
Navštíveno 11595x


03.08.2011, 20:55 |
ps Má někdo zkušenosti s touto gumou? Jak to drží? Dají se objednat z GB za 11k celá sada. Continentaly vyjdou na 20k, za to mám 2 sady těchto na okruh. Co zvolit?
jak jsem už kdysi tady řikal tak s Avon já mám zcela nejhorší zkušenosti (měl sem ZV3) a to už sem koupil i jednou kola s gumama "suntic" ....
já už do toho rozhodně nikdy nejdu neb pištěly a neseděly, jedna špatně vylitá zničila vše na nápravě na její straně a dvě explodovaly v krčku a vylez drát....
i kdyby špatný kusy tak už to víc zkoušet nechci....
conti nikdy jedinej problém
pirellky jednou mi udělala velkou bouličku
dunlop super
bridge super
michelin na autě nesnesu
avon a matador nikdy...

03.08.2011, 21:24 |
ps Toto jsou jiné a mají zesílené bočnice, tak nevím. Možná by sada stála za hřích
tak se neptej na rady, když u tebe hrají hlavní roli peníze.

04.08.2011, 00:10 |
JR Mel jsem nejaky Avony na RS pred deviti lety a tenkrat velmi dobra guma.

04.08.2011, 01:18 |
Tuner#2 | Upraveno: 2011-08-04 01:18:52
Nismo opět LOL. Na autě nesnese Michelinky... Přitom jsou to jedny z nejlepší a nejdražších gum a takové Pilot Sporty se dávají na většinu supersportovních aut...
A teď k věci, Avon neznám nejezdil jsem a pokud jde o cenu šel bych do osvědčené klasiky Toyo R888. Kupoval jsem je loni taky kolem 11ti. Regal je sice za super cenu, ale má měkký bok a kluci si docela stěžujou na plavání zadku u Škodovek.
za 11 nebudou v 19" ... 235/40/18 r888 stoji neco prez 200 liber jedna
Avon se davaji seriove na Catterham
Tohle bude vzdycky boj zalezi na rozmeru a na aute. Sam mam michelin ps2, podarilo se mi je pred 2mi lety sehnat nove za cenu treba kumho a nemuzu si je vynachvalit. Super sedi a pritom po najezdu cca 25tis km maji neco 5-6mm
ad Regal tak na ty sem nic špatnýho nikde neslyšel ale neměl sem nikdy
T2 : pilot sport sem měl víckrtá bohůžel a rozhodně to nejsou jedny z nejlepších ale sou jedny z nejdražších, já ty gumy nesnášim na autě prostě, pískaj brzo, celkově neseděj a na mokru tragedie, hned po nich sem měl conti SP2 a to bylo prostě najednou neutrhnutelný nepískací auto ....
teď sem koupil nový gumy na skůtra a šel sem po ceně a za dobrou cenu sem měl Pilot Sport zrovna tak sem je koupil a na motorce musim říct že dobrý...
Rajdlos : avon se dává na hromadu GB aut od výroby, sou to vlastenci jak cyp.....i kdyby ta guma měla bejt horší jak matador tak to daj na RR....
Vasekkch : 25tis a 5-6mm ? to si asi nikdy nezkusil jak seděj ne a jezdíš maximálního klobouka.... a nebo stály míň protože někde 4 roky ležely a sou tvrdý jak hovado :) PS když se dožije 25ti tak už je na značkách pomalu :))

04.08.2011, 08:15 |
JR Jj Avon se davaji i na Astony a RR .... Takze to takova mrdka nebude.

04.08.2011, 09:09 |
ps Potřebuji 235/35/19 a převážně na okruh a podobné jezdění.
Avon - 92,5 liber guma
Toyo a michelin - 204 liber guma
Proto se ptám jestli něco vůbec vydrží.

04.08.2011, 09:14 |
ps Jen dodám, že Continentaly CSC 3 za 23k vydržely 7 tisíc km z toho jednou okruh, budiž jim země lehká :(
Nismo.Power: jasně je to na daily caru ježděného hlavně po městě s tim, že na superbu kde byly nejvíce času tak klobouk a na RSu ubejvaj rychleji :)
pokud hledáš gumu na okruh tak se vůbec nekoukej po seriových gumách... koukni třeba na michelin cup, toyo R888 a pod.
Jako Vasekkch nebo Tuner. Seriovky bych neřešil.
Já měl na autech Micheliny piloty a s těma sem byl spokojen asi nejvíc a hlavně vydrželi neskutečně dlouho, Conti SP2 dobrý, ale na mokru sem s nima byl jak na ledě, auto v louži stočenej volant a stejně sem jel rovně.Ne nebrzdil sem, naopak sem se z toho snažil dostat pod plynem. Teď mám Dunlop sportmax a na rovince dobrý, ale vletím do zatáčky nebo opět mokro a nefungují. Tak nevím kde je chyba. Rozměry 195/50/15 až 205/50/17 podle auta. A nejeden člověk mi už radil, ať si pořídím ty Toya. Čili až mi dojdou Dunlopy, je další volba jasná.
P.S. Nismo: třeba na sněhu si nemůžu Matadory vynachválit :o)

