Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Hydroštely

 o Navštíveno 15269x o
o 31.12.2008, 16:48 | KlidSD | Upraveno: 2008-12-31 16:51:26
Hojte lidi,jak moc vadí motoru,když mi odchází 2 hydroštely (ze 16) v motoru,ozývá se mi tam nechutné klapání,které jsem trochu snížil výměnou oleje...Jak to opravím a jak moc to škodí motoru???

foto k příspěvku  od KlidSD



o 31.12.2008, 16:58 | Kesam
To jsi koupil v takovémhle stavu jo???
o 31.12.2008, 16:59 | KlidSD
jj
o 31.12.2008, 17:04 | party_boy
Kámo, já se obávám, že do toho auta budeš cpát dost peněz, vylítaný auto po nějakym tuzérovi bych si v životě nekoupil. Ano, mohl se k tomu chovat slušně, ale vzhled tomu nenapovídá.
o 31.12.2008, 17:05 | KlidSD
mno naštěstí mám kámíka v servisu,co mi to opravuje grátis,jen platím díly....Pravda,že když jsem ho koupil,tak to byl šrot,teď už jezdí,jen mám pár much:-D:-(
o 31.12.2008, 17:07 | france
no nekdy je to usazenina ve zpetnem ventilu hydroštelu - akže muže zabrat i chemie - třeba čistič hydroštelu od LIQUI MOLY víc nejdeš na www.liquimoly.cz a když to nezabere pakk výmena
o 31.12.2008, 17:07 | H-Honza (M)
a vazne je takovej problem ty dva hydrostavy koupit a nechat je vymenit? Stoji 200,- kus... Pokud by se Ti to zdalo moc, znam dobrodruhy co je rozeberou, vycisti, a smontuji, nekdy se pricpe karbonem, a pak to pomuze a zase to chvili beha.
Ale vzhledem k cene novyho bych to vubec neresil.
o 31.12.2008, 17:09 | KlidSD
mno mě říkali 700stovek jedna a není jisté,že nejsou chycený i ostatní:-/
o 31.12.2008, 17:10 | tappaja
Mno vidis, ze mechanik nedela zadarmo...
o 31.12.2008, 18:11 | Aligátor
jj práci si nepočítá ale cena dílů o 100 % nahoru :-)
o 31.12.2008, 20:55 | fredh
a cvakaj jen za studena, nebo i když je už motor ohřátej?
o 01.01.2009, 11:34 | Squere
mě bylo na Swiftu doporučeno, abych to párkrát protočil do osmi tisíc. tak sem se projel trochu ostřejc asi dva kilometry :-) mno a přestalo to :-D ale na tohodle opla bych iti to moc neradil
o 01.01.2009, 11:42 | tappaja
I u Oplu to funguje, specialne u tech 16V...
o 01.01.2009, 11:42 | Creams
No hydroštely... tohle téma mě také zajímá, protože nikdo mi nikde nebyl schopny jak tuto záležitost vyřešit. Cvakaji mi taky - údajně se da nějak poopravit , ale to nevím jistě. A k ceně nových každy mluví jinak jeden litr, druhy pětset... Takže pokud by mi byl někdo zjistit cenu byl bych rád. Jedna se o auto Peugeot 306XSi - RFX (XU10J2)89Kw
o 01.01.2009, 12:35 | Kleneex
to zakladas vrakoviste ;-)
o 01.01.2009, 13:18 | tappaja
Asi bych se mel opravit, to vytaceni neopravi vybehany hydrostely, mozna vyzene nejakou vzduchovou bublinku. A spis to pomuze, kdyz je motor jetej porad jen ve meste, u toho opla se pridiraji ventily ve voditkach, takze obcas protahnout.

Jeste me napada, jakej olej tam lejes?
o 01.01.2009, 15:05 | KlidSD
10W-40 Benzin
o 01.01.2009, 15:49 | Nismo.Power
měl si tam málo oleje tudíž trádá ..... hydro si nasaje vzduch a z toho stavu už se nemusí nikdy dostat, sundat víko motoru, každej mechanik co něco umí tak ti řekne na ošahání který sou špatný a ty vyměníš, jinak hydro jako takový trvá cca 20 minut na volnoběh než se nasaje a samozřejmě musíš mít oleje tolik co má bejt........ točení do vysokejch to je až poslední výkřik do tmy zdali to pomůže, základ je dolejt olej a čekat a většinou co sem viděl tak do 10ti minut ticho :)
jinak jako honza, záleží na který auto ale opravdu nebejvaj drahý takže na tomhle bych rozhodně nešetřil
o 01.01.2009, 21:10 | KaCzaba
menil jsem je kdysi na TDI a vsechny staly 1200 asi.ceka me to na XR2jce tak uvidim cenu
o 02.01.2009, 09:23 | mrazik
Nismo nevim jak u opla, ale treba u Escorta spatny jen tak pomackanim nepoznas - na foru u nas se o tom vedou dlouhe diskuze. Takze vetsinou to konci tak, ze se meni vsechny, coz se stejne doporucuje.
Neni olej 10W-40 moc husty ? Ale jak pisu nahore, opel neznam.
o 02.01.2009, 14:08 | KlidSD
je hustej,ale kdyby tam byla 5,tak nikdo neví co by to udělalo s mazáním motoru a s hydroštelama....
o 02.01.2009, 14:35 | tappaja
No hustym olejem nic nezkazis, ba naopak, pokud jsou vybehany hydrostely, tak hustej olej je pomuze ztisit.
Nicmene olej viskozitou splnuje podminky, muzes zkusit alternativu
0W-30
ale rek bych, ze to bude jeste horsi.

