
 Navštíveno 8821x 

 

 25.09.2010, 19:40 | 
Pajk jen blbej dotaz .. Nezajímá mě ten s tím odporem, ale ten, co se dává na čerpadlo. Co je to zač? 
 
to je nějaká novinka ? už i odpor na čerpadlo ? :)
 

 26.09.2010, 09:13 | 
Pajk No cpal mi to předevčírem kámoš, jak to není super atd. Má to na autě a nemůže si to vynachválit. Je to tištěnej spoj s několika součástkama a dobrej powerbox má udajně dvě kolečka na ovládání. Jeden na turbo a druhým se ovládá to čerpadlo. Prý se tím posouvají jakoby křivky. Takový multi soft. :D :D
 
tokový hovadiny, takhle po ránu, bože můj
 
OMG :D Pajku ty mi dáváš spíš ten tvuj kámoš :)
 

 26.09.2010, 11:40 | 
clown slusnej placebo efekt .. :o) 
 

 26.09.2010, 12:35 | 
sotek A co když turbo v autě nemám? Co budu ovládat tím turbo-kolečkem?
 

 26.09.2010, 12:36 | 
Pajk Jste zlí lidé! :D Třeba je něco, co funguje a vy to neznáte! :D 
PS: názor mám ale stejný jako vy .. Jak se tomu říká powerbox, tak je něco špatně.
 

 26.09.2010, 12:38 | 
Pajk Sotek: každá motorizace má jinej :D Tak jsem to slyšel, tak to prodávám :D
 

 28.09.2010, 09:22 | 
lišky | Upraveno: 2010-09-28 09:37:05
 já měl na staré oktě powerbox, ten mezikus na čerpadle a opravdu s tím nebyl problém. Každopádně dvě kolečka na ovládání čerpadla a turba je nesmysl. Kolečko tam bejvá jedno na čerpadlo. Jede to dobře, ale více to papá a palubák to zblbne uplne, ten pak furt ukazoval 3 litry a přitom to jezdilo zhruba za 6.