Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > reálné zkušenosti s bmw Z3?

 o Navštíveno 35735x o
o 29.02.2012, 10:05 | H.E.R.O.
opravdu reálné zkušenosti s bmw Z3 coupé varianta s 3,0? na co si dát pozor? nějaká echt bolístka? popř. nějaká zkušenost s tímto bazarem: [ Link ]


o 29.02.2012, 10:19 | Pavel 528
no motor neni 3,0,ale 2,8...

no je to takove spartanske vozitko,pohodli nic moc,ale zase to sedi na silnici a je to hrave...
pocitej se spotrebou 11-15
o 29.02.2012, 10:35 | Antonio
nekde jsem slysel ze to je na podvozku stare e30, nevim co je na tom pravdy.
o 29.02.2012, 10:36 | Antonio
jinak 170 tis za 98 bych asi nedal...
o 29.02.2012, 10:38 | H.E.R.O.
oups,jsem se upsal, psal jsem 3.0 myslel jsem na 2.8
není to nejlevnější,ale ty coupe oproti cabriu si drží více cenu. bylo by to v podstatě víkendové auto, já toho moc nenajezdím.
o 29.02.2012, 10:42 | M.a.R.i | Upraveno: 2012-02-29 10:45:39
Jediný co vím, je že kabriolet se strašně kroutil, takže coupe bude asi lepší.
Osobně bych za ty prachy vyhlídnul v rajchu hezčí barvu a motor 3.0 170kW tuším.

co tohle:
[ Link ]

poslat to k zemi, tak to nemusí vypadat špatně, takhle je to nakoplá koza. Ale má to hezčí interiér a barvu :)
o 29.02.2012, 10:45 | M.a.R.i
tady pěkná barva, motor 3.0, ale tragisch interiér :)

[ Link ]
o 29.02.2012, 12:00 | Pavel 528
jo cenu si to dost drzi,jak coupe,tak kabria,tedy jen motory 2,8 a 3,0 verze M je scifi uplne..o))
cokoli pod tim nema cenu kupovat...

jj je to splacanina podvozku E30 a E36..o))
o 29.02.2012, 12:40 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
proste super, podvozek a motor z doby nezasazeno unii

