
Navštíveno 20270x

Tak podvozek a motor je hotový, tak jsem si pohrál s budíkama ve štítu :-D
Tady nějaká ta předloha

Tady v průběhu...

a tady finále

nejak nechapu:o) skodovk a Fko:o)

10.07.2009, 16:13 |
Tuner#2 | Upraveno: 2009-07-10 16:14:35
S tím Ferrari si dělám srandu, byl to jen námět. Doba kdy bych si na auto lepil koníky mě úplně minula a ani nepříjde. Chtěl jsem jen oživit přístrojový štít a zatím se mě to líbí. Když přestane, půjde zpět černý, otáčkoměrů je dost :-)
ještě ti tam chybí ta kontrolka RACE

10.07.2009, 16:15 |
Djturtle | Upraveno: 2009-07-10 16:16:37
Mě by spíš zajímalo, kam se poděla díra pro rychloměr a vůbec celej ten rychloměr??? Aaa, už to vidím, ty máš celej novej štít..
ja bych udelal kombinaci karbon a grafit:o)grafit budiky a karbon okolo:o)
Djturtle: JJ štít je z Al výpalek od kamaráda. Rychloměr nahradil potřebnější budík.
wow a podle čeho jezdíš? V obci podle voka??? Nebo tam máš přídavnej?
Djturtle: V obci na trojku 2600otáček, z kopce na čtyřku 2000otáček. To mě stačí, poznám to i uchem dle otáček motoru. Pro kontrolu je v autě i digitál, protožé sériový tacho hrozně proměřuje.
jak sibalsky presunul cerveny pole otacek o 1tis vys :o)))
Ale jinak jako vzdy, provedeni parada! ;o)
Lukasino: NJ už mě nebavilo pořád jezdit v červeném poli... Přece jen mezi asi 237° co má 105tka a 265°je trochu rozdíl :-)
chtěl si to oživit a povedlo se, za mě dobrý!

10.07.2009, 17:14 |
mourl za mě taky, moc se mi to líbí :-)
za mě jako za italofila fajn, ale když žlutý, tak všechno, takhle mi to přijde jak pěst na oko...
Pěkná práce, jen mě tam chybí a teploměr oleje, rychloměr s magickou 360 a přebívá ten palivoměr :-))))))))))))))

10.07.2009, 19:34 |
Kesam Ty si hračička :-) dobrý ale.
hezký ale chtělo by to všechno žlutý :)
krok správným směrem ale to je u tebe vždy :o)
Mě se to líbí,potom nahoď foto až budou v autě....
Pěkný, ale taky bych to dal asi všechno žluté ;-)
Díky.
Všechny žluté nebudou, pak by zanikl smysl předlohy a mě se to takhle líbí. Otáčkoměr výrazný, ostatní decentní.
supr práce a naprostej souhlas, pak by to strašně zaniklo. Max. bych ještě dal ostatní ručičky žlutý - zkusil jsem takovou rychlovku. Sám ani nevím, jakej z toho mám dojem :-), ale je to takový oživení.


11.07.2009, 13:20 |
m-t-s ne prave cervenyyyy jako to ma to ferrari ty rucicky
Ručičky ani žlutý, ani červený. Obojí se mě nelíbí.
Jinak už je v autě...

2

3 a zatím se mě to moc líbí.

paráda, vypadá to moc dobře

11.07.2009, 20:06 |
zipp thumb up ;-)

11.07.2009, 20:07 |
Mááša hodně povedený!
hezký to máš :D Zdá se mi to nebo to máš rychloměr z kola vedle těch vypínačů ?

11.07.2009, 21:16 |
Rudi Marwin: tak ono to o moc rychlejc jak kolo nejede a s bezpečnostní je to taky vyrovnaný :-))
Rudi: takže i motorky jedou jako kolo? :-))
MARWiN: JJ viz. 10.07.2009, 16:29
Rudi: Zas další ovečka ve stádu co věří všemu co napíšou ve Světě motorů... Jinak na silnici něco přes 194km/h na brzdě přes 206km/h
[ Link ] Mě to stačí, dokonce uvažuju, že příští převodovka bude s kratším SP.
ještě ti chybí tlačítka na volantu :o))))
nelíbí, buď všechny žlutý nebo nic
jeden zlutej staci

Všechny žlutý opravdu ne... to tam raději dám zpět ten černý až mě to omrzí.
Tak po svezení mě rozčilovalo lesklé sklíčko co házelo prasátka (zkusil jsem ho dát jen na ten otáčkoměr). Tak jsem tam včera vrazil zpět matné (sice se zhoršila čitelnost, ale nijak dramaticky) a naíc jsem zabarvil šroubky co drží terčík na žluto. Takhle už to nechám, dost bolo budíků, už mě to nebaví pořád rozpojovat :-)

No nevim, já škodovky nerad, ale taky radši všechny žlutý.
za mě super, akorát dvě drobný výhrady - řešil bych zapuštění kontrolek tak jako u originálu a chybí mi tam výrazná kontrolka při dosažení max otáček motoru (určitě víš co myslim)

28.07.2009, 19:09 |
Bucci jako oživení dobrý... ale když to porovnám s původníma budíkama....
tak nahoře (jako na 12 hodinách) máš 4 tisíce ot.
na novejch máš na stejnym místě skoro 6 tisíc ot.
takže nějak jaksi nevim kolik otáček kde máš... nesedí to....