04.08.2011, 11:15 |
radek.613 | Upraveno: 2011-08-04 11:21:15
Mám tu za oknem na parkovišti sadu letních "myší" Pilot Primacy, dnes utočily na své kilometrové pouti 62tisící km od nových a aktuálně mají nad TWI můstkama necelé 3mm (na nejhorším zadním kole), tedy celkově jim zbývá přes 4,5 mm vzorku "na slick". Ač jezdí na 2tunovém autě stylem veskrze různým, sem tam až hrůzostrašným, nepískají, sedí a na mokru se chovají zcela spořádaně. Jak vlastnostmi, tak životností mi potvrzují to, co o téhle značce vím od hromady jiných uživatelů, a to to, že drahé se tváří jen v okamžiku nákupu, ale sotva si člověk uvědomí, že konkurenční stlačenou tmu, třeba specielně veleměkké, lepící a před očima mizící continentaly by už dávno kupoval novou sadu, není co řešit. Michelin prostě gumy umí.
Co se týká pískání, plavání a mokra na STS, je přeci jasné že US wagen bude opravdu sedět jen na US pryžích, že :-D :-D :-D
P.S. Co se týká zimáků, tak dva roky stará sada MP59 od Matadoru tady za kopcem v krušných horách předvádí na zadokolce vlastnosti a možnosti, o kterých se předtím rok obutým WinterSportům od Dunlopu ani nezdálo. Matador už fakt není "socialistický rudý říjen" a za sebe říkám, mimo Prahu jejich gumy fakt fungují, i s rozměru 225/55 :-D

04.08.2011, 12:18 |
Tuner#2 | Upraveno: 2011-08-04 12:19:43
Nismo Power: Opravdu jsi měl gumy co se dávají na supersporty? :-O Koukám že mají nějaké novinky
[ Link ] a trochu to přejmenovali. Myslel jsem ty Super Sport a nebo Sport Cup... Jinak samozřejmě Michelin je fakt třída i co do počtu najetých km u běžných gum co mají v nabídce... Opravdu nechápu Tvůj koment že je na autě nesneseš.
ps: Aha netušil jsem že chceš tak velké na svezení, až teď mě došlo že máš to RSko. Hmm v 19" to bude peklo s cenama no :-/ BTW neuvažoval jsi na okruh tam dát třeba lehké OZtka Ultraleggera a na to v 17" už guma nestojí takový randál... Bude to rozdíl i v jízdních vlastnostech auta jak blázen oproti těžkým 19"...

04.08.2011, 13:27 |
ps Tuner#2: Zase tak divoce jezdit nepotřebuju O:-), jen sem tam se zajet projet. Kdyby bylo na mě, koupím nějaké jakože 305/35/18 a bude to hukot. Nedávno jsem viděl podobné na Golfu R (civilní auto na okruhy) a ty široké gumy a 4x4 byl masakr.

04.08.2011, 13:36 |
Tuner#2 | Upraveno: 2011-08-04 13:37:08
ps: Tak to je otázka priorit... Počítej, že na okruhu gumy odchází úplně jinak a třeba Most gumy žere solidně. Mám lehké auto a R888 ubyli za 4,5tkm po silnici asi stejně jako za 7 x 10min. v Mostě ;-) Guma 305/35 R18 je na sériové auto (byť to bude RSko Focus) nesmysl, to auto ztratí všechno ze svých schopností a bude to znát na řízení a brzdách jako blázen... Já bych šel cestou 19" na ježdění po silnici když chceš aby auto "vypadalo" a sadu lehkých 17" s kvalitní gumou na okruh. Tak to teď mám rozdělené a jsem max. spokojen.
Tuner: ono je vůbec zázrak, že jsi s R888 najel 400tkm ;o)))
Lukasino: Proběhl edit než jsi to napsal ;-) chtěl jsem to napřed napsat v číslicích, ale pak změnil.
tak já mám asi nej zkušenost na těžkym autě s Dunlop SP sport, po výměně za původní Continentaly to bylo jak přesednout z lodičky do vlaku :o) ale zase třeba na A3 Contisport asi nej guma, teď jsou na ní Hectorra 2 a až na to že v extrému trochu víc kloužou na předku, tak to jsou fakt dobrý gumy a to platí i o vodě. Na autě do práce mám Michelin Energy saver sundaný z novýho Twinga a narovinu řikám, že to je asi to největší zlo, co jsem kdy na autě měl. Klouže to a je tomu jedno jestli je sucho a nebo voda, pohodlný to neni, prostě humus. Auto by muselo mít tak o 300kg víc aby to začalo fungovat, což si ale zase nedokážu představit s tim rozměrem, kterej tam je. Se zimákama mám lepší vlastnosti :o(