Jo a koukni, jestli olej co tam je, splnuje normu ACEA A3/B3
o 02.01.2009, 14:41 | KlidSD
jj splňuje,mám k němu kartičku,kde je to vše napsaný(dokonce i číslo filtru):-D
o 03.01.2009, 22:33 | AUTOHIFICENTRUM Liberec
co vím,tak vadný hydroštel se pozná vůlí mezi vačkou a podložkou hydroštelu.Pokud je hydroštel OK,tak se mezi něj a vačku nedá vůbec nacpat měrka.....
Kdesi jsem to takto četl...
o 04.01.2009, 00:33 | tappaja
Noo, ja nevim, hydrostel maka jen kdyz bezi motor a je tlak oleje. Po vypnuti muze olej "odtect" Jeste me napadla jedna vec, u V8 SBC se nastavuje "preload" na tom hydrostelu, ale u toho opla netusim, jak jsou tam delany ty vahadla. Kdyz to nastaveny neni a je tam vule, muze to cvakat.
Jo a taky se mi stalo, u 1.6 filcky, ze mi po vymene remene zacaly cvakat, tak sem s tim nesouhlasil a na dilne to nejak pomackal, vyhnal vzduch a bylo to zas krasne tichy.
o 04.01.2009, 00:53 | Phitypaldy
Ja jsem koupil v obi jakousi sracku proti kourivosti a spotrebe oleje a je klid. Ma to konzistenci jako med a stoji to 200,- kč
Nikdy jsem temhle srackam neveril, ale vazne mi po tom hydrostely prestaly cvakat.

foto k příspěvku  od Phitypaldy

o 05.01.2009, 09:36 | blázen
moje funkční řešení na opravu hydroštelů:
vyzkoušeno a spokojenost nejvyšší míry..
demontovat staré hydroštely a zahodit nejlíp do popelnice, koupit nové hydroštely nejlíp originál,ty laciné náhrady moc nevydrží,takže pokud si chcete auto nechat,budou vás později asi zase trápit.
instalovat nové a nastartovat a zachvíli je klepání pryč..možná bych vyměnil ještě olej za novej, at jde co nejvíc bordelu z motoru pryč..
nefunkční hydroštel je ten,který tlak oleje neudrží v pevném stavu..taky to může být přicpaný hydroštel. Vyměnil bych všecky, protože výměna dvou kousků přinese většinou zanedlouho nadávky a znovuotevření vrchu motoru..
naposledy sem jich kupoval 24ks origo mitsu..
toto je můj názor.. jediný zaručeně funkční..nějaké čištění a bastlení... je pomoc ale jen nachvíli..pokud vůbec..
o 05.01.2009, 11:35 | filip146
stejně jako Blázen-uděláš dva a 2.000 kilometrů ti začne jinej. a to je zbytečná práce.myslím že stejně bezpečně nepoznáš který to je. na ochcávce jsem taky měnil komplet taky origo.
o 05.01.2009, 13:50 | Briann
10W-60
o 05.01.2009, 15:50 | Only_One
to phytipaldy.. to se nedivim že přestaly.. po tomhle by mě doma přestala tect i voda z kohoutku ty voe :D :-D
o 05.01.2009, 17:49 | Phitypaldy
Only_One :-D jsem psal, ze temhle srackam neverim, ale uz 11tis km se neozval ani jeden hydrostel. Ale na jaro je stejne udelam s rozvodama.