a hlavne ta 2.8i v tom jede uplne super

je to podvozkove presne e36 1/2 :-D

ale 170tis za Z3 coupe s 2.8i se mi zda docela malo
o 29.02.2012, 13:02 | H.E.R.O.
interier neresim, pocitano s upravou dle mych predstav
o 29.02.2012, 13:39 | Nismo.Power
podvozkove totálně nepohodlný auto, jízdný vlastnosti nejsou špatný ale poměr mezi komfortem a výslednejma vlastnostma dost špatnej neb japonec dokáže bejt dost pohodlnej i s lepšíma vlastnostma.... nicméně nedrží to zle dokud se to nepřetočí pak už s tim neni moc sranda ani kontrola....
jezdil sem s 3.0 a výkon že by byl závratnej to fakt ne ale bohatě stačí.....
pozor na uchycení baterky v kufru, jak se vyhákne z držáku tak v zatáčce lupne plusem do koberce a vyzkratuje to komplet celý auto a rozpeče kabel.....
takhle jsme křísily tu 3.0 právě a ve výsledku to stejně bylo pak auto elektrikou na odpis i po výměně tlustokáblu od baterky a ECU..... oprava dost mastná a stejně aby to fungovalo tak by se ještě musel vyměnit celej svazek a pojistkovnice.....
jinak je to dost malý vevnitř a to i pro mě.....
o 29.02.2012, 18:24 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
nevim s jakou chciplotinou jsi jel ale Z3 roadster s 2.8i jede hodne svizne
o 29.02.2012, 19:12 | gizmi
kdyz bych si dneska mel vybrat Ztko a nebo VTi CRX 3g, tak beru Japonce. Vice hravosti, vice mista, levnejsi provoz, atd atd..
o 29.02.2012, 22:39 | Spooky1
Už je to tady?
o 01.03.2012, 00:00 | RON
Povozil jsem se s kamaradovo 2,8i Roadster - vykonove to jede na takovyhle auticko jako hovado, naprosto dostacujici, chvilema bych rekl mozna i moc :)
Roadster se citelne na nerovnostech kroutil, ale to muze byt jen pro ten dany kus, auto bylo v minulosti bourane - mozna i tim dana solidni Acka na zadni naprave, pomerne rychle se sjizdi vnitrni hrany gum (na aute jsou obuty tusim 18"). Podvozkove bych rekl stejne tvrde jako moje Mazda 323F na seriovem podvozku - pro nekoho tedy docela tvrde.
Spotreba 13l+, vnitrni prostor zadny, v aute neni ani kam dat PET flaska, kazdopadne i tak me to auto moc bavilo, ten pocit, kdyz tomu nalozis, jak se zveda cely predek :)
o 01.03.2012, 02:15 | bawor
Přímo zkušenost se Z3 nemám, ale kolem BMW se delší dobu pohybuju. Takže ohledně techniky jak tu je psaný přední náprava je klasika z e36 pokud je na autě tvrdší podvozek a větší kola počítat, že budou častěji odcházek siláče vzadu na ramenech. Zadní náprava je stejná s e36 compact a v podstatě je to až na pár změn ta samá náprava co je v e30 často tam bývají špatný svislý siláče co drží celou nápravnici. Jak tu je psaný ty Ačka na zadní nápravě je to úplně normální. Ohledně motoru tak M52b28 je jeden z nejlepších motorů celkem často se objevujou klepající hydroštely a ráda odchází váha vzduchu jinak to je držák. S tím vnitřním prostorem je to pravda, že tam není místa nazbyt.Jinak jak tu je psaná ta spotřeba 13L+ tak si nedovedu představit ten styl jízdy co mám osobně ozkoušený 2,8 v e36 tak se dá v pohodě jezdit kolem 9-10L dálka s lehkou nohou kolem 7,5. Těch 13 to se musí jezdit opravdu pilu aby to tak žralo.
o 01.03.2012, 02:15 | JP | Upraveno: 2012-03-01 02:20:40
kral007: No když to porovnáš třeba já nevim... s STS, tak je to chcíplotina a podvozkově je na tom líp kde co, napadá mě zrovna teď čistě náhodně, co já vim, třeba Omega 2.0 s automatem, negativní geometrií a x-krát lepším rozložením váhy než tohle blbý BMW který má naprosto zaostalejch 50:50...
o 01.03.2012, 02:23 | JP
A hlavně když se to přetočí tak s tim neni moc sranda a kontrola taky pěkně na hovno, víme...
[ Link ]
o 01.03.2012, 14:07 | RedBaron
No prostě klasický BMW, úplně na hovno :o))))
o 01.03.2012, 18:53 | 1morok
jp:myslíš cadilac sts? napr. 4,5L
tak ten je lepší o pár desatín
a tú omegu 2L automat mám ako chápať? akože je pohodlnejšia?
a zaostalé rozloženie váhy 50:50? aké je podľa teba lepšie? 70:30 ako u omegy alebo u toho cts?
H.E.R.O.: ako víkendovka podľa mňa super, poctivé auto, servis skoro zadarmo keďže je to technicky e36(mal som)
z3 som ale nejazdil
tiež som chcel pred časom 3.0i coupe ale boli aj sú nenormálne drahé, nakoniec som kúpil za menej peňazí vyspelejšiu e46
keď raz budú za pár korún, možno si jedno kúpim
o 02.03.2012, 09:55 | assassin
1morok: tve otazky jsou mirene spis na nismo.powera :)
to zetko uz tu padlo ze je tak nejak pul na pul E36/E30 co se tyka motor/podvozkove dily, ale to auto se ve finale chova dost rozdilne od obou dvou (seriovej stav)
kabrio se mi nelibi, ale to kupicko je tak osklivy az bych ho bral :)
o 02.03.2012, 18:01 | 1morok
nie, moje otázky niesú mierené na nismo.power-a
o 02.03.2012, 21:53 | clown
tak HERO se do Z3 vejde .. ma vyhodu :)
ja prevazel jednu 2.8 poslanou na cumak a celkem jsem byl zklamany jak moc se to zmuchlalo a jak je to kompaktni

ale proste masirka na vikend .. , radost asi udela, nejak moc ale neohromi
o 04.03.2012, 22:19 | Nismo.Power
clown : radost udělá ano, neohromí určitě protože to je totální GAY kára..... zrovinka dneska sem jednoho gaye fakt od pohledu v tom potkal v praze :)

kupátko natož v M je docela hezký proti tomu nic nemám,ale verze s baťohem je tragédie neskutečná prostě.... hned za e36 compact ač to je možná i hezčí ve finále :)
akorát kupátka s třílitrem drahý, M nesmysl a skoro nejsou....

