
Navštíveno 20684x

Tak rok jsem váhal co koupit. Na rallye, které navštěvuju jsem odzkoušel snad všechny dostupné sedačky a nakonec jednoznačná volba padla na tohle...

.

K tomu budou ještě 3" 6ti bodové pásy OMP a velká přestavba může začít... Snad na jaře vyjedu...
Budou v tom krásný :o)
To se zlepší i časy na kolo, ne? :o)
Jen nevím, zda bych se do toho prdelí vešel :D
Výborně Honzo..to jsou krásné křesílka,tentokrát už svezení neodmítnu :-) Doufám že je tam napácháš co nejdřív :-)
tyhle sedacky sou pro me jako pro prdelatou cast populace peklo... kdyz jsem lezl do 240Z, tak se mi tam krasne zapadlo, sedelo, ale dostat se ven, to bylo na hydrauliku... :-)

28.10.2014, 21:04 |
Kesam Pěkný

28.10.2014, 21:42 |
wefa Super, moc se mi líbí!
Nemůžu se rozhodnout, jestli je ten bílý proužek skvělý nebo mi tam hrozně vadí :)))
Jinak židle supr.

28.10.2014, 21:49 |
wefa Za mě se proužek hodí :)
AllInOne: Mají 6,5kg a navíc se auto bude radikálně odlehčovat, takže čas na kolo by se měl zlepšit určitě. V plánu je i další evoluce pružin, uložení stabíku v unibalech, strmé řízení, atd. atd.
cupra.165: Mám velké plány, uvidíme jak na tom bdu s časem přes zimu, každopádně svezení platí ;)
walish: Já bych taky asi raději bez proužku, ale zvykám si a asi si i zvyknu za ty peníze :-D Bohužel proužek zařadilo i OMP, které mě navíc nesedlo ani jedno.
Já vím, že hodně lidí tady na takový starý auta nadává, ale vždycky ,když soused bouchne dveřma 120tky, ten zvuk je super a ty auta mám rád. Kéž by se to auto dalo sehnat někde ještě z továrny z kouta :)
Pak dej foto, až je tam budeš mít! Máš to pěkný!
Tuner: kdyz si nad tim badal, nasel si nejaky pohodlnejsi - tzn s kloubem ? Chci menit taky ale asi chci stale jeste kompromis - ne striktne okruhovku...
Radikalne odlehcit - co mas v planu? Ze bych se inspiroval... Ja zatim jen vyhazel prebytecny veci (rezerva,naradi,zadni sedak) a dal alu dvere, zaplatu misto sibru. Ted stavim lehkou baterku, pak teda jeste sedacky , alu ramena a pak asi koncim - nechci rezat do plechu a davat pryc interier/tlumeni ...
Pecka a těšim se na zimní úpravy. Hlavně se neboj a vyházej úplně všechno, já už i vyřezal dveře a vždycky jen chodím kolem auta a přemýšlim, co bych ještě vyhodil. :D
assas- muzes vyn/dat co nejlehci kola/pneu, zadni vyztuhu narazniku, klimu, seriovy vyfuk, lamino kapoty, plexi okna, ...
assassin: Porovnal jsem jen pevne laminatove sedacky. Sedel jsem ve svem dostupnem u nas a tohle je pro mou telesnou schranku the best! Vse ostatni bud hur vede zada (je tam vule) a nebo to naopak moc tlaci...
V planu je kompletni vyhazeni muziky, tlumeni, oskrabani plastizolu v interieru, mensi baterka (jak si stavis baterku, to me zajima), takze tak min. 100kg dolu. Uvidime po zvazeni.
Moc pěkný! Jak sicny, tak tradičně i fotky :)

