bych si propálil písty z nedostatku paliva :)
tak všechno vedle asi :) vidim to na turbo za těch 5k po repasi motoru tak nějak heblo takže má vůle tudíž vidim jasnej scénář že při určitejch otáčkách jebne o stěnu a zastaví se tudíž se udělá vzuchová díra a auto nezapálí :)

02.08.2009, 17:59 |
petis Nismo: codíra nekde za turběm na hadici. Brácha měl stejnej problem u S4 2,2 turbo. příznaky se mi zdaj podobný. Povyměnoval ulne vše co by to mohlo dělat, ale pořád stejný, nakonec to byla díra na vlnitej hadici u IC. normálně díra nebyla vydět ale jak se to dostalo do tlaku tak to začlo škubat:-)

03.08.2009, 16:08 |
Nismo.Power | Upraveno: 2009-08-03 16:12:38
je to starý takže tam bude jen ta MAFka, ale ted si mě teda zmát takže juknu manuál a zjistim co tam všechno je, ..... ono házení auta do nouzáku na to je přeci jen MAP expert ale tady to bude asi čistě jen MAF a tlak v potrubí to bere jen pro budík a pro jednotku jako informativní
EDIT : tak ne, po cestě za turbem žádnž čidlo co by kecalo do jednotky nějaký volty, ..... takže klasika MAF a poloha klapky víc věcí to nesleduje to auto :)
No jestli je to stary, tak bych se priklanel k tomu MAPu. Cidlo teploty nasavanyho vzduchu + MAP.
Nebo to ma vahu vzduchu?

03.08.2009, 16:22 |
Nismo.Power | Upraveno: 2009-08-03 16:23:21
petis : díra mě taky napadla ale žádný syčení ani divný zvuky sem nepozoroval.....celkově sem koukal i podotahoval všechny svorky a vypadá to ok :)
Soudruzi v Nipponu to meli vymakany :o))
každopádně bude to kleklý turbo ;-)
tak byla to jedna dobře schovaná ruplá hadice, aspon jsem preventivně vyměnil turbo :)))