pokud bych chtěl hravý auto v kterym nejsem za buzeranta , jede to a má to podvozek tak si seženu Lutuse Elan s posranym oturbenym isuzu motorem....
to má podvozek fakt hodně dobrej a nepřetáčí se jak vašich super 50:50 rozložení váhy který v praxi funguje asi jako těch 70:30 protože třeba do MR2 to má krutě daleko v zatáčkách a musí se opatrně jinak letí... zkoušel sem se točit s tou Z3 3.0 a jasně sílu na točení na asfaltu to má ale ovladatelnost hrozná že i posraná omega na sněhu je kontrolovatelnější než tohle a to na sněhu neni trakce na předku která je pro vedení driftu dost potřebná..... tomuhle sem zahřál gumy a souvisle točit se s tim nedá a když už se to povede trochu tak nestačí rejd a přetočí se to....

ad kvalita nic sem tu nepsal jen řikám bacha na elektriku a baterku .... motor jako takovej kor svym stářim počítat těsnění pod hlavou nebo vanos ale to člověka potká ať je ten motor včemkoliv po nějakejch km....
takže při koupi po nastartování když bude šlyšet klapot nebo cokoli klapavýho za studena tak jít hledat dál protože vanos....

jinak JP....docela logicky když to vemeš tak líný to neni ale má to 1400kg suchý :) takže na 230hp žádná sláva ne ? na kilo stejně jak STS takže si nemysli že to pojede líp :) s 2,8 která má myslim kolem 190hp to bude mít suchý něco přes 1300 takže taky nuda.... S13ka má mnohem komfortnější podvozek s lepšíma driftujícíma schopnostma a má 1220kg na minimálně 170hp i víc v sérii...

o 04.03.2012, 22:24 | muSlim
2 1morok: ale áno, sú. Nechápeš, nepoznáš, nedošlo Ti to, takže si to zbytočne vypisoval ;-)
o 04.03.2012, 22:42 | luda551
[ Link ] vem si že r19 ma cca 1400 na 135koní :)
o 04.03.2012, 23:23 | crestik
kde by R19 vzala 1400kg pohotovost, leda že by tam ještě seděli matka a syn Růžičkovi
o 04.03.2012, 23:25 | mikevr6
:) trebas golf vr6 ma 1230-1350kg podle vybavy a ten rencek je tutovne lehci,tipl bych 1150kg
o 04.03.2012, 23:34 | luda551
překlep z nisma :o) má 1150-1200kg
o 05.03.2012, 21:50 | 1morok
muslim, ty si mi to vysvetlil, dik
aj tak mi to ale moja hlava nebere
chalan píše, že chce auto na víkend, teda asi niečo zábavné a nie nejaký tanker, kt. ani poriadne nezatáča
o 05.03.2012, 23:05 | muSlim
2 1morok: však v tom bol práve vtip, s odkazom na miestneho tankistu, nerieš ;-)
o 06.03.2012, 09:37 | assassin
nismo: ty drifty s 2,8 - 3,0 bawama.. no v serii bude problem spis s tim ze tam nebejva samosvor a to auto je geometrii nastaveny jako nedotacivy. Kdyz se to zakazdou cenu snazis utrhnout tak se musis dostat pres ten problem ze zadek ma lepsi trakci nez predek a snaz se ti podari to pretocit.

srovnavat drift se z3 na asfaltu vs omega na snehu, to prijde fakt hodne mimo.
o 06.03.2012, 10:51 | CervinVega
a to jeste ani nesrovnaval s drifty v STS na ledu...
o 06.03.2012, 15:11 | luda551
a co teprv fiesta s double motorem :D
o 09.03.2012, 12:03 | blázen
kamarád má tohle auto už mnoho let, s motorem 2,8, koupil si krasavce v DE za tenkrát pěknou cenu,takže bych mrknul tam.. tady po těch cestách to bude dobitý..

