
Navštíveno 11496x

Potřebuju něčim podvázat nápravy (krátký pružiny) ale otázka zní čim nejlíp ? Ocelový lanko či nějakej popruh ?
Myslim že Tuner2 to dělal na šáde nějakym popruhem a dával sem foto ;-)

29.09.2011, 21:54 |
JR Urezal si pruziny tri zavity?

29.09.2011, 23:41 |
FBS Ty si s něčím nevíš rady???? Cože?? :-)))
No ty -60/60 urizly jeste o 2 byl extrem tak sou uriznuty originaly o cca 2 a komfort vs. Jizdni vlastnosti je tak akorat......
Jen cim to podvazat nejlip.... Ocelovy lanko mi prijde snazsi na montaz ale moc koser asi nebude neb se bude ohybat do vsem moznejch smeru a odirat vsechno co mu padne do cesty.... Takze sem spis pro ten popruh ten se ohne tam kde ma sirsi stranu a nic neodre jen montaz a uchyceni je slozitejsi.....takze spis otazka jakej popruh zvolit? ;)
Starej pas, nebo sirokou kurtu? :o)

30.09.2011, 07:57 |
Alííí Já používal starý kurty z kamionu. Lanko bych teda nedoporučoval...
tak tak, na R8 je nejakej textil - lanko bych nedaval...
Kupoval jsem to v Baumaxu a dal jsem to raději dvojitě + prošití a slepení chemoprenem aby to bylo masivnější. Mají různé šířky popruhů, konce lízneš pájkou aby se to netřepilo a taktéž otvor pro šroub pájkou a je hotovo ;-)

ok takže seženu nějaký adekvátní kurty a hotovo ;-)
jj to je ta fotka co jsem myslel ;-) takže to asi bude stačit takhle...
K čemu to podvázání slouží? Mě napadá jen vyskočení pružiny, ale to řeší už doraz tlumiče, ne? Díky za info.
sestikule: pruzina je prave v tomhle pripade kratsi nez zdvih tlumice...
aha, takže užití v případě, že zkrátíš pružiny a necháš seriové tlumiče. Je tak?
Šestikule: Dá se říct že ano, ale třeba já mám tlumiče HP sporting. Jen prostě nikdo neplánoval, že to auto někdo tam sníží a vymyslí si tak tuhé pružiny, které se prostě při uvolnění tak neroztáhnou jak série ;-)

30.09.2011, 12:37 |
Nismo.Power | Upraveno: 2011-09-30 12:37:44
hlavní užití samo při sériovejch tlumičích a krátkejch pružinách..... a je to levný řešení než třebas kupovat coilover nástavce mezi misku a pružinu....
a taky to rameno pak nemůže tak dolu takže auto pak jezdí po 3 v zatáčkách ;-)

30.09.2011, 12:45 |
Olda Rozdělání tlumičů asi nehrozí co? daj se tam totiž vložit silonové kroužky které zamezí vysunutí pístnice tam kam nechceš a tím se pružina nevyvěsí.. běžná praxe u HP tlumičů.

30.09.2011, 12:46 |
Šestikule | Upraveno: 2011-09-30 12:46:39
Díky pánové, furt se člověk učí
Olda : na to samo jebu ;-))

30.09.2011, 13:25 |
kucik A když je auto na zemi, tak je ten popruh trochu prověšený, nobe napnutý?-kdyby byl napnutý, tak to kolo třeba při projetí dírou vůbec nepůjde dolů ne?
když je auto zvedlý tak popruh je danej tak aby pružina dosáhla obou misek resp. klidně ještě trochu přitlačená at se nemrcasí....
tim pádem když je auto na zemi tak popruh je proplej a když by mělo jít kolo dolu tak popruh zastaví rameno tak aby pružina pořád byla v miskách ... bez něj prostě jen de tlumič dolu a ztratí kontakt s pružinou a mlátí to....
Když je auto na zemi tak samozřejmě to napnutý není viz. Nismo.

"porno fotky" :D pardon za OT

01.10.2011, 03:10 |
Tichy jako Lukasino... Vzdycky me dostane ten neuveritelnej smysl pro detail.
Kurna,ten podvozek je cistci jak ma karoserie po myti. To je parada.

01.10.2011, 17:08 |
Kesam Masakr ten podvozek jakbysmet :-)

02.10.2011, 13:10 |
rebel tuner: jaj pěkná náprava :-)))))
Tady je víc chvály než když jsem založil téma o autě :-D Díky kluci.
jo to je škodovka... aha, tak to nic, fůůj :-)))
máš to pěkný .-)