28.07.2009, 19:14 |
mourl Buči, on má pootočený celý budík,jestli sis nevšiml, takže mu otáčky sedí :-) samo v rámci přesnosti měření a kvality budíku :-)
Už jsem to komentoval, mě se to líbí.Kdyby to bylo všechno žlutý,tak by to vypadalo jak u kolotočářů.Chlapi to jelo tak před 4-6ti lety :-) nebo u škodovkáře :-)) sranda...

28.07.2009, 23:11 |
Tuner#2 | Upraveno: 2009-07-28 23:13:44
Šlaušek: Zapuštění se na laseru dělá blbě a schánět někoho s frézou či CNC by to výrazně prodražilo, takhle jsem to měl za děkuji. Kontrolku jsem chtěl kdysi, teď už mě to přešlo. Řadím dle tahu motoru a zvuku a otáčkoměr sleduju zřídka kdy a navíc je teď ručička pěkně na očích v horní polovině a přesně vidím, kde je 6000 a za tu hranici chodím málokdy. Dá se občasně k těm 6400 a to je pořád přesně v zorném poli. To byl i důvod natočení budíku.
Bucci: Budík je udělaný scanováním původního, takže to sedí na 100% stejně, jen je prostě pootočený, aby byla ručička kolmo dolů na 0 (více se mě to líbí) a navíc pak při max. otáčkách je jasně vidět v horní části v zorném poli řidiče.
mourl: Přesně tak, všechny rozhodně ne.
ad kontrolky, stacilo pouzit kontrolky z erka napr. (neco jako
[ Link ] ) a symboly nalepit na stit.

29.07.2009, 09:24 |
Lefi Jako nápad tam nějaky je,ale vysledek nijaký...
Zakládat vlákno jen kvuli jedné žluté samolepce je hustý :))))))
Tim nechci nijak schazovat tvou práci,škodovku máš TOP,ale tohle je fakt blbost....založit tohle někdo ve stylu Škodovkář,tak je téma stejně blbé,jen jeho pruběh bude vypadat více zaporně,než v tvém případě.

29.07.2009, 09:37 |
Bucci jj už to vidim... hold v mym věku už ty brejle asi budu schánět :-)
u-geen: Taky jsem o tom přemýšlel, ale byla by to hrozná práce nalepit to na tu matnou fólii tak aby to drželo a navíc samotné kontrolky se mě moc nelíbí. Ono v autě to skoro zanikne tím jak je to zapuštěné a ve stínu, tak to ani není vidět, že je to napovrchu.
Lefi: To je věc názoru. Jsou tady témata o daleko větších blbostech z mého pohledu a ty moje 3 - 4 témata v této sekci za rok doufám nikoho neobtěžují a pokud ano, tak je to jen jeho problém.
Tak letos proběhla evoluce přístrojového štítu. Bylo třeba někam zakomponovat shift ligt, tlačítka na jeho ovládání + nový budík na teplotu oleje a vody. Byla to docela fuška, vychází to na milimetry do přístrojovky, ale je to tam :-D


21.07.2015, 12:02 |
mourl Kde pořád bereš ty nové štíty? :D Jinak budíky od LJ - super!
A pořád prázdná nádrž, to se moc nepovozíš.

21.07.2015, 13:21 |
Chris ten digi budik mas od toho chalana z HC co ma prifuknutu CRX ? :) Inak super
mourl: Stit je vlastni navrh, nakreslil to kamarad v krivkach a druhy kamarad vypalil na laseru. Ja to pak potahuju cernou matnou folii (byla pakarna vyrezat ty otvory hlavne na diody) a musel se navarit minidrzacek plosnaku na shift light.
mrazik: Uz jsem tam zvrhnul dvacku 100octanu, letos byla venku castecne i nadrz. Nejak moc jsem to rozebral a predelal, ale uz se blizi finale.
Chris: JJ od kluka z HC je jak budik, tak shift light ;)

21.07.2015, 23:18 |
Tuner#2 | Upraveno: 2015-07-21 23:18:55
Chris: tady je vidět co vše k tomu posílá. Ty čidla jsou od Bosche a ukazuje to fakt přesně. Z budíku jsem nadšený.
[ Link ]