Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > bili kour z vyfuku

 o Navštíveno 5748x o
o 17.11.2008, 17:31 | thepyroman
jedna se o hyundai scoupe 1,5 T, pri koupi to take hulilo ale bylo ko turbo uplne vymlete ac bylo videt ze bylo nove, ale na pricinu jeho destrukce sem neprisel tak se motor rozebral hlava sla dolu nove gufera se dali krouzky jsou okm turbo se dalo zanovni dnes se to doskladalo natocilo a huli to furt olej se ztraci z vyfuku obcas ukapne a kdyz se to drzi pod plynem tak otacky jako vylitnou a najednou spadnou, cim to muze byt?? svicky jsou suche a od turba do sani zadnej olej nejde


o 17.11.2008, 17:47 | Komba
hned podle nadpisu jsem chtěl říct že to přisává vodu,ale po přečtení to tak asi nebude:)....jediný co mužu říct tak je někde blbá těsnost
o 17.11.2008, 17:50 | thepyroman
ale kde sani suche a na pistech to taky neni:( jsem z toho jelen:(((
o 17.11.2008, 17:59 | fredh
a nestálo to dlouho někde venku? Neskondenzovala voda ve výfuku? Jak dlouho si to nechal běžet?
o 17.11.2008, 18:03 | thepyroman
asi hodinu a z vyfuku ukapaval olej:(
o 17.11.2008, 18:17 | tappaja
Jestli nechcije olej pres hridelku rovnou do vejfuku, vypada to tak. Predpokladam, ze kour je spis modrej=olej.
o 17.11.2008, 18:48 | thepyroman
to turbo je ok pres hridelku by to jit nemelo je spis bilej ale tece z toho olej:(
o 17.11.2008, 19:55 | sotek
známýmu takhle čudila mazda než se ohřála. dělal GO hlavy a byly to nakonec stírací kruhy
o 17.11.2008, 19:58 | Nismo.Power
pokud ti ten kouř jde hodně a olej ještě z vejfuku hledej u turba a "nepředpokládej" že je zánovní....... guferka na něm sou svině ale oprava je levná ;-)
o 17.11.2008, 20:16 | thepyroman
krouzky jsou ok, turbo je urcite bylo sundane z auta a to bylo bez problemu pak montaz na moje a tohle asi vezmu celej motor a dam tam jinej nez se pidit cim toje jinej mam doma tak se uvidi
o 18.11.2008, 08:09 | Honza2.016v
kroužky jsou OK? víš to jistě? pupmpovej efekt kroužků,co maj vůli v pístech ve směru pohybu pístů, je svině...
o 18.11.2008, 10:00 | Nismo.Power
když to čtu znova tak spíš vidim závadu.....
výměna kroužků neni řešení , měřil si ovalitu vložky válce ? věř že s origo kroužkama to může bejt vyjetý do šišoida tudíž výměna kroužků bez honování válce a použití +0.25 kroužků vede k hooooršímu než s těma starejma kroužkama. . . .. . pokud si seš na tuti jistej že je turbo ok tak hledej tady :)
a taky jestli máš na kroužkách zámky alespon 45° od sebe
o 18.11.2008, 10:25 | Piskoteek | Upraveno: 2008-11-18 10:30:03
Na tipu 1,7d me to treba delalo kdyz jsem mel na rozvodech posunuty o zub.
Pred tim jsem mel ten samej problem.Hlava,tesneni pod hlavou,zmeřil jsem jak psal NISMO takže kruhy byly ok.nahodil a to same. Prošel jsem rozvody a nesedelo mi to o zoubek.Nastavil jak ma byt a ejhle tipo krasne naftove chrochtalo.
o 18.11.2008, 11:12 | Nismo.Power
když šoupneš o zub tak bud nejedeš vůbec nebo jeden jen ve větších otáčkách..... pokud vytočí a chcípne mu to tak to vypadá tak jako by nebyla komprese :)
o 18.11.2008, 12:41 | mikevr6
