Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > zkrácené řazení

 o Navštíveno 14889x o
o 13.08.2012, 18:12 | kucik | Upraveno: 2012-08-13 18:14:39
Chlapi, chci si vyrobit zkrácené řazení, jelikož na mé auto je nesehnatelné a předělávat to z jiného auta vyjde na stejno. Pokud jsem správně pochopil systém, tak se musí prodloužit část pod kuličkou, ale o kolik? U většiny prodávaných je psáno zkrácení drah o 40%. Znamená to teda, že mám část pod kuličkou prodloužit o 40 % původní délky (viz obrázek), nebo se to počítá jinak? Díky

foto k příspěvku  od kucik



o 13.08.2012, 18:17 | 1kw | Upraveno: 2012-08-13 18:18:38
Zkrácení drah o xx % znamená o kolik se zkrátí dráha k zařazení ( místo pohnutí pákou o 10cm pohneš jen 6cm).

Prodloužení o 15-25mm by mohlo stačit..
o 13.08.2012, 23:23 | Nepér | Upraveno: 2012-08-13 23:28:33
Já se nakonec vrátil k původní verzi... do stran je to pořád stejný a nahoru/dolu jsem si nikdy nebyl jistej, jestli tam ten kvalt padnul, nebo ne. Navíc jsem měl novej synchron na trojce a ta tam někdy nešla. O to hůř s touto úpravou. Upravenou páku z Favorita tu jednu mám, jestli to pasuje do feldy ale netuším... jinak nejjednodušší je tu kuličku ubrousit a posunout, ona je tam přivařená jen na dvou místech.

foto k příspěvku  od Nepér

o 14.08.2012, 07:54 | kucik
Takže má smysl vůbec se s tím s*át na normální ježdění? Chtěl jsem to udělat nastavitelné. Na trubku navařit dlouhou matku a na kulatinu udělat závit, aby se to dalo kdyžtak vrátit do původní polohy, ale teď nevim. Jaké jsou vaše zkušenosti s touhle úpravou?
o 14.08.2012, 08:42 | Nepér | Upraveno: 2012-08-14 08:43:51
Já mám radši dlouhý ale přesný dráhy, než nějaký krátký, kde jsem nevěděl, jestli mám zařazeno nebo ne. Zkoušel jsem řadičku zkrácenou nahoře, pak posunutou kuličku dole a nakonec jsem se vrátil k původnímu provedení, toť moje zkušenosti. Každému se ale může líbit něco jiného. A hlavně... nedosáhl jsem z řadičky na autorádio :D
o 14.08.2012, 09:21 | .mycTD
... nedosáhl jsem z řadičky na autorádio
to by vysvetlovalo ten synchron na trojce ;-)
o 14.08.2012, 15:43 | zipp
Já si dělal zkrácený řazení na calibře a bylo to super. I na denní ježdění bez problému, přesnost zůstala zachovaná

foto k příspěvku  od zipp

o 14.08.2012, 16:26 | .mycTD
ja to delal na wartburgu, abych se s tou pakou vubec vesel mezi volant a palubku.
ale foto nemam.
o 25.08.2012, 00:20 | bandita
E30, znacne predlzenie voci serii, presnost super ale n denne jazdenie nic moc, chce to zvyk potom by to mozno slo..

foto k příspěvku  od bandita

o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3577 sekund.