spolehlivý to je asi dost,neb se mu na tom ještě nikdy nic nepokazilo. Místo v tom je trochu tragédie,ale je to dáno asi typem té karoserie.. pohodlí nikdo nečeká. Mě to nadchlo jedinou věcí a to je ta spolehlivost,jinač bych to nechtěl. S tím "M" motorem to bude asi o něčem jiném, ta 2,8 je docela zdechlina. Podle mě je takový auto přesně jak píše nismo..prostě pro buzíky. Jen na ukazování jiných tvarů,než je většina ,co jezdí po provozu. S S13tkou je to nesrovnatelný.. V době ,kdy jsem ji ještě vlastnil jsem na něj čekal všude,kam jsme jeli.. a to za stejnou spotřebu a v pohodlnější káře.
o 12.03.2012, 09:01 | assassin
blazen: to s tim cekanim s S13 na z3 2,8 bych videl spis v rukach. nebo mela ta tvoje S13 od serie hodne daleko...

jinak jo 200PS NA motor proti 200PS preplnovanymu motoru pocitove "nejede"
o 12.03.2012, 10:40 | gizmi | Upraveno: 2012-03-12 10:42:01
blazen: nerikal bych, ze v DE maji lepsi silnice..zajed si nekdy do vychodniho Nemecka :D:D:D a jeste se rad vratis na nase "nekvalitni" silnice..

assassin: mam zkusenost ma targa VTi 170PS namerenych VS Ztko a na okreskach dostal pekne sesekano (ale jak pises - muze to byt rukama a nebo nastavenim auta - mel to v decentgnim tuningu)

Jinak poslal jsem odkaz kamaradovi - snad sem pisne. Ma ted Zetacka a prodava jej. Ma k tomu jeste 123D, takze moc casu na druhe auto nema :) (predtim mel 6g Black Fantoma, pak Ufona ve Sportu, pak 123benzina a pak presel na 123D a kazde z jeho aut bylo ve vonavem stavu)
o 12.03.2012, 12:21 | assassin
gizmi: ja mam zas zkusenost takovou ze na bezny silnici je to ciste zalezitost ridice... pokud samo ty auta nejsou absolutne nesrovnatelny.

o 12.03.2012, 13:03 | Etien (M)
jestli ridic v Z3 vubec vedel, ze se "zavodi" ;-)))
o 12.03.2012, 13:17 | JP
Spíš jestli neměl sevřenou pr..., já bych se hodně bál na běžný silnici s někym "závodit" poblíž limitu auta, takže by mi každej magor ujel i kdybych měl třeba STS nebo Omegu a on jenom blbý Ferrari.
o 12.03.2012, 13:34 | Tuner#2 | Upraveno: 2012-03-12 13:35:25
JP: Dobře Ty ;))

Ten Nismo je zralej na léčebnu, protože tvrdit, že Z3 je hůř ovladatelná než Omega to už nemůže být myleno snad ani jako vtip... Taková lama pak dokáže kritizovat špičkovou práci lidí z Metalexu? Kde to jsme? Chce se mě zvracet...
o 12.03.2012, 16:06 | assassin
JP: pekne:)
no tak vzhledem k tomu ze ovladatelnost byla definovana jako to jak snadno se s tim driftuje... tak proc ne...

me se kdysi na snehu taky lip driftovalo s ladou 2104 nez ted na suchym asfaltu s 328 :)
o 12.03.2012, 17:07 | blázen
assassin:já píšu o seriovým voze,ne po úpravách,dobrý seriový SX jede líp než Z3 2,8.. podotýkám že to musí být v odpovídajícím stavu. A rukama to nebylo. O upraveným se tu nebavím,to je nesrovnatelný po té motorové stránce..
o 12.03.2012, 22:36 | mikevr6
Blazen:kde ty na ty perly s tim 200sx porad chodis...

