
Navštíveno 16023x

JAký destičky ke kotoučům ATE power disc? chtěl sem ty sportovní od ATE ale oni je na Crxo nedelaji... nechapu kotouce delaji ale desky ne.. ?? mno kazdopadne co k nim? Ferodo DS? nebo neco jinyho? Help me pls
Dal bych tam obycejne desky od ATE,ty snad delaji,ne?Aspon ja to tak mam
jj, taky mam obyc ATE (na PWdiskach) a pdl me brzdi good...
tmx.806
hmhm to me fakt mrzí že to ATE nedělá v tý lepší verzi :o(( takže obič? není to škoda?
sem se na to mel vysr a koupit zimrmany a DS to je osvědčený... :´o(
škoda to není, on stejně ten rozdíl mezi disky ATE a ATE PwD není nějak extra markantní

19.09.2005, 10:56 |
LaFox a co je lepčí, ATE nebo BREMBO ?

19.09.2005, 10:56 |
LaFox a jakto že mi to sem jde psát ? :-)

16.09.2005, 08:42 |
noname |
editace ja moc dobrou skušenost s origo deskama k powerdisku nemám. Ty drážky mi hned zasrali a byli naprd. Tak jsem je vyměnil za origo Jurid a drážky se vyčistili. a brzdí to stejně.
Vojco

16.09.2005, 09:32 |
Daryl (A)
15/09/2005 02:07 noname (LaFOX) protoze vime kdo jses :o)
Pokud se na tvoje auto nedelaj ATE desky tak bych dal nejaky stredne tvrdy az tvrdy
ATE a Brembo - kotouce - stejne... nepoznal jsem na tom vubec zadnej rozdil... maximalne ze brembo ma lepsi a hezci spotrebak ke kotoucum
2 LaFox, Sasule: Brembo má tak 3x väčšiu výdrž. S obyčajným dízlom som Ate Powerdisk menil po max. 17 tisíc km, Brembo tam mám už 34 tisíc a furt to nie je ohlodané tak, aby sa to muselo meniť... je pravda, že po chvíli sa na kotúčoch objavili prasklinky, ale neovplyvňuje to brzdy a nerozpadne to :o) a navyše brzdia omnoho lepšie Brembá v kombu s Ferrodo došštičkami, než akékoľvek hyperpowerdisky od Ate a to som ich vyskúšal celkom dosť.
Only one: proč škoda, stejně ten jejich PWD je počítám uplně stejnej kotouč s vyfrézlou design drážkou, tak proč by byla škoda dát na normální kotouč normální desky.

04.08.2008, 11:55 |
jazzman | Upraveno: 2008-08-04 11:59:04
Only one jo jsou to pitomci ti ATEáci. U mě to zase bylo naopak. Desky jsem sehnal, ale kotouče už nedělaj (fiat bravo).
Na AtePD jsem slyšel jen chválu. Nevadnou, drží, brzdí. Brembo jsou taky slušné, ale není brembo, jako brembo. Je tam více druhů.
Na vrtané/drážkované kotouče by měly být spešl desky s náběhovou hranou pod nějakým úhlem, jinak to prý ty desky více žere. Osobně bych dal naopak spíše měkčí, ať radši odcházejí desky, než kotouče. Otázka druhá je , že prodejce ti stejně nakecá cokoli, že tyhle jsou měkké a tyhle jsou tvrdé a ty to za běžného provozu stejně nemáš šanci zjistit, co tam vlastně máš. Brzdný účinek beztak neovlivňují zdaleka jen kotouče a desky, ale taky hadice, dost brzdovka, posilovač, válec, regulátor účinku brzd mezi zadkem a předkem apod. Teda pokud to máš na vyloženě sportovní blbnutí. Jinak bych kvalitu disků/desek viděl v tom, že brzdy fakt nevadnou. Osobně mám zimmermann/Ate a spokojenost.
Slim, tomu nevěřím, že je ten rozdíl až tak dramatický jak píšeš, za předpokladu, žes měl možnost srovnání na autě za stejných podmínek. Záleží na gumách, tlumičích a na tom všem, co jsem psal výše. Prostě nevěřím, že dvě stejné auta s tvojí kombinací budou brzdit daleko líp, než ATE.
No a já věřim tomu, že třeba Brembo mx nebo podobná řada od AP v kombinaci s Pagid RS bude uplne nekde jinde. Aspon se modlim, protože za běžnýho provzu to je dost blbě patrný, ale na autodromu sem byl po 5min bez brzd. Podle mě ATE PD jsou normalní drážkou pro zvýšení prodeje. Když se kouknu na ty Bremba nebo AP, jsou takový tmavší, z jiný oceli, jakou často vídám na závodních brzdách. Určitě ale nejsou špatný, ale dal bych si to na normalní auto s normálníma deskama a do běžnýho provozu to je určitě dostatečný.
2 jazzman: tak tomu začni veriť, lebo ide o jedno a to isté auto, nie o dve autá, taký istý štýl jazdy, tie isté trasy, tie isté tlmiče, navyše prvé Powerdiscy šli na auto po kompletnej repasy podvozku, takže komplet podvozok a brzdy boli menené zároveň a šli od 0km spolu. Brembo za pár korún naviac (100-200?) s doštičkami za tú istú cenu brzdia o poznanie lepšie. Ver si čomu chceš, nemám potrebu si vymýšľať a hlavne, už to že som Ti to takto vysvetlil je nad môj drahocenný čas ;o)

08.08.2008, 23:08 |
tj Ja mam vybornou zkusenost s Carbon Loraine, nekde sem cetl ze delaj docela bordel a piskaj, ale ja s tim problem nemam... akorat bych je doporucoval na opravdu dobry kotouce, ja mam bremba a ty desky sou jako soustruh :-)) akorat brzdnej ucinek v porovnani s origo Ferodama je jako z jiny dimenze!!!
trochu oživím: Má někdo zkušenosti s destičkami ATE Ceramic k těmto kotoučům ATE PowerDisc nebo i s normál hladké ATE kotouče?

01.09.2012, 19:48 |
Nora lépe brzdí, méně práší, dvojnásobná životnost, montáž pouze na nové kotouče
Pro každého kdo koupí ATE: zkontrolujte si kód z balení na webu ATE, zda jste koupili origo výrobek...
mam obyc ATE na origo BMW discich a brzdi to vyrazne hur nez origo bmw desky... teda samo jestli sem nekoupil ATE kopii... kupoval sem na mjauto...

05.09.2012, 21:44 |
Nora pokud máš krabičku, tak vylustruj
[ Link ]