Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Snížení hlavy Polo

 o Navštíveno 8600x o
o 10.03.2012, 09:46 | Komba
Zdar,kámoš chce vermomocí zbrousit hlavu na Polu,benzín myslim 1.6.
Zdá se mi to asi zbytečnost,protože tam nemá kolem nic jinýho za úpravy,ale prostě to chce,tak mi prosím poraďte jak nejlíp.
Napadlo mě dát spíš tenčí těsnění,ale zase u toho mam strach aby se dřív nevyfouklo.Nebo když brousit hlavu tak o kolik? Na co to má vůbec vliv krom toho že to má větší kompresy?Je to k něčemu dobrý popřípadě co ještě kolem udělat aby to mělo význam ... dík ;)


o 10.03.2012, 09:49 | Filca6
Rekni kamaradovi ze je blazen a at se nato vykasle!!at proda polo a koupi neco silnejsiho.je blbost nechat jen snizit hlavu,mozna byla uz brousena a ted pri dalsim brusu uz by mohl byt problem s pistama!!!
o 10.03.2012, 09:57 | Komba
Jo jo,jako za mě bych se na to vysral,je to kravina,ale když si to nenechá rozmluvit,tak co bude nejlepší možnost?
o 10.03.2012, 10:26 | Honza2.016v
snížení hlavy za účelem zvýšení komprese - nesmysl... zas o tolik ji nesnížíš abys dosáhl nějakýho zajímavýho nárustu..

lepší je jít cestou buď snížení bloku + úprava pístů za účelem vytvoření čepice (kterou jdu momentálně já u takovýho low-cost projektu) - musíš ale bejt naprosto jistej, že tam máš místo a zbyde ti alespoň 5mm silný dno(spíše kolem 7mm)

nebo pořídit písty s čepicí tak velkou abys dosáhl pžadované komprese...

v obou případech ti pak zůstává dost místa na řešení nějakých závad pomocí přebroušení... navíc u některejch motorů moc místa na orovnání není, vaděj tam sedla.:)

Ale pokud nemá nic nemá to cenu (získá maximálně lepší tepelnou účinnost, teoreticky menší spotřebu a o 00prd vyšší výkon).. větší kompresní poměr potřebuješ pouze k ostré vačce a to se dopočítává z momentu zavření sacího ventilu, abys měl minimálně stejnej kompresní poměr od tohoto momentu jako má serie, jinak "ostrou" vačkou spíše ztratíš než získáš.. (nevím jestli se to správně nazývá dynemickej KP..tak to tak nenazývám)...

Pokud chce mermomocí větší výkon, ať tu hlavu sundá, odnese ji nějakýmu úpravci a ať si nechá udělat základní servis (kontrola, případně výměna vodítek, nový těsnítka dříků ventilů, orovnání dosedacích plocha nový štefty, pokud jsou KO)+ lehký oživení formou:

odelhčení ventilů, úprava geometrie sedla a ventilu "na kulato" (nebo 3-5 úhlový sedlo), vyčištění přechodu kanál-sedlo

a pokud - teď si nejsem jistej jestli to je zaměnitelný kus za kus, sežene vačku z 1.8, nebo 2L GTI golfa (spíš GII 1,8..) může čekat zajímavý oživení, když to nakrmí... přecije ta GTIčková vačka má zdvihy lehce přes 10mm a toot má něco kolem 9mm, spíš do 9mm..

o 10.03.2012, 17:54 | Komba
Tohle už je vyšší dívčí,na to já mu teda kašlu.Radši mu to dam pořádně do kupy po technické stránce,ať to v první řadě v klidu jezdí :) ... do takových úprav by se stejnak nechtěl asi pouštět.
o 10.03.2012, 20:10 | Rajdlos
Nic o tom nevi, ale chce to :) to je dulezite :DDD

Radsi mu to opravdu rozmluv.
o 10.03.2012, 21:37 | Komba
asi tak nějak :D
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3258 sekund.