
Navštíveno 13377x

Tak já se teda taky pochlubim. Přítelkyně nedávno prošla neveselou životní situací, ale i přesto, byla v něčem pozitivní. Zdědila totiž BMW takže spokojenost. Nikdo o autě pořádně nic nevěděl a vylezl z toho tento dědeček. Majitelem byl děda a následně tatka a ted je to na nás. Jedná se o E 30 coupe, 1.8 karbec, bez katu. Papírově je to však s katem. Jinak by to děda nepřihlásil poté co si jej nechal dovézt z němec. V první chvíly sem si říkal že nic moc, ale umylo se a hned jiná. Jede upe neuvěřitelně. Po technický stránce je fakt v perfekt stavu. Až sem nechápal jen lehká koroze pod dveřmi na straně řidiče a levý předníí lem.
Hned jak se přivezl tak nastaly první úpravy. Nandal sem 16" kola a né moc pěkné sedačky sem schoval do potahů. Na kůži ted neni tak aspoň imitace. Ale kupodivu to se vzhledem interiéru udělalo dost. Na řadičku moc nekoukejte. Já ji tam nedával.
Další plánované upravy: Světla čočka(do tmava a s křížem, jak jinak.
Sport podvozek
Sport. výfuck
do budoucna nová kola, music, new lakování.

2

3

4

5

introš

7

jinak jen pro zajímavost, foceno mobilem :-).
a ted si predstav jak to jede s dospelym motorem :-)
hehe,no je to tak no...o))
jen skoda,ze je to de facto zaklad,jak motorem,tak vybavou...
jako kral :-D
jinak starej krasnej chromák, koukam misto otackomeru jeste hodiny, to sem moc nevidel. A neni to nak moc velka koza??taky sem mel třícu v kupé a takhle vysoko nebyla i když sem na ni dal taky 16ky..ale jinak krása koukej se k ní chovat slušně, tohle jsou srdeční zaležitosti :)))

jinak na lakování se vykašli pokud to nema nakej desnej lak protoze tahle doplphin metalic ma neco do sebe :)
tohle nebude delfín,měl jsem ho na 7er a byl o dost tmavší..
A co hezky poshánět vše originál co tam patří, dát si práci se sehnáním nerozdrbaných sedeaček, případně ty originální nechat znovu ušít, ty kola z trakaře strčit zpátky do sklepa a auto upravit do stavu prospektového originálu..... asi nezáživný co.... někdy normálně dostávám strach, že za pár let už ani člověk nepotká normální auto, jen samou vytuněnou škatuli bez ceny, bez originality... kam ta doba spěje..
hezkej chromak :o))
jinaj jako ostatni, jen s tim rozdilem ze tohle je absolutne obycejny auto, takze potkat ho ve stavu prospektovyho originalu by me asi vybec nezaujalo, stejne jako by me s nim nebavilo jezdit...
Ja s E30 318is zacinal, a byla to super karka... Takze k zabave nemusi byt nutne zravej 6ti valec.
Me by se takovy auto libilo nejak takhle

tak is je něco trochu jinýho než obyč 1.8.. na těch Alpinách zo vypadá hodně dobře..

30.07.2009, 17:54 |
BALI chce to 6válec:)))
jinak jsem zvědavej,co tam vymyslíš za muziku,když je mezi kufrem a interierem plechová stěna:)))
nechci to prznit nějakejma laminátama. to vůbec. timhle se si už prošel a už nikdy víc. Chtěl bych to do budoucna nějak takhle viz foto. jen decentka s tim že jediný plasty co na to možná půjdou tak Mtech I. a kolečka nějaký kultovky jako je BBS nebo ty Alpiny. Proč je to taková koza netušim. sedačky potrhaný nejsou jen se mi nelíbí barva a tak do budoucna přijdou nějaký kožený. K výbavě co dodat. je to social, ale vše se snad doladí. Nad V značkama už sem taky přemýšlel, ale to by mě asi fakt nebavilo. a jakmile tam dám sport podvozek tak už na veteránský nedosáhnu. Jinak je to druhé auto takže bůhví a jednou se možná pustim do nějakého projektu a přestavim to na min. 2.5. ale to je hudba budoucnosti.
Jo a co se týče hudby, tak v tom plechu za sedačkama je čtvercový plech do kterého když majzneš palicí tak je fuč. je to dělaný pro verze s loketkou vzadu. takže se to asi bude řešit bassreflexem do prostoru kabiny, ale to zde budu řešit až to bude aktuální. každopádně si chci na instalaci dát záležet, na SQ a EMMU nemám zkušenosti, ale pořádně to určo udělám.

to H.Honza. - o kolik to bylo snížený, nevim jestli jít do 60/60 nebo to fakt položit na 80.
to Kral007. - s dospělim motorem vim jak to jezdí. E30 cabro, 2,5 uprava AC Schnitzer, cca 200 kobyl. takže vim jaký to je a uzávám že mě mrzí že to neni aspon 2,0. Ale jak se říká: Darovanýmu koni na zuby nekoukej. :-)

