
Navštíveno 4827x


30.11.2008, 18:37 |
Pluto Tak po delší odmlce jsem zpět s nějakou novinkou. Není toho moc, protože auto bylo u klempíře na úpravě předních podběhů (nešlo zatáčet do plnéhe rejdu kvůli podložkám). A teď už jde zatočit na doraz, je tam vůle 10mm a nemělo by to vadit ani při snížení o cca 70mm (kdyžtak se poupraví) :-)
Foto na wrc.dbdragteam.cz
[ Link ] 
Sakra, nechtelo by to nejaky delsi ramena spis, timhle uplne zmenis geometrii a jizdni vlastnosti

30.11.2008, 19:04 |
Pluto jo, nad ramenama jsem přemýšlel, ale nevím jaký. Bylo by to pro mě lepší řešení. Kdyby někdo poradil, byl bych vděčem :-)
no musel bys mit i delsi poloosy samoze, vzhledem k tomu, ze si v USA varej ramena jaky chtej, tak by to chtelo vzit stary rameno, zafixovat, riznout, prodlouzit a podle te sablony udelat delsi, jenze si ted uvedomuju, ze horejsek drzi tlumic, takze je to asi amatersky neresitelny nebo zkusit napsat, pohledat jak to resej rally "amateri"
něco podobnýho řeším na feldakitu...origo kitový ramena jsou nesehnatelný,tak nastavuju ramena,spíš vymýšlím nová trubková ramena,delší o cca 3cm (dle provedených měření a výpočtů jak to drhne /nedrhne s různejma kombinacema kol a podložek)..největší průblém vidím ve hornímuložení,který musí taky o 3 cm ven,aby zůstaly seriový odklony..proto uložení do unibalu a deska na ladění odklonu je řešení
co to probe v ty galerii ?? :)

30.11.2008, 20:24 |
xid Zatim se to rysuje zajimave, drzim palce at to vyjde tak jak ma.

30.11.2008, 21:20 |
Pluto JJ, ramena vyrobit a udělat tlumič unibalama s odklonama, to je řešení, ale ty poloosy nevím. Přesně, jak píše Honza, jen doplním, Feldy v Kitu měli přední ramena ještě vyhnaná o cca 2cm směrem dopředu. Kitové Feldy měli větší rozvor než série.
Madaros: To Probe jsme vrakovali, šlo přes střechu a takto jsme ho vezli na vrakoviště :-)
ja furt sakra spis cekam az sem das fotky až to konecne schodíš k zemi :)
prodlouzit poloosu neni problem - www.kardany.cz
s tim ramenem bych to udelal jak pise tappaja, nejaky pripravek na fixaci a prodlouzit nebo uplne v klidu vyrobit trubkovy ramena novy.
Mě se to nelíbí :-) Nic ve zlém.. Ale pokud na tem pracuješ převážně sám tak dobrá práce a jde ti to dobře. ;-)

01.12.2008, 00:00 |
Pluto perfekt: :-) K zemi to půjde jako poslední krok, až po laku :-)
H-Honza: asi to tak dpane, ale bude to řešení až po dokončení vnějšího vzhledu
Collin: JJ, beru názor, každému se líbí něco. Zatím dělám sám, jen ten klempíra dělal přední podběhy, je to opruz. není kam zaklepávat a ke všemu v tom místě jsou tři plechy přes sebe :-(
Velmi pekna pracicka, vyzera to super.
Cez vikend som bol pneuservise a stala tam akurat jedna zavodna Fabia. Pozeral som presne poloosi a ramena. Pohladal by som na tvojom mieste niekoho kto to takto ma urobene a vyrobil podla toho na mieru ramena a poloosi.
Viem, ze to znie jednoducho, ale bolo by to ako origos :-)
Inak drzim palce.

01.12.2008, 15:07 |
Kesam Dobrý pecka
Nechci aby se to tu na mě od všech sesypalo... :)) Práce fakt dobrá a když někdo takto staví sám auto tak prostě super.

03.12.2008, 20:45 |
Lukaash | Upraveno: 2008-12-03 20:49:22
poloosu bych prodlouzil podlozkou pod kloub na prevodovce ...
kloub nema zadne zamky, tak staci jen delsi srouby, popripade udelat presazenou podlozku, podobne, jako to mas ted pod kolama ;-)

03.12.2008, 22:07 |
Pluto Honza: JJ, tyto stránky znám, má dokonce stejnou WRC sadu jako já. Ty ramena jsem už taky zkoumal.
Collin: :-))
Lukaash: Taky dobrý nápad, ale jak jsem říkal, bude to aktuální až tak na jaře, až bude auto v kupě po stránce karosářské :-)

04.12.2008, 17:19 |
Lukaash | Upraveno: 2008-12-04 17:20:51
...sry double...
rozumim ... ja jen, ze se tu resi koncepce prodlouzeni :-)

04.12.2008, 21:41 |
Pluto Zase další kousek na Fabču:
Tentokrát sportovní víčko MATTIG, už jsem myslel, že ho neseženu.


07.12.2008, 23:10 |
Pluto | Upraveno: 2008-12-07 23:11:26
Zase jsem malinko popojel :-) foto na wrc.dbdragteam.cz
[ Link ] od záložky 8