blazen: co mas za micinu? V6 2.5L ? Na kolik te vyslo vsech 24? Mam zraloka a taky budu potrebovat 24 kousku.
o 05.01.2009, 20:30 | blázen
mám žraloka taky.. vyšlo mě to na 11 tis z jpn u nás za ně dáš tak 16-17 tis..pokud seženeš part number mohlo by to jít ještě levněji,než jsem to měl já.. u galanta je to nevyhnutelné vyměnit..ted mi s 200tis km přede jak kotě. mám 2,5 V6 6A13
o 05.01.2009, 20:31 | blázen
olej 10w60 je k čemu ? co to má co dělat s hydrama
o 05.01.2009, 21:33 | tappaja
Je hustej, hoodne hustej, takze to utesni, pokud je to vule a ne nejaky vydreni. Ale zase hustej olej = vyssi spotreba, ale o kolik, to nevim.
o 05.01.2009, 21:44 | cr4sh3r
vyšší spotřeba a nižší výkon, v řádech pár procent (cca 3% se píše)
o 06.01.2009, 20:48 | blázen
10w60 ? netušil sem že z tohoto označení se dá vyčíst hustota.. a když už bys použil hustší olej,jak dlouho myslíš,že ti to pomůže u KO hydroštelu? Je to jako lepit terem vytřískaný silentblok.. pak se nedivím,že auto z ČR vypadá oproti těm co se daj koupit v zahraničí v tak žalostným stavu
o 07.01.2009, 08:38 | Vencaf
Je to tak jak píše blázen 05.01.2009, 09:36 , jestli si to auto chceš nechat tak vyměň všechny a máš klid, zase tolik peněz to není... Jinak ty srágory do oleje to většinou pomůžou ztišit,ale podle mě je to jen dočasný řešení když to chceš prodat aby to necvakalo... taky jde o to jestli opravdu cvaká hydro nebo je vylágrovanej motor po předchozím tuzerským majiteli...
o 07.01.2009, 14:50 | Briann
10W60 jsou top oleje, vpodstate ejdiny olej po kterym se nezadre ani Ital.Vlastnosti plne syntetiky,hustota mineralu da-li se to tak laicky rici. Zvalste u japoncu perfektni vec.
o 07.01.2009, 16:36 | blázen
mě to fakt už po TF přijde k smíchu...10w60 nezadře ani ital.. :-)))))))))))
polosyntetika jako nemůže být 10w60jo? :-)))))
můj japonec se 130st teploty oleje při boostu jezdil spolehlivě s 10w40 polosynt. tak mě zajímá proč ital zadře normální olej? CO je to za blbost. Když olej v alefě se zahřívá normálně a vynechtě kraviny o velkých vůlích a oleji selenia protože ,to už bych fakt na té židli své tělo asi neudržel...spíš bych se zaměřil na specifikace oleje a ne na to kolik W kolik.. které jsou jen doplnujícími údaji při výběru oleje
o 07.01.2009, 16:58 | Briann
Blazen:Asi toho nechame, proste do auta ktere mam rad bych nedal nic jineho, znatelne se utisi motor a je jedno co to je za motor. A k tem Italum, az uvidis nejakeho zadreneho pochopis 10W40 je pro benzinovyho,turbo Itala smrt v hodne pripadech a mimo jine jsi na to kapl s tema vulema...zkus si precist specifikace treba Alfy-romeo..hm?.-)
o 08.01.2009, 07:21 | blázen
už sem k těmto absurdním nesmyslům napsal svoje na TF tím bych to uzavřel
o 08.01.2009, 07:37 | jazzman
Co vím, tak by mělo obecně platit, že to první číslo u značení oleje čím je nižší, tím si olej udržuje vlastnosti jaké má mít v nižších teplotách. a čím to druhé je vyšší, tak olej neřídne ve vyšších teplotách. Takže teoreticky by měl být nejlepší 0w60. Ale oleje mají i spoustu jiných specifik.

U italů se to poměrně dost řeší, ale spíše kvalita jako taková a nikdo z fandů by si tam asi nenalil mogul, přes to, že by číselně seděl s manuálem. Co vím, tak je vesměs doporučována selenia a lejou tam i magnatec, M1 apod.
o 08.01.2009, 16:14 | Briann
blazen:to ze neco neznas,neznamena ze to neexistuje..
o 08.01.2009, 16:21 | blázen
briann:tak mi problém alfy zkus objasnit
o 09.01.2009, 06:05 | semysak
pokud vim tak cislo pred W je do jake teploty je olej cerpatelny a a za W viskozita pri urcite teplote myslim 100 nebo 130 st. celsia je na to tabulka

jinak pokud vim tak moje alfa 164 V6 turbo jezdi na 10w40 A3/B3 od noveho cca 240 tisic kilometru a nejak ji to nevadi, staci hlidat aby oleje bylo spravne, spis u horni rysky, taky je dulezita ta vykonova specifikace

pokud jde o selenii hodne alfaru rika ze jim to umrelo po selenii, asi zalezi na uhlu pohledu, a jakou tam nalili :-)
o 09.01.2009, 08:51 | jazzman
No ono jim to možná umřelo po selenii proto, že rozpustila usazené sračky z dřívějška. A "hodně alfařů".... Možná, že je to obecné dogma, ale neznám konkrétní případ.
o 09.01.2009, 17:47 | blázen
je to prostě jen kec nic víc.. souhlasím stím,co vypsal semysak a věřím,že to tak je,.. jediné proč motory umírají je nevyměněný olej,nebo špatné zacházení..alfa pojede spolehlivě na jakýkoliv olej vhodný pro daný motor..
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3202 sekund.