30.07.2009, 18:55 |
BALI | Upraveno: 2009-07-30 18:56:05
60/60 je málo...chce to min. 80/80 B-)
ale je dobrý že tam je díra na skyvak:)
tak na tom obrázku co sem vložil je to přibližně kolik snížení?? dokážete to někdo odhadnout??
60/60

jinak pokud bys chtel
original plastovej M-tech II tak mam k dispozici zadni naraznik pro siroky vyfuk, oba dva prahy a komplet vsechny boky
no a krasny 15" kola BBS 7,5*15 predek a 9*15 zadek
trosku limecek :-)

hodit na to alpiny,lak,snížit co to dá a nevotravuj:-)
ze bych taky hodil foto :-)
budu muset zitra nafotit :-)
klído sem fotky hodte budu jen rád.
týýýýýýýýýýýýýýýýýý joooooooooooooooooo, já se zamiloval, nádherný BBS a bílé kabro. jůůůůůůůůů.
Těch 60/60 je good. tak akorát. líbí se mi to. co máš za značku podvozku??
H&R komplet pevnej - tlumice +pruziny , ted je to tedy 60/40 ale mam i HR -60mm dozadu :-)
muj facelift :-)


31.07.2009, 06:59 |
bawor Celkem pěknej kousek trochu to doladil a bude to krasavec s tím interiérem a co třeba sehnat předek anatomy a zadak s opěrkama a loketkou v IS kostce a bude to taky luxus.

31.07.2009, 09:53 |
clown jee, hele pracovni auto reznika z Dobrichovic :o)
pekny auto, sel bych taky po originalnim designu jako radek :o)
jj kostka se mi taky líbí. no něco se musí vymyslet.
to Kral007: jak seš spokojenej se světly.já pořád nevim, příjde mi to jako moc nové na tak staré auto. PRoto sem řek že asi radši ty origo HELLY a začernit+dálka kříž. tak nevim.A na fotkách kabra je to snížené teda 60/40.
A ty Mtech2 na chroma nedám. hlavně zadek. jo takhle Mtech 1. to by šlo.

31.07.2009, 11:48 |
BALI kral007:já jak debil sháněl MT2 parts a on nic neřekne...
jinak moje kabro... snížení nevim,jsou to koni pružiny z okruhovýho podvozku... loni jsem měl 60/40 od HR-teď je ten podvozek na kamarádovo coupe a když stojíme vedle sebe,tak mam předek , tak o 3 a zadek o 4cm níž

Bali. tvou káru tiše závidím. Škoda že děda neměl lpší vkus a nechtěl honit vodu v kabru. :-)
ty svetla jsou original dobovy jen individuelne predelany :-)
bali: no ja to nabizel teprve nedavno nekomu na e30.cz, kdybych postrehl ze schanis asi bych Ti to nechal :-)
jinak M-tech II jde i na chroma jen je vzadu trochu fuka :-)
no a na kolik taková sranda jako je MT 2 a ty BBS vyjdou hm??
no rekl bych jako cela ta tvoje trica,mozna vic..DD
no taky bych řek že ještě víc. co nějaký nápady na úpravy motoru. napadá tady nějakého machra co by se s tim dalo udělat?? dá se nějak poladit karbec??
To Pavel 528: ty opravuješ zesíky a tak vid?? jestli se nepletu. říkal mi o tobě Lůďa. můžu na tebe ICQ?
Sériovka, ktorá nezaujme :o) Kde sú doby keď som staval 327i z Ety...
jenže bych ho chtěl nějak zvíraznit a mám obavy že s touhle barvou moc nezaujme. přemyýšlel sem o bílé v kombinaci třeba s černejma BBS, nebo tak něco. folie. tak nevim
Satanda :jj veškere kontakty mam pod nickem

01.08.2009, 23:14 |
Stofi Satanda: jestli to nechces dat do origo stavu (o cemz uprimne pochybuju), tak se na to vykasli a setri si penize na jiny auto. Vetsina lidi co znam, vcetne me, postupovala uplne stejne, az skoncila u toho, ze si koupila auto ktery jede a da se ridit.
Nacpat na dychavicnej ctyrvalec vetsi kola, poslat to k zemi pouze pruzinama nebo lacinym podvozkem kteremu je zcela cizi slovo progrese je jeden velkej nesmysl. Utopis v tom mraky penez s naprosto nulovym efektem - nech si poradit.
trošku sem si pohrál ve VT. zatim bych si to představoval takhle nějak. zatim. :-). nejdříve původní.

aa VT

to Stofi: tvůj názor respektuji a souhlasím s tim. ale tohle se prodat nemůže. kůli přítelkyni a proto že je to dědictví. asi tak a to že se s tim něco bude dělat je jen splnění snu jejího otce. Asi tak.
ale v nejbližší době to vypadá jen na toto. :-)

no tomuhle řikám krása :)
no kolik to může bej snížení viz poslední foto. 16"kola 45 profil gumy.
nebo tak??

to jen že sem se nudil. tak nepruď:-)))))))
určitě je vařit nebudu.