29.10.2014, 19:25 |
Alííí assassin: Nejdriv sis mel dotunit moto, pak muzes vymyslet kraviny do aut... :))) Baterka v moto by se mi taky hodila mensi, dava mi teziste zbytecne moc dopredu. ;)
Cervin: kola vybiram - zatim je favorit oz ultraleggera. Okna nevim - ty bezramovy dvere sou na to blby - takze max trojuhelniky vzadu - prd uspora. Klima uz je pryc. Naraznik sem zapomel, tak ten pujde. Vyfuk je v planu - ale vse je to vzadu, bojim se abych nerozhodil vyvazeni a uspora nebyla spis kontraproduktivni.
Aliii: baterky na moto delam uz dlouho, dame nekdy rec a postavim ti ji - na tvoji moto cca 700g. Tunit TL uz sem vzdal, to nebude nikdy ono, potrebuju neco moderniho co funguje - takze musim zkusit tu nudu :) ostryho motarda mi vsichni rozmlouvaj...
Tuner: no sedacky sem zatim neresil, tak uvidime co z toho bude..
Tak to mame podobny plany, jen tu izolaci zatim skrabat nebudu :)
Baterka je slozena z lifepo4 clanku - na moto uz se to dela dyl a funguje to (mam v moto asi 3roky, nejstarsi co jsem delal maka uz tusim 5let) zlutka by makala i na tu co delam do moto - tzn 700-1000g - start proud v poho, jen kapacita je 4,6 resp 6,9Ah - jedinej problem tyhle technologie je ze baterky nesmis vybit pod urcitou mez nebo naopak prebit - pak je po ni. Ja pro sebe stavim z vetsich clanku nez delam do moto - bude 16 nebo 24Ah - preci jen me tam jednotka zere neco porad, tak abych nemusel odpojovat i pro par dni kdy auto bude stat. Ty tam nejspis klidovej odber budes mit nula, takze by ti fakt stacila z tech mensich clanku - motocyklova.
Finta je pouze v tom ze ty lifepo4 maj jiny (mensi) napeti na clanek nez klasicky lipol - a 4clanky v serii maj nekde kolem 15V, tzn dobre fungujici dobijeni s 14V drzi baterku trvale na nakejch 80procent dobiti tzn nemusis hlidat "ukonceni" dobijeni a pokud baterku "hluboko" nevybijes tak se ani clanky "nerozhodi" proti sobe a neni potreba balancovat - jako se to dela kdyz se tyhle clanky pouzivaj pro rc modely - tam delas cykly full nabito - full vybito a musis pri nabijeni pouzit balancer co clanky srovna na "stejne nabiti".
Klido napis na mail, kdybys chtel vic detailu - klidne ti i napisu ktery clanky mam overeny a prodejce na ebay...
assassin: Poslal jsem ti mail, až se ti to bude hodit, tak na to koukni, mam pár dotazů ohledně těch baterek. Dík
Honzo, paradni sedacky :-) ja uz s fazi odhlehcovani taky zacal :-)
Dovolím se vetřít s dotazem, jak máš pořešeno dobíjení - zejména regulaci proudu?

31.10.2014, 20:35 |
assassin | Upraveno: 2014-10-31 20:37:28
Zdeny: vyreseno je to tak ze se to neresi - life zkousnou velky nabijeci proudy a navic tam zadnej velkej proud netece dlouho - na baterce rychle vyskoci napeti a tim padem klesa proud..
Treba headway clanky co z nich mam baterku do auta maj 10C nabijeci proud, coz pri 16Ah dela 160A - coz samo alternator neda ani nahodou - zvlast kdyz bude regulace drzet 14V a na baterce bude min 11-12V
Vim ze znas tyhle baterky z RC, ale tady tim ze to nedela cykly full nabito, full vybito tak se clanky proti sobe nerozhodi a nemusi se balancovat. U svoji baterky mam vyvedenej servisni konektor abych to mohl kontrolovat a fakt minimalni rozdily...
Zajímavé řešení, ale asi zústanu u klasiky jen menší kapacity než 80Ah jako mám doteď kvůli muzice.
MiniMike: A motor už je?
Tuner#2: Kup si motorkovou, funguje to naprosto bez problémů a je přecijen o dost lehčí.

31.10.2014, 21:59 |
assassin | Upraveno: 2014-10-31 22:02:35
Petr: asi zalezi na jakej motor a jak velkou motocyklovou - ale obavam se ze start proudy kolem 200A budou mensim motocyklovejm delat problem...
Tuner: bojis se domaciho bastlu nebo cenovky? Dela se to i v hodne profi provedeni - treba tyhle jsou u motorek top :
[ Link ] Treba tahle konkretne by v aute makala jako vino, maj i ceskyho dovozce - tzn zaruka...
[ Link ] Prodava se to i do rally aut atd - jen teda co jsem koukal tak asi diky hodne specificke oblasti pouziti jsou ceny hodne prestrelene...
Tady naky fotky tech mejch bastlu:
[ Link ] Ta velka je ta co prijde ted do auta, zatim nedodelana 16Ah, trvalej proud podle datasheetu 160A, chvilkove 400A - 3kg
Taky jsem chvíli jezdil s moto baterkou na R4 1,8iS... byla už starší, točila s tím poněkud vlažně, ale dala i 3 starty po sobě :-) mohla mít tak kilo-dvě...
Tuner#2: motor bude pres zimu ... takze pak uz se jen doladi drobnosti a trada na silnice ;-)
P.E.T.R.: JJ to má kamarád a taky už jsem o tom přemýšlel, uvidíme ;)
MiniMike: Super, tak snad bude fungovat a potkáme se konečně v Mostě ;)
Snad jo :-) musim se s tim naucit i jezdit :-)))
tuner: platizol umim umyt na plech v boleslavi. baterku bych dal gelovku, ty hollywood, ta nejmensi staci, ma kilo.
no a odlechcovat je co, vsak vis, drzim palec
Když nové židle, tak i nové pásy pro velký kluky :))

.

Dneska došlo nějaké přesné měření teploty vody, oleje a signalizace otáček motoru...
Už bych měl začít něco dělat abych vůbec v létě vyjel :))

To je něuvěřitelný kolik toho tlumení jsem tam měl.
To se to hubne :))


14.01.2015, 20:47 |
Kamil jo, tak to už udělá slušných pár kilo :)
JJ ubejvá to, zejtra jdu na plastizol a když vezmu co vážily zesíky, rošt na ně, doorboardy, bedna a zadní zástavka, tak jsem už teď -80-100kg.
takže komplet celé audio jde ven ? včetně rádia
nebude nuda na výletech
JJ komplet. Myslím, že s autem co bude mít o 120 - 150kg méně nuda nebude, když nebyla ani dosud a budu si užívat o to víc zvuk motoru a převodovky (byl to rozdíl, když jsem vyndal bednu, natož až bude pryč tlumení, plastizol a izolace u motoru ;)
Tak dneska oškrábaný origo asfalt tlumení, další kila dole a pěkná halda toho byla.

