
Navštíveno 6866x

presouvam baterku do kufru a resim prurez noveho kabelu.
auto bude 'v zakladu', takze jde vicemene jen o starter. da se nejak vycislit, jaky tam mam cekat odber? pripadne jake ztraty mi jeste nepropali izolaci?
predpokladam, ze nejake decentni ohrati pri startovani by nemuselo nicemu vadit.
no v prvním okamžiku tam je proud řádově stovky ampér a počítá se 2-3A/mm2 průřezu ale ještě jsem neviděl, že by někdo v autě tahal takový ingot :-) Samotné startování bych počítal 100A+ takže tak nějak rozumně :-/
což odběr on tam může bejt i příjem vid :) odběr při startu bych asi neřešil to můžeš mít plus mínus autobus 400A ale je to nárazově to než si kabel uvědomí že tam něco teče tak máš nastartováno :)
ale z altíku ti tam může přifrčet klidně 100A taky :)


27.07.2009, 20:21 |
Nismo.Power | Upraveno: 2009-07-27 20:24:06
tabulka jen tak pro info at víš na čem jsi při dělce cca 4-5m ...... 35-50qmm nic nezkazí proč šetřit že ano, lepší než vyhořelá elektrika v autě nebo celý auto vid :)
v origo autě počítej že ke startéru ti vede cca 20qmm na dýlce kolem 1metru :)
Taky budu tahat a dám pro klid 50ku...a to bude cca 3m
tak tak, radši mít klídek takže bych to natáhnul 35kou to bude tak přiměřený.... 50 potřeba nebude ale nic nezkazí :)
možná by někdo mohl napsat co mají tažené BMW, když mají baterku v kufru.
Na nějakých 130A při délce 3m ti bude stačit 35qmm. Dej 50qmm a máš to na jistotu.
Co jsem videl v BMW 2.5 tak to neni urcite vetsi nez 35mm2
takze nakonec jsme dali 35qmm + 200A pojistku a zatim to drzi:-)

30.07.2009, 15:25 |
unregistered | Upraveno: 2009-07-30 15:27:32
Mno v BMW s baterií vzadu je to řešeno cca 35-40qmm ke startéru a samostatný kabel cca 10qmm na ostatní elektriku v autě... BMW E38 740i, 100Ah standartní aku, 1800W startér, altík 140A...
.mycTD: BTW tys dal pojistku na startér?
jasne, bo vazila min, nez hasicak.