[ Link ]
o 13.03.2012, 11:01 | CervinVega
Dom - 200sx jede lip, ikdyz tech parametry tvrdi opak... a rukama to nebylo :-)
ten motor je skoro zemedelskej - PSmax v 5300 ot/min, clovek se ani nemusi moc snazit, aby to jelo
o 13.03.2012, 20:13 | mikevr6
tak tech. parametry to si vzdycky nekdo neco nalze,podle toho se nesmis ridit :)
o 14.03.2012, 21:23 | blázen
mike:SX jede líp.. prostě jede, mám to vyzkoušený..věř mi.. jede a jede a jede,možná je lehčí,nebo jiná ranny já nevím..ale jede líp.. nehledě na ten snadno využitelný potenciál..kde ta Z3 je pak prostě mrtvola
o 15.03.2012, 09:21 | RedBaron
Ten odkaz vychází z několika údajů naměřených motoristickými novináři v testech, ne z továrních údajů. Snadno využitelný potenciál uječeného dvoulitru bez krouťáku, který něco dá až v posledních dvou tisících otáček proti šestiválci s Vanosem? Asi s tebou soutěžil nějakej hodně dojebanej kousek nebo to byl vlhkej sen...
o 15.03.2012, 10:31 | blázen
a co je zázračnýho na 6tiválci s vanosem..to by mne teda zajímalo..a zejména když tak velký motor má jen těch cca 200hp..
Prostě píšu svůj reálný dojem.. SXo mi jelo líp už v seriovém provedení. A ta Z3 byla a je pořád ve špičkovým stavu.
vidíš..a bez šestiválce a bez vanosu.. Jen je asi někdý těžký si to přiznat.
o 15.03.2012, 10:49 | CervinVega
nomen omen? :-)
o 15.03.2012, 13:26 | RedBaron
:o)
o 15.03.2012, 18:05 | mikevr6
Blazen:no trebas ta tvoje z3 je nejaka lina,ikdyz abys ujel stejne vykonnemu autu tak abys na neho jeste cekal tak tam bych videl rozdil prinejmensim tak 100 koni a skusenej ridic vs amater.
o 16.03.2012, 13:21 | blázen
není líná,jezdí jak má.. jen je pomalejší.. rozdíl 100koní je už nesrovnatelný..SX je skoro o 100kg lehčí jak to Z3
o 16.03.2012, 13:44 | RedBaron
Nicméně Z3 má pořád více koní na tunu, takže tenhle důvod do toho zrovna nezapadá :o)
o 16.03.2012, 13:45 | 1morok
tu sa ale nemalo porovnávať Z-tko a SX, no nevadí
JP: práve som tu videl v inom vlákne obrázok STS s otvorenou kapotou, tak sa vrátim k tomu tv. STS
to si mysler vážne? V8 alebo minimálne V6 naprieč, pred prednou nápravou a ty tu ideš niekoho o niečom presviedčať? a porovnávať ho hoc i so starým bmw?
o 16.03.2012, 14:28 | M.a.R.i
1morok:
Vyhledej si Nismo.Power a STS, Omega. A pochopíš :D.
Jinak to samozřejmě vážně myšleno nebylo. Je to na delší povídání...
o 16.03.2012, 14:43 | MaxxT
to je extremne osklivej bawek.. :-) sorry za OT. :-)
o 16.03.2012, 15:01 | ruffrider
1morok - v kostce - 99% příspěvků od JP jsou (velmi trefné) ironie na omleté slohové práce od NP. Někdy mi Nismo připadá jako hardcore troll :-D

A takhle si připadám když čtu ty příspěvky od něj o tom jaké je to Zetko gejkára, co jede nahovno

foto k příspěvku  od ruffrider

o 16.03.2012, 15:14 | muSlim
2 1morok: sedíš si na vedení a nepochopil si to ani po naznačení, achjaj....
o 18.03.2012, 20:56 | 1morok
diky jp a muslim, asi som ešte naozaj nedozrel na takéto chichichi forum
nejdem si teraz spätne prechádzať všetky vaše príspevky
nemám chuť čítať takmer v každom vlákne 9/10 sračiek
človek si tu klikne na niečo čo ho aspoň trochu zaujíma
a nakoniec sa dozvie, že je nechápavý
jebať takéto forum
o 18.03.2012, 21:07 | muSlim
2 1morok: nikto Ti to nenúti čítať celé a roky dozadu, len si sa mal zdržať prípadného komentu, ktorý bol založený práve na tom že nepoznáš pozadie toho celého. Navyše po prvom krátkom vykreslení toho, že to myslel zo srandy na adresu konkrétnej osoby, si to spravil druhýkrát. Nič viac, neviem čo sa tu rozčuľuješ...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3258 sekund.