:-)

Nová převodovka, kratší SP 4,22, poskládaná ze tří to nejlepší co bylo, ocelová víka diferáku jako 130LR, snad to bude držet ;)

A dorazily unibaly na stabík...


26.01.2015, 12:01 |
Etien (M)
tomu rikam odlehceni... a zadny karbon není v této fazi potřeba ;-)
Ja se zeptam,ty sportovni pasy,neni s tim problém třeba při havarii? Jde mi o to cuknuti,tyhle pasy urcite nepusti ani o mm vuci standartni verzi. Třeba v rallye je taky pouzivaji,ale soucasne i bezpecnosti systém Hans. Do toho taky pujdes Honzo?

26.01.2015, 17:17 |
Tuner#2 | Upraveno: 2015-01-26 17:18:35
Etien :)))
cupra.165: Tak stejný to bylo už s tím co jsem měl a bez rámu je to při větší ráně asi jedno :-/ Bohužel legálně rám na silnici je velký problém. Co se týče hansu, tak on má své dvě stránky a zrovna na rallye se o tom vedly dlouhé diskuze a může být i na škodu se sedačkou jako mám já. Asi to pomůže u sedačky typu ušák se správnou helmou aby to fungovalo jako opora. Ale to už se nebavíme o víkendovém ježdění, ale o závodech...
Legálně akorát polorám :-( (od B sloupku dozadu)
Tak interiér by byl komplet, teď to jen všechno poskládat a ne pořád rozebírat :-D

Ty s tím volantem určitě i spíš, ne? :-))
Pěkná dietka:-)

12.02.2015, 23:22 |
Lukasino | Upraveno: 2015-02-12 23:22:45
Moc pěkný! :) Jen dotaz, ty OMP rukavice jsou na řízení? Vypadají jak svářečské :o), na řízení bych čekal něco takového
[ Link ] =_
Neprudím, ptám se ;)
EDIT: Link
Moc pěknej volantík, kolik to má průměr? Ty rukavice jsou spíš ale na nějakého veterána.

13.02.2015, 22:49 |
Tuner#2 | Upraveno: 2015-02-13 22:52:01
AllInOne: Volant je fakt úžasnej, zatím nejlepší co jsem měl...
Lukasino: Hladká kůže na semiš není úplně ideální, navíc rukavice to chce uzavřené.
basstard: Volant má nestandartních 330mm. Doteď jsem jezdil 350tku klasiku, chtěl jsem něco menšího a potřeboval jsem velké odsazení. Budu sedět o dost víc vzadu a nechtěl jsem nábu 15cm apod. Rukavice jsem zvažoval Alpinestary černé
[ Link ] , ale v létě je v tom pak horko a tohle je designově moc povedená volba právě v retro designu. Myslím, že i k autu se to hodí...

14.02.2015, 20:00 |
Hráďa kdes kupoval a kdy? teď je bral nikdo v speedpru? přesně volant a rukavice...
Ja kupuju jedine u Kamila ve speedpru ;) Nerikej zes tam taky byl. :)
Seš dobrej blázen a to se mi líbí.
Pro mě to má určitý kouzlo to auto!
Good job

15.02.2015, 11:07 |
Hráďa tak to bych tě už nepoznal ;o) maskovaná bunda a teď sem tak trochu zarostlej...
jj je to tak že teď s klukama dělam - resp komplet (zatim pár věcí) výrobu pro ně. zatim se to rozbýhá ale snad to bude klapat.
Heh tak to jsme na tom stejne, taky bych mel s poznanim problem. Bylo tam vic lidi, tak uplne nevim kam s Tebou :)
Spy foto z dnešního proměřování kotevních míst na pásy kamerkou SJCAM SJ4000.


16.02.2015, 09:09 |
Etien (M)
hmm... zacina to zpivat uplne jinou pisnicku ;-)
pekny, moc pekny
Dnešní radost. Sice jen jeden kus, ale bude z toho pěkný a stylový doplněk v garáži.


12.03.2015, 22:02 |
Etien (M)
tyhle delitka by to chtelo...

12.03.2015, 22:31 |
Tuner#2 | Upraveno: 2015-03-12 22:32:34
Etien: Jako jsou pěkný o tom žádná, ale jsou to formulový kola na 500kg auto a jakákoliv díra na silnici je pro ně smrt... Navíc se mě to nevejde přes brzdy :-/

13.03.2015, 15:15 |
Etien (M)
ty brzdy jsou problém... jinak na okruhu by zlutou urco uvezly... skoda
JJ to jo, kluci to na kopcich jezdi, ale staci i blbe katovat zatacku a je vydelano. Kola pekny, ale ne na nase silnice s vahou auta...