
Navštíveno 3981x

Zdravím. Mám malou prosbu, potřeboval bych poradit. Koupil jsem sportovní pružiny snížení 30/30 ale sedlo to víc než jsem čekal, potřeboval bych to trošku zvednout. Nevíte někdo čím to podložit nebo nějakou jinou radu?

31.12.2008, 10:15 |
Losky jj, gumy do závitů:)) Natočí se to do nich a vlastně ten závit se nesmáčkne a když to dáš na hever a nacpeš to tam, auto se zvedne. Bohužel foto nemám, ale tady máš kontakt na kluka, co to prodává a fotky má:)
icq: 227582436, nick romanis
RE: slimsterD
tys kupoval jen pružiny nebo komplet ?je to trošku mimo mísu ale chci se tě zeptat jestly si postřehnul nějakej rozdíl v jízdních vlastnostech protože co sem slyšel tak snížený pružiny ti kompletně oddělají podvozek a zhoršej jízdní vlastnosti.

31.12.2008, 10:35 |
Losky když máš tlumiče už tak za půlkou použitelnosti, odejdou ti mnohem dříve, ale těžko říct kdy. Třeba za 10 000km, třeba za 30 000 km
takže řešení je natočit tam ty gumy jo? No vim že to prodávaj v Olmu v Autofamu. A ta guma se nějak nevymáčkne jo? Ohledně toho.. mám tam jen pružiny.. tlumiče.. jako jízdní vlastnosti.. nenahejbá se to v zatáčkách.. je to tvrdý.... každopádně si myslim že je to lepší ( jako dát tam jen pružiny ) než sřezávat závity na sériovejch. Jinak sem spokojenej. Zatim je všechno oukej

31.12.2008, 11:24 |
Losky určo to líp sedí celkově, uvidíš. Kup ty gumy a myslím, že budeš spokojenej, jen si změř o kolik to chceš zvednout a šířku gumy kvůli tloušťce pružiny. Já si objednával ty gumy dvě a platil jsem s poštou asi 200 Kč, zkus se mu třeba ozvat. Ahoj. PS: závity raději neseřezávej, u sportovních ještě budiž, ale sériovky ne
rezat pruziny je blbost, at uz jakykoliv
pro snizene pruziny existuji zkracene tlumice
Jasné .. řezat pružiny.. to je blbost.. ještě sem čet že to nějakej jarda nahříval po tom sřezání aby tomu dal lepší tvar.. tim změní kompletně charakteristiku... Bere se to podle průměru pružiny a pak tlouštka gumy na to zvýšení ju? thx
no kdžy má pružina víc závěrnejch závitů (tj závitů,který seděj na sobě) tak o ty to seříznout jde..
Třeba moje eibachy maj v novým stavu 2.5 závitu,o který to jde říznout,aniž by se ovlivnila charaktertika pružiny a taky aby v nezatíženém stavu pružina vypadla z misky tlumiče-já je říznul o 1..
Na šáde se taky dělaj pružiny s XX závěrnejma závitama co jdou uřízout,aniž by jsi ovlivnil charakteristiku-v dobový literatuře se o tomhle zkracování seříznutím závěrnejch závitů často dočteš..
Většinou zkrácením seriový pružiny dosáhneš snížení a přitvrzení,jen je problém s dosednutím závitu do tlumiče-třeba fiat na tipo 2l dělal pružinu s 5 závitama,na coupe ale 4 závity..průměr drátu byl v obou případech stejnej-jen konec byl upraven aby to líp seldo do misky tlumiče..(mam doam pěknou sadu pružin a tlumičů coupe/tipo/bravo,tak porovnávám
Pružina funguje jako spirálovitá zkrutná tyč -větší délka drátu=měkčí a naopak..)

31.12.2008, 12:58 |
Kesam Mate si koupit co je na vaše auto přímo a komplet jak tlumiče tak pružiny v sadě a nemusíte řešit problémy ti sednul jenom předek ne:??

31.12.2008, 13:25 |
Losky tak třeba na to nemá, aby dával třeba 20tis za podvozek, tak chtěl dát pružiny, toť asi vše, ne?

31.12.2008, 13:30 |
Kesam Tak muže dát za 10 podle mě lepší než pružiny za 4 ja mam supersport za 10 a jsem spokojen až na kvalitu laku na tlumičích.

31.12.2008, 13:37 |
koren slimsterD: reklamace, nejaky polovicaty reseni je jen cesta do pekel
jinak ano,da se rezat, da se nahrivat, da se ledasco. ale pokud s tim chce clovek jezdit tak komplet podvozek je nej reseni. pravda, origo tlumice a snizeni do 20 taky asi proc ne
no mam sníženo -50/-45 na origo tlumičích a nepociťuju problém...
radši pružiny za 6-8 ,než pružiny za 4,který si dřepnou už na začátku,nebo po čase ježdění..komplet podvozek to samý...dám radši 25 a víc za komplet,než 10-12 za něco levnýho... stačí se jednou svýzt ostře po horší silnici a hned je poznat rozdíl...
to Kesam: clovece, ten tvuj prvni prispevek...
Priste si to napred cely procti, a pak pis.

31.12.2008, 14:08 |
Kesam skuutr: a co jako píše že mu to sedlo moc na předku.Má si koupit komplet a je to.Tady každej řeší řezani pružin to ti tam pak nesedne do misky nějaké nahřiváni a točeni to si každej kdo umí s autogenem těžko nakroutí když neví jak.

31.12.2008, 14:08 |
Kesam skuutr:Tak mu porad když víš.
RE : kral007
mno tak zásadní problém spočívá v tom že komplet podvozek by mě stál 25 000 což je víc než mě stálo auto a komplet snížený pružiny 4000 to je celkem zásadní rozdíl, proto mě to zajímalo ale možnost seříznutí závitů co sou na sobě mě celkem zaujala

31.12.2008, 15:17 |
Kesam 25 litru to už je lepší varianta ale co jsem koukal v časaku tak na astru,golf atd jde už komplet za 7ku.
řezat zavity je prostě na hovno prodej a kup si jiné.
Mno tak hlavně šlo o prachy.. tak to je no.. Já neřešim řezání pružin, problém je vyřešen.. a to tak že koupim gumový závity do pružin na předku a tim se to zvedne a všechno je OK. A je to asi tak jak psal praalien .. kdybych dal 25 za podvozek tak si za to koupim druhý auto no... ještě jednou sériový řezat nebudu pač tomu taky nevěřim..
jo k tomu předku. jako bylo napsaný že to sedne 30-30 snížení jako... a že vzadku to sedlo o tech 30 ale v předku to sedlo o víc jako tak.. né že sem něco řezal..blbě sem to asi napsal

31.12.2008, 16:48 |
Kesam Tak nemusíš kupovat za 25 jsou levnější a odejdou ti brzo tlumiče na kratších pružinach takže je to jedno z druhým. :-)

02.01.2009, 13:16 |
Losky Supersport???Nevím, všude lidi píšou jak jsou ok a taky že vržou atd. Větší kvalita je podle mě origo