ja mel stejnej problem,na volnobeh kour z vyfuku,tesne po tom co se udelala hlava.Kazdej rikal jak nemam v haji kruhy atd a ze se to ted utesnilo ale chyba byla v hlave kde nalisovali spatnej typ voditek ventilu a ty hned roztrhly gufera.Takze po vymene za spravne uz vse ok.Voditka byly od firmy metteli a meli spatne cislo v katalogu.Ale nerikam ze u tebe to bude tim samym-bejt tebou bych to poradne projel a pak bych mrknul na svice jestli jsou od oleje.Pumpovej efekt poznas tak ze rozjed auto skopce,pust plyn at to jenom brzdi motor a po chvilce prudce pridej-pokud zahuli tak to saje pres kruhy.
o 18.11.2008, 13:18 | Thomas987
no mě jedno auto kouří černě, docela fest na volnoběh na sytič.......prej by tomu měly pomoct ventily a karbec seřídit?!jest tak?!
o 18.11.2008, 13:19 | KaCzaba
a neni treba vypalit zbytek oleje po predchozi zavade turba z vyfuku?kamosovi kleko turbo na 156tce JDT a po vymene turba za new to jeste radnou chvili hulilo.
o 18.11.2008, 14:12 | mikevr6
Kaczaba:no rikam pojezdit a uvidi-urcite je to mozny.
Thomas:mas to bohaty,serid ten karbec
o 18.11.2008, 15:16 | Thomas987
mikevr6: taky si myslíš že to je tohle jenom? tak to jsem rád, teda doufám že to bude jen v tomhle....ael asi jo, se mi starý svíčky uchcaly jak k.... 3 z nich odešly...
o 18.11.2008, 17:08 | thepyroman
svicky jsou suche zadne znamky oleje a huli to jak na volnobeh tak pri jizde to neni videt vubec nic:D
o 19.11.2008, 10:13 | Piskoteek
pak dej vedet cim to bylo teda když nedas druhej motor:)
o 19.11.2008, 10:40 | mikevr6
ja bych skusil jezdit,muze bejt jeste olejem nacuclej kat a tlumice vyfuku.Pokud jsou svice ok tak to neni podle mne motorem
o 19.11.2008, 12:04 | tappaja
A cim to teda je? Pise, ze se mu olej ztraci furt. Takze to protejka pres turbo do vejfuku zrejme.
o 20.11.2008, 08:24 | KaCzaba
to by musel byt kuwa unik oleje kdyz to sezere jen na volnobh.psal ze to vrcelo jen na miste..ale proc ne.
o 20.11.2008, 09:06 | tappaja
No takovej natlakovanej olej neni to samy, jako kdyz se ti nekde ukapava nebo ztraci pres guferka. A to zahuli jen pri nastartovani, jak teplej olej natece pres ty guferka do spalovaciho prostoru. Pak je klid.

Takze jestli to huli fest a porad, tak je bud vylagrovanej motor nebo zapeceny krouzky (to mi dela na V8, ktera nejezdi a ten mineralni olej zalepi krouzky a pak trva asi 14 dni jezdeni, nez se uvolnej.)

anebo to protejka nekde pres hridelku turba rovnou do vejfuku. Fakt nevim. Ale vzhledem k nezjistitelny historii si netroufam cokoliv 100% tvrdit.
o 21.12.2008, 23:31 | madaros
přeně tohle se dějě mě, ford probe (motor mazda 6 93-97 2.0 16V).. :( nastartuju a po chvilce se objeví takovej modrej dým,chvilku to čoudí a pak nic.. už mám doma sadu gufer tak doufám že to bude tim,protože když by se musely menit kroužky tak by bylo nejlepší udělat i výbrus jinak to by to asi bylo jěště horší..
o 22.12.2008, 00:59 | madaros
takhle to vypadá.. čoudí to jen chvilku po nastartování,nejdříve velkej hustej dým a pak se to postupně ztrácí..

[ Link ]
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.32 sekund.